作者: pajero2400cc 時間: 2016-4-9 23:18 標題: S7 edge 可以用4G + 3G 待機

作者: cpk 時間: 2016-4-9 23:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pajero2400cc 時間: 2016-4-10 00:00
港行820
回覆 2# cpk
作者: Brainstomer 時間: 2016-4-10 00:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2016-4-10 00:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andyleung14a 時間: 2016-4-10 00:09
點樣做到?
作者: chun232939472 時間: 2016-4-10 00:16
正喎
via HKEPC Reader for Android
作者: cpk 時間: 2016-4-10 00:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andrewli 時間: 2016-4-10 00:32
勁喎 有冇教學
作者: aeolian2009 時間: 2016-4-10 00:42
3G 果邊無數據?定改圖?
作者: gim 時間: 2016-4-10 01:32
咁勁
作者: TOM910 時間: 2016-4-10 02:33
有乜用?
作者: andrewli 時間: 2016-4-10 02:43
回覆 12# TOM910
香港好多地方2g收得好差會變左冇網絡
如果可以4g+3g 待機
接收會好啲
作者: andyleung14a 時間: 2016-4-10 09:24
我上網揾過資料,正常820 u係support 4g/3g, 應該係samsung冇開通,我想,你應該是有root機, 改機後先做到吧?
可惜我未揾到相關方案,c兄如果唔介意,share下你既來源或方法
作者: andyleung14a 時間: 2016-4-10 09:29
我上網揾過資料,正常820 u係support 4g/3g, 應該係samsung冇開通,我想,你應該是有root機, 改機後先 ...
andyleung14a 發表於 2016-4-10 09:24
不過820 u又好似未root到, 我估應該入code可改到,就好似上年lg g4 開頭不能有setting改雙咭咭糟4g/3g, 網上都有教學入code改, 之後我send左email投訴, 點解咁好既功能唔開放?過一排佢地就有update, 開放返個功能出黎;希望今次都一樣
作者: andyleung14a 時間: 2016-4-10 09:32
不過820 u又好似未root到, 我估應該入code可改到,就好似上年lg g4 開頭不能有setting改雙咭咭糟4g/3g, ...
andyleung14a 發表於 2016-4-10 09:29
所以c兄你公開話比人知點造是好重要,讓更多用家證實係work, 之後向samsung施壓開放功能,造福s7 edge用家,現階段大家只能看標題冇意思
作者: pajero2400cc 時間: 2016-4-10 10:55
沒有ROOT.
用APP叫4G switcher, o將兩張卡都SET做4g/3g/2g 就可以了, 試試.
回覆 16# andyleung14a
作者: pajero2400cc 時間: 2016-4-10 11:05

大家試下.
作者: eminemchak 時間: 2016-4-10 11:28
其實連小米5 粒820 CPU都可以 4G+3G. 無理由其他820 CPU吾得

作者: tts31991 時間: 2016-4-10 11:33
咁s7 samsung自家u得唔得
作者: aeolian2009 時間: 2016-4-10 11:36
咁兩張卡可唔可以同時上網先?
作者: 451KL 時間: 2016-4-10 11:48
我覺得 4G + 3G 意義大過兩張 SIM 同時可以用 Data 上網。
via HKEPC Reader for NXT-AL10
作者: andyleung14a 時間: 2016-4-10 11:57
沒有ROOT.
用APP叫4G switcher, o將兩張卡都SET做4g/3g/2g 就可以了, 試試.
回覆 andyleung14a ...
pajero2400cc 發表於 2016-4-10 10:55
thank you so much, 試下先,如work, 揾時間send個email比samasung request
作者: pajero2400cc 時間: 2016-4-10 12:00
上到不過好慢, 不過得384K
回覆 22# 451KL
作者: Brainstomer 時間: 2016-4-10 12:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pajero2400cc 時間: 2016-4-10 12:02
你攞自己部機試下咪知囉

回覆 25# Brainstomer
作者: andyleung14a 時間: 2016-4-10 12:03
沒有ROOT.
用APP叫4G switcher, o將兩張卡都SET做4g/3g/2g 就可以了, 試試.
回覆 andyleung14a ...
pajero2400cc 發表於 2016-4-10 10:55
c 兄可以cap apps個圖樣嗎?play store揾唔到
作者: pajero2400cc 時間: 2016-4-10 12:06
https://play.google.com/store/ap ... tapbase.LTEswitcher
回覆 27# andyleung14a
作者: Brainstomer 時間: 2016-4-10 12:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andyleung14a 時間: 2016-4-10 12:14
c兄可否cap.個apps.圖樣?我揾到一個,都set到,但唔同你個apps?
