Board logo

標題: [測試] 小米 5 ports QC 2.0 充電器開箱及不專業測試 [打印本頁]

作者: dcc2000    時間: 2016-7-2 01:41     標題: 小米 5 ports QC 2.0 充電器開箱及不專業測試

5個智能識别ports使用FP6600識別芯片,全部支持QC2.0 Class B 規格 (5V/9V/12V/20V) 及apple機全速充電,總功率65W。
以直插100V~240V,5 ports 全支持QC2.0嘅充電器嚟講,佢嘅體積重量應該係最細最輕。
使用配送嘅雙USB口專用線,仲可以輸出20V供notebook使用。

[attach]1901802[/attach]

[attach]1901803[/attach]

[attach]1901804[/attach]

[attach]1901807[/attach]

[attach]1901818[/attach]

[attach]1901819[/attach]

[attach]1901805[/attach]

[attach]1901806[/attach]

[attach]1901809[/attach]

[attach]1901808[/attach]

[attach]1901810[/attach]

[attach]1901811[/attach]

[attach]1901812[/attach]

[attach]1901813[/attach]
作者: beenoliu    時間: 2016-7-2 01:45

白色感覺好易污糟

via HKEPC Reader for Android
作者: dcc2000    時間: 2016-7-2 01:45

本帖最後由 dcc2000 於 2016-7-2 02:58 編輯

5V空載及識別測試(support apple 2.4A全速),因為毎port係獨立電路,電壓會有少少差別。

[attach]1901830[/attach]

[attach]1901831[/attach]

[attach]1901832[/attach]

[attach]1901833[/attach]

[attach]1901834[/attach]

[attach]1901835[/attach]


用 "誘騙器" 隨便測3個ports嘅9V/12/20V輸出

[attach]1901836[/attach]

[attach]1901838[/attach]

[attach]1901837[/attach]

[attach]1901839[/attach]

[attach]1901840[/attach]

[attach]1901841[/attach]

[attach]1901842[/attach]

[attach]1901843[/attach]

[attach]1901844[/attach]


試埋條20V 3A線,裏面其實係用咗兩粒芯片 "誘騙" 兩個ports輸出20V,再並聯兩組達至20V 3A輸出。

[attach]1901851[/attach]

[attach]1901852[/attach]

[attach]1901845[/attach]

[attach]1901846[/attach]

[attach]1901847[/attach]

[attach]1901848[/attach]

[attach]1901849[/attach]

[attach]1901850[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2016-7-2 01:46

本帖最後由 dcc2000 於 2016-7-2 06:03 編輯

負載測試,因為隻雞嘢USB負載能力有限,並未能扯盡最高輸出電流,測試20V時已燒咗2次MOSFET,單port實際上5V應可出4A以上,9V/12V可出3A,20V可出1.7A。
遲吓有時間摷番隻150W電子負載出嚟再測吓。

對比輸入/輸出功率,充電器嘅AC - DC轉換效率大概係80%左右。

** 非專業測試儀器,測量數值僅作為參考 **


4.9977V 3.7430A (18.71W)

[attach]1901855[/attach]


9.0114V 2.9793A (26.85W)

[attach]1901856[/attach]


11.872V 2.1460A (25.48W)

[attach]1901857[/attach]


19.435V 1.0967A (21.31W)

[attach]1901858[/attach]
作者: 貧果    時間: 2016-7-2 02:27

5 PORTS 官網未有, 你在那裡買架?
作者: dcc2000    時間: 2016-7-2 05:05

本帖最後由 dcc2000 於 2016-7-2 06:03 編輯

模拟實際應用,揾幾隻尿袋 + USB電子負載嚟做測試,正常用嚟叉手機之類嘅話,總功率應該冇咁高。
因為冇咁多隻USB電流錶,所以先測試每隻尿袋嘅輸入電壓/電流,由電量計嘅功率去做個大概嘅測試數值。

** 非專業測試儀器,測量數值僅作為參考 **


1. coolpad 10000mAh雙向QC2.0尿袋
9.0586V 1.7813A (16.14W)

[attach]1901861[/attach]

