Board logo

標題: 要用双卡買zenfone2要三思 [打印本頁]

作者: smchkman    時間: 2015-4-20 21:19     標題: 要用双卡買zenfone2要三思

本帖最後由 smchkman 於 2015-4-20 21:34 編輯

牙石都痴超缐,sim2連上2G上網都唔得,你出双卡来做乜!下下要拆机换卡位?個設計師真係要捉去打巴!揾阿某買咩!双卡机基本兩个卡都 (起碼)要有2G上網,市埸上两卡都可以4G上網都大把啦
作者: 167pk    時間: 2015-4-20 21:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2015-4-20 21:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: z888888    時間: 2015-4-20 21:30

咁既價錢仲想要咩要求 =.="
昨天去W玩過,個mon都唔錯,幾順,呢個價收貨啦.
有雙卡已經係bonus
作者: 167pk    時間: 2015-4-20 21:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Vitman    時間: 2015-4-20 21:33

好似而家香港大部份雙咭都係咁喎
作者: cpk    時間: 2015-4-20 21:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mdws2002    時間: 2015-4-20 21:40

好似而家香港大部份雙咭都係咁喎
Vitman 發表於 2015-4-20 21:33


香港依家賣緊嘅大部分雙卡機,都係兩邊都可以上網。
好啲嘅,就兩邊可以隨意切換3G/4G。
差啲嘅,就只有SIM1有3G/4G功能,SIM2只支援2G都可以上網。
依家華碩嗰部係SIM可以2G/3G/4G上網,但係SIM2只可以接收2G打電話,上唔到網。

應該都只有呢部係咁啦………
唔知日後會唔會可以透過更新Android版本而有返呢個功能,咁就唔多清楚啦。
作者: semuel    時間: 2015-4-20 21:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 北金烈貓    時間: 2015-4-21 16:54

清楚了
作者: lio    時間: 2015-4-21 17:05

依家華碩嗰部係SIM可以2G/3G/4G上網,但係SIM2只可以接收2G打電話,上唔到網。<<<仲可能係主SIM打緊電話副SIM都係打出打入唔係電話GE"雙卡雙待通"電話
作者: wyhui5124    時間: 2015-4-21 17:11

以前feature phone年代,雙卡真係方便好多人中港兩邊走,但嗰時D人都係主要用話音,但依家D人用雙卡除咗以上原因,可能一個私人,一個公司,而且依家都少咗用話音,都係用數據為主,其中一個slot冇得用數據即係癈咗一半武功(就算得2G data都可以收吓whatsapp訊息)
作者: cello13814    時間: 2015-4-21 17:15

呢次好似中伏,反正未收機,唔知可唔可以 cut 單
作者: manitoba    時間: 2015-4-21 17:22

但係 zenfone 6 两張咭都可以上網,去到 zenfone2 反而退步咗!
作者: 167pk    時間: 2015-4-21 17:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lwwk    時間: 2015-4-21 17:26

zf2唔係雙通
作者: kskc    時間: 2015-4-21 17:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Wah On    時間: 2015-4-21 18:20

firmware need improvement
作者: lwwk    時間: 2015-4-21 21:17

回覆 17# kskc
sim2冇得上網, 通話係咪雙通
作者: Johnny1988    時間: 2015-4-21 21:23

回覆  kskc
sim2冇得上網, 通話係咪雙通
lwwk 發表於 2015-4-21 21:17



作者: lwwk    時間: 2015-4-21 21:25

回覆 20# Johnny1988
唔該晒等紅64/4
作者: Vitman    時間: 2015-4-21 21:36

回覆 7# cpk

係@@
咁我諗係我唔識用,我用緊G3 dual 好似sim2上唔到

    ,係唔係要set野先上到?
謝!
作者: fathung123    時間: 2015-4-21 21:40

回覆 8# mdws2002

CHING 邊部,兩邊可以隨意切換3G/4G 呢?
作者: superman88    時間: 2015-4-21 21:41

本帖最後由 superman88 於 2015-4-21 21:42 編輯

垃圾華石 , sim 2 竟然不可上網, 咁返大陸又要做拆機對調電話卡.
我用 華為3x ,
一卡(香港卡), 香港可打電話/上網, 在大陸收漫遊 .
二卡(一卡二號), 大陸可打電話/上網, 在香港收兩地電話 .
一卡/二卡 3G 又可對調使用 , 手機可手動設定其中一個卡位用3G , 咁另一卡位只限2G , 華為 3x 太好用.
作者: bbc070205    時間: 2015-4-21 21:49

