作者: chromechan 時間: 2015-10-11 23:42 標題: Sony Z5 antutu連跑5次+測試|圖片大!|,4K拍47分鐘,真核電測試#212
本帖最後由 chromechan 於 2015-10-28 13:28 編輯
47分鐘16秒4K拍攝(停止原因冇位)連結在此
電池評分:Z3核電喺Z5面前只係一粒3A電池,連結在此
百老匯買,送咗呢啲嘢
測試:
室溫30度,無開冷氣
本身待機溫度(Sensor0到sensor14嘅平均溫度為37.13C)

第一次跑分完結(時間10:23)

(Sensor0到sensor14嘅平均溫度為45.13C,比待機升咗8度,機背感到溫暖)

第二次跑分完結(時間10:27)

(Sensor0到sensor14嘅平均溫度為44.73C,比第一次跌咗0.4度,機背同樣感到溫暖)

第三次跑分完結(時間10:30)

(Sensor0到sensor14嘅平均溫度為47.47C,比第二次升咗2.74度,機背同樣感到溫暖)

第四次跑分完結(時間10:34)(cap圖後分數唔見咗.....,經過計算後分數為57121)

(Sensor0到sensor14嘅平均溫度為48C,比第三次升咗0.53度,機背同樣感到溫暖)

第五次(Last)跑分完結(時間10:38)

(Sensor0到sensor14嘅平均溫度為46.73C,比第四次跌咗1.27度,機背同樣感到溫暖)

圖片
顯微鏡
驗屍官專用角度
試相
鍵盤背光全光度,背景全黑
鍵盤背光最暗,背景全黑
開燈(92流明),鍵盤屏幕熄晒
鍵盤屏幕最光,背景全黑
全部都係原相(8MP,Superior Auto Mode)
電池未得閒測試,不過聽日都應該可以試下
多謝收睇開箱
相片測試:
ISO 50,1/8s,8MP
Superior Auto,ISO 1250,1/62s,23MP
Superior Auto,ISO 320,1/16s,23MP,HDR
ISO 100,1/13s,8MP,唔記得係唔係Superior Auto
Superior Auto,ISO 250,1/32s,23MP
Superior Auto,ISO 200,1/25s,23MP
Superior Auto,ISO 160,1/32s,23MP
作者: seaangel 時間: 2015-10-12 00:46
今日去胃信睇過,唔知邊個開咗相機就放喺度,熱到拎唔起咁滯
作者: bobopig 時間: 2015-10-12 01:11
多謝, 支持 !

作者: kirafung 時間: 2015-10-12 01:12
support
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 01:39
回覆 2# seaangel
我諗唔知係唔係同一個人,因為我聽朋友講有人開咗相機錄影放喺度.......所以好熱......
p.s.會唔會係肥旭真人呢?

作者: gserli 時間: 2015-10-12 07:35
又唔可以咁計既, 一路叉電, 一路長期錄影, 根本係燒機
作者: z888888 時間: 2015-10-12 08:10
樓主你終於換機? 定還是你朋友買左借黎開箱?
作者: wingkps2 時間: 2015-10-12 10:34
喂..細路..你又買電話
作者: wingkps2 時間: 2015-10-12 10:42
其實sony影近野一向唔會差.
但影遠野就麻麻了.
但...其實......我用支蔡頭551.8.影遠野放大.都係麻麻.
所以..電話影相對我黎講.真係影d工作野.wts重要.
所以我唔明?好多人,都喜歡用電話相都有咁激烈既討論.
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 10:57
回覆 7# z888888
我都唔知道點樣形容好...
10號陪朋友買,11號佢話尺寸諗諗吓覺得有啲大...
11號晏晝就陪咗佢出去搵Z3C,我問佢點解唔等吓Z5C,佢就話毒發...(佢本身用緊Z3,亦都係佢用電話嘅咁耐歷史入面,最長時間嘅一部)
之後佢就交低咗部Z5俾我,任由我處置(Z3C我幫佢俾錢)
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 10:59
回覆 9# wingkps2
電話影相同埋相機影相,我覺得都係要輕便,成像質素當然好重要,不過我都唔會點樣聞相,除非執相
作者: z888888 時間: 2015-10-12 11:04
其實唔係支55 1.8差...係.........你知我講咩既

