Board logo

標題: [測試] S7 edge 可以用4G + 3G 待機 [打印本頁]

作者: pajero2400cc    時間: 2016-4-9 23:18     標題: S7 edge 可以用4G + 3G 待機


作者: cpk    時間: 2016-4-9 23:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pajero2400cc    時間: 2016-4-10 00:00

港行820

回覆 2# cpk
作者: Brainstomer    時間: 2016-4-10 00:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2016-4-10 00:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andyleung14a    時間: 2016-4-10 00:09

回覆  pajero2400cc
一陣試試,再回
cpk 發表於 2016-4-10 00:06


  點樣做到?
作者: chun232939472    時間: 2016-4-10 00:16

正喎


via HKEPC Reader for Android
作者: cpk    時間: 2016-4-10 00:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andrewli    時間: 2016-4-10 00:32

pajero2400cc 發表於 2016-4-9 23:18
勁喎 有冇教學
作者: aeolian2009    時間: 2016-4-10 00:42

3G 果邊無數據?定改圖?
作者: gim    時間: 2016-4-10 01:32

咁勁
作者: TOM910    時間: 2016-4-10 02:33

有乜用?
作者: andrewli    時間: 2016-4-10 02:43

回覆 12# TOM910
香港好多地方2g收得好差會變左冇網絡
如果可以4g+3g 待機
接收會好啲
作者: andyleung14a    時間: 2016-4-10 09:24

pajero2400cc 發表於 2016-4-9 23:18


我上網揾過資料,正常820 u係support 4g/3g, 應該係samsung冇開通,我想,你應該是有root機, 改機後先做到吧?

可惜我未揾到相關方案,c兄如果唔介意,share下你既來源或方法
作者: andyleung14a    時間: 2016-4-10 09:29

我上網揾過資料,正常820 u係support 4g/3g, 應該係samsung冇開通,我想,你應該是有root機, 改機後先 ...
andyleung14a 發表於 2016-4-10 09:24

不過820 u又好似未root到, 我估應該入code可改到,就好似上年lg g4 開頭不能有setting改雙咭咭糟4g/3g, 網上都有教學入code改, 之後我send左email投訴, 點解咁好既功能唔開放?過一排佢地就有update, 開放返個功能出黎;希望今次都一樣
作者: andyleung14a    時間: 2016-4-10 09:32

不過820 u又好似未root到, 我估應該入code可改到,就好似上年lg g4 開頭不能有setting改雙咭咭糟4g/3g,  ...
andyleung14a 發表於 2016-4-10 09:29


所以c兄你公開話比人知點造是好重要,讓更多用家證實係work, 之後向samsung施壓開放功能,造福s7 edge用家,現階段大家只能看標題冇意思
作者: pajero2400cc    時間: 2016-4-10 10:55

沒有ROOT.
用APP叫4G switcher, o將兩張卡都SET做4g/3g/2g 就可以了, 試試.

回覆 16# andyleung14a
作者: pajero2400cc    時間: 2016-4-10 11:05



大家試下.
作者: eminemchak    時間: 2016-4-10 11:28

其實連小米5 粒820 CPU都可以 4G+3G.  無理由其他820 CPU吾得
作者: tts31991    時間: 2016-4-10 11:33

咁s7 samsung自家u得唔得
作者: aeolian2009    時間: 2016-4-10 11:36

大家試下.
pajero2400cc 發表於 2016-4-10 11:05



    咁兩張卡可唔可以同時上網先?
作者: 451KL    時間: 2016-4-10 11:48

咁兩張卡可唔可以同時上網先?
aeolian2009 發表於 2016-4-10 11:36

我覺得 4G + 3G 意義大過兩張 SIM 同時可以用 Data 上網。

via HKEPC Reader for NXT-AL10
作者: andyleung14a    時間: 2016-4-10 11:57

沒有ROOT.
用APP叫4G switcher, o將兩張卡都SET做4g/3g/2g 就可以了, 試試.

回覆  andyleung14a  ...
pajero2400cc 發表於 2016-4-10 10:55

thank you so much, 試下先,如work, 揾時間send個email比samasung request
作者: pajero2400cc    時間: 2016-4-10 12:00

上到不過好慢, 不過得384K

回覆 22# 451KL
作者: Brainstomer    時間: 2016-4-10 12:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pajero2400cc    時間: 2016-4-10 12:02

你攞自己部機試下咪知囉

回覆 25# Brainstomer
作者: andyleung14a    時間: 2016-4-10 12:03

沒有ROOT.
用APP叫4G switcher, o將兩張卡都SET做4g/3g/2g 就可以了, 試試.