為左雙通,就要犧牲埋SIM2 數據,反正都係2G,可以接受。
作者: dom    時間: 2015-4-21 22:12

咦, 咁我買翻 Moto G2 了

作者: mdws2002    時間: 2015-4-21 22:32

回覆  mdws2002

CHING 邊部,兩邊可以隨意切換3G/4G 呢?
fathung123 發表於 2015-4-21 21:40


好多都得㗎喎。
大陸雙卡機,呢度有討論過嘅K3 Note,Nubia Z7 Mini/Max,佳域S3,中興V Max,Coolpad大神系列等等。
名牌嘅有Samsung A7,Samsung S6等等………
作者: axg    時間: 2015-4-21 22:49

好多都得㗎喎。
大陸雙卡機,呢度有討論過嘅K3 Note,Nubia Z7 Mini/Max,佳域S3,中興V Max,Coolpad大 ...
mdws2002 發表於 2015-4-21 22:32

仲有HTC 680, 820S, 826
作者: Mathk    時間: 2015-4-21 23:00

我都話咩域S3高配好
作者: kingken2006    時間: 2015-4-21 23:55

卡2用唔到3g咩?
作者: Vitman    時間: 2015-4-22 00:22

本帖最後由 Vitman 於 2015-4-22 00:25 編輯

回覆 27# mdws2002


呢D全部都係大陸貨喎, 港行除左HTC 系列同埋NOTE4, 仲有咩係可以? 要雙咭+要有SD CARD SLOT (唔要二揀一)
P.S. 我最後冇買ZENFONE2 因為佢用唔到中移...... 但我仲係覺得佢係部唔錯既機
作者: lazyking    時間: 2015-4-22 00:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dcc2000    時間: 2015-4-22 00:27

卡2用唔到3g咩?
kingken2006 發表於 2015-4-21 23:55

zenfone2 個spec講到明SIM 2祗可行2G,不過估佢唔到祗係可以voice,行唔到data (2G EDGE)
作者: lazyking    時間: 2015-4-22 00:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongsimon    時間: 2015-4-22 06:35

本帖最後由 wongsimon 於 2015-4-22 06:40 編輯
lg g3/sony z3
lazyking 發表於 2015-4-22 00:28


g3第二個槽得果2g
3g 4g都冇,有得上網又點?2G慢到乜咁

而且g3/z3 換sim卡要reboot或者關機先得
華碩就唔洗,乜都唔洗做就咁推一推就換到卡
我覺得華碩方便好多
作者: hugkitss    時間: 2015-4-22 07:22

g3第二個槽得果2g
3g 4g都冇,有得上網又點?2G慢到乜咁

而且g3/z3 換sim卡要reboot或者關機先得
華碩就 ...
wongsimon 發表於 2015-4-22 06:35



    zenfone2 sim2 voice only
作者: mdws2002    時間: 2015-4-22 08:44

回覆  mdws2002


呢D全部都係大陸貨喎, 港行除左HTC 系列同埋NOTE4, 仲有咩係可以? 要雙咭+要有SD CARD S ...
Vitman 發表於 2015-4-22 00:22


我27#嘅回復係答返fathung123師兄問嘅有邊啲機啫。

原來師兄嘅要求係唔要大陸機,要港行,而且要有雙咭+SD Card Slot,咁就好似係得HTC啫喎。
始終呢類機,都係以大陸市場為主。(某程度上係因為之前大陸中移動嘅TD-SCDMA對比同期聯通嘅WCDMA顯得太過差了………)

香港其他牌子賣緊嘅雙卡雙待機,似乎就未有好似華碩呢部ZENPHONE 2咁開創先河,SIM 2係Voice Only。

不過,亦都可能係華碩香港有先見之明,知道香港唔少朋友都係一張公司卡,一張私人卡。所以一張用嚟上網,一張用嚟聽公司電話,就已經完完全全夠晒使,根本無需切換。所以呢部機完完全全係為港人而設。只係不太適合中港兩地走嘅師兄們啫……
作者: htc991424    時間: 2015-4-22 09:33

