Board logo

標題: 4點特徵教你分辨LG真假電 [打印本頁]

作者: leftgoaway    時間: 2014-9-22 10:20     標題: 4點特徵教你分辨LG真假電

本帖最後由 leftgoaway 於 2014-9-22 10:25 編輯

事緣:kelvinho313師兄既POST - 有冇人去過福仁既 WONDER DXXXXX 買過機(當中有本人誤買假電既經歷)http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;extra=#pid32412452

唔好以為唔買水貨機就冇事;如果你喺TB度行一轉,就知道假電既外形不但幾可亂真,而且成本價甚低,所以好多旺角格仔舖/牙父拍賣都以HKD80~130呢啲疑似正貨荀價黎呃人。下面係4點分辨LG真假電既方法,希望可以幫到大家:

電池正面:

真電字體較粗,對比之下假電「mAh」的字體明顯纖幼

電池背面:

真電榻體字體都是較粗,而假電除了「R」字為粗體外,其實一律幼體。
另外一個最大的分別是,真電背面用的字眼是「Ion」,假電則沿用正面的「ion」

電池側面:

真電接電口有明顯的測試痕跡,另外銀點開始數起第3個接口會有氣孔;
假電的接電口相對新及乾淨,而且一個氣孔都冇
(註:部分假電連銀點都有,所以不列作分辨之處;最安全既方法都係睇氣孔)


真電上方角落頭會出現「S_」的編號,假電則冇

結語:
假電暴利太高,又有使用危險,
無論喺消費定安全既角度黎睇,我地都唔應該俾賣假電既無良商人得逞。
如果嫌原廠電太貴,建議買番大牌子既代用電,
都唔好虛榮心作祟,買呢啲假電。
作者: latvia    時間: 2014-9-22 13:38

useful and thanks for your information.
作者: kccl    時間: 2014-9-22 13:40

雖然我冇LG野,不過知多樣野都好
作者: quene    時間: 2014-9-22 13:51

THANK YOU
終於知道之前同人買果粒係真電黎...
作者: missiletarget    時間: 2014-9-22 13:52

建議買番大牌子既代用電


作者: simcolala    時間: 2014-9-22 13:52

Thx for the info
作者: 甘小文    時間: 2014-9-22 13:55

Good posts,thanks a lot
作者: lotus23    時間: 2014-9-22 13:57

多謝師兄資訊 !
作者: gk1250    時間: 2014-9-22 14:54

好帖!
而家有假電連銅片氣孔都有!
無正電對比都幾難分真假!
作者: shingyau2    時間: 2014-9-22 18:46

有粒假電
有早知冇BB

P.S. 當淘左上百蚊一粒。。。
用好唔用好?

via HKEPC Reader for Android
作者: gasketss    時間: 2014-9-22 19:03

多謝師兄資訊 ! 學到野了,返屋企看看。
作者: shingyau2    時間: 2014-9-22 20:20

回復 1 #leftgoaway

Btw,師兄有冇副廠牌子的電介紹呀?

via HKEPC Reader for Android
作者: granville    時間: 2014-9-22 20:41

感謝分享,用假電隨時變太監
作者: kwunwai11    時間: 2014-9-22 22:56

多謝分享,提下朋友先
作者: Yahoo!    時間: 2014-9-23 20:01

此post 應置頂
作者: Derekwithpet    時間: 2014-9-25 14:54

好貼,圖文並茂
作者: home1314    時間: 2014-9-27 00:06

本帖最後由 home1314 於 2014-10-1 18:43 編輯

.del....
作者: 火神    時間: 2014-9-27 08:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amg    時間: 2014-9-30 23:35

真金白銀買粒假電!賣價電可恥!!
作者: ckkong97    時間: 2014-10-1 00:21

BL-53YH (G3 電) 無第四樣, 四角都無字...
"真電上方角落頭會出現「S_」的編號,假電則冇"
作者: 火神    時間: 2014-10-1 07:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Wah On    時間: 2014-10-1 07:40

SUPPORT!!!!!
作者: 火神    時間: 2014-10-1 11:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小伙子    時間: 2014-10-1 11:11

