Board logo

標題: note4 原來影相好靚, 好過dc (upload 左景深相#96) [打印本頁]

作者: turth    時間: 2014-12-8 14:31     標題: note4 原來影相好靚, 好過dc (upload 左景深相#96)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sofinaff    時間: 2014-12-8 14:42

有無相睇
作者: knockhead    時間: 2014-12-8 14:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louisney    時間: 2014-12-8 15:00

狼來了....

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2042415
作者: turth    時間: 2014-12-8 15:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2014-12-8 15:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2014-12-8 15:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: knockhead    時間: 2014-12-8 15:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2014-12-8 15:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2014-12-8 15:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcflurry    時間: 2014-12-8 15:12

STONE IP 一早出左評測講左 NOTE4 的影相功能進步左好多。
作者: knockhead    時間: 2014-12-8 15:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2014-12-8 15:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 戀人未滿    時間: 2014-12-8 15:27

其實三星機一向影相都唔差
作者: 賢~    時間: 2014-12-8 15:33

samsung既AWB一向都好準,相機果邊係,手機就冇部部留意...但NOET4都好準下..
但如果同p330依類DC比...日景我諗係有得比下...影全景好過佢TIM...
夜景就..N4冇M MODE...冇得長曝...低iso落腳一定唔洗比...
如果大家同高iso影..P330都唔算新機...N4 NR上可能會磨得好過P330既...
仲有DC勝在有zoom...手機勝左方便..
作者: turth    時間: 2014-12-8 15:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skywavez    時間: 2014-12-8 15:42

回覆  knockhead


    因為p330 d 相要回家up
turth 發表於 2014-12-8 15:01



    無可否認你Note4 d相係幾唔錯. 不過你搵部cheap雞DC同部旗艦電話比...
    不如試下 Sony RX100iii 或者 Fuji X100t 比下丫  
作者: 賢~    時間: 2014-12-8 15:49

回覆  賢~


    p330 我已set到 光圈5.6 快門1/8, iso 400 (手持)

但有d位依然爆光, 反而note4 無 ...
turth 發表於 2014-12-8 15:39


如果你講爆光...
咁我估你講緊#5同#9果兩張....
姐係#5係p330影既?
作者: turth    時間: 2014-12-8 15:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2014-12-8 15:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ngkiukiu    時間: 2014-12-8 15:52

無可否認你Note4 d相係幾唔錯. 不過你搵部cheap雞DC同部旗艦電話比...
    不如試下 Sony RX100iii  ...
skywavez 發表於 2014-12-8 15:42



仲要部P330 已經停產,呢個評測真正!
早知借部300D 佢比較!
作者: turth    時間: 2014-12-8 15:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Half-Life2    時間: 2014-12-8 15:55

其實各牌子既旗艦機影相都係掂
SAMSUNG底板雖臭但代代S同NOTE都可以同APPLE對戰
作者: LarSing    時間: 2014-12-8 15:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2014-12-8 16:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hksun    時間: 2014-12-8 16:12

好過P330, 9 up
作者: 賢~    時間: 2014-12-8 16:13

無可否認你Note4 d相係幾唔錯. 不過你搵部cheap雞DC同部旗艦電話比...
    不如試下 Sony RX100iii  ...
skywavez 發表於 2014-12-8 15:42


P330係 13年3月出既DC...
但如果一年半之後就比部電話KO左..
咁係電話進步快..定相機進步慢呢...

咁當然仲有好多大sensor既DC畫質會比電話好好多...
依家1/1.7"既機真係冇市場...
高倍ZOOM都用1"sensor...
作者: turth    時間: 2014-12-8 16:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skywavez    時間: 2014-12-8 16:16

回覆  skywavez


    p330 1/1.7感光架wor
turth 發表於 2014-12-8 15:50



    sensor size只係其中一個大factor
    相片質素由廠方市場策略性操控
作者: 賢~    時間: 2014-12-8 16:20

回覆  賢~


    p330 同 新既 p340 一樣料

照你甘講

1/2.3 and 1/2.8

味更加收皮? ...
turth 發表於 2014-12-8 16:15


相機黎講...我覺得係架...
電話粒sensor都大粒過佢...
仲有一個賣點既..出超高倍ZOOM囉...但質數都唔好...
相機依家主流都1"起跳..
作者: 199802    時間: 2014-12-8 16:25

