Board logo

標題: *** Note 4 今時今日先發現有5.1.1 更新..... [打印本頁]

作者: 好萊塢    時間: 2016-5-19 10:12     標題: *** Note 4 今時今日先發現有5.1.1 更新.....

乜唔係16 1Q 會升6.0咩?

而家先出其他國家上年嘅版本...真係好失望
作者: epcer    時間: 2016-5-19 11:05

師兄部機咩model? 910U?
作者: Rosa    時間: 2016-5-19 11:56

應該係今日既事

港版N910U,剛剛升到5.1.1
作者: 好萊塢    時間: 2016-5-19 13:11

N910U
Android 5.1.1, N910UXXU2CPD3
作者: nnd    時間: 2016-5-19 13:14

N910U
Android 5.1.1, N910UXXU2CPD3
好萊塢 發表於 2016-5-19 13:11

http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-N910U/
巴布亞新幾內亞都出左6.0
作者: wlai888    時間: 2016-5-19 15:39

回覆 5# nnd

香港*** , 真係無得頂
作者: 冰凍可樂    時間: 2016-5-19 16:58

用韓版n916,今個月頭先有6.0升
作者: ininin    時間: 2016-5-19 18:18

Note Edge 好似都出埋
作者: hinging    時間: 2016-5-19 18:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lovercharlene    時間: 2016-5-19 19:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arthurson    時間: 2016-5-19 21:09

以前用7.7,外國rom3月出4.14,香港rom12月先出4.04,之後就再無更新,唯有習慣下囉唔該。
作者: ronald    時間: 2016-5-19 21:21

以前用7.7,外國rom3月出4.14,香港rom12月先出4.04,之後就再無更新,唯有習慣下囉唔該。 ...
arthurson 發表於 2016-5-19 21:09


[十年]唔好慣, 就係因為慣左D update先咁差[/十年]
作者: wlai888    時間: 2016-5-20 01:01

乜唔係16 1Q 會升6.0咩?

而家先出其他國家上年嘅版本...真係好失望
好萊塢 發表於 2016-5-19 10:12


可能係 18 1Q 先上 6.0 , 因為個8字同6字差唔多........

5.1.1 可能已經係 note 4 終極版........
作者: 好萊塢    時間: 2016-5-23 14:59

你用6.0 既意義?? 同5.0 既分別 ??
定係up得就叫好??
lovercharlene 發表於 2016-5-19 19:22


幾時都係有最新有得up 係最好! 同埋而家講緊其他地區嘅*** 都up左上6.0, 點解只得HK TW 係511咁落後? 我對***行貨真係好失望
作者: calvinleeabc    時間: 2016-5-23 15:01

刷cm13啦,橫掂過保
作者: buscocamp    時間: 2016-5-23 15:13

Galaxy Note 4 32GB單卡港版獲升6.0

http://www.mobilesetting.com.hk/ ... b2%e5%8d%876-0.html
作者: e-ghost    時間: 2016-5-23 15:22

Galaxy Note 4 32GB單卡港版獲升6.0
buscocamp 發表於 2016-5-23 15:13


香港行貨刷哩個 三月份的 ROM 會唔會有問題? 有冇人試過了? 謝謝!
作者: cpk    時間: 2016-5-23 15:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nnd    時間: 2016-5-23 15:48

我用緊S4都可以update
hinging 發表於 2016-5-19 18:59

唔好吹水好喎!
作者: buscocamp    時間: 2016-5-23 15:51

回覆  buscocamp
不是HK版本喎
cpk 發表於 2016-5-23 15:25

HA~HA~唔知呀~轉貼消息...
作者: 士碌架    時間: 2016-5-23 16:39

note 4  4.4.4 有斷線問題 之後升 5.0.1 解決了問題
5.1.1  有無其他問題
作者: MOMOMOMOMO    時間: 2016-5-23 17:30

我覺得note4(n910u)用戶好慘,升5.0時候比note3遲兩個月,到了現在,大部份samsung旗艦都有6.0,現在note4才派個5.11,samsung這樣對待上一代旗艦note4手機用戶簡直無理。samsung咁樣做簡直趕客。
作者: MOMOMOMOMO    時間: 2016-5-23 17:38

Galaxy Note 4 32GB單卡港版獲升6.0
buscocamp 發表於 23/5/2016 03:13 PM

好似係新西蘭版本,不是港版
作者: ken476551134    時間: 2016-5-23 18:04


本身都預佢冇
可能依個已經係final update for n910u
但5.1.1順好多
作者: MOMOMOMOMO    時間: 2016-5-23 18:12

本身都預佢冇
可能依個已經係final update for n910u
但5.1.1順好多
ken476551134 發表於 23/5/2016 06:04 PM

samsung話note4有6.0
作者: ken476551134    時間: 2016-5-23 18:16

回覆 25# MOMOMOMOMO


   相信港版出得黎 應該都換了
   人地NZ出咗6.0一段時間  港版先啱出5.1.1
作者: gl5900as    時間: 2016-5-23 21:26

刷cm13啦,橫掂過保
calvinleeabc 發表於 2016-5-23 15:01


cm13而家穩定未,有幾多bug?
作者: z888888    時間: 2016-5-23 21:26

note 4  4.4.4 有斷線問題 之後升 5.0.1 解決了問題
5.1.1  有無其他問題
士碌架 發表於 2016-5-23 16:39



    真係升左解決斷線問題? 係我就升啦...
作者: wlai888    時間: 2016-5-23 21:47

真係升左解決斷線問題? 係我就升啦...
z888888 發表於 2016-5-23 21:26


5.1.1 斷線又真係唔多覺, 比老虎 cut 線多........

