Board logo

標題: 有冇師兄用vivo x9 plus [打印本頁]

作者: kimi1999    時間: 2017-2-21 17:38     標題: 有冇師兄用vivo x9 plus

評價如何?WHATAPP会吾会delay?THX!
作者: Ryuta    時間: 2017-2-21 22:15

後台lock apps完美解決
作者: calvinleeabc    時間: 2017-2-21 22:16

同價C9 Pro、3T好過
作者: andypson    時間: 2017-2-21 22:25

我冇用 x9 plus, 但同同廠XPlay 6鎖定WhatsApp 後冇delay。

via HKEPC Reader for Android
作者: kimi1999    時間: 2017-2-21 22:56

謝謝師兄們解答!!
作者: hehe161    時間: 2017-2-21 23:04

如果主力聽歌就唔好買3T,v仔好聲d





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2