回覆  andyleung14a  ...
pajero2400cc 發表於 2016-4-10 10:55

c 兄可以cap apps個圖樣嗎?play store揾唔到
作者: pajero2400cc    時間: 2016-4-10 12:06

https://play.google.com/store/ap ... tapbase.LTEswitcher

回覆 27# andyleung14a
作者: Brainstomer    時間: 2016-4-10 12:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andyleung14a    時間: 2016-4-10 12:14

大家試下.
pajero2400cc 發表於 2016-4-10 11:05


   c兄可否cap.個apps.圖樣?我揾到一個,都set到,但唔同你個apps?
作者: pajero2400cc    時間: 2016-4-10 12:24

本帖最後由 pajero2400cc 於 2016-4-10 12:27 編輯

...
作者: pajero2400cc    時間: 2016-4-10 12:25

睇Top status bar 啦, 唔試下又問, 又無禮貌, 老馮要話你知架.

即係唔得啦,打得入怕咩人問。
見你搞到-120dBm, 負3ASU,同無訊號根本無分別。
我今日手上無機,但真心唔 ...
Brainstomer 發表於 2016-4-10 12:11

作者: andyleung14a    時間: 2016-4-10 12:27

即係唔得啦,打得入怕咩人問。
見你搞到-120dBm, 負3ASU,同無訊號根本無分別。
我今日手上無機,但真心唔 ...
Brainstomer 發表於 2016-4-10 12:11


  我試左打出打入work.

anyway, 你真係好冇禮貌
作者: aw11onfire    時間: 2016-4-10 12:31

請問有無試過cdma 得唔得
作者: cpk    時間: 2016-4-10 12:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pajero2400cc    時間: 2016-4-10 12:37

將DATA / Voice 轉去另一張SIM

回覆 35# cpk
作者: cpk    時間: 2016-4-10 12:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2016-4-10 12:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andyleung14a    時間: 2016-4-10 12:50

回覆  pajero2400cc
裝咗,但只見SIM1資料
點才可以轉去SIM2?

cpk 發表於 2016-4-10 12:34


  我試過,set 一次only, 之後sim1,2 card 可自由set 4g 上網,另一邊都係3g.

暫時感覺部機比較熱
作者: andypson    時間: 2016-4-10 12:50

成功,多謝CHING分享, 禁港行820就多一個賣點.

[attach]1880368[/attach]
作者: Brainstomer    時間: 2016-4-10 12:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2016-4-10 12:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Brainstomer    時間: 2016-4-10 13:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2016-4-10 13:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tts31991    時間: 2016-4-10 13:20

s7得唔得
作者: tts31991    時間: 2016-4-10 13:23

用邊個app
作者: andypson    時間: 2016-4-10 13:23

s7得唔得
tts31991 發表於 2016-4-10 13:20



    港行S7應該唔得, 8890 冇4G+3G.

國行S7 行 820 就應該OK.
作者: tts31991    時間: 2016-4-10 13:24

港行S7應該唔得, 8890 冇4G+3G.

國行S7 行 820 就應該OK.
andypson 發表於 2016-4-10 13:23



    即刻想換部大陸S7
作者: andypson    時間: 2016-4-10 13:27

即刻想換部大陸S7
tts31991 發表於 2016-4-10 13:24



    國行冇GOOGLE, 唔好啦.
作者: Brainstomer    時間: 2016-4-10 13:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tts31991    時間: 2016-4-10 13:34

無得裝返google架咩
作者: cpk    時間: 2016-4-10 13:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andypson    時間: 2016-4-10 13:45

即刻想換部大陸S7
tts31991 發表於 2016-4-10 13:24

仲有國行S7價錢比港行貴,唔值買國行。

via HKEPC Reader for Android
作者: 451KL    時間: 2016-4-10 13:48

無得裝返google架咩
tts31991 發表於 2016-4-10 13:34

以前玩過 Samsung 國行,唔似得 HTC、華為、小米咁自由,可以唔使 Root 自行裝 GMS,相信依家既三星都未做到。



via HKEPC Reader for NXT-AL10
作者: andrewli    時間: 2016-4-10 13:58

回覆 17# pajero2400cc
太好了 親測成功
之前我要用主卡1010上網
副卡就用3做語音
但3成日收唔到2g網絡
當3冇網絡時兩張卡都會用唔到而且有時reboot
而家解決哂呢個問題
感激
作者: amos_ay    時間: 2016-4-10 14:05

