標題: 有冇師兄用vivo x9 plus [打印本頁]
作者: kimi1999 時間: 2017-2-21 17:38 標題: 有冇師兄用vivo x9 plus
評價如何?WHATAPP会吾会delay?THX!
作者: Ryuta 時間: 2017-2-21 22:15
後台lock apps完美解決
作者: calvinleeabc 時間: 2017-2-21 22:16
同價C9 Pro、3T好過
作者: andypson 時間: 2017-2-21 22:25
我冇用 x9 plus, 但同同廠XPlay 6鎖定WhatsApp 後冇delay。
via HKEPC Reader for Android
作者: kimi1999 時間: 2017-2-21 22:56
謝謝師兄們解答!!
作者: hehe161 時間: 2017-2-21 23:04
如果主力聽歌就唔好買3T,v仔好聲d