呢款尿袋假如用粗銅芯線,配上輸出能力高嘅QC2.0叉機,可以行到9V 3A(27W)快叉。

[attach]1901860[/attach]


2. Letv 13400mAh雙向QC2.0尿袋
11.98V 1.203A (14.41W)

[attach]1901862[/attach]


3. 紫米 5000mAh雙向QC2.0尿袋
11.98V 1.153A (13.81W)

[attach]1901863[/attach]


4. 小米 5200mAh(5V叉電)尿袋
5.027V 1.875A (9.43W)

[attach]1901864[/attach]


遂件加上,留意電量計嘅功率

[attach]1901865[/attach]

[attach]1901866[/attach]

[attach]1901867[/attach]

[attach]1901868[/attach]


加埋USB負載
9.1745V 1.7922A (16.44W)

Full Load測試,電量計85.9W

[attach]1901869[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2016-7-2 06:07

對比CHOETECH 6 ports 50W (體積,重量)

[attach]1901874[/attach]

[attach]1901875[/attach]

[attach]1901876[/attach]

[attach]1901877[/attach]

[attach]1901878[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2016-7-2 06:34

睇網上嘅拆機圖,PCB用料同做工算唔錯,但外壳做工細節就稍為一般。

Full Load時,個外壳都幾熱吓,達65°C (室温25°C),相信係隻充電器做到咁薄,裏面有個散熱框緊貼外壳,熱量好快就會傳出嚟,所以外壳感覺熱係正常。

直插AC100V~240V,5 ports全QC2.0 + 智能識別,support Apple,使用時唔使揀port插,確實好方便。

[attach]1901883[/attach]

[attach]1901884[/attach]

[attach]1901885[/attach]

[attach]1901886[/attach]

[attach]1901887[/attach]

[attach]1901888[/attach]
作者: ckleung0923    時間: 2016-7-2 06:43

回覆 5# 貧果

Ching應該係玩眾籌先可以咁快到手,個價位仲好靚
作者: blkbd5    時間: 2016-7-2 11:04

好似好正,對比我隻aukey t5,各方面都更先進
作者: kumamon2015hk    時間: 2016-7-2 11:06

反而好奇有咩notebook 轉換頭

via HKEPC Ionic Reader v1.3.3 - Android
作者: rcyw    時間: 2016-7-2 12:15

呢件野...配件都值回票價....
作者: prowede    時間: 2016-7-2 13:11

反而好奇有咩notebook 轉換頭

via HKEPC Ionic Reader v1.3.3 - Android
kumamon2015hk 發表於 2016-7-2 11:06

lenovo方口,lenovo圆口,HP 7.4圆口,DC 5.5×2.5,DC 5.5×1.7 (ACER),DELL 4.5×3.0圆口

   
國內開箱話係呢幾隻
作者: kkiitt2005    時間: 2016-7-2 13:11

一次差5部qc2.0 手機,會跌w嗎?
作者: dcc2000    時間: 2016-7-2 15:13

一次差5部qc2.0 手機,會跌w嗎?
kkiitt2005 發表於 2016-7-2 13:11

咁要睇吓係邊款手機,同埋手機當時嘅電量。
以大部份行標準QC2.0(9V 1.67A,15W)的手機嚟講,假設5部機嘅電量同時係0%,叉電初段應該會扯足75W,其實我嘅測試,已經插咗4件QC2.0 devices,再加上一隻大咬嘅小米5V尿袋,總輸出功率已經係 16.14W + 14.41W + 13.81W + 16.44W + 9.43W ,共70.23W。

而且從測試可以睇到,呢款叉機出5V時,AC-DC效率相對較低,假如插5部標準QC2.0手機(行9V 1.67A),應該可以頂得到,祗係充電器會熱d。

本來係打算插滿5件QC2.0 devices去做測試(3隻尿袋 + 2隻USB電子負載),不過測試途中燒了一隻電子負載,屋企人部S6又唔喺手,所以攞隻小米5V尿袋頂住先。
作者: SGEPC    時間: 2016-7-2 15:26

I want buy , owner can u sell it to me
作者: dcc2000    時間: 2016-7-2 15:30

本帖最後由 dcc2000 於 2016-7-2 15:44 編輯
好似好正,對比我隻aukey t5,各方面都更先進
blkbd5 發表於 2016-7-2 11:04

AUKEY T5 ?  定係Tronsmart T5 ?

