作者: bbqzero1 時間: 2014-6-20 20:36 標題: Coolpad K1 CMHK 中港數據 4G 漫遊實測 ,真定假?
https://www.youtube.com/watch?v=UklatIvWQTY&feature=youtu.be
eXone"好神"咁用Coolpad K1 test到 CMHK 4G, 但原來假... 十萬個恥笑

作者: clliu 時間: 2014-6-20 20:44
作者: smpl 時間: 2014-6-26 16:13
exone 仲禁多學校訂比學生睇

作者: louisney 時間: 2014-6-26 16:45
條片有D 誤導成份.個ICON 顯示G, 即係收緊2G, 仲使乜測?
點知你係唔係set 左2G only.
正常K1 就算收唔到4G, 都應該有TD-SCDMA, 個ICON 應顯示3G.
作者: smpl 時間: 2014-6-26 16:48
條片有D 誤導成份.個ICON 顯示G, 即係收緊2G, 仲使乜測?
點知你係唔係set 左2G only.
正常K1 就算收唔到4G ...
louisney 發表於 2014-6-26 16:45
k1係聯通機 點會有 td-scdma
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: louisney 時間: 2014-6-26 16:50
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ght=Coolpad%20K1%20
作者: danielgslc 時間: 2014-6-26 19:52
條片有D 誤導成份.個ICON 顯示G, 即係收緊2G, 仲使乜測?
點知你係唔係set 左2G only.
正常K1 就算收唔到4G ...
louisney 發表於 2014-6-26 16:45
我都係咁諗,點知佢有冇開LTE
作者: dcc2000 時間: 2014-6-26 21:07
exone亂嗡啫。。
其他冇機喺手嘅,就唔好斷估 la
coolpad K1,有3個model,係大陸3間電訊商嘅 "定制機",出廠時係用唔到對家台嘅4G TD-LTE,同埋3G (大陸有3種3G網絡制式)
K1 聯通版 (7620L),雙卡雙待雙通
SIM 1,4G TD-LTE(中國聯通) / 4G FDD-LTE (漫遊) / 3G WCDMA / 2G GSM
SIM 2,2G GSM
K1 電信版 (5952),雙卡雙待雙通
SIM 1,4G TD-LTE(中國電信) / 3G CDMA EVDO / 2G GSM
SIM 2,2G GSM
K1 移動版 (8729),單卡
4G TD-LTE(中國移動) / 3G TD-SCDMA / 2G GSM
作者: mokngaihong 時間: 2014-6-28 13:51
回覆 8# dcc2000
正解,睇清楚人地用咩版本先嘈大佬!
不過哩部野都係唔得,1G ram QC 差, s6 又無移動版。。。
作者: dcc2000 時間: 2014-6-28 18:02
s6出咗移動版,不過暫時都幾貴吓,5模雙卡機,應該會block 咗大陸中國聯通4G / 3G,用緊CMCC同CMHK data plan嘅,就真係好方便,SIM 2應該亦係GSM only,有需要時swap轉兩張卡就可以。
CPU snapdragon400,差咗dd。
作者: suclabb 時間: 2014-6-28 18:22
我怕slot 1 都係鎖左只能用大陸移動卡咁就暈!同電信機一樣!
作者: dcc2000 時間: 2014-6-28 20:28
"移動版" S6 喺大陸用唔到聯通/中國電信嘅4G (TD-LTE)/ FDD-LTE / 3G (WCDMA) 就肯定架la,但係攞返香港插香港卡用,應該唔會鎖SIM啩 ?
玩過幾部coolpad 4G機,移動版 8720L,8730L,K1(8729),聯通版 K1(7620L),喺香港插香港卡都正常用到香港嘅 4G / 3G,( *8720L同8729收CMHK嘅4G TD-LTE )
ching果部電信版S6,喺香港插返大陸中國電信張卡落SIM 1 (或者SIM 2),scan唔scan到香港嘅FDD-LTE / WCDMA ?
個spec講到明roaming果時support FDD-LTE / WCDMA 喎。
*20121220# 入去工程模式 --> 通信類設置 --> 開機選網,睇吓個setting。
作者: suclabb 時間: 2014-6-28 23:05
"移動版" S6 喺大陸用唔到聯通/中國電信嘅4G (TD-LTE)/ FDD-LTE / 3G (WCDMA) 就肯定架la,但係攞返香港插 ...
dcc2000 發表於 2014-6-28 20:28
部機硬件係支持!但係不能改頻!佢會寫設置失敗!
作者: dcc2000 時間: 2014-6-29 00:02
但係S6電信版個spec講到明roaming果時support FDD-LTE / WCDMA,咁家陣喺香港,插返中國電信嘅卡,roaming真係用唔到啵。
就算張中國電信卡冇data roaming,咁最起碼部S6都應該search到香港嘅FDD-LTE同埋WCDMA network喎。
作者: dcc2000 時間: 2014-6-29 21:32
大陸中國電信d "定制機" 好似真係玩唔過,啱啱有個FD同我講,佢喺大陸出咗部 "電信版" 嘅雙卡華為P7,返到香港插香港卡又係齋2G,不過同ching果部S6唔一樣,佢插返大陸中國電信嘅卡可以roam到香港嘅3G (4G可能係未有roaming),而佢部P7插大陸中國電信卡果時係search到香港嘅4G / 3G network,插香港卡就祗search到2G。
大陸中國電信d 多模4G "定制機" 真係幾伏吓,唔怪得唔多見香港d水貨舖有賣中國電信d機,中國移動同中國聯通嘅多模4G機就冇呢d問題。
作者: suclabb 時間: 2014-6-29 21:51
電信機真係好鬼黑人憎!我都伏左!無言......................................=.=

