Board logo

標題: [測試] Wonder Dixxxx 專門售賣日韓水貨機及二手機 [打印本頁]

作者: tan    時間: 2015-4-24 16:22     標題: Wonder Dixxxx 專門售賣日韓水貨機及二手機

價錢比另的店平兩百左右, 但原來大部分的水貨機都係番新機或鬼機.
本人早前在此店買韓國機. 後來給朋友看才知部機有問題:
- 電池係淘寶的偽造電池.
- IMEI Code同手機出廠貼紙的IMEI完全唔同.
- 包裝盒是另一型號手機的(這個在買時已知道).
怪自己當時沒有看清楚, 又信佢係原廠韓水新機. 佢銷售手法係你一入門口問價,佢就先回答你最平價.你再問個價係二手定新機時, 佢先至會答係二手價,及說新機價係幾多(當然新機價會貴少少啦).就係咁, 第一印像使你覺得佢地係會分開賣.
唉...買水貨, 心裡預左無保養, 只要俾部新機我就好(我係俾新機價錢的呀)...點知仲衰過買二手.
作者: eddy    時間: 2015-4-24 16:37

韓水點會有新機
作者: rsamuelup    時間: 2015-4-24 16:46

買了多久?之前中過招,輸三百回返去。在這裡已講過無限次,但都唔聽!照用的話就預左無得 update firmware,  因佢個 imei 都係假,當 total loss 用到佢死為止。買佢 d 機重慘遇買二手機。但好奇怪,每次經過仍見到好多水魚企門口同入面。
作者: jso77    時間: 2015-4-24 16:49

我覺得唔過1k買係ok的, 過左就唔好諗了, 推介買vega a860, 幾舊水, 部機夠大夠重, 即使壞左都可以當磚頭掉人當武器用ok的
作者: tan    時間: 2015-4-24 17:22

回覆 3# rsamuelup

用左一個月左右...你賣番俾佢嗎?
作者: dom2007    時間: 2015-4-24 19:43

三碼都唔check就…
作者: rsamuelup    時間: 2015-4-24 20:04

回覆 5# tan
The next day
作者: madking34    時間: 2015-4-24 20:08

回復 1 #tan

你買之前,睇下呢度有個post, 間野有名你叫鬼王

via HKEPC Reader for Android
作者: akitohk    時間: 2015-4-24 20:39

本帖最後由 akitohk 於 2015-4-24 20:41 編輯

edit,睇錯名
作者: Riquelme    時間: 2015-4-25 00:23

全新陳列品
作者: lisitu    時間: 2015-4-25 00:54

佢用陳列機打出名堂!積木機的天堂!
作者: warrensd    時間: 2015-4-25 09:09

全新陳列機黎個名。。。真係難聽過粗口啊
作者: star.wise    時間: 2015-4-25 11:54

呢d人唔信邪!睇價錢就9衝,明知黑店都要一衝,以為自已smart,點知係比人劏的薯乜
作者: stephen1029dog    時間: 2015-4-25 12:10

本帖最後由 stephen1029dog 於 2015-4-25 12:11 編輯
我覺得唔過1k買係ok的, 過左就唔好諗了, 推介買vega a860, 幾舊水, 部機夠大夠重, 即使壞左都可以當磚頭掉 ...
jso77 發表於 2015-4-24 04:49 PM

X2幾百元用得就算,1k上不如買大神,樂檬note,asus,華為,m1note,小米。大把新機玩。

via HKEPC Reader for Android
作者: rsamuelup    時間: 2015-4-25 13:02

最怕是電都是假又用唔得久,結果又要再買e樣果樣,最終同去買部正常二手價錢差唔多,但又無得update...最後一肚氣。

大部分的人是比機身外觀和價錢吸引左,買左重要用一排先知中招。當然只求電話一部咪無問題law,重要覺得好滿意添。
作者: silent    時間: 2015-4-25 13:52

我之前都想係呢間鋪買機,覺得佢鬼鬼地所以無買到。邊有咁多全新陳列機丫,仲歡迎trade-in,所以無乜信心
作者: garykwan    時間: 2015-4-25 16:43

福仁同深X都唔係初哥去嘅地方
作者: jso77    時間: 2015-4-25 17:11

全新陳列機黎個名。。。真係難聽過粗口啊
warrensd 發表於 2015-4-25 09:09



簡直係同太陽能電筒有異曲同工之妙
作者: thinbear    時間: 2015-4-25 18:01

bad bad bad, black list
作者: hohohea    時間: 2015-4-26 01:04

佢仲有賣行貨, 壞左就關人, 好有興趣知佢d 行貨上唔上到行
作者: stephen1029dog    時間: 2015-4-26 10:55

最怕是電都是假又用唔得久,結果又要再買e樣果樣,最終同去買部正常二手價錢差唔多,但又無得update...最後 ...
rsamuelup 發表於 2015-4-25 01:02 PM