其實Tronsmart T5即係等於AUKEY PA-T1,個餡一樣,QC2.0 x 1 加 5V x 4
作者: jackychau    時間: 2016-7-2 15:51

希望有港行
作者: dcc2000    時間: 2016-7-2 15:59

希望有港行
jackychau 發表於 2016-7-2 15:51

啱啱先喺大陸推出,"港行" 可能要等吓,而且小米旗下嘅產品,好多都冇喺香港開賣。
作者: kkiitt2005    時間: 2016-7-2 15:59

專業認真評測,讚x100
作者: SSII    時間: 2016-7-2 16:51

宜家間間都出qc3.0
小米呢個qc2.0真係out左d
呢個野唯一好處係可以當埋notebook牛

但我諗遲下一定好多廠出呢d notebook火牛接頭配件
作者: kmleon    時間: 2016-7-2 17:04

good test!
作者: avg    時間: 2016-7-2 17:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arthurson    時間: 2016-7-2 18:21

隻牛幾錢?
作者: 肥寶    時間: 2016-7-2 21:14

睇標題就知道係樓主
作者: 我係二少    時間: 2016-7-2 21:25

多謝樓主開箱。
原本擔心小米偷工減料,
現在決定買返套

via HKEPC Reader for Android
作者: Oscon    時間: 2016-7-2 21:33

半年後唔知有現貨未!
作者: 亞超    時間: 2016-7-2 22:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dcc2000    時間: 2016-7-3 00:01

宜家間間都出qc3.0
小米呢個qc2.0真係out左d
呢個野唯一好處係可以當埋notebook牛

但我諗遲下一定好多廠出呢d notebook火牛接頭配件
SSII 發表於 2016-7-2 16:51

依家support QC3.0嘅devices其實唔多,而且QC3.0嘅叉電效率比起2.0,實際差距亦唔大,Qualcomm依家又話4.0喇,追得幾多?
最緊要啱用,同夠用。
市面上直插AC電,5 ports全QC2.0嘅叉機,基本冇乜選擇,能夠出埋20V,亦祗有小米呢隻。

用 "誘騙器" 呃QC2.0/3.0出某個電壓呢個方法,可能其他廠家都會作為 "參考"。
作者: dcc2000    時間: 2016-7-3 00:03

睇標題就知道係樓主
肥寶 發表於 2016-7-2 21:14

係咪因為我經常做埋晒d不専業測試呢 ?
作者: brian1024    時間: 2016-7-3 00:22

回覆 30# dcc2000


    邊到買?
作者: dcc2000    時間: 2016-7-3 00:49

本帖最後由 dcc2000 於 2016-7-3 00:50 編輯

回覆 28# 亞超
充電器裏面嘅散熱設計,將佢咁樣平放枱面,係會影响散熱,呢隻叉機嘅AC-DC轉換效率大概80%,損失嘅20%會變做熱能,外壳有熱量亦正常。

[attach]1902164[/attach]

我測過full load時大概65°C,隻牛用原配兩隻小腳座垂直放置。

當然,可能有人會認為隻牛熱就係 "唔掂" 或者 "唔正常",喺大陸forum亦見到有人話小米呢隻5 ports牛 "熱" ,而考慮退貨。

亦有人測過三星原裝牛,温度高至82.7°C !