*** 影相auto好過好多品牌
係自己唔淨氣
作者: LarSing    時間: 2014-12-8 16:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: devinchan    時間: 2014-12-8 16:32

夜晚嚟講真係唔差
作者: wingkps2    時間: 2014-12-8 16:47

其實我唔覺我得有幾靚.只可講OK.
作者: skywavez    時間: 2014-12-8 16:52

P330係 13年3月出既DC...
但如果一年半之後就比部電話KO左..
咁係電話進步快..定相機進步慢呢...

咁當然 ...
賢~ 發表於 2014-12-8 16:13



smartphone早已成兵家必爭之地, 各部件研發進步之快亦可想像到.
細sensor DC (DC仔) 市場早已俾smartphone打柴(非完全因為DC仔相片質素不濟, 帶少部機+方便share等等亦係主因)
DC仔市場已成雞肋, 各相機廠唯有focus向大sensor DC市場.
近年出o既DC仔只係舊酒新瓶, 一年半載後輸俾電話真係唔奇.
作者: turth    時間: 2014-12-8 16:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2    時間: 2014-12-8 16:58

我唔係龍油.只覺得叫做OK.
唔好可講用靚字黎型容.
靚同正常重差好多.
作者: 賢~    時間: 2014-12-8 17:18

其實如果NOET4有長曝同MF...我以經會好開心...
之前Z7MAX依兩樣都有...但部機最後比我整到變左磚頭自換左NOTE4..
作者: Mrcheng    時間: 2014-12-8 17:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kennonma    時間: 2014-12-8 17:40

回復 1 #turth

但detail 糊左少許喎

via HKEPC Reader for Nexus 5
作者: deonz    時間: 2014-12-8 17:44

呢度d會員實在太敏感了….
起手就係……..  

我只係CD-Rom左好2-3年, 都認得樓主啦…


睇左樓主post d相先, 品評下先咩咩咩好嗎? That's real discussion.

人地出post, 你有權可以唔信架~
係咪個個都有左膠Phobia
作者: skywavez    時間: 2014-12-8 17:53

P330 叫cheap雞??
Mrcheng 發表於 2014-12-8 17:35



    忘了用詞可能引起用家不滿, 唔好意思
作者: luis2909    時間: 2014-12-8 17:55

咪咁上下, 正常水平
作者: magiccat    時間: 2014-12-8 19:12

係android 機計,note4 暫時係最好,Z3 除咗像素高之外,一放大note4係好過Z3,你話死唔死。(真係買錯Z3)
作者: bookie    時間: 2014-12-8 20:00

Z3 價錢和note4相差一千多元,怎樣比
作者: 師奶股神    時間: 2014-12-8 21:02

本帖最後由 師奶股神 於 2014-12-8 21:10 編輯
係android 機計,note4 暫時係最好,Z3 除咗像素高之外,一放大note4係好過Z3,你話死唔死。(真係買錯Z3) ...
magiccat 發表於 2014-12-8 07:12 PM


Z3細sensor高像素=每像素size小,
每像素size小,光線愈少質素下降速率愈快,
That's why iPhone咁耐都仲keep住8MP,但sensor size keep住上升。
作者: silverboy    時間: 2014-12-8 23:45

回覆 5# turth

確係唔錯
作者: silverboy    時間: 2014-12-8 23:46

回覆 14# 戀人未滿


    認同
作者: watkower    時間: 2014-12-8 23:54

見到CEO開POST
大大隻字寫住Note4
當堂嚇一跳 即刻係去左Google到查下Note4個Spec
我諗緊三叔幾時用Terga
作者: hkboy2004    時間: 2014-12-9 00:48

本帖最後由 hkboy2004 於 2014-12-9 08:57 編輯
無可否認你Note4 d相係幾唔錯. 不過你搵部cheap雞DC同部旗艦電話比...
    不如試下 Sony RX100iii  ...
skywavez 發表於 2014-12-8 15:42

都唔駛唔 SONY RX100 FUJI... 咁新的機比
不如同LX3比下.....(現在二手$650-$800)
小弟咁橋4年前影左半島酒店聖誕裝飾
[attach]1743203[/attach]

不如同RICOH CX5 比下啦
[attach]1743204[/attach]
真係有特異功能?