電係假就更la.
如係原裝電,比人玩左1年都得返頂多6,7成。

via HKEPC Reader for Android
作者: star.wise    時間: 2015-4-26 14:12

最曲街就是呢間野買代用電,買原廠電,都係比粒假電你,但價錢就唔同,上次我個fd買原廠g3電奶過野
作者: app7788    時間: 2015-5-16 02:49

電係假就更la.
如係原裝電,比人玩左1年都得返頂多6,7成。

via HKEPC Reader for Android ...
stephen1029dog 發表於 2015-4-26 10:55


原裝電 最多玩2年
作者: app7788    時間: 2015-7-1 00:49

最曲街就是呢間野買代用電,買原廠電,都係比粒假電你,但價錢就唔同,上次我個fd買原廠g3電奶過野 ...
star.wise 發表於 2015-4-26 14:12


無法啦
d人見平 唔理9衝
作者: mali218    時間: 2015-7-1 15:34

無法啦
d人見平 唔理9衝
app7788 發表於 2015-7-1 00:49

唉,而家買機都係唔好貪平,買機前都係要做 research,記得要搵定 D 試機 Code,9 衝好危險

via HKEPC Reader for Android
作者: app7788    時間: 2015-7-2 18:24

佢仲有賣行貨, 壞左就關人, 好有興趣知佢d 行貨上唔上到行
hohohea 發表於 2015-4-26 01:04

人類總是犯著同樣的錯誤

via HKEPC Reader for Android
作者: a527692384    時間: 2015-7-2 19:25

全新陳列品如同太陽能手電筒。
作者: app7788    時間: 2015-7-4 13:02

全新陳列品如同太陽能手電筒。
a527692384 發表於 2015-7-2 19:25


exactly
作者: omgitsgnar    時間: 2015-7-4 20:48

全新陳列品如同太陽能手電筒。
a527692384 發表於 2015-7-2 19:25

之前去福仁睇電話, 見到有一條狗周圍走, 搞到周圍臭到傻, 先發現係wonxxx digitax 個老闆娘養。

入邊仲要佈置到成間占卜屋禁, 真係完全唔敢進去
作者: tc_tc    時間: 2015-7-4 22:16

之前去福仁睇電話, 見到有一條狗周圍走, 搞到周圍臭到傻, 先發現係wonxxx digitax 個老闆娘養。

入 ...
omgitsgnar 發表於 2015-7-4 20:48


果條八婆!如果你返去話部機有問題要換?佢D口面真係吋到呢一入去第一句就係西口西面
咁望注我話(乜事呀)其實事後諗番您點會唔知咩事我已經第三日去換機換電BTW可能各位Ching
都知係果層仲有一鋪係佢地架有條四眼仔係到o既.有次上去睇D大陸手機見到有對老人家兩公婆想入去買手機我真係有一次好沖動咁叫佢地唔好買
作者: kkk2008216    時間: 2015-7-4 22:29

我覺得你應該阻止個對老人家,可能佢地要儲幾個月生果金先買到一部手機,如果咁就比人呃左,買左積木機,用左冇一陣就壞左,咁個老人家好慘。高度推薦,如果此店真係有做出呃人行為,應該比天收,人地就發財立品,你就冇陰公連老人家都呃
作者: COCOD    時間: 2015-7-5 00:13

呢間鋪頭每次行過都好多人係度貢貢下, 今日行過都一樣
作者: pc1668    時間: 2015-7-16 15:23

福仁 ...
作者: raymondyipsp.    時間: 2015-7-16 16:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yy885    時間: 2015-7-17 22:59

地下賣遊戲機隔離個間都有問題?
作者: stephen1029dog    時間: 2015-7-17 23:10

洗鬼買佢d機,大把新機千幾蚊。

via HKEPC Reader for Android
作者: EOS5    時間: 2015-11-7 21:29

我今日都差d入去買機,好彩諗住上網搵呢間野評價所以未買,點知原來咁大鑊... btw,見呢間野好多人幫襯,頭先大約五點企o係門口望,唔夠五分鐘已經見最少三個人入去買機...
作者: stephen1029dog    時間: 2015-11-7 22:06

本帖最後由 stephen1029dog 於 2015-11-7 22:08 編輯
價錢比另的店平兩百左右, 但原來大部分的水貨機都係番新機或鬼機.
本人早前在此店買韓國機. 後來給朋友看才 ...
tan 發表於 2015-4-24 04:22 PM

我又兩睇,除非佢係單寫明係一手機冇改過。iemi 係同盒相同。電,火牛係原裝。唔係的話就冇得告商品條例。

我都講過好多次,如比1k~2k買唔知幾多手機,不如買國牌/asus行貨好過,起碼全新又有1年保。
via HKEPC Reader for Android
作者: uae3287    時間: 2015-11-7 22:29

本帖最後由 uae3287 於 2015-11-8 14:56 編輯

養狗果檔係中間。仲有間專賣陳列是在邊玻璃門,咁究竟係邊間?

陳列全新? 唔通佢賣果部係DUMMY





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2