[attach]1902163[/attach]
作者: 亞超    時間: 2016-7-3 07:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2016-7-3 07:50

唔錯~!!!  但唔知出邊幾時有大貨賣~
作者: 肥寶    時間: 2016-7-3 08:31

係咪因為我經常做埋晒d不専業測試呢 ?
dcc2000 發表於 2016-7-3 00:03



    唔係
作者: Hippo    時間: 2016-7-3 09:11

用 "誘騙器" 呃QC2.0/3.0出某個電壓呢個方法,可能其他廠家都會作為 "參考"。...
dcc2000 發表於 2016-7-3 00:01

其實用雙USB出20V係多舊魚, 係機殼加個5.5X2.5之類插座直出20V就搞掂
作者: sailoralan    時間: 2016-7-3 12:38

呢個唔係叫青米充電器?
請問幾錢?邊到買?
作者: sailoralan    時間: 2016-7-3 12:39

其實用雙USB出20V係多舊魚, 係機殼加個5.5X2.5之類插座直出20V就搞掂
Hippo 發表於 2016-7-3 09:11


5.5X2.5之類插座直出20V
可否詳細小小解釋一下?
作者: Hippo    時間: 2016-7-3 12:56

回復 38 #sailoralan

呢d牛 5V, 9V, 12V, 20V 唔係獨立AC-DC, 所有 USB port 都係由同1條 20V rail 再經5組獨立 DC-DC step down 出來的
係 20V rail 直接出多組 20V 插頭俾 notebook 就得, 唔使經 USB port 大大舊野轉來轉去

via HKEPC Reader for Android
作者: dcc2000    時間: 2016-7-3 14:40

本帖最後由 dcc2000 於 2016-7-3 14:42 編輯
5.5X2.5之類插座直出20V
可否詳細小小解釋一下?
sailoralan 發表於 2016-7-3 12:39

果位師兄所講嘅,類似咁樣lor,已經出咗一段時間。

[attach]1902214[/attach]

[attach]1902215[/attach]


作為一件較遲推出嘅QC2.0規格 "新產品",沿用人哋嘅 "設計",首先會被人話抄襲,而且無啦啦多個DC port出19V~20V,亦要為呢個port做額外嘅protection,加上呢個20V係整個DC供電嘅main source,喺呢度 "出多組" 作為外部供電,喺設計及使用安全角度嚟講,並唔係咁理想。

小米呢種由兩個QC2.0 port "搞" 出嚟嘅20V,本身就用返QC2.0 class B個 "概念",而且充電器嘅輸出ports亦可以做得統一、簡潔,喺冇插任何device待機時,各輸出port祗有5V,某程度上可保障 "誤用",畢竟多數嘅end user並非technical user或者DIYer。

小米呢款充電器利用兩個QC2.0 ports "攞" 20V 3A出嚟,話佢係 "創意" 又得 (確實係冇其它生產商用咁嘅設計),話佢係 "多舊魚"  亦得 (如某師兄所講喺 20V rail直接出多組插頭就可以,現成產品就如JDB果款),觀點與角度,見仁見智。
作者: dcc2000    時間: 2016-7-3 15:10

呢d牛 5V, 9V, 12V, 20V 唔係獨立AC-DC, 所有 USB port 都係由同1條 20V rail 再經5組獨立 DC-DC step down 出來的
Hippo 發表於 2016-7-3 12:56

呢類多ports牛(帶QC port),可以話 "大多數" 都係由一組或者兩組AC-DC作為主供電,然後再 "分支" 出去每個電路/port,某d早期產品,個QC2.0 port仲係 "多舊魚" 由主供電5V,通過升壓電路,出返9V及12V。

不過多ports牛,亦唔一定係 "共用" 一組DC供電嘅方式,某隻5 ports QC2.0充電器,確確實實係5組 "獨立" AC-DC嘅設計。。

[attach]1902231[/attach]

[attach]1902232[/attach]

[attach]1902233[/attach]
作者: cyrux    時間: 2016-7-3 15:13

支持非專業測試
作者: SGEPC    時間: 2016-7-3 15:26

C兄,GOOD,好多野學
作者: Hippo    時間: 2016-7-3 15:59

本帖最後由 Hippo 於 2016-7-3 16:01 編輯

回復 41 #dcc2000

好野喎! 每 port 獨立 AC-DC 都俾你揾到, 佩服佩服  

via HKEPC Reader for Android
作者: dcc2000    時間: 2016-7-3 16:04

隻牛幾錢?
arthurson 發表於 2016-7-2 18:21
半年後唔知有現貨未!
Oscon 發表於 2016-7-2 21:33
    邊到買?
brian1024 發表於 2016-7-3 00:22

