Board logo

標題: [操作疑難] 榮耀3c 由第3方rom 刷返 榮耀rom 方法 [打印本頁]

作者: siu_ma    時間: 2014-2-24 12:28     標題: 榮耀3c 由第3方rom 刷返 榮耀rom 方法

本帖最後由 siu_ma 於 2014-2-24 12:56 編輯

攪左好鬼耐先刷返emui , 分享下, 免得ching 行冤枉路

1) 下載官方recovery   http://dl.vmall.com/c0vi8axq7k
2) 解壓 將recover.img 放入 sd card root
3) 下載官方ROM http://consumer.huawei.com/cn/su ... /index.htm?id=18451
4) 解壓 將dload 成個directory 放係 sdcard root
5) 用移動叔叔 recovery update 刷 官方recovery (刷完唔好去比佢去recovery, 試左好多方法咁做原來係唔work)
6) exit 所有program. 關機
7) 按音量上下鍵 加 power  入recovery, 入左之後全自動乜都唔使做
8) 攪掂

榮耀3c 繁化教學 免 root (mobile01轉貼)
http://www.mobile01.com/topicdet ... &last=48806586#
作者: GTA    時間: 2014-2-24 12:45

厲害......我想知道MIUI係咪唔好用?
作者: siu_ma    時間: 2014-2-24 12:55

厲害......我想知道MIUI係咪唔好用?
GTA 發表於 2014-2-24 12:45


我刷完所有野okay 但用唔到whatsapp. 所以先刷返官rom
作者: atinbb    時間: 2014-2-24 15:07

轉咗繁体 3Q
作者: HTTP404    時間: 2014-2-24 15:28

官方好像沒有mtk android scatter emmc刷機包
作者: free3sky    時間: 2014-2-24 15:32

辛苦了雖然沒機
作者: GTA    時間: 2014-2-24 15:39

回復 3# siu_ma


    可惜,呢部我覺得個款正過紅米好多..
作者: sergeant    時間: 2014-2-24 17:41

咩問題用唔到whatsapp??
作者: siu_ma    時間: 2014-2-25 13:07

咩問題用唔到whatsapp??
sergeant 發表於 2014-2-24 17:41


詳細我都唔清楚,不過刷過rom又做雙wipe又裝過whatsapp幾次都開唔到, 一開就unfortunately stopped. 無計.. 唯有刷返官方. 繁化左都係一樣咁用..

用miui ram 常駐47%左右, emui 31-35%, 跑安兔兔3c miui 16XXX 3c emui 17xxx.
作者: tak01    時間: 2014-2-25 13:35

用其他牌子機刷miui rom會好多bug, 之前用部聯想a850 ,佢哋不斷更新,不斷有bug, 我勸你唔好再試miui rom, 佢哋唔會放好多資源係人哋啲機身上去改良 ! !
作者: alex008    時間: 2014-2-25 13:37

其實原裝3C rom都幾好用!
作者: patrickwong55    時間: 2014-2-25 13:53

用其他牌子機刷miui rom會好多bug, 之前用部聯想a850 ,佢哋不斷更新,不斷有bug, 我勸你唔好再試miui rom,  ...
tak01 發表於 2014-2-25 13:35



    這個rom好似幾好....

http://bbs.ydss.cn/forum.php?mod ... 170%26typeid%3D2170
作者: siu_ma    時間: 2014-2-25 13:59

用其他牌子機刷miui rom會好多bug, 之前用部聯想a850 ,佢哋不斷更新,不斷有bug, 我勸你唔好再試miui rom,  ...
tak01 發表於 2014-2-25 13:35



唔再刷miui啦.. 我刷佢主要原因係簡體. 依加有得繁體化. 用返官方版好了唔使理update 果時又要刷過.

刷完又要刷gapps 都係原汁原味慳水慳力
作者: siu_ma    時間: 2014-2-25 14:01

轉咗繁体 3Q
atinbb 發表於 2014-2-24 15:07



  你有無好簡轉繁 ttf 介紹.. 我跟住教學轉左o的字好幼, 想用返傳統字
作者: atinbb    時間: 2014-2-25 14:30

你有無好簡轉繁 ttf 介紹.. 我跟住教學轉左o的字好幼, 想用返傳統字
siu_ma 發表於 2014-2-25 14:01



我都係揀佢個字型咋, 乜唔可以揀其它字型?

同埋D 字唔係好幼啫? 字体大細問題

你試下 將字体 調到 為 "大"
作者: siu_ma    時間: 2014-2-25 14:39

我都係揀佢個字型咋, 乜唔可以揀其它字型?

同埋D 字唔係好幼啫? 字体大細問題

你試下 將字体 調到 為 ...
atinbb 發表於 2014-2-25 14:30


我睇佢講應該可以用同樣方法去搵一o的簡轉繁ttf rename 方入去folder到再選就okay.