作者: z888888 時間: 2015-10-12 11:05
咁你咪好抵,Z3C價錢,買Z5黎用
作者: wingkps2 時間: 2015-10-12 11:07
回覆 13# z888888
係我技術差
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 11:08
回覆 13# z888888
可以咁講啦,凶澤3298
作者: wingkps2 時間: 2015-10-12 11:10
回覆 15# chromechan
好唔好用..不過我都諗住唔用android機了.
前幾日買左部 6s俾我老虎.佢好滿意.
部m9又掉左係度.放又得個千幾蚊.
唔放我又唔鐘意做電子垃圾.
我又唔會換黎換去用...煩...
作者: hahahalpc 時間: 2015-10-12 11:13
M9本身已經係電子垃圾啦
完全失敗既產品
作者: z888888 時間: 2015-10-12 11:15
M9都幾好呀,,,咁快就話電子垃圾............
作者: wingkps2 時間: 2015-10-12 11:16
回覆 17# hahahalpc
htc今次令我好失望..不過都係一部電話黎啫.
唔啱用就換喇.冇謂同佢糾纏落去.
作者: wingkps2 時間: 2015-10-12 11:17
回覆 18# z888888
我意思放係度冇用.賣出去又唔值錢.晒左嘛.
作者: z888888 時間: 2015-10-12 11:18
做副機囉,我都有部butterflys係度,,,得閒玩下,都唔錯..........
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 11:19
回覆 16# wingkps2
我就覺得Z5係Z3同埋Z1嘅混合體
作者: wingkps2 時間: 2015-10-12 11:22
回覆 21# z888888
我重有部g2............我開頭都諗住做副機..
但發覺....我冇拎過出黎玩.就放返入盒.你唔講開我都唔記得..
因我e個老人家要重新適應唔係件易事呀.
作者: wingkps2 時間: 2015-10-12 11:22
回覆 22# chromechan
咁即係你好滿意喇.
作者: z888888 時間: 2015-10-12 11:23
G2都唔錯呀,,,大把人仲用緊,,有FHD我都唔會當佢係電子垃圾產品架..............
作者: z888888 時間: 2015-10-12 11:24
回覆 24# wingkps2
佢由Z1 升到Z5,成個世界唔同左啦............
作者: akitohk 時間: 2015-10-12 11:29
回覆 10# chromechan
夠晒好朋友
不過點解會出左z5先諗返z3c,而唔係用緊z3既時侯就諗z3c
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 11:31
回覆 24# wingkps2
唯一嘅不滿係屏幕有少少偏藍
作者: z888888 時間: 2015-10-12 11:33
回覆 28# chromechan
我鍾意冷色wor.....最憎黃mon.
sony 最好就係有白平衡較,自己較返岩佢啦
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 11:34
回覆 27# akitohk
佢嘅提議,我講一句『ok』咁解啫
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 11:39
回覆 29# z888888
我就比較特別,我唔鍾意暖色,唔鍾意冷色....我要啱啱白色
作者: 真.史提御姐 時間: 2015-10-12 11:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LarSing 時間: 2015-10-12 11:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 11:42
回覆 32# 真.史提御姐
其實未....
Z5目前仲係觀察ing
作者: akitohk 時間: 2015-10-12 11:47
要6500 kelvin ?
我唔係好識用罪大個rgb parameter黎校色
好難校到準白色之餘唔影響tint/hue
作者: z888888 時間: 2015-10-12 11:47
回覆 31# chromechan
好難岩岩白色,所以話有白平衡,要乜色可以自己較............
作者: chun232939472 時間: 2015-10-12 11:47
終於有開箱
via HKEPC Reader for Android
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 11:48
回覆 33# LarSing
依家準備緊冰箱冷卻法,睇下會做到啲乜嘢成績
最接近有100EPC$
p.s.差唔多個個都係進階....
作者: 藤原亮政 時間: 2015-10-12 11:50
Z5除左續航不及Z3之外我都好滿意
作者: z888888 時間: 2015-10-12 11:51
Z5 同Z3 續航差好多咩.........大家都係1080P
粒U食電好多???
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 11:51
本帖最後由 chromechan 於 2015-10-12 11:52 編輯
回覆 36# z888888
所以我會用少少時間,較到我(覺得
依家準備緊冰箱冷卻法,睇下會做到啲乜嘢成績
最接近有100EPC$
作者: 藤原亮政 時間: 2015-10-12 11:52
大概差1粒鐘至粒半 視使用情況
作者: akitohk 時間: 2015-10-12 11:53
指screen on time?
作者: z888888 時間: 2015-10-12 11:54
回覆 42# 藤原亮政
呢個係指連續使用時間 OR 整日待機+使用時間?
作者: jeffchan 時間: 2015-10-12 11:55
支持開箱
作者: 藤原亮政 時間: 2015-10-12 11:56
待機+使用
作者: z888888 時間: 2015-10-12 11:58
回覆 46# 藤原亮政
咁問題不大,少個1粒鐘.......本人係Z3太核電者
作者: z888888 時間: 2015-10-12 11:58
回覆 41# chromechan
我估63000分,可唔可以派1000epc ,100分太少
作者: 藤原亮政 時間: 2015-10-12 11:59
開stamina的話可以做到同z3唔開差唔多
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:00
回覆 49# 藤原亮政
如果係咁嘅話,就已經接受到架啦
作者: skywavez 時間: 2015-10-12 12:01
回覆 1# chromechan
樓主得閒影d室外相睇下丫
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:01
回覆 48# z888888
我冇分呀
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:02
回覆 51# skywavez
一陣出街,我可以試下
但係要玩埋冰箱冷卻法先
作者: akitohk 時間: 2015-10-12 12:03
7千幾都話無分