逃佬有,自行search比較吓。
作者: dcc2000    時間: 2016-7-3 16:11

本帖最後由 dcc2000 於 2016-7-3 16:16 編輯
好野喎! 每 port 獨立 AC-DC 都俾你揾到, 佩服佩服   

via HKEPC Reader for Android ...
Hippo 發表於 2016-7-3 15:59

呢隻Tronsmart 5 ports全QC2.0,已出咗好長時間,舊年12月已轉載過拆機圖,你冇留意啫。

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2251555&page=3

世界咁大,產品五花八門,網上資訊,隨時可以search到!
作者: Hippo    時間: 2016-7-3 16:14

回復 46 #dcc2000

你咁留意, 介紹多幾款4~6 port 獨立AC-DC供電QC2.0/QC3.0牛等我地開下眼界都好呀

via HKEPC Reader for Android
作者: dcc2000    時間: 2016-7-3 16:36

回復 dcc2000

你咁留意, 介紹多幾款4~6 port 獨立AC-DC供電QC2.0/QC3.0牛等我地開下眼界都好呀

via HKEPC ...
Hippo 發表於 2016-7-3 16:14

4~6ports全QC充電器,暫時又好似真係祗得Tronsmart呢款用呢種每組獨立火牛AC-DC設計喎 !

將 "5隻牛" 咁樣組裝喺一個壳裏面,雖然可以確保每個port都有個別足夠輸出功率,但某程度上可以話係浪費資源,増加生產成本。可能當時生產商趕住推出市場,飲頭啖賺錢,不過體積又真係大咗d。

個人見解,其實冇必要用呢種每組獨立火牛嘅設計,可以用一牛多繞組,嚴格嘅講亦算係獨立AC-DC,有部份充電器已採用呢種方式。
作者: dcc2000    時間: 2016-7-4 16:38

    邊到買?
brian1024 發表於 2016-7-3 00:22

search 青米充电站
作者: Hippo    時間: 2016-7-6 14:09

有冇試過 Notebook 無電 邊用邊充?
聽聞 65W 真係唔夠分, Notebook 充電燈時著時唔著
作者: 孤兒仔    時間: 2016-7-6 14:38

呢類多ports牛(帶QC port),可以話 "大多數" 都係由一組或者兩組AC-DC作為主供電,然後再 "分支" 出去每個 ...
dcc2000 發表於 2016-7-3 03:10 PM


師兄圖呢隻係唔係好野?實牙實齒"獨享"喎,每port出到2A?
作者: dcc2000    時間: 2016-7-6 15:00

有冇試過 Notebook 無電 邊用邊充?
聽聞 65W 真係唔夠分, Notebook 充電燈時著時唔著 ...
Hippo 發表於 2016-7-6 14:09

咁有冇 "聽聞" 充電燈時著時唔著果部係邊款notebook ?本身隻火牛(耗電量)幾大(幾V幾A?),有部份notebook係有ID識別嘅,就咁俾個19V~20V未必用得到。
我果部陳年老爺Panasonic W8就試過OK,本身隻牛係16V 3.75A。
夜d上測試圖,有圖有真相,好過d人齋噏
作者: Hippo    時間: 2016-7-6 15:02

回復 52 #dcc2000

16V notebook 都照插?  

via HKEPC Reader for Android
作者: dcc2000    時間: 2016-7-6 15:10

本帖最後由 dcc2000 於 2016-7-6 15:13 編輯
師兄圖呢隻係唔係好野?實牙實齒"獨享"喎,每port出到2A?
孤兒仔 發表於 2016-7-6 14:38

單port(5V/9V/12V)係可以出2A以上,除咗20V,隻USB電子負載上唔到咁大功率,試唔到,已燒了兩次MOSFET。

又唔可以話係每port "獨享" 2A,要睇埋輸出幾多V,5V輸出下就確實可以每port "獨享" 2A,總之5個 ports加埋總功率max 65W。
作者: dcc2000    時間: 2016-7-6 15:12

16V notebook 都照插?   