請問NOTE4有冇防震呀
[attach]1743211[/attach]
F31還健在 「我先係大王」

NOTE 4相機好唔好得過 2006年 canon A710 呀?
[attach]1743250[/attach]
[attach]1743251[/attach]
作者: 叉燒餐包    時間: 2014-12-9 01:17

ot:講開手機影相
moto記都有靚相機?!
http://www.dxomark.com/Phones/Go ... OMark-Mobile-top-10
竟然榜上有名仲要排第6
作者: skywavez    時間: 2014-12-9 01:37

都唔駛唔 SONY RX100 FUJI... 咁新的機比
不如同LX3比下.....(現在二手$650-$800)
小弟咁橋4年前影左半島 ...
hkboy2004 發表於 2014-12-9 00:48


    LX3確係一代DC皇
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-12-9 02:15

本帖最後由 RoyalHKRegiment 於 2014-12-9 02:26 編輯
回覆  knockhead


    我係HKEPC元祖會員, 出名立場公正
turth 發表於 2014-12-8 15:23


立場公正到 MADE IN CHINA 變做MADE IN MAINLAN CHINA

美國有能力, 就有義務維護世界和平
抗衡邪惡軸心中國, 返回太平洋, 是亞洲人民的 ...
turth 發表於 2014-11-18 12:10
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-12-9 02:17

回覆  LarSing


    爭議標題先有人氣嘛
turth 發表於 2014-12-8 16:00

爭議到 用小米的朋友被疏遠
作者: rx78    時間: 2014-12-9 02:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-12-9 02:32

回覆 41# deonz

信 非常中立 話他的附近朋友都用大廠不用大陸机 所以他用小米的朋友都被疏遠
還説他的祖先深受西方文化教育 大陸女子很 cheap

MAINLAN 等如MAINLAND
作者: fonglun2000    時間: 2014-12-9 03:56

條友出左名係on__打手, 說話方式十足689
你地班人仲咁得閒幫佢手賣廣告?

BTW, 三叔見近排勢色唔對, 而家開始出狗糧 ?
作者: Mrcheng    時間: 2014-12-9 08:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkboy2004    時間: 2014-12-9 09:07

本帖最後由 hkboy2004 於 2014-12-9 09:16 編輯

回覆 58# Mrcheng

絕對好用
大光圏、24mm WIDE、成像銳利、影室內人像好放心,
只係有某些情況下會偏色及瑩幕太鮮艷
Q menu 功能介面好過新款機的Q menu 介面
作者: hkboy2004    時間: 2014-12-9 09:16

本帖最後由 hkboy2004 於 2014-12-9 09:24 編輯

回覆 5# turth

按:拍照其實最重要都係構圖、捕捉環境氣氛
人多雜亂影相真係好難,要好高技巧
呢D節慶相....人頭大過燈泡、多過燈泡 的相 唔理佢有冇雜訊 多數第一時間DELTE
作者: KinChungE    時間: 2014-12-9 09:26

以DC仔黎講, Nikon根本唔會係好果堆
作者: yanchoki    時間: 2014-12-9 09:27

真係陰鳩功,***note 4嘅推出
幾乎完全被港人無視了
樓主辛苦了
rx78 發表於 2014-12-9 02:23

個名都衰過人,碌死
作者: tamama120    時間: 2014-12-9 09:32

回覆 61# KinChungE


    Agree
DC黎講,nikon根本唔入流
作者: pakhei123    時間: 2014-12-9 10:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2014-12-9 10:13