而家大陸同香港都計劃收2g頻比4g用,而3g會變成基本
到時sim2只限2g既電話即係自動收皮
但應該都係兩3年後既事,到時zenfone都出3~4,sim2技術都可能"被提升"
作者: cutgame    時間: 2015-4-22 10:22

而家大陸同香港都計劃收2g頻比4g用,而3g會變成基本
到時sim2只限2g既電話即係自動收皮
但應該都係 ...
htc991424 發表於 2015-4-22 09:33


咁盲插機, 之前D人講是但一邊行3G/4G, 另一邊就只可行2G, 如果2G收皮, 咁所有呢類機到時係咪都要收皮?
有邊隻機依家可以同時兩卡都行到3G/4G呢?
作者: hehan17    時間: 2015-4-22 10:31

牙石都痴超缐,sim2連上2G上網都唔得,你出双卡来做乜!下下要拆机换卡位?個設計師真係要捉去打巴!揾阿某 ...
smchkman 發表於 2015-4-20 21:19


香港行貨機當中,有邊部型號可以雙卡雙待雙通,又可以兩張sim卡位都上到網?thx
作者: cfsimon    時間: 2015-4-22 11:14

好似而家香港大部份雙咭都係咁喎
Vitman 發表於 2015-4-20 21:33


沒有吧, 第一次聽這個case.

一般MTK兩個都可全速, 高通/三星就slot 2 係2g
作者: wujoy    時間: 2015-4-22 11:40

香港依家賣緊嘅大部分雙卡機,都係兩邊都可以上網。
好啲嘅,就兩邊可以隨意切換3G/4G。
差啲嘅,就只有S ...
mdws2002 發表於 2015-4-20 21:40
4G

我就係4月1日的買家.......當晚返屋企用時.....搵左成個鐘都上唔到網.....先知只有sim1 可以上網,真係估佢唔到!!!  
聽講ZF6係2張卡都可以自己set 做3G/4G,
今次ZF2咁設計真係估佢唔到.......竟然功能大倒退.....
除左呢樣野之外,其他都好滿意....
作者: easie    時間: 2015-4-22 11:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wujoy    時間: 2015-4-22 11:52

咁盲插機, 之前D人講是但一邊行3G/4G, 另一邊就只可行2G, 如果2G收皮, 咁所有呢類機到時係咪都要收皮?
有 ...
cutgame 發表於 2015-4-22 10:22

當2g真係淘汰時.....手機廠自自然然會出新的雙卡機......唔係點搵錢.....
最識搵錢果個牌子都教左大家.....出完新機,之後加少少野就出plus....
作者: cello13814    時間: 2015-4-22 11:54

當2g真係淘汰時.....手機廠自自然然會出新的雙卡機......唔係點搵錢.....
最識搵錢果個牌子都教左大家.... ...
wujoy 發表於 2015-4-22 11:52



    係出S版
作者: hehaya    時間: 2015-4-22 12:03

zf6我試過可以SIM1同2都可以3G上網....
作者: wujoy    時間: 2015-4-22 12:04

係出S版
cello13814 發表於 2015-4-22 11:54

係喎....
S版都差唔多時候出啦.....
作者: cello13814    時間: 2015-4-22 12:07

係喎....
S版都差唔多時候出啦.....
wujoy 發表於 2015-4-22 12:04



    今年好似早3個月出
作者: wujoy    時間: 2015-4-22 12:23

zf6我試過可以SIM1同2都可以3G上網....
hehaya 發表於 2015-4-22 12:03

我就係聽講ZF6 2張卡都可以3G上網,先買ZF2.....真係估佢唔到....功能大倒退....
作者: hehaya    時間: 2015-4-22 14:38

我就係聽講ZF6 2張卡都可以3G上網,先買ZF2.....真係估佢唔到....功能大倒退.... ...
wujoy 發表於 2015-4-22 12:23



    無呢個帖我都唔知ZF2 SIM2無上網
作者: shukfam    時間: 2015-4-22 16:16

原來ZF2 有 SIM 2
我仲以為係得平價有4GB RAM
作者: tsui0008    時間: 2015-4-22 16:51

真係好險,差D買左。
作者: getterwing    時間: 2015-4-22 16:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Vic.S    時間: 2015-4-22 17:00