但用電就真係.........
作者: z888888    時間: 2016-5-23 21:55

5.1.1 斷線又真係唔多覺, 比老虎 cut 線多........

但用電就真係......... ...
wlai888 發表於 2016-5-23 21:47



    我升緊中.........本身用緊4.4.4都好食電,可能粒電老化
不過為左嘗試解決斷線,試緊升級........
作者: HONG-BAC    時間: 2016-5-23 22:05

單SIM N910G版仲未有得上5.1.1,暫時仲係5.0.1.............
作者: wlai888    時間: 2016-5-23 22:26

我升緊中.........本身用緊4.4.4都好食電,可能粒電老化
不過為左嘗試解決斷線,試緊升級........ ...
z888888 發表於 2016-5-23 21:55


4.4.4......升5.1.1 , 都升得過, 係順左就真, 我升完, 單 wipe 左一次, 無雙 wipe.........
作者: z888888    時間: 2016-5-23 22:29

單SIM N910G版仲未有得上5.1.1,暫時仲係5.0.1.............
HONG-BAC 發表於 2016-5-23 22:05



    我係單sim版,岩岩4.4.4升完5.0.1,仲有得升5.1.1。
作者: z888888    時間: 2016-5-23 22:30

4.4.4......升5.1.1 , 都升得過, 係順左就真, 我升完, 單 wipe 左一次, 無雙 wipe......... ...
wlai888 發表於 2016-5-23 22:26



    頂,佢唔係直升5.1.1。
升完係5.0.1,多左volte出黎可以用。升完ota又叫我升5.1.1。
作者: wlai888    時間: 2016-5-23 22:42

頂,佢唔係直升5.1.1。
升完係5.0.1,多左volte出黎可以用。升完ota又叫我升5.1.1。 ...
z888888 發表於 2016-5-23 22:30


升多兩升, 去左 6.0.1............
作者: HONG-BAC    時間: 2016-5-23 22:48

我係單sim版,岩岩4.4.4升完5.0.1,仲有得升5.1.1。
z888888 發表於 2016-5-23 22:29



你嗰部係咪行貨 (N910U),我的是N910G,有分別
作者: z888888    時間: 2016-5-23 23:05

你嗰部係咪行貨 (N910U),我的是N910G,有分別
HONG-BAC 發表於 2016-5-23 22:48



    係呀,行機........910G又咩版?
作者: z888888    時間: 2016-5-23 23:05

升多兩升, 去左 6.0.1............
wlai888 發表於 2016-5-23 22:42



    未出..港行出左再考慮下.
作者: 我係二少    時間: 2016-5-23 23:37

升左之後, 部機成日無端端發熱....
作者: 士碌架    時間: 2016-5-24 00:44

真係升左解決斷線問題? 係我就升啦...
z888888 發表於 2016-5-23 21:26


5.0.1 真係無再 斷線 (記得升級後 重置一次)
5.1.1 我未升  ( 無事 我都懶再攪, 到時又刷返轉頭)
作者: z888888    時間: 2016-5-24 01:21

5.0.1 真係無再 斷線 (記得升級後 重置一次)
5.1.1 我未升  ( 無事 我都懶再攪, 到時又刷返轉頭) ...
士碌架 發表於 2016-5-24 00:44



    升完5.0.1,laglag地,再升5.1.1,順曬。
如果唔lag可以唔升。
作者: 好萊塢    時間: 2016-5-24 09:50

5.0.1 一樣有斷線問題, 尤其通話後特別容易有假網絡冇數據情況....同埋都會忽然冇左SIM卡

已經習慣左忽然冇數據.... 升5.1.1後 訊號收得唔好一樣有假訊號現像, 唔想等, 就要4G 3G手動切換先得... 暫時冇發生忽然冇左SIM卡要重啟情況
作者: HONG-BAC    時間: 2016-5-24 10:17

係呀,行機........910G又咩版?
z888888 發表於 2016-5-23 23:05


唔太清楚係新加坡定紐西蘭

有錯請其他C HING指定,謝
作者: 士碌架    時間: 2016-5-24 11:06

5.0.1 一樣有斷線問題, 尤其通話後特別容易有假網絡冇數據情況....同埋都會忽然冇左SIM卡

已經習慣左忽然 ...
好萊塢 發表於 2016-5-24 09:50


5.0.1 我又無咁問題
會唔會 基本上 我唔用語音 加上我淩晨 會關機
每月語音 10分鐘 樓下
作者: siubu    時間: 2016-5-24 12:35

回覆 8# ininin

I'm using N9150
Where you find it? Still 5.0.1
作者: Rosa    時間: 2016-5-25 22:30

話說我咪買左部韓版note4 N910S

之後發覺相機一定有聲、當時玩D日系game連線有問題

於是送左比老竇玩

今日同佢講你部機有得升Android 6 wo

佢都未講完 我發現佢部機已經係6
作者: 士碌架    時間: 2016-5-26 10:09

http://samsung-updates.com/device/?id=SM-N910U

N910U 是否港行

有無師兄 手動更新 ?
作者: cpk    時間: 2016-5-26 10:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: e-ghost    時間: 2016-5-26 11:39

唔知幾時有得食 6.0?
作者: 好萊塢    時間: 2016-5-26 11:46

睇返港行note4 上5.1.1 嘅情況.... 好可能要等多半年
作者: wlai888    時間: 2016-5-26 14:09

睇返港行note4 上5.1.1 嘅情況.... 好可能要等多半年
好萊塢 發表於 2016-5-26 11:46


分分鐘唔止半年.........note 7 出埋半年後, 或者有..........
作者: HKHarry    時間: 2016-5-26 18:02

其實Note 4 既同一個5.0.1都update左幾次版本啦!
可能係佢既穩定性……





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2