我setting 入面選項字體同大細都okay主要係主頁icon 字體太幼想搵個大o的..
作者: atinbb    時間: 2014-2-25 15:04

我睇佢講應該可以用同樣方法去搵一o的簡轉繁ttf rename 方入去folder到再選就okay.

我setting 入面選項 ...
siu_ma 發表於 2014-2-25 14:39



    原來做整其它字型要自己再攪
  呢D 唔再攪啦 因佢個字型都OK
同埋真係唔覺幼細喎 @~@
或者 等 繁体版 啦... 我唸 好大機會3C 都會黎香港玩
因為部機真係好得  華為應點都會黎一黎香港玩下
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-2-25 15:17

其實原裝3C rom都幾好用!
alex008 發表於 2014-2-25 13:37


CHING,今日有無又搶3C????

今次終於中了,不過大陸小米網改佐搶手機界面,入到去唔夠人搶。
作者: atinbb    時間: 2014-2-25 15:28

本帖最後由 atinbb 於 2014-2-25 15:30 編輯
CHING,今日有無又搶3C????

今次終於中了,不過大陸小米網改佐搶手機界面,入到去唔夠人搶。 ...
靜電小蜜蜂 發表於 2014-2-25 15:17



    我無搶呀
我部都係同人買 $1450
唔洗煩

睇錯回覆XD
作者: tak01    時間: 2014-2-25 16:24

這個rom好似幾好....
patrickwong55 發表於 2014-2-25 13:53



    thx, 得閒試下先
作者: tak01    時間: 2014-2-25 16:25

唔再刷miui啦.. 我刷佢主要原因係簡體. 依加有得繁體化. 用返官方版好了唔使理update 果時又要刷過.

刷 ...
siu_ma 發表於 2014-2-25 13:59



果時用miui rom....成日刷好繁架...........
作者: alex008    時間: 2014-2-25 16:31

本帖最後由 alex008 於 2014-2-25 16:33 編輯
CHING,今日有無又搶3C????

今次終於中了,不過大陸小米網改佐搶手機界面,入到去唔夠人搶。 ...
靜電小蜜蜂 發表於 2014-2-25 15:17



    我!今天25號都再有搶中!順便搭單買多件電池做後備!

現在部機裝幾個game類似street fight都幾過癮!之前玩fifa2012!
作者: patrickwong55    時間: 2014-2-25 17:00

這部機冇紅米禁好炒....
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-2-25 17:02

這部機冇紅米禁好炒....
patrickwong55 發表於 2014-2-25 17:00


因為無HK MARKET
同埋本身機價都差唔多1300,執200零都要賣1500

紅米係之前痴晒線啫,今日肥花價都係得150-200

無乜肉食。
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-2-25 17:03

我!今天25號都再有搶中!順便搭單買多件電池做後備!

現在部機裝幾個game類似street fight都幾過 ...
alex008 發表於 2014-2-25 16:31


我無諗著自用就無買電了。

CHING 係咪VMALL落單?聽講佢出貨都幾慢。

我星期日落ORDER買3X 電同套,今日都仲未捨得出貨。
作者: patrickwong55    時間: 2014-2-25 17:05

因為無HK MARKET
同埋本身機價都差唔多1300,執200零都要賣1500

紅米係之前痴晒線啫,今日肥花價都係得1 ...
靜電小蜜蜂 發表於 2014-2-25 17:02



    肥花價在那裡見到??? 可pm, thx
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-2-25 17:16

肥花價在那裡見到??? 可pm, thx
patrickwong55 發表於 2014-2-25 17:05


你去肥花二手買賣區,SEARCH 紅米咪睇到D 徵求同出讓價幾多。
作者: atinbb    時間: 2014-2-25 17:25

肥花價在那裡見到??? 可pm, thx
patrickwong55 發表於 2014-2-25 17:05


二手 打 3C 搜尋
作者: siu_ma    時間: 2014-2-25 18:47

本帖最後由 siu_ma 於 2014-2-25 18:48 編輯

係加個desktop係咁, 字好幼
作者: siu_ma    時間: 2014-2-25 19:56

係加個desktop係咁, 字好幼
siu_ma 發表於 2014-2-25 18:47


漏左上圖
[attach]1643221[/attach]
作者: patrickwong55    時間: 2014-2-25 21:31

漏左上圖
siu_ma 發表於 2014-2-25 19:56



    31°C.....?
作者: edward1906    時間: 2014-2-25 21:35

華為原rom有繁中?
作者: maymaypat    時間: 2014-2-25 22:06

請問各位3c用家有無自動通話錄音app可以正常用?
作者: siu_ma    時間: 2014-2-25 23:33

回復 32# edward1906

第一頁有link教改字體
作者: atinbb    時間: 2014-2-26 02:18

漏左上圖
siu_ma 發表於 2014-2-25 19:56



    我D 字無你咁幼
但我有轉 咗 主題 圖案都唔同哂
作者: semuel    時間: 2014-2-26 18:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C-Leung    時間: 2014-2-26 19:53

