Board logo

標題: 三星A8真係好正 [打印本頁]

作者: turth    時間: 2015-7-9 12:56     標題: 三星A8真係好正

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mi_knockhead    時間: 2015-7-9 13:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fung147    時間: 2015-7-9 13:02

個樣咁鈍
作者: Databases    時間: 2015-7-9 13:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2015-7-9 13:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2015-7-9 13:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 199802    時間: 2015-7-9 13:10

本帖最後由 199802 於 2015-7-9 13:23 編輯

樣衰過A7,個價可以買S5
反正兩部個樣都不相伯仲
作者: LarSing    時間: 2015-7-9 13:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2015-7-9 13:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Databases    時間: 2015-7-9 13:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mi_knockhead    時間: 2015-7-9 13:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 199802    時間: 2015-7-9 13:23

回覆 9# turth
樣衰死罪
UI又大陸化冇左app drawer
作者: kkk2008216    時間: 2015-7-9 13:28

***自己諗啦, 壞左就1700, 買平d,  壞左唔心痛, 科技e d一年已經係唔同既世界, 有冇需要買咁貴, 都係睇自己揾幾多同肯洗幾多
作者: darksome    時間: 2015-7-9 13:29

賣四千蚊既新機跑分仲低G3,擺明又揾老襯

http://www.eprice.com.tw/mobile/ ... g-galaxy-a8-review/
作者: Databases    時間: 2015-7-9 13:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hostelworld    時間: 2015-7-9 13:48

買 G3 啦 呢度  c hing 只係知 LG 最好
作者: LarSing    時間: 2015-7-9 13:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: impotence    時間: 2015-7-9 14:29

用s615已經係大伏
LarSing 發表於 2015-7-9 13:56


大唔大伏我就唔知,不過好奇怪咁既硬件,效能,設計 ....
樓主都會話正 ?????
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2015-7-9 14:32

大唔大伏我就唔知,不過好奇怪咁既硬件,效能,設計 ....
樓主都會話正 ????? ...
impotence 發表於 2015-7-9 14:29


CEO無得J N記
轉咗要J *** 好耐
由佢喇
作者: mi_knockhead    時間: 2015-7-9 15:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alanchan2010    時間: 2015-7-9 15:53

本帖最後由 alanchan2010 於 2015-7-9 15:54 編輯

A系 點會影相靚呀?
傻的嗎?
仲有係冇得換電㗎

我身邊個個 見過鬼怕黑 :crybye:

via HKEPC Reader for Android
作者: Databases    時間: 2015-7-9 15:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2015-7-9 16:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2015-7-9 16:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2015-7-9 16:03

有廣告嫌疑。。。只講有咩好,但又無證明。。。
影相靚,有幾靚?Zenfone 2都好靚,但係細節唔夠清晰。。。
畫面好,有幾好?紅米1顯示效果都唔差,但係一個強光就。。。:shifty:
作者: cpk    時間: 2015-7-9 16:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 199802    時間: 2015-7-9 16:03

回覆  199802


    ui 裝過是常識吧
turth 發表於 2015-7-9 16:01
既然裝過,為何要買A8?
裝過UI,如果無得用指紋,又點?:giveup:
作者: cpk    時間: 2015-7-9 16:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Databases    時間: 2015-7-9 16:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Databases    時間: 2015-7-9 16:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2015-7-9 16:06

回覆  199802


    ui 裝過是常識吧
turth 發表於 2015-7-9 16:01



    我買手機之前,都會睇下自帶ui係點。
    自帶ui唔掂,手機都好極有限。
作者: hk133    時間: 2015-7-9 16:08

一日未有真實性比較, 我都一律當廣告
Databases 發表於 2015-7-9 16:06



    開哩啲post,一定要有真實性比較,如果唔係就會睇落好似廣告咁。。。
作者: Databases    時間: 2015-7-9 16:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LarSing    時間: 2015-7-9 16:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2015-7-9 16:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LarSing    時間: 2015-7-9 16:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2015-7-9 16:24

