作者: 好萊塢 時間: 2016-5-19 10:12 標題: *** Note 4 今時今日先發現有5.1.1 更新.....
乜唔係16 1Q 會升6.0咩?
而家先出其他國家上年嘅版本...真係好失望
作者: epcer 時間: 2016-5-19 11:05
師兄部機咩model? 910U?
作者: Rosa 時間: 2016-5-19 11:56
應該係今日既事
港版N910U,剛剛升到5.1.1
作者: 好萊塢 時間: 2016-5-19 13:11
N910U
Android 5.1.1, N910UXXU2CPD3
作者: nnd 時間: 2016-5-19 13:14
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-N910U/
巴布亞新幾內亞都出左6.0
作者: wlai888 時間: 2016-5-19 15:39
回覆 5# nnd
香港*** , 真係無得頂
作者: 冰凍可樂 時間: 2016-5-19 16:58
用韓版n916,今個月頭先有6.0升
作者: ininin 時間: 2016-5-19 18:18
Note Edge 好似都出埋
作者: hinging 時間: 2016-5-19 18:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lovercharlene 時間: 2016-5-19 19:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arthurson 時間: 2016-5-19 21:09
以前用7.7,外國rom3月出4.14,香港rom12月先出4.04,之後就再無更新,唯有習慣下囉唔該。
作者: ronald 時間: 2016-5-19 21:21
[十年]唔好慣, 就係因為慣左D update先咁差[/十年]
作者: wlai888 時間: 2016-5-20 01:01
可能係 18 1Q 先上 6.0 , 因為個8字同6字差唔多........
5.1.1 可能已經係 note 4 終極版........
作者: 好萊塢 時間: 2016-5-23 14:59
幾時都係有最新有得up 係最好! 同埋而家講緊其他地區嘅*** 都up左上6.0, 點解只得HK TW 係511咁落後? 我對***行貨真係好失望
作者: calvinleeabc 時間: 2016-5-23 15:01
刷cm13啦,橫掂過保
作者: buscocamp 時間: 2016-5-23 15:13
Galaxy Note 4 32GB單卡港版獲升6.0
http://www.mobilesetting.com.hk/ ... b2%e5%8d%876-0.html
作者: e-ghost 時間: 2016-5-23 15:22
香港行貨刷哩個 三月份的 ROM 會唔會有問題? 有冇人試過了? 謝謝!
作者: cpk 時間: 2016-5-23 15:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nnd 時間: 2016-5-23 15:48
唔好吹水好喎!
作者: buscocamp 時間: 2016-5-23 15:51
HA~HA~唔知呀~轉貼消息...
作者: 士碌架 時間: 2016-5-23 16:39
note 4 4.4.4 有斷線問題 之後升 5.0.1 解決了問題
5.1.1 有無其他問題
作者: MOMOMOMOMO 時間: 2016-5-23 17:30
我覺得note4(n910u)用戶好慘,升5.0時候比note3遲兩個月,到了現在,大部份samsung旗艦都有6.0,現在note4才派個5.11,samsung這樣對待上一代旗艦note4手機用戶簡直無理。samsung咁樣做簡直趕客。
作者: MOMOMOMOMO 時間: 2016-5-23 17:38
好似係新西蘭版本,不是港版
作者: ken476551134 時間: 2016-5-23 18:04
本身都預佢冇
可能依個已經係final update for n910u
但5.1.1順好多
作者: MOMOMOMOMO 時間: 2016-5-23 18:12
samsung話note4有6.0
作者: ken476551134 時間: 2016-5-23 18:16
回覆 25# MOMOMOMOMO
相信港版出得黎 應該都換了

人地NZ出咗6.0一段時間 港版先啱出5.1.1
作者: gl5900as 時間: 2016-5-23 21:26
cm13而家穩定未,有幾多bug?
作者: z888888 時間: 2016-5-23 21:26
真係升左解決斷線問題? 係我就升啦...