原來係改字型…仲以為刷rom
不過咁做有幾個問題
1. 部份繁體字被誤認為簡體字再繁體化一次,例如公里變公裡
2. 打咗簡體字都唔知,自己睇就繁體人地睇就簡體
3. 上大陸forum開post回post,一般會打返簡體字,用呢個方法有時係咪打咗簡體都唔知
作者: atinbb    時間: 2014-2-27 03:46

大家用緊咩套?
semuel 發表於 2014-2-26 18:41



    暫搵唔到套買~.~
-------------------------
& C leung ching  講 自己打咗簡体都唔知@~@ 唔係掛...
咁wts 人  咪...................... 真係有咁既情況????
作者: siu_ma    時間: 2014-2-27 09:49

暫搵唔到套買~.~
-------------------------
& C leung ching  講 自己打咗簡体都唔知@~@ 唔係掛... ...
atinbb 發表於 2014-2-27 03:46


CLeung Ching 講既係岩o既, 呢個改字體方法只係將display簡體字碼換晒, 你去大6網站睇所有字都轉為繁體, 你如果寫簡體字出去仍然會簡體, 但係你display會係繁體
作者: atinbb    時間: 2014-2-27 13:31

回復 39# siu_ma


    我以為打繁体 都變簡体
咁都ok
作者: 靜電小蜜蜂    時間: 2014-2-27 13:34

暫搵唔到套買~.~
-------------------------
& C leung ching  講 自己打咗簡体都唔知@~@ 唔係掛... ...
atinbb 發表於 2014-2-27 03:46


3C 深圳都見過有,淘寶都應該有....

3C 連膜都有,反而3X 乜叉都未有......(不過官網出佐原裝)
作者: atinbb    時間: 2014-2-27 13:37

回復 41# 靜電小蜜蜂


    我想係香港買 因好少返大陸
yaho 貨都無人賣
作者: patrickwong55    時間: 2014-2-27 13:41

我買咗依個

http://detail.tmall.com/item.htm ... =a1z09.5.0.0.1YqmkS
作者: siu_ma    時間: 2014-2-27 13:45

我跟機買貼, 但未得閒去鋪頭貼, 上次買細米自己貼極都好衰, 嘥左

部機用落又幾慳電
作者: atinbb    時間: 2014-2-27 14:29

回復 44# siu_ma


    自己再試下貼啦

對齊由上或下開始   用信用卡彎住個貼掃落去 2 3 下就攪掂

有污糟塵 就用膠紙
作者: alex008    時間: 2014-2-27 15:21

我買咗依個
patrickwong55 發表於 2014-2-27 13:41



    見圖,閃光燈上的洞mic,好像開得太細!實物系點?
作者: patrickwong55    時間: 2014-2-27 16:28

見圖,閃光燈上的洞mic,好像開得太細!實物系點?
alex008 發表於 2014-2-27 15:21



    未收貨........
作者: tak01    時間: 2014-2-27 16:44

買左呢個黑色後蓋

http://detail.tmall.com/item.htm ... 2&_u=rf9um061cb
作者: hkabcdefg    時間: 2014-2-27 17:39

我就買咗個雙窗口. 仲有兩張貼送, 早知唔買張原裝貼.

http://detail.tmall.com/item.htm?id=36649883194
作者: hkabcdefg    時間: 2014-2-27 17:45

回復  siu_ma


    自己再試下貼啦

對齊由上或下開始   用信用卡彎住個貼掃落去 2 3 下就攪掂

有污糟塵 ...
atinbb 發表於 2014-2-27 14:29


好難對得齊, 我有一隻角出咗少少, 最後用鉸剪剪咗多出嗰少少, 費是遲尐翹起入塵.
作者: patrickwong55    時間: 2014-3-5 11:15

手机进入设置-没有 开发人员选项?
作者: semuel    時間: 2014-3-6 00:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jc0604535    時間: 2014-3-12 02:34

我刷完所有野okay 但用唔到whatsapp. 所以先刷返官rom
siu_ma 發表於 2014-2-24 12:55
請問新版4.3.9解決咗未
作者: jc0604535    時間: 2014-3-12 02:45

我買咗依個
patrickwong55 發表於 2014-2-27 13:41
請問用緊未,透明位會入塵變好污蹧嗎??
作者: upsagel    時間: 2014-3-12 08:32

通常有download mode都可以回覆到原來的rom, 等下吧3c大陸咁火唔洗驚沒好rom
作者: motang    時間: 2014-3-12 08:57

我用緊隻輸入法可以選擇只提供繁體字,
playstore 揾miles leung 啦,咁樣就唔怕打左簡體字比人啦

(由 H ...
semuel 發表於 2014-3-6 00:50


CHING. 你的介紹的確不錯!
作者: patrickwong55    時間: 2014-3-12 11:11

回復 54# jc0604535


    用耐D先知,入塵咪除出來抺吓囉,穴位好fit.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2