回覆 24# turth

邊有咁多,除非你真係一直玩啫:shifty:
講就咁講,我買M4 Aqua唔好,$2698
賣4000,真係搵笨
理得你吹到飛行模式唔駛機師都識飛,唔會墜機都好,唔抵就係唔抵
作者: hk133    時間: 2015-7-9 16:24

回覆  LarSing


    根本可以當note 系用
turth 發表於 2015-7-9 16:20



    三星,我只欣賞S6/S6 Edge,其他機型無眼睇。
作者: jeffchan    時間: 2015-7-9 16:27

回覆  Databases


    g4 一日3粒電
turth 發表於 2015-7-9 16:02

咪亂講喎,我朋友係做銀行,成日call客覆客,算係高用量,都係一日一叉乍喎。你點樣可以用到1日3粒電呀,24小時不停睇片呀? :noway:

via HKEPC Reader for Android
作者: LarSing    時間: 2015-7-9 16:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2015-7-9 16:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeffchan    時間: 2015-7-9 16:31

回復 40 #LarSing

可能係red米note

via HKEPC Reader for Android
作者: hk133    時間: 2015-7-9 16:40

回覆  hk133


    note 系列 都是 android 之冠
turth 發表於 2015-7-9 16:30



    價錢都未必係Android之冠。。。性價比更加唔洗講,無得再低。
    note系列就係支筆最有特色,無其他特別(Edge例外)。
作者: 316915238    時間: 2015-7-9 16:53

手手文橫行
作者: oldghost    時間: 2015-7-9 16:53

本帖最後由 oldghost 於 2015-7-9 16:55 編輯

呢d機最啱要黎做孝子,大牌子有face,做工唔錯,有貴價機風範,效能不太高,合一般只用wts睇AA玩吓低B game。
作者: 早早你    時間: 2015-7-9 16:57

只有1080無2k喎,4千文甘都抵?
作者: madking34    時間: 2015-7-9 16:59

回復 1 #turth

算把啦,你係呢度講三星是死罪的,自問我都玩過s6 和g4, s6影相的而且確比g4好

via HKEPC Reader for Android
作者: hk133    時間: 2015-7-9 17:10

回復 turth

算把啦,你係呢度講三星是死罪的,自問我都玩過s6 和g4, s6影相的而且確比g4好

via HKEPC Rea ...
madking34 發表於 2015-7-9 16:59



    S6係勁,Zealer都話佢拍得住iPhone 6,對焦速度幾乎超越iPhone。
    但其他***機,設計真係麻麻。。。
作者: smallfaihk1111    時間: 2015-7-9 17:18

今次打手費是?
作者: LarSing    時間: 2015-7-9 17:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2015-7-9 17:19

本帖最後由 ccchhhuuunnn 於 2015-7-9 17:21 編輯
回復 turth

算把啦,你係呢度講三星是死罪的,自問我都玩過s6 和g4, s6影相的而且確比g4好

via HKEPC Rea ...
madking34 發表於 2015-7-9 16:59



呢度好多時時對機不對牌
你搵下呢度有幾多個post有X過S6/Edge (除咗又係X無插卡無換電)???
S6/Edge 連電細都無乜畀人X過 (其實係S810比起Exynos太食電,變咗S6舊電真係相對襟用)

A8/A7又唔同S6咁講法喎
作者: 爪王凌雨    時間: 2015-7-9 17:43

正得黎又貴得不值呢
作者: 德仔`    時間: 2015-7-9 17:54

你地仲理樓主做咩?幫佢賣廣告?
作者: cpk    時間: 2015-7-9 17:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qwerty007    時間: 2015-7-9 18:09

呢部有得換電咩

[attach]1807851[/attach]
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2015-7-9 18:12

呢部有得換電咩
qwerty007 發表於 2015-7-9 18:09


無得換電又點喎....
龍門呢...??
作者: Shalala    時間: 2015-7-9 18:12

呢部有得換電咩
qwerty007 發表於 2015-7-9 18:09



Sorry, 我笑左出來
作者: hk133    時間: 2015-7-9 18:13

無得換電又點喎....
龍門呢...??
ccchhhuuunnn 發表於 2015-7-9 18:12



    搬左好耐啦
作者: akitohk    時間: 2015-7-9 18:15

呢度好多時時對機不對牌
你搵下呢度有幾多個post有X過S6/Edge (除咗又係X無插卡無換電)???
S6/Edge 連電 ...
ccchhhuuunnn 發表於 2015-7-9 17:19