真係唔該晒CHING...仲打算買部ZF2玩下, 依家可以慳返D錢啦~
作者: kingken2006    時間: 2015-4-22 17:45

本帖最後由 kingken2006 於 2015-4-22 18:00 編輯


唔明?
雙卡單通
卡1用4G網絡時 卡2只能用2G語音 <這不是大部份手機都是這樣的嗎?
同樣 卡2用4G網絡時 卡1只能2G語音< 可選擇的


【雙卡雙待vs.雙卡雙通】
雙卡雙待
◎一個門號接通後,另一個門號來電需要等待,無法接通
◎目前技術為支援4G+2G網路
雙卡雙通
◎可同時接通來自2個通信網絡SIM卡的來電
◎目前技術為支援4G+2G網路

單通同雙通分別只是在接電話,而不是上網吧?
單通當卡1上網時 卡2語音接不到 當卡2接語音時 卡1會斷4G
雙通卡1上網 卡2來語音 可同時進行.不會有影響
zf2 是雙卡雙通
現在有"同時"雙卡上網的手機?
作者: terrychan    時間: 2015-4-22 18:14

咁Sim2講聽緊電話, Sim1可唔可以上網?
作者: philips2001    時間: 2015-4-22 18:21

係出S版
cello13814 發表於 2015-4-22 11:54



    zenfone2 S版?
改良版嗎?
作者: philips2001    時間: 2015-4-22 18:24

Sim2真系用唔到G上網!
用來收下短訊?用唔到?
作者: kingken2006    時間: 2015-4-22 18:33

回覆 58# philips2001


你係唔係自己唔識炸?
應該在預設卡設定的位置 上網調到卡2 之類
我無買唔知點整
作者: Johnny1988    時間: 2015-4-22 18:35

咁Sim2講聽緊電話, Sim1可唔可以上網?
terrychan 發表於 2015-4-22 18:14

上到,連g3都唔得
點解呢個優點冇人講過
作者: philips2001    時間: 2015-4-22 18:39

回覆  philips2001


你係唔係自己唔識炸?
應該在預設卡設定的位置 上網調到卡2 之類
我無買唔知點整 ...
kingken2006 發表於 2015-4-22 18:33



    以個真系唔識!因為要去深水埗先有得試機!
未試個機唔識!
想買部二奶機一機!正在參考資料!
作者: kingken2006    時間: 2015-4-22 18:45

回覆 61# philips2001


頂 我仲以為你買左部機 卡2用唔到添
我大神F1  13年機本來只有卡1 3G 卡2 2G用唔到3G  刷個ROM 都能雙卡3G
就奇怪點解你會說15年出既機會無
作者: philips2001    時間: 2015-4-22 19:09

回覆  philips2001


頂 我仲以為你買左部機 卡2用唔到添
我大神F1  13年機本來只有卡1 3G ...
kingken2006 發表於 2015-4-22 18:45

要試下機先知!
作者: smchkman    時間: 2015-4-22 20:57

香港行貨機當中,有邊部型號可以雙卡雙待雙通,又可以兩張sim卡位都上到網?thx ...
hehan17 發表於 2015-4-22 10:31


華為榮耀6 plus 雙4g版 3GB RAM 32GB ROM 雙卡雙待雙通
作者: Mathk    時間: 2015-4-22 20:58

真係奇怪,點解要咁強調港行呢
不如強調用Intel U行雙卡
作者: Vitman    時間: 2015-4-23 00:31

華為榮耀6 plus 雙4g版 3GB RAM 32GB ROM 雙卡雙待雙通, 但用隻咭冇得用SD CARD 呢...... 有就買左佢了
其實港行得NOTE4係可以雙咭得黎又可以互換4G, 又有SD CARD同換電, 但勁貴.....
強調港行是因為想買港行, 有乜咁奇怪?
作者: kosmo    時間: 2015-4-23 00:44

回覆  mdws2002


呢D全部都係大陸貨喎, 港行除左HTC 系列同埋NOTE4, 仲有咩係可以? 要雙咭+要有SD CARD S ...
Vitman 發表於 2015/4/22 00:22



    ZENFONE2 用唔到中移?
作者: Vitman    時間: 2015-4-23 02:18

回覆 67# kosmo


用唔到, 唔係我都買左佢, 本來好想買nubia 7, 但香港又唔出, 而我又唔識亦唔想買大陸貨 (因為驚買左假野), 所以搵左好耐, 睇到港行Zenfone 2個spec似大陸版, 仲諗住support 到中移, 但最後發現台版, 大陸版同香港版係3個版本......
作者: ababab2828    時間: 2015-4-23 07:26