即刻想買部機試吓, 等這樣的功能很久了, 知否還有其他U 可以做到這功能嗎, 謝謝
作者: andypson    時間: 2016-4-10 14:08

即刻想買部機試吓, 等這樣的功能很久了, 知否還有其他U 可以做到這功能嗎, 謝謝 ...
amos_ay 發表於 2016-4-10 14:05



    暫時應該得820有4G+3G.
作者: shal    時間: 2016-4-10 14:14

我都成功了
二号卡大解放了
Cmhk 2g 都系成日收不到
作者: andrewli    時間: 2016-4-10 14:18

之前耿耿於懷冇買台版因為用samsung自家U
好似慳電啲又快啲
而家反而慶幸自己買左港版
作者: andypson    時間: 2016-4-10 14:21

本帖最後由 andypson 於 2016-4-10 14:26 編輯
之前耿耿於懷冇買台版因為用samsung自家U
好似慳電啲又快啲
而家反而慶幸自己買左港版 ...
andrewli 發表於 2016-4-10 14:18


系呀~~港版突然多左個賣點, 宜家搞到想磨SIM卡變做2SIM+SD卡
作者: eminemchak    時間: 2016-4-10 14:23

多左呢個賣點, 好似s7e 港版買得過
作者: cpk    時間: 2016-4-10 14:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andrewli    時間: 2016-4-10 14:31

系呀~~港版突然多左個賣點, 宜家搞到想磨SIM卡變做2SIM+SD卡
andypson 發表於 2016-4-10 14:21
我寄上淘寶整左喇
仲用adb 開啟埋 adoptive storage
有雙卡有插卡
有4g +3g 待機
完美旗艦機
雖然好多嘢攪
但逐樣試到成功個感覺好好
作者: corolla2003    時間: 2016-4-10 14:35

pajero2400cc 發表於 2016-4-9 23:18

師兄勁   

via HKEPC Reader for Android
作者: chun232939472    時間: 2016-4-10 14:45

唔知其他s820得唔得

via HKEPC Reader for Android
作者: thomaschchan    時間: 2016-4-10 14:50

我都成功4G+3G成功了,多謝師兄提供
作者: beeandbutterfly    時間: 2016-4-10 14:54

回覆 65# chun232939472
小米5可以
等lg g5出,可以試下
不過據高通,s808 S810其實亦支援dsda
唔知有冇人試下得唔得
定暫時得s820得
作者: cpk    時間: 2016-4-10 14:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pigmich    時間: 2016-4-10 14:58

國行冇GOOGLE, 唔好啦.
andypson 發表於 2016-4-10 13:27

國行可免root用obin刷港行照有保

via HKEPC Reader for Android
作者: pigmich    時間: 2016-4-10 14:58

回覆  tts31991
要root機先裝到
cpk 發表於 2016-4-10 13:40

唔洗

via HKEPC Reader for Android
作者: viviwin123    時間: 2016-4-10 15:09

我寄上淘寶整左喇
仲用adb 開啟埋 adoptive storage
有雙卡有插卡
有4g +3g 待機
完美旗艦機
雖然好多嘢攪 ...
andrewli 發表於 2016-4-10 14:31


搞到有D興趣
咁arm 網上行送sim.我又張SMV 轉左3GPlan

公司又遍遠經常無訊號
4G 3G數據可以自動設換?

磨卡用沙紙機得唔得?
作者: bb2156    時間: 2016-4-10 15:11

感謝,
4G+3G,多謝師兄提供
作者: pigmich    時間: 2016-4-10 15:15

3G行緊csl WCDMA900, 切換2100唔知正唔正常。
EcIo得-10,偏低,不過唔知係干擾定環境本身係咁。 ...
Brainstomer 發表於 2016-4-10 13:06

講咁多野,拋咁多書包,重要咁無禮貌,咪又係冇機試,紙上談兵

via HKEPC Reader for Android
作者: cpk    時間: 2016-4-10 15:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chun232939472    時間: 2016-4-10 15:21

回覆  beeandbutterfly
其實個app係令指令*#*#4636#*#*打開
LG好似封閉咗呢個指令,所以未必有得搞 ...
cpk 發表於 2016-4-10 14:58

Sony開到*#*#4636#*#*
但唔知點做/可能冇得轉

via HKEPC Reader for Android
作者: tong6388    時間: 2016-4-10 15:54

HTC 都用得這個code,可惜我唔係820機
作者: amos_ay    時間: 2016-4-10 16:00

我睇網上面, 應該高通除咗820 都可以用
不過手頭上無雙咭機, 所以無得試,
希望其他有雙咭機, 又對此功能有興趣,可以試試再分享什麼機種可用,謝謝
作者: 黑馬過林    時間: 2016-4-10 18:10

oh 買完小米5 先有呢個post  總知唔買小米5 買s7edge 啦
作者: pajero2400cc    時間: 2016-4-11 15:07

試下 4G + 3G standby 再開埋WIFI 會唔會用多左電, 我好似覺得開WIFI 之後用多左.

