Board logo

標題: 有冇人去過福仁既 WONDER DXXXXX 買過機 [打印本頁]

作者: kelvinho313    時間: 2014-8-9 13:03     標題: 有冇人去過福仁既 WONDER DXXXXX 買過機

有冇人去過福仁既 WONDER DXXXXX 買過機
作者: zhu    時間: 2014-8-9 13:16

問完後就不敢買。
睇過這版有講過這間。
作者: rsamuelup    時間: 2014-8-9 14:06

如果你買來自用,唔需要update, 壞左就棄,唔會再賣比其他人去害人,就買啦,因會平少少。如果會做其中一動作,放棄吧,無人會收的,亦升唔到。
作者: hkd$    時間: 2014-8-9 14:13

邊間可信?

posted by mobile
作者: rsamuelup    時間: 2014-8-9 14:37

唔敢講,只可説這店是鬼中之鬼。無經驗就不要買二手呀陳列呀,中招機會大
作者: kelvinho313    時間: 2014-8-9 19:48

佢講全新都唔知信唔信得過...
作者: edberg28    時間: 2014-8-9 22:07

平好多陳列機??
作者: lam5799    時間: 2014-8-9 23:48

確實係好唔老實
作者: starwise    時間: 2014-8-10 11:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacktsui    時間: 2014-8-10 11:45

福仁+深之都唔係一般人去的
二手扮新機, 水行, 鬼機,積木機咩都有
作者: 關心研究所    時間: 2014-8-10 12:25

恐怕你去先達中招機率都低過佢
作者: orangepoohhk    時間: 2014-8-10 20:54

平係平,但d機咩來源自己諗啦
作者: rsamuelup    時間: 2014-8-10 22:15

回覆 11# 關心研究所

同意。
作者: LGL22    時間: 2014-8-11 00:23

我修為高都唔敢入福人
作者: LoveMariahDayAn    時間: 2014-8-11 01:30

我住深水保

可以非常老實同你講

呢度賣電話既, 全部黑暗過先達
作者: krisyuen    時間: 2014-8-11 07:09

咁就要去會一會下d鬼人,只去玩嘢唔買都ok喎
作者: zeab    時間: 2014-8-11 08:15

福仁 地下 K 字 和 二樓 S店 ???
係咪比較好  像長期多人
作者: gk1250    時間: 2014-8-11 11:33

我都成日落去睇熱鬧
作者: lam5799    時間: 2014-8-12 02:15

「老實」係唔係指「老實商人」咁?
starwise 發表於 2014-8-10 11:34



    係
作者: 賢~    時間: 2014-8-13 15:31

福仁 地下 K 字 和 二樓 S店 ???
係咪比較好  像長期多人
zeab 發表於 2014-8-11 08:15


S店係唔係門口好多紙係度果一間...?[行過冇留意鋪名]
果間我見都多人睇同有人買野...
作者: Summer    時間: 2014-8-13 15:36

可以一try
作者: jil    時間: 2014-8-13 15:37

其實我唔知何謂"全新陳列品"?有無師兄可以解釋一下
作者: leftgoaway    時間: 2014-9-19 12:06

我岩岩上星期五就喺果度買左部韓水G Pro 4G。

由於我用開大陸平機,我都唔介意啲機粗用,所以見到1299陳列品就心思思想玩下。

入到去問佢拎機睇, 佢就話1500有新機,加多100有多舊電同套;反正都差唔多,就1600要新機+電同套。

成個過程都好好,老闆服務態度都好好,又好好禮貌,基本上成個買賣都好滿意------直到我返去充電先知唔對路。

其中一舊電既耗電量奇高,剩係普通上網同Install Apps,4個鐘就完全用晒100%。我以為係新電問題,但係充左幾次都仲係咁;我甚至Tune慢左粒CPU,較暗啲個Mon,情況都冇改善。

最後我忍唔住上網SERACH下會唔會關粒電事,結果先知原來好多LG假電,而韓水就係靠換左粒原廠電黎賺錢。我CHECK番啲假電外形,發覺我手上兩粒都係假電,而且你喺淘寶買都只係20蚊。