個名都衰過人,碌死
yanchoki 發表於 2014-12-9 09:27


好彩Note唔出7"
如果唔係仲死
作者: turth    時間: 2014-12-9 10:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 叉燒餐包    時間: 2014-12-9 10:27

note 7俾人用咗啦!
http://www.gigabyte.tw/products/product-page.aspx?pid=4804#kf
作者: 叉燒餐包    時間: 2014-12-9 10:45

樓主好可憐.........
同啲好可能又係當displaymate同DoXmark係打手/信唔過之類嘅人講/分析3*好果方面有鬼用咩!
作者: whs    時間: 2014-12-9 10:56

只是暴光取向不同吧
P330揀回全區測光可能已經不同
作者: turth    時間: 2014-12-9 11:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 京    時間: 2014-12-9 11:16

dc明顯用左中央測光............所以先UNDER左

唔識用DC影就試多D 唔好亂出POST
作者: bicycler    時間: 2014-12-9 11:20

    辛苦你了
作者: Oscartsang1993    時間: 2014-12-9 11:31

Note 3 is better
作者: deonz    時間: 2014-12-9 15:03

good Example~
回覆 50# hkboy2004
作者: deonz    時間: 2014-12-9 15:09

Very understand
所以我咪話可以揀唔信囉…..

其實橫睇踮睇都系p330d相順眼d (except the thomas one which is under exposure)
Note4 d相除左銳d外…無乜可取

回覆 56# RoyalHKRegiment
作者: nelsonyin    時間: 2014-12-9 15:13

個人技術問題。
作者: bicycler    時間: 2014-12-9 16:10

現今真係有 sp 取代一般 dc 之勢
作者: turth    時間: 2014-12-9 16:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-12-10 07:28

本帖最後由 RoyalHKRegiment 於 2014-12-10 07:39 編輯

回覆 75# deonz

DC可以Zoom  輕和細部 平板和手機能否Zoom得遠 唔識用部機便睇 manual 用多D學習影多D相 不要找藉口話部機不好 WHITE BALANCE 是否可以調整 受西方教育未必識睇英文manual 連 MAINLAND 變 MAINLAN SINGAPORE 變 SINGAPO 有好相機都要配合技術和經驗
作者: siusiu321    時間: 2014-12-10 08:04

p330 係廣角好多先真, 但白平衡真係note4 好

我2部都set左黃燈了, 但 note4 = 100%現實色 ...
turth 發表於 2014-12-9 16:30



辛苦曬...又有人會去出機啦!
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-12-10 08:19

本帖最後由 RoyalHKRegiment 於 2014-12-10 08:22 編輯

我部舊款2004年 casio 4.0 EX- F4 儍瓜DC仔所拍在室内無用燈  因files太大 要壓縮才能上傳

全部用F2.6 60份一秒 無用脚架全手持


[attach]1743632[/attach]

[attach]1743633[/attach]

[attach]1743634[/attach]
作者: poopies    時間: 2014-12-10 09:00

部P330根本無罪, d 相under根本係用錯測光。

就算係樓主set錯野的情況下影的相, Note4 都無完勝 P330。
雖然樓主d相壓縮得好勁, 但無論係半島個張或者Harbor火車頭個張,
一開返原圖就見到P330細節保留得比note4好, 半島外牆同遊人的頭髮就係例子。

唔可以話P330表現得好好, 但罪不在DC。
問題在於買機唔會送技術
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-12-10 10:08

回覆 8# knockhead
各位你們不知此人出名連MAINLAND 變 MAINLAN  SINGAPORE 變 SINGAPO都打錯 還説祖先深受西方文化教育 死撑
作者: ef-9    時間: 2014-12-10 10:19

請問 NOTE 4  同 NOTE3 影相功能  相差  遠嗎 ?