S6/E 專區好多用家插S6電唔夠長氣bor
我都頂唔順電量同咬ram量, 雖然佢相機真係又快又正

不過算了, 厘度插親***同life good就係原罪,
講親***衰野某茶樓點心就出黎一言堂有佢講無人講.
life good 依家就支持者眾多
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2015-7-9 18:17

S6/E 專區好多用家插S6電唔夠長氣bor
我都頂唔順電量同咬ram量, 雖然佢相機真係又快又正

不過算了,  ...
akitohk 發表於 2015-7-9 18:15



Life Good 同 罪大蘿蔔頭 狗咬狗骨
食花生好過
作者: cpk    時間: 2015-7-9 18:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akitohk    時間: 2015-7-9 18:28

回覆  ccchhhuuunnn
反而睇見有人插Z3+插到咁得人驚,想試都唔敢試,試返G4算
cpk 發表於 2015-7-9 18:27


我都係, g4, m9, s6e都用過, z3+真係明知係伏唔敢差隻腳入去
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2015-7-9 18:29

回覆  ccchhhuuunnn
反而睇見有人插Z3+插到咁得人驚,想試都唔敢試,試返G4算
cpk 發表於 2015-7-9 18:27


用家插都叫有參考價值
最慘係大部份都係keyboard fighter
作者: cpk    時間: 2015-7-9 18:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: omgitsgnar    時間: 2015-7-9 19:18

回覆  ccchhhuuunnn
呢個真係問題
cpk 發表於 2015-7-9 18:33


    申利
z3+ 用家
我暫時所知所出現既問題唔多, 會繼續用呢部電話
作者: turth    時間: 2015-7-9 20:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeffchan    時間: 2015-7-9 21:10

回覆 66# turth

開個咁嘅POST,自己又唔打算買,除左手手文,我諗唔到有咩其他理由,有錯請指教
作者: hk133    時間: 2015-7-9 21:10

本帖最後由 hk133 於 2015-7-9 21:12 編輯
回覆  qwerty007

無衝突, 我唔會買, 佢都可以係好機
turth 發表於 2015-7-9 20:37


即係話,你無買A8,但係就讚A8好正。而且你之前話過無得換電嘅手機唔好,即係你“回心轉意”?
你推介哩部手機,但又講明唔會買,即係連你都覺得哩部手機唔好啦
作者: 199802    時間: 2015-7-9 21:20


RM1,888
作者: 我要真普選    時間: 2015-7-9 21:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886    時間: 2015-7-9 21:23

回覆 1# turth


    最衰我買左G4~
唔係我NOTE2轉A8 就啱哂~
作者: a886    時間: 2015-7-9 21:31

回覆 3# fung147


    LG 起哂角,GOOD FOR YOU
作者: turth    時間: 2015-7-9 21:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886    時間: 2015-7-9 21:56

回覆 69# 199802


    =3865.9
作者: jeffchan    時間: 2015-7-9 22:09

樓主,我剛剛check過部A8要7月17先出,點解你會咁清楚?仲要知道影相同s6差唔多喎,勁

via HKEPC Reader for Android
作者: volospin    時間: 2015-7-9 22:17

本帖最後由 volospin 於 2015-7-9 22:20 編輯

For me, any OLED... Active Matrix OLED, AMOLED is banned for any product.
mobile phone, TV, etc...

I start wonder what this Samsung A8 better than my LG F220K
except 64bit CPU and bigger mon.
(trade off with OLED and slower CPU?)