加100蚊送電同套,果舊電係假就算喇,反正我當TB運落黎加多個套其實都幾十蚊,唔係太過分;但連跟機果舊都換埋,真係佛都有火,於是尋日走左上去問佢咩事。

老細自然好清楚咩事,我一講明來意,佢就二話不說收番虧左果粒假電,換番舊原廠電俾我;至於另一舊仲未出事既假電,佢就話呢個冇漲到,唔會換俾你云云。我個心態同上述一樣,加100蚊都唔expect佢俾到真電我,所以我都息事寧人,一真一假就算了。

但公道啲講,so far我部G Pro都冇咩問題;我唔介意佢係咪翻新機又好點都好,至少佢宜家係靚靚仔仔,行得玩得我又冇咩所謂。至於咁平值唔值、搏唔搏,就真係好視乎你點用電話喇。
作者: bunch    時間: 2014-9-19 12:36

回覆 23# leftgoaway

"新機"換左粒電都夠神奇架喇
而且你睇唔出唔到唔代表佢冇換其他野
作者: cello13814    時間: 2014-9-19 12:46

我岩岩上星期五就喺果度買左部韓水G Pro 4G。

由於我用開大陸平機,我都唔介意啲機粗用,所以見到1299陳列 ...
leftgoaway 發表於 2014-9-19 12:06



    謝謝師兄分享
作者: leftgoaway    時間: 2014-9-19 12:53

本帖最後由 leftgoaway 於 2014-9-19 12:59 編輯
回覆  leftgoaway

"新機"換左粒電都夠神奇架喇
而且你睇唔出唔到唔代表佢冇換其他野 ...
bunch 發表於 2014-9-19 12:36


我當然知道,所以段末我咪重申左我既心態:
「我唔介意佢係咪翻新機又好點都好,至少佢宜家係靚靚仔仔,行得玩得我又冇咩所謂。」

都係果句,值唔值、搏唔搏,真係視乎你點用個電話。

PS: 開盒試機時會試晒兩粒電,果陣佢先換走粒電都唔出奇;所以到自己手時一定要CHECK多次
作者: ericim    時間: 2014-9-19 14:11

回覆 26# leftgoaway

多謝分享經驗
作者: gk1250    時間: 2014-9-19 14:44

多謝分享
作者: Derekwithpet    時間: 2014-9-19 14:50

睇完呢個帖又學到野了
咁有咩方法可以一定要廠电,確保個盒未開過
作者: edmchow    時間: 2014-9-21 18:42

確實係好唔老實
lam5799 發表於 2014-8-9 23:48


x 2
作者: edmchow    時間: 2014-9-21 18:51

唔敢講,只可説這店是鬼中之鬼。無經驗就不要買二手呀陳列呀,中招機會大 ...
rsamuelup 發表於 2014-8-9 14:37

x 2

via HKEPC Reader for Android
作者: morganpeers315    時間: 2014-9-21 18:54

回復 1 #kelvinho313

佢d全新二手機出晒名

via HKEPC Reader for Android
作者: edmchow    時間: 2014-9-21 18:55

記住這間叫Wxxxxx DIGITAL,  绝對唔會有下次

via HKEPC Reader for Android
作者: raystation    時間: 2014-9-21 20:30

買過一次....以後唔會再買
以前同個FD去買a850,買之前傾好價$1498(講明係K或S版),上到去話$1498係3G版(即係L版),加$100有4G版.....咁都算照比,之後比幾部80%~90%到新的比我揀,冇部揀得落手,跟住就拎部99%新的,話加$400,好在問過個FD OK,最後$1998埋單....跟住我同我FD講,呢個價出面大把.....你比佢個POST($1498全新陳列品)呃左上黎....
作者: kwunwai11    時間: 2014-9-21 22:03