via HKEPC Reader for Android
Hippo 發表於 2016-7-6 15:02

當然唔係咁冇技述含量 "照插" 啦 。。
作者: Hippo    時間: 2016-7-6 15:17

當然唔係咁冇技述含量 "照插" 啦 。。
dcc2000 發表於 2016-7-6 15:12


哦, 無圖真係講我無咁清楚, 原來唔係直接插, 係要含技術咁插
作者: dcc2000    時間: 2016-7-7 06:27

本帖最後由 dcc2000 於 2016-7-7 06:28 編輯

有圖有真相,我部老爺機Panasonic W8唔算大咬,原配火牛16V,3.75A。

原機火牛空載 16.084V,着機+充電 15.784V 2.1832A

[attach]1903358[/attach]

[attach]1903359[/attach]


小米5 ports充電器空載 19.659V

[attach]1903360[/attach]


因為部notebook本身用16V,直駁19V~20V有d危,所以加塊3幾蚊人仔嘅降壓板落返16V左右(16.186V)

[attach]1903361[/attach]


降壓板輸入端接它錶mon住輸入電壓 (19.659V)

[attach]1903362[/attach]


插入notebook,降壓板前19.409V,輸出15.918V 1.9146A,電量計39.8W,notebook正常充電。

[attach]1903363[/attach]

[attach]1903364[/attach]


既然未扯盡,插多隻USB電子負載,模似一件QC2.0 device (11.843V 2.2010A,26.078W),降壓板前19.382V,輸出15.816V 1.9927A,電量計72.5W。多插入一件26W嘅device,對20V輸出冇乜影响。

[attach]1903365[/attach]


啱啱諗起有塊0~30V 5A電源板,順便試埋。

[attach]1903366[/attach]


其實可以用最簡單嘅方法終極測試20V嘅輸出能力,18.846V 3.67A,電量計82W。當然要快手,隻5ohm 10W電阻好快出煙。。

[attach]1903367[/attach]


唔知果d人話充唔到電嘅notebook係乜型號,同埋唔知佢地究竟有冇計吓數,部notebook嘅耗電。
假如原裝充電器同notebook有ID識別嘅型號,確係有可能用唔到,但係得普通正負極,耗電20V 3A以內嘅,冇理由充唔到。
話用唔到果d,真係唔知佢哋係不正確使用,定係求其揾個理由搏退貨,當然亦唔排除係同行打手拆台。

小米呢隻5 ports充電器,輸出65W相信足火數。
作者: prowede    時間: 2016-7-7 08:22

回復 50 #Hippo

聽閒 係咩notebook 同咩火牛有咁情況?

本來想買黎俾埋nb用,我都想了解下
作者: Hippo    時間: 2016-7-7 09:32

回覆 58# prowede

我都唔清楚, 都係同同事吹開水傾開, 大家都只係"聽聞"
既然樓上 Ching 有隻牛實物係手, 咪諗住係度直接問下實際使用情況囉
作者: dcc2000    時間: 2016-7-7 09:51

產品宣傳有標注 "不支持需要ID充電協議的筆記本進行充電,如苹果筆記本等"
有人試咗加條Magsafe 2轉換線,可以用喺macbook pro充電 (18.68V 3.47A)

[attach]1903386[/attach]


而説明書有標注 "部份戴爾筆記本僅支持供電,不支持充電"

