Board logo

標題: android 6.0 SYSTEM image 已出 [打印本頁]

作者: wongcc2006    時間: 2015-10-6 00:57     標題: android 6.0 SYSTEM image 已出

https://developers.google.com/android/nexus/images

he following links are for the 6.0.0 build of Android Marshmallow for their respective devices, and come straight from Google’s servers. You can find the rest of the available factory images at Google’s support page.

Nexus 5
Nexus 6
Nexus 7 (2013)
Nexus 7 Mobile (2013)
Nexus 9
Nexus 9 LTE
Nexus Player

source: http://9to5google.com/2015/10/05 ... 5-6-7-9-and-player/

更新緊部nexus 7-2013 (flash, no wipe)
now (optimizing app)
作者: chromechan    時間: 2015-10-6 01:01

回覆 1# wongcc2006

the following link
   

小心你唔wipe會出事呀
作者: wongcc2006    時間: 2015-10-6 01:32

回覆  wongcc2006

the following link
   

小心你唔wipe會出事呀
chromechan 發表於 2015-10-6 01:01



    已經順利更新
作者: BVEsun    時間: 2015-10-6 01:59

flashing now
作者: siumingo3o    時間: 2015-10-6 06:06

好唔好用?
作者: garnett_v    時間: 2015-10-6 08:39

So far有無咩app用唔到?
作者: arthurson    時間: 2015-10-6 09:01

n5係咪同g2同期架,都成兩三年機,咁都有得升,咁正?
作者: timothychu    時間: 2015-10-6 09:44

n5係咪同g2同期架,都成兩三年機,咁都有得升,咁正?
arthurson 發表於 2015-10-6 09:01



    nexus 5 正確少少會係 1年 11個月機 (前年11月1日頭批機)
    nexus 7 2013 就有超過2年機啦 (前年7月)
作者: garnett_v    時間: 2015-10-6 09:51

n5係咪同g2同期架,都成兩三年機,咁都有得升,咁正?
arthurson 發表於 2015-10-6 09:01



計代可能會易d
好似當年5.x時, n4 都有更新
作者: joe    時間: 2015-10-6 10:20

n4無有D可惜, 明明部機仲有心有力
作者: kckong99    時間: 2015-10-6 11:06

Android 我只用開 Nexus Series.

當再冇 OTA 時, 我就會轉用 CM ROM
作者: Kev    時間: 2015-10-6 12:46

wait OTA
作者: BoredAtWork    時間: 2015-10-6 12:50

n4無有D可惜, 明明部機仲有心有力
joe 發表於 2015-10-6 10:20


X2
作者: longkee    時間: 2015-10-6 14:03

So far有無咩app用唔到?
garnett_v 發表於 2015-10-6 08:39



    我都驚好多APP 會RUN 唔到. 同埋唔知會唔會好似上次5.0 咁仲有好多BUGS.....
作者: ngreg    時間: 2015-10-6 18:21

幫部N7 2013 LTE版升咗,似乎係更多嘢可以設定,有好有唔好啦,有人鍾意簡單,有人鍾意全權控制

鍾意睇住有幾多RAM剩嘅人有福啦


應用程式


說好的權限控制




開發者模式有新USB選項


我明明係開發者揀咗MTP,但一插USB預設都係僅限充電,要人手揀MTP


上住咁多先,繼續試吓有無game撞
作者: bt王子    時間: 2015-10-6 18:26

回覆 15# ngreg


    試PUZZLE AND DRAGON 先
作者: tsewakit    時間: 2015-10-6 18:33

回覆  ngreg


    試PUZZLE AND DRAGON 先
bt王子 發表於 2015-10-6 18:26



    好似出左通告會唔支援,叫我地等下先
作者: ngreg    時間: 2015-10-6 19:13

回復 16 #bt王子

P&D閃退
MH Explorer玩唔到
FF Grandmasters玩到

via HKEPC Reader for Android
作者: superrich    時間: 2015-10-6 19:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 普羅    時間: 2015-10-6 19:59

n4冇份
作者: kenyeung    時間: 2015-10-6 20:14

nexus 5 已刷..... 暫時好似冇乜問題~ XD
想問下... 而家有冇得root ? @@"
thx
作者: tsewakit    時間: 2015-10-6 20:16

今次仲有無變磚個BUG
上次升完無耐就磚左,今次都係要睇定D先升
作者: ngreg    時間: 2015-10-6 20:43

回復 21 #kenyeung

Nexus root toolkit?