想問下lg g2韓水,係邊度買好,因為最近要轉機,定係圖寶好?
作者: pansley    時間: 2014-9-21 22:59

都想問,咁買韓水係咪去禾禾禾度好d?我想買部vega
作者: leftgoaway    時間: 2014-9-22 09:49

本帖最後由 leftgoaway 於 2014-9-22 10:24 編輯

回覆 29# Derekwithpet

既然有師兄問到,不如我影左實物對照圖,直接出個新個POST等多啲人AWARE點分真假電啦

更新LINK:
4點特徵教你分辨LG真假電
作者: kccl    時間: 2014-9-22 13:45

我住深水保

可以非常老實同你講

呢度賣電話既, 全部黑暗過先達
LoveMariahDayAn 發表於 2014-8-11 01:30



    十分同意,免得過都唔好喺呢區買機
作者: ntr1656    時間: 2014-9-22 15:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raystation    時間: 2014-9-22 16:01

其實你個FD都幾好笑,佢肯定係格晒價先走去買,結果比人係咁加錢加到仲貴過出邊,但自已比人玩到傻 ...
ntr1656 發表於 2014-9-22 15:15


係呀…比人上完都要買…我都同佢講左…
作者: kaga0215t    時間: 2014-9-24 20:20

回復 34 #raystation

買野就唔應該淨係睇價!
上網search下間野就知道有好多苦主啦

via HKEPC Reader for Android
作者: milk2    時間: 2014-9-24 22:31

又要威又要帶頭盔!!平一百幾十,輸一千幾百!!
作者: ckc-nml    時間: 2014-9-24 22:44

個老細有紋生好大隻既四眼佬
見到都知鬼
作者: morganpeers315    時間: 2014-9-25 00:52

回復 43 #ckc-nml

敢你又唔好歧視紋身佬,
呢間之前是賣組裝psp起家,個陣已經奶過野,而家就賣組裝電話,專厄d格價專家

via HKEPC Reader for Android
作者: morganpeers315    時間: 2014-9-25 01:05

回復 41 #kaga0215t

D人以為好平,入到去先慢慢劏你!

via HKEPC Reader for Android
作者: bdjoli    時間: 2014-9-25 01:19

回復 ckc-nml

敢你又唔好歧視紋身佬,
呢間之前是賣組裝psp起家,個陣已經奶過野,而家就賣組裝電話,專厄 ...
morganpeers315 發表於 2014-9-25 00:52


saw so many uncle stand outside to watch, pls tell them it is a  "ghost shop" when walk around
作者: Ricky_ston    時間: 2014-9-25 02:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ricky_ston    時間: 2014-9-25 02:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: morganpeers315    時間: 2014-9-25 11:07

回復 46 #bdjoli

呢間可以稱得上鬼王之首!


via HKEPC Reader for Android
作者: kaga0215t    時間: 2014-9-25 20:19

確實係好唔老實 X 99
Ricky_ston 發表於 2014-9-25 02:23

兩個字,黑店!

via HKEPC Reader for Android
作者: carloyuen2014    時間: 2014-9-26 10:09

又要威又要帶頭盔!!平一百幾十,輸一千幾百!!
milk2 發表於 2014-9-24 22:31


師兄高見!你形容得好貼切
作者: morganpeers315    時間: 2014-9-26 12:39

師兄高見!你形容得好貼切
carloyuen2014 發表於 2014-9-26 10:09

應該說人地的生意手法不同

via HKEPC Reader for Android
作者: kkfgme    時間: 2014-9-26 14:06

六神合体机,部機花哂夠胆死同你話係新機。
作者: kaga0215t    時間: 2014-9-26 17:19

回復 53 #kkfgme

這就是全新陳列品

via HKEPC Reader for Android
作者: ckc-nml    時間: 2014-9-26 20:34

見到佢窗櫃有部机叫全新陳例品
笑死我
作者: lam5799    時間: 2014-9-26 21:22

見到佢窗櫃有部机叫全新陳例品
笑死我
ckc-nml 發表於 2014-9-26 20:34



    本身諗住搵佢買G PRO2
見佢display寫住全新陳列品
個價又幾抵
叫佢攞黎睇下
佢隨手係身後攞部俾我
我以為佢俾我試玩
叫佢攞部俾我
諗住買架喇
佢就話依部就係個部陳列品喇
你奶奶丫
哂我時間
作者: app7788    時間: 2014-9-28 19:45