Also if I want new phone,
LG G4 (because it can change battery and maybe the F/1.8 camera is worth it?)
作者: hs008    時間: 2015-7-9 22:17

俾人狂插................
作者: bankband    時間: 2015-7-9 22:27

***真係好正..可以啅完再啅~~..

題外話: 以前見你都X得人多...風水輪流轉...你都係換個號重來吧
作者: cagali2    時間: 2015-7-9 22:30

3千幾
一定要三叔既
不如s5
話哂用s801性能好少少
外觀似足8,9成
係個mon得5.1

雖然未有sample
但a8個相機我唔覺得會好過s5

當然除左三叔
3千幾都仲有幾部可以揀
作者: ok12345    時間: 2015-7-9 22:44

回覆  qwerty007

無衝突, 我唔會買, 佢都可以係好機
turth 發表於 2015-7-9 20:37

打手:我唔會買,但我推介大家買
作者: fung147    時間: 2015-7-9 23:45

回覆 72# a886


    用返A7樣岩我多D
作者: turth    時間: 2015-7-10 00:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2015-7-10 00:57

本帖最後由 RoyalHKRegiment 於 2015-7-10 00:59 編輯
回覆  mi_knockhead


    邊有大芒, 插卡, 靚CAM, 6MM厚?
仲要大陸野自扣2000
turth 發表於 2015-7-9 13:09

機價佔俾一半廣告費都抵 是嗎??
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2015-7-10 00:59

大唔大伏我就唔知,不過好奇怪咁既硬件,效能,設計 ....
樓主都會話正 ????? ...
impotence 發表於 2015-7-9 14:29


他説俾ー半做廣告費都抵
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2015-7-10 01:01

我記得有人代代***note都話影相好過DC
mi_knockhead 發表於 2015-7-9 15:23

正是此人 買機送拍攝技術 自己不識拍攝
作者: BEGD    時間: 2015-7-10 01:02

好似狗咁追住嚟咬
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2015-7-10 01:03

回覆  199802


    ui 裝過是常識吧
turth 發表於 2015-7-9 16:01


咁何必俾四千文 是否跌了都抵??
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2015-7-10 01:10

好似狗咁追住嚟咬
BEGD 發表於 2015-7-10 01:02


有錯都死撑 唔怪得各師兄追住嚟咬 本身語無論次 無 point
作者: BEGD    時間: 2015-7-10 01:12

唔好追我
我抽完水就自動消失架喇
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2015-7-10 01:55

我買z5
turth 發表於 2015-7-10 00:26



自己無買無用過便吹 不是三叔粉絲嗎  或是在三叔打工
作者: bicycle_bicycle    時間: 2015-7-10 02:23

我用A7,真心好

不打機,戴了清水套先8mm厚

效能係差D但樣係靚,兩公婆都用緊
作者: 我係二少    時間: 2015-7-10 10:41

真心想問ceo
係咪出廢文或者踩其他廠的手機就有5毛?
作者: Sonyvaiolink    時間: 2015-7-10 11:16

我記得有人代代***note都話影相好過DC
mi_knockhead 發表於 2015-7-9 15:23


好明顯嘅***員工…
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2015-7-11 06:42

回覆  qwerty007

無衝突, 我唔會買, 佢都可以係好機
turth 發表於 2015-7-9 20:37


用 s615 仲夠膽賣四千 7/17才售 未用過就話佢都可以係好機 大作
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2015-7-11 06:57

我記得有人代代***note都話影相好過DC
mi_knockhead 發表於 2015-7-9 15:23


睇以下便知

note4 原來影相好靚, 好過dc

    http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
作者: turth    時間: 2015-7-11 08:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2015-7-11 10:03

回覆  RoyalHKRegiment


    要睇使用體驗, 唔只config
turth 發表於 2015-7-11 08:41


都未正式推出,點知實際使用體驗如何?
除非係***員工。
作者: turth    時間: 2015-7-11 10:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2015-7-11 10:50

本帖最後由 hk133 於 2015-7-11 10:52 編輯
回覆  hk133


    好多網都review左
turth 發表於 2015-7-11 10:23



    http://mobile.pconline.com.cn/663/6638196_all.html#content_page_2
    目前只找到pconline嘅review,其餘中文網站均為轉載。
    而且pconline所測試嘅係工程樣機。
作者: jeffchan    時間: 2015-7-11 11:43

欣賞樓主,比人圍插完都仲會返黎

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2