作者: pajero2400cc 時間: 2016-4-10 12:24
本帖最後由 pajero2400cc 於 2016-4-10 12:27 編輯
作者: pajero2400cc 時間: 2016-4-10 12:25
睇Top status bar 啦, 唔試下又問, 又無禮貌, 老馮要話你知架.
作者: andyleung14a 時間: 2016-4-10 12:27
我試左打出打入work.
anyway, 你真係好冇禮貌
作者: aw11onfire 時間: 2016-4-10 12:31
請問有無試過cdma 得唔得
作者: cpk 時間: 2016-4-10 12:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pajero2400cc 時間: 2016-4-10 12:37
將DATA / Voice 轉去另一張SIM
回覆 35# cpk
作者: cpk 時間: 2016-4-10 12:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2016-4-10 12:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andyleung14a 時間: 2016-4-10 12:50
我試過,set 一次only, 之後sim1,2 card 可自由set 4g 上網,另一邊都係3g.
暫時感覺部機比較熱
作者: andypson 時間: 2016-4-10 12:50
成功,多謝CHING分享, 禁港行820就多一個賣點.
[attach]1880368[/attach]
作者: Brainstomer 時間: 2016-4-10 12:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2016-4-10 12:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Brainstomer 時間: 2016-4-10 13:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2016-4-10 13:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tts31991 時間: 2016-4-10 13:20
s7得唔得
作者: tts31991 時間: 2016-4-10 13:23
用邊個app
作者: andypson 時間: 2016-4-10 13:23
港行S7應該唔得, 8890 冇4G+3G.
國行S7 行 820 就應該OK.
作者: tts31991 時間: 2016-4-10 13:24
即刻想換部大陸S7
作者: andypson 時間: 2016-4-10 13:27
國行冇GOOGLE, 唔好啦.
作者: Brainstomer 時間: 2016-4-10 13:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tts31991 時間: 2016-4-10 13:34
無得裝返google架咩
作者: cpk 時間: 2016-4-10 13:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andypson 時間: 2016-4-10 13:45
仲有國行S7價錢比港行貴,唔值買國行。
via HKEPC Reader for Android
作者: 451KL 時間: 2016-4-10 13:48
以前玩過 Samsung 國行,唔似得 HTC、華為、小米咁自由,可以唔使 Root 自行裝 GMS,相信依家既三星都未做到。
via HKEPC Reader for NXT-AL10
作者: andrewli 時間: 2016-4-10 13:58
回覆 17# pajero2400cc
太好了 親測成功
之前我要用主卡1010上網
副卡就用3做語音
但3成日收唔到2g網絡
當3冇網絡時兩張卡都會用唔到而且有時reboot
而家解決哂呢個問題
感激
作者: amos_ay 時間: 2016-4-10 14:05
作者: andypson 時間: 2016-4-10 14:08
暫時應該得820有4G+3G.
作者: shal 時間: 2016-4-10 14:14
我都成功了
二号卡大解放了
Cmhk 2g 都系成日收不到
作者: andrewli 時間: 2016-4-10 14:18
之前耿耿於懷冇買台版因為用samsung自家U
好似慳電啲又快啲
而家反而慶幸自己買左港版
作者: andypson 時間: 2016-4-10 14:21
本帖最後由 andypson 於 2016-4-10 14:26 編輯
系呀~~港版突然多左個賣點, 宜家搞到想磨SIM卡變做2SIM+SD卡
作者: eminemchak 時間: 2016-4-10 14:23
多左呢個賣點, 好似s7e 港版買得過
作者: cpk 時間: 2016-4-10 14:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andrewli 時間: 2016-4-10 14:31
我寄上淘寶整左喇
仲用adb 開啟埋 adoptive storage
有雙卡有插卡
有4g +3g 待機
完美旗艦機
雖然好多嘢攪
但逐樣試到成功個感覺好好
作者: corolla2003 時間: 2016-4-10 14:35
師兄勁
via HKEPC Reader for Android
作者: chun232939472 時間: 2016-4-10 14:45
唔知其他s820得唔得
via HKEPC Reader for Android
作者: thomaschchan 時間: 2016-4-10 14:50
我都成功4G+3G成功了,多謝師兄提供
作者: beeandbutterfly 時間: 2016-4-10 14:54
回覆 65# chun232939472
小米5可以
等lg g5出,可以試下
不過據高通,s808 S810其實亦支援dsda
唔知有冇人試下得唔得
定暫時得s820得
作者: cpk 時間: 2016-4-10 14:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pigmich 時間: 2016-4-10 14:58
國行可免root用obin刷港行照有保
via HKEPC Reader for Android
作者: pigmich 時間: 2016-4-10 14:58
唔洗
via HKEPC Reader for Android
作者: viviwin123 時間: 2016-4-10 15:09
搞到有D興趣
咁arm 網上行送sim.我又張SMV 轉左3GPlan
公司又遍遠經常無訊號
4G 3G數據可以自動設換?