我估64000
作者: z888888 時間: 2015-10-12 12:03
回覆 52# chromechan
快D影D戶外相睇黎,,,
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:09
10分將會開始跑,估計13分出結果

要估就要快啦
作者: z888888 時間: 2015-10-12 12:12
回覆 56# chromechan
凍個3分鐘邊夠
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:13
本帖最後由 chromechan 於 2015-10-12 12:15 編輯
回覆 57# z888888
其實24分鐘前已經開始緊
不過唔知點解部電話摸落去唔係好凍咁解啫...
作者: wingkps2 時間: 2015-10-12 12:15
等睇相...
作者: chun232939472 時間: 2015-10-12 12:16
指紋用到幾多隻手指?
via HKEPC Reader for Android
作者: 藤原亮政 時間: 2015-10-12 12:16
我覺得如果以聞相角度黎講應該會相當失望+認為係垃圾作者: 藤原亮政 時間: 2015-10-12 12:16
最多五個指紋
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:17
回覆 48# z888888
你中咗..分數係62925

不過冇預期升咁多......
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:18
回覆 60# chun232939472
5組指紋,不過我試過1個slot可以認晒10隻手指(每隻手指擺兩下落去)
作者: 藤原亮政 時間: 2015-10-12 12:19
不過咁樣辨識度會差d
同埋其實都無乜必要
作者: 藤原亮政 時間: 2015-10-12 12:19
傳聞新firmware常溫跑到六萬,傳聞作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:20
回覆 65# 藤原亮政
無聊試下咁解啫
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:21
回覆 66# 藤原亮政


我都係常溫跑喎,第一次

作者: 一大無謂一 時間: 2015-10-12 12:22
冷藏格定係冰格嘅結果?
作者: 藤原亮政 時間: 2015-10-12 12:22
咁就真係唔知,我對跑分一向興趣唔大作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:22
回覆 69# 一大無謂一
冰格
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:23
回覆 70# 藤原亮政
測試就會做,不過平時使用體驗最實際...
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:25
回覆 65# 藤原亮政
同埋我有少少complain嘅係...點解可以就咁delete指紋而唔洗打任何pin嘅....
作者: z888888 時間: 2015-10-12 12:25
3分鐘已經算勁啦。。。。
作者: 藤原亮政 時間: 2015-10-12 12:25
本帖最後由 藤原亮政 於 2015-10-12 12:26 編輯
反正我使用習慣下係完全無過熱,機身溫度同我用Z3戈陣差唔多
唉一陣可能又要比人話做公關啦