[attach]1903387[/attach]
作者: lazioman    時間: 2016-7-7 12:28

good post
作者: howaihenry    時間: 2016-8-9 11:07

請問開始發售未? 我淘寶都唔見多人賣
作者: 170402    時間: 2016-8-9 23:26

咁不如我直接NOTEBOOK牛插劉劉牛牛..再出一條線比返NOTEBOOK....
作者: dcc2000    時間: 2016-8-10 00:08

請問開始發售未? 我淘寶都唔見多人賣
howaihenry 發表於 2016-8-9 11:07

每次出貨量都唔大,好快就俾逃佬班黄牛掃貨。
作者: dcc2000    時間: 2016-8-10 00:14

咁不如我直接NOTEBOOK牛插劉劉牛牛..再出一條線比返NOTEBOOK....
170402 發表於 2016-8-9 23:26

兩件唔同類型嘅產品,目標客户唔一樣。
其實最重要係自己認為啱用。
作者: 170402    時間: 2016-8-10 00:22

兩件唔同類型嘅產品,目標客户唔一樣。
其實最重要係自己認為啱用。
dcc2000 發表於 2016-8-10 00:14


可能因為我用既NOTEBOOK扯電有點兒過份..所以..
作者: dcc2000    時間: 2016-8-10 00:37

可能因為我用既NOTEBOOK扯電有點兒過份..所以..
170402 發表於 2016-8-10 00:22

小米呢隻5 ports牛,個20V 3A輸出,我會當佢係 "額外/附加" 功能,本身並唔算係一隻universal嘅notebook牛,真正嘅 "萬用" notebook牛,除咗功率較高、可以換用不同插頭之外,仲可以調電壓。
作者: 劍神王    時間: 2016-8-14 09:26

每次出貨量都唔大,好快就俾逃佬班黄牛掃貨。
dcc2000 發表於 2016-8-10 00:08

請問係邊個網可以買到?

via HKEPC Reader for Android
作者: leslieyip    時間: 2016-8-14 12:13

Tronsmart QC charger .... still a good product ? i want buy one ...
作者: prowede    時間: 2016-8-14 12:15

Tronsmart QC charger .... still a good product ? i want buy one ...
leslieyip 發表於 2016-8-14 12:13


用緊 3 ports 同 5ports , so far so good
作者: leslieyip    時間: 2016-8-14 12:20

回覆 70# prowede

i just want a stable charger ( also Safe is very importance )
作者: prowede    時間: 2016-8-14 12:35

回覆  prowede

i just want a stable charger ( also Safe is very importance )
leslieyip 發表於 2016-8-14 12:20


5 ports 長插長用, 用左快3個月, 唔覺得有咩問題
作者: dcc2000    時間: 2016-8-15 17:31

i just want a stable charger ( also Safe is very importance )
leslieyip 發表於 2016-8-14 12:20

祗要唔係果d山寨多ports牛,都冇問題。

AUKEY同Tronsmart嘅牛,大部份個餡其實係一樣。
作者: eebenlee    時間: 2016-8-15 21:26

呢隻小米 5port 家陣點先可以買到呢? 上 taobao天貓 都見唔到
作者: dcc2000    時間: 2016-9-8 19:38

呢隻小米 5port 家陣點先可以買到呢? 上 taobao天貓 都見唔到
eebenlee 發表於 2016-8-15 21:26

青米官方店

https://item.taobao.com/item.htm ... ;abbucket=20#detail
作者: rcyw    時間: 2016-9-8 20:17

回覆 75# dcc2000

之前149人仔, 而家要169, 貴左....   
作者: doppelganger    時間: 2016-9-8 20:29

epc有冇團購
作者: dcc2000    時間: 2016-9-8 20:35

之前149人仔, 而家要169, 貴左....
rcyw 發表於 2016-9-8 20:17

149係 "眾籌" 價,當時要俾咗錢等個幾月先有貨。
正式開賣時曾經試過219,後來再定為169。
早兩個月亦好似搞過咩 "試用",好似平十蚊定廿蚊,不過即刻俾黃牛炒晒d貨。
作者: rcyw    時間: 2016-9-8 20:50

回覆 78# dcc2000

記憶中, 之前眾籌野都同開賣一樣,..充電器可以再等下先買...
作者: dcc2000    時間: 2016-9-8 21:39

記憶中, 之前眾籌野都同開賣一樣,..充電器可以再等下先買... ...
rcyw 發表於 2016-9-8 20:50

每件眾籌產品唔一樣,有部份可能遲一段時間先至上市,價格可能相同。
不過睇嚟呢款5 ports牛出貨量唔高,每次官網都好快賣晒,部份淘x黃牛再加價賣,有時仲缺貨。
衆籌deadline剛過時,搞過 "預售" 218人仔,後來又調低到169人仔直至依家。

[attach]1921083[/attach]
作者: SAGAQWE    時間: 2016-9-8 22:04

DC輸出端full load時, AC Ripple有幾多?
作者: housing    時間: 2016-9-8 23:56

20V可惜無4mm x 1.35mm接頭.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2