磨卡用沙紙機得唔得?
作者: bb2156 時間: 2016-4-10 15:11
感謝,
4G+3G,多謝師兄提供
作者: pigmich 時間: 2016-4-10 15:15
講咁多野,拋咁多書包,重要咁無禮貌,咪又係冇機試,紙上談兵
via HKEPC Reader for Android
作者: cpk 時間: 2016-4-10 15:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chun232939472 時間: 2016-4-10 15:21
Sony開到*#*#4636#*#*
但唔知點做/可能冇得轉
via HKEPC Reader for Android
作者: tong6388 時間: 2016-4-10 15:54
HTC 都用得這個code,可惜我唔係820機
作者: amos_ay 時間: 2016-4-10 16:00
我睇網上面, 應該高通除咗820 都可以用
不過手頭上無雙咭機, 所以無得試,
希望其他有雙咭機, 又對此功能有興趣,可以試試再分享什麼機種可用,謝謝
作者: 黑馬過林 時間: 2016-4-10 18:10
oh 買完小米5 先有呢個post 總知唔買小米5 買s7edge 啦
作者: pajero2400cc 時間: 2016-4-11 15:07
試下 4G + 3G standby 再開埋WIFI 會唔會用多左電, 我好似覺得開WIFI 之後用多左.
作者: gut1983 時間: 2016-4-11 15:48
唔知 紅米 粒 u 可唔可以做到呢 ? s650
作者: andrewli 時間: 2016-4-11 15:59
我覺得冇開wifi 反而慳左電
開wifi就未試
作者: pajero2400cc 時間: 2016-4-11 16:03
我都覺唔用WIFI 慳電D.
作者: hpdeskjet3325 時間: 2016-4-12 11:45
咁S7e 用4G上網時(sim1), 3G (sim2) 能否接通來電?
作者: cpk 時間: 2016-4-12 11:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chun232939472 時間: 2016-4-12 15:04
回復 84 #cpk
Ching有冇試過
Sim2:3G通話中,Sim1:4G上唔上到網?
via HKEPC Reader for Android
作者: cpk 時間: 2016-4-12 15:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: erickeikk 時間: 2016-4-12 16:00
唔知幾時會有高手釋放埋個QC3.0出黎呢
作者: timothychu 時間: 2016-4-12 17:17
本帖最後由 timothychu 於 2016-4-12 17:33 編輯
其實 Qualcomm 仲有冇新 CPU 支援 4G+3G 或 3G+3G Dual Active?
S650? S652? S212?
Edit: 自答... X10 同 X12 LTE modems 支援 LTE Dual SIM Dual Active.
目前只有 S808, S810, S820 用 X10 或 X12 LTE modem.
作者: 哈比金仔 時間: 2016-4-22 01:21
[quote]將DATA / Voice 轉去另一張SIM
請問如何將DATA / Voice 轉去另一張SIM
可否指導一下
作者: jasonwkc 時間: 2016-4-27 13:53
S7 test failed
作者: hyperbola 時間: 2016-4-27 14:05
回覆 90# jasonwkc
你部s7係水貨/行820? 行貨可以不用考慮。
作者: 黑馬過林 時間: 2016-4-27 16:48
s7 都唔係用820 港行 當然唔得啦
作者: bethedealer 時間: 2016-5-7 09:51
請問正確步驟應該點做?曾經成功過一次,但之後就唔得了。個4g switcher app入面有冇野要set?
via HKEPC Reader for Android
作者: pauly2k2003 時間: 2016-5-8 19:02
唔知小米note 得唔得呢?
作者: 神田傲 時間: 2016-5-9 01:10
重點....明明820 可以用qc3.0 但*** 好似傻左咁cut左佢
作者: kenkwong 時間: 2016-5-9 04:16
想問下點整"有雙卡有插卡"?
作者: erickeikk 時間: 2016-5-9 15:02
應該同自家U未support有闗
作者: epcer 時間: 2016-5-10 01:17
磨卡,然後將sim卡及sd card一齊擺落個卡槽度
作者: pauly2k2003 時間: 2016-5-12 19:13
其實係咪用808,810,820都可以用到 3g+4g?
我用小米項頂配試過download 4g sswitcher, 但APP開唔到
作者: soseewong 時間: 2016-5-13 12:53
我見衣鬆個D網頁,教人用火機燒先可以將膠片同晶片分離,ching你係咪唔駛咁都可以分離到