回覆  pigmich
死在我今日放假,可以慢慢試
cpk 發表於 2016-4-10 15:18

作者: gut1983    時間: 2016-4-11 15:48

唔知 紅米 粒 u 可唔可以做到呢 ? s650
作者: andrewli    時間: 2016-4-11 15:59

試下 4G + 3G standby 再開埋WIFI 會唔會用多左電, 我好似覺得開WIFI 之後用多左.

...
pajero2400cc 發表於 2016-4-11 15:07
我覺得冇開wifi 反而慳左電
開wifi就未試
作者: pajero2400cc    時間: 2016-4-11 16:03

我都覺唔用WIFI 慳電D.

我覺得冇開wifi 反而慳左電
開wifi就未試
andrewli 發表於 2016-4-11 15:59

作者: hpdeskjet3325    時間: 2016-4-12 11:45

咁S7e 用4G上網時(sim1), 3G (sim2) 能否接通來電?
作者: cpk    時間: 2016-4-12 11:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chun232939472    時間: 2016-4-12 15:04

回復 84 #cpk

Ching有冇試過
Sim2:3G通話中,Sim1:4G上唔上到網?


via HKEPC Reader for Android
作者: cpk    時間: 2016-4-12 15:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: erickeikk    時間: 2016-4-12 16:00

唔知幾時會有高手釋放埋個QC3.0出黎呢
作者: timothychu    時間: 2016-4-12 17:17

本帖最後由 timothychu 於 2016-4-12 17:33 編輯

其實 Qualcomm 仲有冇新 CPU 支援 4G+3G 或 3G+3G Dual Active?
S650? S652? S212?

Edit: 自答... X10 同 X12 LTE modems 支援 LTE Dual SIM Dual Active.
目前只有 S808, S810, S820 用 X10 或 X12 LTE modem.
作者: 哈比金仔    時間: 2016-4-22 01:21

[quote]將DATA / Voice 轉去另一張SIM



請問如何將DATA / Voice 轉去另一張SIM
可否指導一下
作者: jasonwkc    時間: 2016-4-27 13:53

S7 test failed
作者: hyperbola    時間: 2016-4-27 14:05

回覆 90# jasonwkc


    你部s7係水貨/行820?  行貨可以不用考慮。
作者: 黑馬過林    時間: 2016-4-27 16:48

S7 test failed
jasonwkc 發表於 2016-4-27 13:53


s7 都唔係用820  港行  當然唔得啦
作者: bethedealer    時間: 2016-5-7 09:51

請問正確步驟應該點做?曾經成功過一次,但之後就唔得了。個4g switcher app入面有冇野要set?

via HKEPC Reader for Android
作者: pauly2k2003    時間: 2016-5-8 19:02

唔知小米note 得唔得呢?
作者: 神田傲    時間: 2016-5-9 01:10

唔知幾時會有高手釋放埋個QC3.0出黎呢
erickeikk 發表於 2016-4-12 16:00



    重點....明明820 可以用qc3.0 但*** 好似傻左咁cut左佢
作者: kenkwong    時間: 2016-5-9 04:16

我寄上淘寶整左喇
仲用adb 開啟埋 adoptive storage
有雙卡有插卡
有4g +3g 待機
完美旗艦機
雖然好多嘢攪 ...
andrewli 發表於 2016-4-10 14:31


想問下點整"有雙卡有插卡"?
作者: erickeikk    時間: 2016-5-9 15:02

重點....明明820 可以用qc3.0 但*** 好似傻左咁cut左佢
神田傲 發表於 2016-5-9 01:10


應該同自家U未support有闗
作者: epcer    時間: 2016-5-10 01:17

想問下點整"有雙卡有插卡"?
kenkwong 發表於 2016-5-9 04:16

磨卡,然後將sim卡及sd card一齊擺落個卡槽度
作者: pauly2k2003    時間: 2016-5-12 19:13

其實係咪用808,810,820都可以用到 3g+4g?
我用小米項頂配試過download 4g sswitcher, 但APP開唔到
作者: soseewong    時間: 2016-5-13 12:53

磨卡,然後將sim卡及sd card一齊擺落個卡槽度
epcer 發表於 2016-5-10 01:17



    我見衣鬆個D網頁,教人用火機燒先可以將膠片同晶片分離,ching你係咪唔駛咁都可以分離到





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2