六神合体机,部機花哂夠胆死同你話係新機。
kkfgme 發表於 2014-9-26 14:06


有無迫你要機呢?
作者: pui33993    時間: 2014-9-28 20:33

MY GOD.....  今日仲係果到到入左 部G2......
作者: mali218    時間: 2014-9-29 17:33

見到佢窗櫃有部机叫全新陳例品
笑死我
ckc-nml 發表於 2014-9-26 20:34

全新陳列品,即係全新定二手??

via HKEPC Reader for Android
作者: PV-001    時間: 2014-9-29 18:34

又學到嘢
作者: alexlolo2010    時間: 2014-9-29 19:28

全新陳列品,即係全新定二手??

via HKEPC Reader for Android
mali218 發表於 2014-9-29 17:33


你去見到啲機,就會明的
作者: mali218    時間: 2014-9-29 21:21

你去見到啲機,就會明的
alexlolo2010 發表於 2014-9-29 19:28

講到咁………

via HKEPC Reader for Android
作者: Wing718    時間: 2014-9-29 21:29

上次無聊上深都行下,上到頂樓就聽到個呀叔嘈話買左部機1,2日先發現到部小米定米NOTE話MON定邊道有裂行,嘈完都係無得換
作者: lovercharlene    時間: 2014-9-30 07:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jamesleung    時間: 2014-9-30 20:19

回復 61 #alexlolo2010

對呀,見到你就明

via HKEPC Reader for Android
作者: morganpeers315    時間: 2014-10-2 00:06

回復 alexlolo2010

對呀,見到你就明

via HKEPC Reader for Android
jamesleung 發表於 2014-9-30 20:19

見到你就明x2

via HKEPC Reader for Android
作者: Ansonfki    時間: 2014-10-2 16:06

"全新陳列品" 呢個名是否這店首創的 ?
作者: alexlolo2010    時間: 2014-10-2 17:30

"全新陳列品" 呢個名是否這店首創的 ?
Ansonfki 發表於 2014-10-2 16:06


我都係呢間先見過
不過行過幾次都有人買緊機
作者: turth    時間: 2014-10-2 22:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rsamuelup    時間: 2014-10-2 23:38

之前有師兄講話曾買過但用到就算,暫時都無乜問題發生。原本我都有d認同,但想真d,佢個價同出面正常二手價只平少少,但佢是六神合体及用假电就真係怕怕,重要是這類六合机,壞左是無得整,比二手机重衰。
作者: mali218    時間: 2014-10-4 13:29

之前有師兄講話曾買過但用到就算,暫時都無乜問題發生。原本我都有d認同,但想真d,佢個價同出面正常二手價只 ...
rsamuelup 發表於 2014-10-2 23:38

各位師兄講到咁得人驚,搞到我都唔敢去深水埗買機

via HKEPC Reader for Android
作者: jamesleung    時間: 2014-10-4 19:30

全新陳列品,即係全新定二手??

via HKEPC Reader for Android
mali218 發表於 2014-9-29 17:33

全新定二手,你話呢?

via HKEPC Reader for Android
作者: alexlolo2010    時間: 2014-10-4 20:07

你問呢度, 先達福仁都係黑店
turth 發表於 2014-10-2 22:25


都唔一定的,應該不是全部
作者: louiefung    時間: 2014-10-4 20:11

我幫人買個兩部g pad,暫時都無事
作者: morganpeers315    時間: 2014-10-5 18:47

各位師兄講到咁得人驚,搞到我都唔敢去深水埗買機  

via HKEPC Reader for Android ...
mali218 發表於 2014-10-4 13:29

好人好姐,正正常常,都唔會去個度買架啦!

via HKEPC Reader for Android
作者: cello13814    時間: 2014-10-5 19:08

好人好姐,正正常常,都唔會去個度買架啦!