via HKEPC Reader for Android
作者: tcks    時間: 2015-10-7 16:06

依家仲用緊 Nexus 5 人真係唔多
作者: 465132    時間: 2015-10-7 16:21

回覆 24# tcks


    我仲用緊n5,除咗電量,部機係幾好用
作者: kckong99    時間: 2015-10-7 17:18

依家仲用緊 Nexus 5 人真係唔多
tcks 發表於 7/10/2015 16:06



    Nexus 5 Here

今早人手 OTA 上了6
作者: Cartesius    時間: 2015-10-7 18:49

終於有權限控制

posted by mobile
作者: cpk    時間: 2015-10-7 19:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hgfffrddd33    時間: 2015-10-7 20:43

部n6更新左
用左一日好似比前慳電左
作者: rcyw    時間: 2015-10-7 22:50

我都用緊N5, 除左電量,真係好好用...
作者: kenyeung    時間: 2015-10-7 23:06

依家仲用緊 Nexus 5 人真係唔多
tcks 發表於 2015-10-7 16:06


用黎轉下珠, whatsapp, 打電話咋.
畀部識飛嘅機我都係只係用番呢幾樣嘢, 其實真係冇乜需要換電話.....
(雖然身痕睇緊moto x style........ XD)
作者: gold    時間: 2015-10-7 23:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tcks    時間: 2015-10-8 09:35

回覆 23# ngreg


    Nexus root toolkit root 唔到!
要刷人個乜鬼 kernel 先有得 root
作者: joe    時間: 2015-10-8 10:30

依家仲用緊 Nexus 5 人真係唔多
tcks 發表於 2015-10-7 16:06


nexus本身就唔多人用
作者: userlam    時間: 2015-10-8 13:02

今朝, nexus 5都M到... update 左.  暫時感覺真係慳電左!
作者: joe    時間: 2015-10-8 14:16

今朝, nexus 5都M到... update 左.  暫時感覺真係慳電左!
userlam 發表於 2015-10-8 13:02


我N5仲未有, 次次都好遲D收到


作者: wongfung    時間: 2015-10-8 14:29

N6已刷, 順咗唔少
作者: arshum    時間: 2015-10-8 14:47

N5 今朝收倒 OTA
作者: rcyw    時間: 2015-10-8 15:09

屋企人兩部N5, 一部收到, 一部未收到.....
作者: userlam    時間: 2015-10-8 16:00

我N5仲未有, 次次都好遲D收到
joe 發表於 2015-10-8 14:16



    呢D野有早有遲.... 放心, M遲早到!
作者: lwwk    時間: 2015-10-9 00:02

N6 sideload flash完6.0, 聽日開始試電量
作者: lafy    時間: 2015-10-9 00:24

部n6更新左
用左一日好似比前慳電左
hgfffrddd33 發表於 2015-10-7 20:43

我部N6待機都超食電,希望快啲有OTA升上6.0!

via HKEPC Reader for Android
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2015-10-9 03:02

nexus本身就唔多人用
joe 發表於 2015-10-8 10:30

我有兩部N5 兩部N7(2013) 正使用中 等綿花糖 6.0
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2015-10-9 03:03

今次仲有無變磚個BUG
上次升完無耐就磚左,今次都係要睇定D先升
tsewakit 發表於 2015-10-6 20:16

我等半年後オ上
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2015-10-9 03:06

依家仲用緊 Nexus 5 人真係唔多
tcks 發表於 2015-10-7 16:06


我有兩部N5 兩部N7(2013) 正在使用中 可用5 GHZ 或a/c上網 等綿花糖 6.0
作者: chobits711    時間: 2015-10-9 03:39

本帖最後由 chobits711 於 2015-10-9 03:55 編輯

搞錯左
作者: saimon05    時間: 2015-10-9 07:50

好想試下佢有幾慳電
作者: Botti    時間: 2015-10-9 08:28

N5 OTA Android 6 中
作者: 真又    時間: 2015-10-9 09:08

N5 未收到
作者: 465132    時間: 2015-10-9 09:12

今朝零晨已經上咗6,開心使用中
作者: rincatdog1669    時間: 2015-10-9 21:30

今次唔知有冇伏,上次清兵咗,今次等各大佬報告完先升
:N5用家
作者: lwwk    時間: 2015-10-9 23:22

n6, download apk到定唔識停
作者: ccmui    時間: 2015-11-19 22:33

點解我部N7 2013 WIFI 美水版升到 5.0(LPX13D)後便未升過?
作者: chue    時間: 2015-11-19 23:07

好極,遲d試下搵盒仔試下,有隻天敏比共匪共左產,可能非刷不可,無懼變磚,此謂林鄭金句:盒到無用膽自大也





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2