HTC 820 DUAL, both sim slot can access 4G.
作者: liederho    時間: 2015-4-23 09:50

其實有雙卡好過無,
不過比我二選一, 要雙卡定要規格, 我就規格行先
作者: 我係二少    時間: 2015-4-23 09:54

回覆  kosmo


用唔到, 唔係我都買左佢, 本來好想買nubia 7, 但香港又唔出, 而我又唔識亦唔想買大陸貨 (因 ...
Vitman 發表於 2015-4-23 02:18



    nubia Z7 不是全網通

Z9才是
作者: cello13814    時間: 2015-4-23 12:54

zenfone2 S版?
改良版嗎?
philips2001 發表於 2015-4-22 18:21



    講緊生果
作者: kosmo    時間: 2015-4-23 13:06

回覆 68# Vitman

你指大陸中移?
作者: jc917    時間: 2015-4-23 13:20

回覆 71# 我係二少


    全網通的意思係咩? z7 應該齊 band的
作者: mdws2002    時間: 2015-4-23 13:52

回覆  我係二少


    全網通的意思係咩? z7 應該齊 band的
jc917 發表於 2015-4-23 13:20


全網通應該係指食埋中國電信嘅EVOD。
作者: hyperbola    時間: 2015-4-23 14:17

回覆 71# 我係二少


    how about z7 max?

http://www.nubia.cn/product/nubiaz7max

我都有部,應該算全網通?
作者: lio    時間: 2015-4-23 14:36

nubia Z7 不是全網通

Z9才是
我係二少 發表於 2015-4-23 09:54



    如果Z7 FW現在可以支援中電信4G那就是全網通機
作者: 我係二少    時間: 2015-4-23 19:14

回覆  我係二少


    how about z7 max?



我都有部,應該算全網通?
hyperbola 發表於 2015-4-23 14:17


http://www.gfan.com/review/2014080453693.html

http://tieba.baidu.com/p/3172133442

nubia 方面說過會改進
作者: Vitman    時間: 2015-4-23 19:48

回覆 73# kosmo


    Yes, 而家出左部G3, 第遲D出多D雙咭又可互換既先買, 真係冇幾多可以揀...
作者: stephen1029dog    時間: 2015-4-23 20:05

牙石都痴超缐,sim2連上2G上網都唔得,你出双卡来做乜!下下要拆机换卡位?個設計師真係要捉去打巴!揾阿某 ...
smchkman 發表於 2015-4-20 09:19 PM


雙卡,卡2不能上網.....其他機差極都3G上網....
作者: dcc2000    時間: 2015-4-23 20:31

雙卡,卡2不能上網.....其他機差極都3G上網....
stephen1029dog 發表於 2015-4-23 20:05

正確d嚟講一部雙卡機,就算SIM 2係fix 死咗行2G,都可以揀呢張卡用2G EDGE上網,例如LG G3。

係ZF2設計咁奇怪,"祗可以" 用SIM 1行data,SIM 2 行 "voice" only
作者: wcyaa    時間: 2015-4-23 21:19

咁部 lumia 640 就好好多,兩card 隨時換
1,2 卡可以隨意換上網。
作者: kingken2006    時間: 2015-4-23 22:47

回覆 81# dcc2000


你在手上試過了嗎?
卡1 4g時 卡2能用2g數據? (同時)
lg g3 能同時 4g+2g 一齊上網?
作者: arthur8523    時間: 2015-4-23 22:53

前一排鋪天蓋地嘅 zenfone post 果然引咗好多人去買。
easie 發表於 2015-4-22 11:49



    而家我都停一停諗一諗先
作者: Johnny1988    時間: 2015-4-23 22:56

正確d嚟講一部雙卡機,就算SIM 2係fix 死咗行2G,都可以揀呢張卡用2G EDGE上網,例如LG G3。

係ZF2設計咁 ...
dcc2000 發表於 2015-4-23 20:31

咁G3可唔可以sim2傾緊電話用sim1上網呢
又或者調轉sim1傾緊電話用sim2上網
作者: dvd-rw    時間: 2015-4-23 22:57

回覆 84# arthur8523


    所以香港人真係好易被洗腦
作者: dcc2000    時間: 2015-4-23 23:02

你在手上試過了嗎?
卡1 4g時 卡2能用2g數據? (同時)
lg g3 能同時 4g+2g 一齊上網? ...
kingken2006 發表於 2015-4-23 22:47