via HKEPC Reader for Android
morganpeers315 發表於 2014-10-5 18:47



    即係去襯深水涉都唔正常
作者: arleung    時間: 2014-10-5 19:18

銷售手法特別

願者上釣

今次見識廣了
作者: jamesleung    時間: 2014-10-6 21:08

回復 77 #arleung

好多阿叔上釣

via HKEPC Reader for Android
作者: lovercharlene    時間: 2014-10-6 21:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: carloyuen2014    時間: 2014-10-8 23:41

回復 arleung

好多阿叔上釣

via HKEPC Reader for Android
jamesleung 發表於 2014-10-6 21:08

個名都話你知 叫 W0NDER


via HKEPC Reader for Android
作者: jamesleung    時間: 2014-10-10 01:16

回復 80 #carloyuen2014

每次都有'驚'起

via HKEPC Reader for Android
作者: carloyuen2014    時間: 2014-10-12 01:18

回復 carloyuen2014

每次都有'驚'起

via HKEPC Reader for Android
jamesleung 發表於 2014-10-10 01:16

真係探險好地方啊…

via HKEPC Reader for Android
作者: 9634725888    時間: 2014-10-12 09:20

咁Sxxxx Digital係咪黑店???
作者: (朗尼)    時間: 2014-10-12 17:00

幾日前見到佢寫『全新紅米1s $699』差D買左
好彩無買
作者: morganpeers315    時間: 2014-10-12 18:03

重有間奇掃把都係正野!

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: lcp1995    時間: 2014-10-13 02:33

自求多福
作者: gmle8    時間: 2014-10-13 13:00

黑店中既黑店
作者: carloyuen2014    時間: 2014-10-18 00:09

黑店中既黑店
gmle8 發表於 2014-10-13 13:00

福仁好多 叫 XXXX Digital 店
作者: madking34    時間: 2014-10-19 00:54

呢幾間xx digital都幾出名,我的泰國朋友都知道他們的臭屎

(Sent from Mars)
作者: morganpeers315    時間: 2014-10-19 17:06

呢幾間xx digital都幾出名,我的泰國朋友都知道他們的臭屎

(Sent from Mars)
madking34 發表於 2014-10-19 00:54

Wa 國際知名!

via HKEPC Reader for Android
作者: diotong    時間: 2014-10-19 17:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madking34    時間: 2014-10-20 13:08

回覆 90# morganpeers315

真係出晒名

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: mali218    時間: 2014-10-20 20:23

但見到佢地標價真係好吸引,平過上網個價錢。

via HKEPC Reader for Android
作者: morganpeers315    時間: 2014-10-21 09:34

但見到佢地標價真係好吸引,平過上網個價錢。

via HKEPC Reader for Android
mali218 發表於 2014-10-20 20:23

同爆菜一樣,二手當全新賣!價錢一定吸引

via HKEPC Reader for Android
作者: turth    時間: 2014-10-21 10:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: app7788    時間: 2014-10-21 23:39

LG L24 咁新.. 未有次貨機掛????????
diotong 發表於 2014-10-19 17:19

L24  都出左成2個月  

via HKEPC Reader for Android
作者: carloyuen2014    時間: 2014-10-23 00:30

呢幾間xx digital都幾出名,我的泰國朋友都知道他們的臭屎

(Sent from Mars)
madking34 發表於 2014-10-19 00:54

你個泰FD 中佐蕉?
作者: shingfung    時間: 2014-10-23 12:20

我喜歡到始創中心靚女sales果間買水貨機,價錢合理,有問必答。
作者: morganpeers315    時間: 2014-10-24 18:30

我喜歡到始創中心靚女sales果間買水貨機,價錢合理,有問必答。
shingfung 發表於 2014-10-23 12:20

個炸中女.....
近睇_ _ _!

via HKEPC Reader for Android
作者: Ansonfki    時間: 2014-10-26 10:16

同爆菜一樣,二手當全新賣!價錢一定吸引

via HKEPC Reader for Android
morganpeers315 發表於 2014-10-21 09:34


爆菜屋都係? 何以見得 ?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2