作者: wlai888 時間: 2016-5-23 21:47
5.1.1 斷線又真係唔多覺, 比老虎 cut 線多........
但用電就真係.........
作者: z888888 時間: 2016-5-23 21:55
我升緊中.........本身用緊4.4.4都好食電,可能粒電老化
不過為左嘗試解決斷線,試緊升級........
作者: HONG-BAC 時間: 2016-5-23 22:05
單SIM N910G版仲未有得上5.1.1,暫時仲係5.0.1.............
作者: wlai888 時間: 2016-5-23 22:26
4.4.4......升5.1.1 , 都升得過, 係順左就真, 我升完, 單 wipe 左一次, 無雙 wipe.........
作者: z888888 時間: 2016-5-23 22:29
我係單sim版,岩岩4.4.4升完5.0.1,仲有得升5.1.1。
作者: z888888 時間: 2016-5-23 22:30
頂,佢唔係直升5.1.1。
升完係5.0.1,多左volte出黎可以用。升完ota又叫我升5.1.1。
作者: wlai888 時間: 2016-5-23 22:42
升多兩升, 去左 6.0.1............
作者: HONG-BAC 時間: 2016-5-23 22:48
你嗰部係咪行貨 (N910U),我的是N910G,有分別
作者: z888888 時間: 2016-5-23 23:05
係呀,行機........910G又咩版?
作者: z888888 時間: 2016-5-23 23:05
未出..港行出左再考慮下.
作者: 我係二少 時間: 2016-5-23 23:37
升左之後, 部機成日無端端發熱....
作者: 士碌架 時間: 2016-5-24 00:44
5.0.1 真係無再 斷線 (記得升級後 重置一次)
5.1.1 我未升 ( 無事 我都懶再攪, 到時又刷返轉頭)
作者: z888888 時間: 2016-5-24 01:21
升完5.0.1,laglag地,再升5.1.1,順曬。
如果唔lag可以唔升。
作者: 好萊塢 時間: 2016-5-24 09:50
5.0.1 一樣有斷線問題, 尤其通話後特別容易有假網絡冇數據情況....同埋都會忽然冇左SIM卡
已經習慣左忽然冇數據.... 升5.1.1後 訊號收得唔好一樣有假訊號現像, 唔想等, 就要4G 3G手動切換先得... 暫時冇發生忽然冇左SIM卡要重啟情況
作者: HONG-BAC 時間: 2016-5-24 10:17
唔太清楚係新加坡定紐西蘭
有錯請其他C HING指定,謝
作者: 士碌架 時間: 2016-5-24 11:06
5.0.1 我又無咁問題
會唔會 基本上 我唔用語音 加上我淩晨 會關機
每月語音 10分鐘 樓下
作者: siubu 時間: 2016-5-24 12:35
回覆 8# ininin
I'm using N9150
Where you find it? Still 5.0.1
作者: Rosa 時間: 2016-5-25 22:30
話說我咪買左部韓版note4 N910S
之後發覺相機一定有聲、當時玩D日系game連線有問題
於是送左比老竇玩
今日同佢講你部機有得升Android 6 wo
佢都未講完 我發現佢部機已經係6
作者: 士碌架 時間: 2016-5-26 10:09
http://samsung-updates.com/device/?id=SM-N910U
N910U 是否港行
有無師兄 手動更新 ?
作者: cpk 時間: 2016-5-26 10:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: e-ghost 時間: 2016-5-26 11:39
唔知幾時有得食 6.0?
作者: 好萊塢 時間: 2016-5-26 11:46
睇返港行note4 上5.1.1 嘅情況.... 好可能要等多半年
作者: wlai888 時間: 2016-5-26 14:09
分分鐘唔止半年.........note 7 出埋半年後, 或者有..........
作者: HKHarry 時間: 2016-5-26 18:02
其實Note 4 既同一個5.0.1都update左幾次版本啦!
可能係佢既穩定性……