幾時講過可以卡1 卡2 "同時" 上網/數據呀?
個 "揀" 字,咪即係二選一嘅意思 lor,你唔係呀嘛,咪玩啦 ching。

正確d嚟講一部雙卡機,就算SIM 2係fix 死咗行2G,都可以揀呢張卡用2G EDGE上網,例如LG G3。
dcc2000 發表於 2015-4-23 20:31

作者: kingken2006    時間: 2015-4-23 23:14

回覆 87# dcc2000

我上幾個帖不是說了嗎?
zf2 卡1 卡2都可以 4g+2g or 2g+4g 即平時講的盲插 樓主內容誤導了
上面有d打手 水軍完全無睇帖就回

雙卡雙待 =雙卡單通
卡1  4g 卡2 2g or 卡2 4g 卡1 2g 當卡1上網 卡2有電話來會接不到或卡1會斷線(現在大部分手機都這樣)
雙卡雙通
同上面一樣  但卡1上網時卡2可以通話(g3 zf2 s6 黎d可以)

兩張卡同時上網的可能應該不可能?
同時上網流量會計那一張?
作者: kingken2006    時間: 2015-4-23 23:18

回覆 82# wcyaa

640是雙卡單通的
看88樓
作者: kingken2006    時間: 2015-4-23 23:24

回覆 85# Johnny1988

雙卡版好似係盲插
作者: arthur8523    時間: 2015-4-23 23:55

回覆  arthur8523


    所以香港人真係好易被洗腦
dvd-rw 發表於 2015-4-23 22:57


但係我而家仲係15 16緊,算唔算比人洗左腦
作者: Cartesius    時間: 2015-4-24 00:14

嚇死
我心諗點會咁白痴
原來流料
作者: dcc2000    時間: 2015-4-24 00:27

我上幾個帖不是說了嗎?
zf2 卡1 卡2都可以 4g+2g or 2g+4g 即平時講的盲插 樓主內容誤導了
上面有d打手 水軍完全無睇帖就回

雙卡雙待 =雙卡單通
卡1  4g 卡2 2g or 卡2 4g 卡1 2g 當卡1上網 卡2有電話來會接不到或卡1會斷線(現在大部分手機都這樣)
雙卡雙通
同上面一樣  但卡1上網時卡2可以通話(g3 zf2 s6 黎d可以)

兩張卡同時上網的可能應該不可能?
同時上網流量會計那一張?
kingken2006 發表於 2015-4-23 23:14

ching嘅意思係咪即係話ZF2 兩個 "卡槽" 都support 2/3/4G ?ching係咪有機喺手試過 ?

ZF2我就冇買喇,官網都係話SIM 2 係2G only。

雙卡機就真係未見過兩張卡可以 "同時" 上網/數據,一定係二選一。而且可以同時兩卡4G待機亦未見過。

3G機以前就有出過雙卡雙待雙通雙3G,即係2/3G + 2/3G,真正獨立兩組modem。

依家有部份雙卡雙待單通4G機,當其中一張行緊4G data果時,另一張卡有電話打入打出,係會斷 (暫停) data。
喺另一個post有講過吓,有興趣可以睇睇。

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2187486&extra=&page=4
作者: tyranid    時間: 2015-4-24 00:41

回覆  dcc2000

我上幾個帖不是說了嗎?
zf2 卡1 卡2都可以 4g+2g or 2g+4g 即平時講的盲插 樓主內容誤導了 ...
kingken2006 發表於 2015-4-23 23:14



    zf2一定唔係盲插
如果係就買左....
作者: tyt01341    時間: 2015-4-24 00:51

牙石早期苦主
牙石永不錄用
不可一,不可再
作者: 早早你    時間: 2015-4-24 02:23

一早知所以吾会買,htc826係雙4G但電又廢,而家等sony m4 daul睇下得吾得
作者: easie    時間: 2015-4-24 09:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cello13814    時間: 2015-4-24 10:24

數記限速卡放入2G漕有訊號重可以打電話
作者: dieago    時間: 2015-4-24 10:36

應該還有更多真相吧
作者: yohoman0000    時間: 2015-4-24 10:38

回覆 98# cello13814

咁限速plan有得打電話, 跌落2G都打到有咩咁出奇?
你話上到網用到H+, 就證明到樓上講盲插係正確





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2