用緊 3*** S3... 亦有 Canox S110 DC....

s110 已 好正 , Note4  有可 能靚過 S110 DC....?

thx
作者: 賢~    時間: 2014-12-10 10:21

本帖最後由 賢~ 於 2014-12-10 11:02 編輯

樓主不如有時間影D日景黎比較下~
最好有大圖...應該會比夜景有意思~
因為出黎既畫質會比較接近
作者: hkboy2004    時間: 2014-12-10 11:00

本帖最後由 hkboy2004 於 2014-12-10 11:07 編輯

回覆 85# 賢~

YES 在晴天環境下 手機同DC 的表現應該好接近
手機的微距表現應該都唔差 影花花、擺設、公仔、食物係手機強項
樓主應該試下,亦要嘗試不同拍攝設定 看看不同效果
一般用家,事後用D陽春軟件執下相都要架
樓主可能很滿意NOTE 4相機,想同大家分享,但樓主都未發揮到部機的實力
試多D啦
以下為MOTO ZN5 拍攝
[attach]1743655[/attach]
[attach]1743656[/attach]
[attach]1743657[/attach]
[attach]1743659[/attach]
[attach]1743658[/attach]
THANKS
作者: deonz    時間: 2014-12-10 15:57

U didn't read my reply?

Quote "其實橫睇踮睇都系p330d相順眼d"

回覆 79# RoyalHKRegiment
作者: deonz    時間: 2014-12-10 16:01

Great and in-depth discussion!

回覆  賢~

YES 在晴天環境下 手機同DC 的表現應該好接近
手機的微距表現應該都唔差 影花花、擺設、公仔、 ...
hkboy2004 發表於 2014-12-10 11:00

作者: 賢~    時間: 2014-12-10 16:27

回覆  賢~

YES 在晴天環境下 手機同DC 的表現應該好接近
手機的微距表現應該都唔差 影花花、擺設、公仔、 ...
hkboy2004 發表於 2014-12-10 11:00


我自己其實都用緊NOTE4...
滿意既係佢個OIS真係幫到下手..冇咁易炒相..以前成日炒既情況係室內影D小品既時候...可能要影3~4張先有張係收貨..相質....AWB準,用上幾部電話又係相完要攪返好個白平衡...NOTE4未有一張要住[用左2星期]

唔滿意係佢太似IPHXXX咁...成部傻瓜機咁...冇乜手動野可以SET...
冇MF..冇得SET快門..用夜間MODE都係佢自動同你開,再自動NR埋...
都係果句...如果有返長曝同MF一定爽好多...[係EPC好似都講過幾次]

我用部機唔算好耐...冇乜作品可以分享
作者: doppelganger    時間: 2014-12-10 20:39

本帖最後由 doppelganger 於 2014-12-10 20:49 編輯

以下4.4.4更新後的Z1拍攝
https://lh6.googleusercontent.co ... 519-h692/10%2B-%2B1

https://plus.google.com/u/0/phot ... 6091189749079819026
作者: NEO_HK    時間: 2014-12-10 21:10

立場中立

有sample, 沒引導性

你想講咩野
turth 發表於 2014-12-8 15:09


1:1 CROP 相同DC 比較 ,
作者: ken22098    時間: 2014-12-10 21:15

有冇exif
作者: 例片卑    時間: 2014-12-10 22:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ef-9    時間: 2014-12-10 23:03

RX100 殺已秒
例片卑 發表於 2014-12-10 22:03



    用到RX100  比,note4 一定  吾夠砌

題外話,

請問 而家 邊到出 Note 4 ... (大鋪) 低D...?

好似 無乜 Discount.....

thx
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-12-10 23:47

本帖最後由 RoyalHKRegiment 於 2014-12-10 23:51 編輯
U didn't read my reply?

Quote "其實橫睇踮睇都系p330d相順眼d"

回覆  RoyalHKRegiment  ...
deonz 發表於 2014-12-10 15:57



    相机有自己的好處 p330 我普考慮買 後轉了買富士 貪它用AA電池 補給方便

那位CEO相片有曝光過度
作者: turth    時間: 2014-12-15 11:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2014-12-15 11:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2014-12-15 11:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siusiu321    時間: 2014-12-15 13:31

話.....深到..三星先得...
作者: wingkps2    時間: 2014-12-15 14:27

我都影張試下.[attach]1744963[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2