作者: Kei_Yu 時間: 2015-10-12 12:26
作者: wingkps2 時間: 2015-10-12 12:26
回覆 75# 藤原亮政
你講個玩家?
作者: 藤原亮政 時間: 2015-10-12 12:26
因為可能要打PIN/指紋先入到系統掛我覺得係未完善
Android6.0會加原生指紋認證支援,到時候應該會更安全同更多用途
作者: 藤原亮政 時間: 2015-10-12 12:27
心照啦,岩岩係另一個貼先比佢一開波話係做PR然後係聲大夾惡咁質疑
我覺得有問題係無所謂既,態度好D,正正常常討論
作者: skywavez 時間: 2015-10-12 12:28
我家想知Z5影相同video, 影得耐有Z3過熱kill app問題
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:29
回覆 76# Kei_Yu
一次半次唔怕嘅....況且防水架嘛
作者: z888888 時間: 2015-10-12 12:29
有追焦玩?有無得睇下係點?呢個有興趣wor
作者: wingkps2 時間: 2015-10-12 12:30
回覆 79# 藤原亮政
唉...個D所謂玩家..燒完部機一輪又話垃圾.
但個D大陸機就更不堪.咁就當自己玩盡天下.
真係唔怕人笑.
作者: 藤原亮政 時間: 2015-10-12 12:30 標題: 藤原亮政
http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=569&t=4565134
M01有人錄左50分鐘4K
我就唔做長期錄影測試啦...好晒時間
影相黎講,台灣而家外面25度左右(20~26)
我用緊4G既,試影左三十幾張都無問題,不過我平時好少用手機影相,習慣如果要影相會帶相機出門口
手機相機只係應急/影D無聊野用
作者: GeneralShepherd 時間: 2015-10-12 12:31
其實去街鋪向左走向右走幾野到feel到同Z3+比, 溫度好左好多
以前係街鋪向左走向右走Z3+, 開AR 5秒內隻手可以feel機背溫度急速上升(由凍變到煉手)

而家係街鋪向左走向右走Z5開AR幾秒後都只係暖暖地, 冇Z3+咁誇
作者: skywavez 時間: 2015-10-12 12:33
冰格冷縮熱脹太勁, 小心膠邊離位. 不建議
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:34
回覆 86# skywavez
放心,我會經常check下pressure sensor
作者: Kei_Yu 時間: 2015-10-12 12:35
我覺得某人可能因為Z3+唔好嘅體驗,就狂黑Sony…… 其他人想讚吓都唔得,可能一定要鬧先啱佢心意。
作者: a527692384 時間: 2015-10-12 12:36
支持開箱。
作者: chun232939472 時間: 2015-10-12 12:36
5隻夠哂
如果認唔到指紋,之後係用password定pin?
另外如果加密之後,開機係唔係冇得用指紋?
via HKEPC Reader for Android
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:37
回覆 88# Kei_Yu
我哋要用數據感化佢

負面情緒係傷身
作者: Kei_Yu 時間: 2015-10-12 12:37
係防水~ 但你底板一冷一熱會積水氣,好易收皮,你都係搵吸濕大笨象穩陣。
作者: 藤原亮政 時間: 2015-10-12 12:37
本帖最後由 藤原亮政 於 2015-10-12 12:38 編輯

TOUCH左你想追焦戈樣物體之後個焦點會隨個物體一齊移動,你部機都可以移,個焦點會追住你個目標
幾傻瓜化,追焦速度都幾快
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:38
回覆 90# chun232939472
認唔到指紋,之後係用password 或者 pin,睇你自己本身選擇
加密咗嘅意思係?
作者: 藤原亮政 時間: 2015-10-12 12:39
5隻夠哂
如果認唔到指紋,之後係用password定pin?
另外如果加密之後,開機係唔係冇得用指紋?
via HKEPC ...
chun232939472 發表於 2015-10-12 12:36
同一般Android手機一樣,你入指紋之前會要求你揀用pin/圖形之類黎做預設鎖定
如果指紋連續錯三定五次會鎖指紋,要入返你個pin/圖形做解鎖
作者: z888888 時間: 2015-10-12 12:40
聽日上sony shop換野順便試下先
作者: chun232939472 時間: 2015-10-12 12:40
唔係入果一頁要先指紋認証咩
via HKEPC Reader for Android
作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:41
回覆 95# 藤原亮政
用指紋唔可以用圖形解鎖
指紋連續錯5次就會鎖指紋
作者: 藤原亮政 時間: 2015-10-12 12:41
又好似係,不過我set開pin,圖形好麻煩作者: chromechan 時間: 2015-10-12 12:41
回覆 97# chun232939472
刪除指紋唔使