其他用得可以換電手機既, 用副廠牌子常識吧
真貨無可以平過副廠牌子
除非係大行買送多粒既
作者: alexlolo2010    時間: 2014-10-1 13:12

其他用得可以換電手機既, 用副廠牌子常識吧
真貨無可以平過副廠牌子
除非係大行買送多粒既 ...
小伙子 發表於 2014-10-1 11:11


同意,好過買錯假電
作者: 小白豬    時間: 2014-10-1 13:17

同意,好過買錯假電
alexlolo2010 發表於 2014-10-1 13:12

我都認同

由幸福傷風素提提你發出
作者: nnd    時間: 2014-10-1 13:19

同意,好過買錯假電
alexlolo2010 發表於 2014-10-1 13:12

如果買左部2手機跟機個粒係假電咁點算?
作者: 火神    時間: 2014-10-1 13:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skylake    時間: 2014-10-1 13:27

回覆 27# nnd


    2手當然沒有保障,自行承擔風險
作者: sony_vaio    時間: 2014-10-1 14:21

淘寶D電
有時你無正版係手
真係好難分

上次有兩個同事放NOTE3轉機
另一個同事係華強買左D A貨電番來
比個兩個同事拎去街邊檔放機
收機佬都分唔出
換番兩粒原廠電自用
作者: hkmmo    時間: 2014-10-1 15:31

想問下……點解假電唔做到同真電一樣呢?
作者: 火神    時間: 2014-10-1 17:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 火神    時間: 2014-10-1 17:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nnd    時間: 2014-10-1 17:49

假電是用最差原料和減輕成本(沒有最好電子板保護功能),用高仿電池貼紙和包裝,表面上看來100%像原裝一樣 ...
火神 發表於 2014-10-1 17:41

大陸奸商藉此謀取暴利
作者: 火神    時間: 2014-10-1 17:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 火神    時間: 2014-10-1 19:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nnd    時間: 2014-10-1 19:10

香港都有奸商藉此謀取暴利。
火神 發表於 2014-10-1 19:03

咁多假電, 呢排有無爆炸新聞?
作者: gn1952350    時間: 2014-10-1 19:20

CD-R都入黎支持下
真係好多奸商,百幾蚊粒電都要呃。
作者: 火神    時間: 2014-10-1 19:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 火神    時間: 2014-10-1 19:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gk1250    時間: 2014-10-1 19:53

無真電一起比較真係極難分真假
作者: dcc2000    時間: 2014-10-1 19:54

CD-R都入黎支持下
真係好多奸商,百幾蚊粒電都要呃。
gn1952350 發表於 2014-10-1 19:20

賣高仿電,高仿配件,比賣機賺得更多,當然會呃la
作者: alexlolo2010    時間: 2014-10-2 22:07

如果買左部2手機跟機個粒係假電咁點算?
nnd 發表於 2014-10-1 13:19


咁黑仔
邊間買?
作者: okt04125    時間: 2015-3-12 17:17

wtf,買之前唔記得睇喱個post....

四樣全中啊。
作者: Miipp    時間: 2015-3-12 20:31

wtf,買之前唔記得睇喱個post....

四樣全中啊。
okt04125 發表於 2015-3-12 17:17


你有原裝電係手點會比呢 d 低仿電呃到呀

今時今日連印刷膠殼都抄唔足, 只可以用來配二手積木機, 或呃師奶等消費者, 或幾草明賣明買假電.
作者: kwunwai11    時間: 2015-3-12 21:21

回覆 43# alexlolo2010

下次記得上hkepc睇下先買
作者: stevemak    時間: 2015-3-12 23:41

回覆  alexlolo2010

下次記得上hkepc睇下先買
kwunwai11 發表於 2015-3-12 21:21



醒目消費者
作者: lisitu    時間: 2015-3-13 12:45

假電又名副廠電
作者: tegrathree    時間: 2015-3-13 12:56

ths, send 比朋友先
作者: tegrathree    時間: 2015-3-13 12:57

你有原裝電係手點會比呢 d 低仿電呃到呀

今時今日連印刷膠殼都抄唔足, 只可以用來配二手積木機, 或 ...
Miipp 發表於 2015-3-12 20:31


其實原裝電都可能都有幾種字體, 印法咁.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2