Board logo

標題: [操作疑難] 有冇人清楚小米香港發佈新機安排? [打印本頁]

作者: daydream    時間: 2017-3-7 11:37     標題: 有冇人清楚小米香港發佈新機安排?

現已知Note4X會在3月14日發佈,有冇可能當日就可以係小米之家買到?因為15号要上機,極需要用新機。唔該CHing

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: low    時間: 2017-3-7 11:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NeTZoO    時間: 2017-3-7 11:41

本帖最後由 NeTZoO 於 2017-3-7 11:45 編輯
現已知Note4X會在3月14日發佈,有冇可能當日就可以係小米之家買到?因為15号要上機,極需要用新機。唔該CHi ...
daydream 發表於 2017-3-7 11:37


小米有試過當日發報就當日有機賣咩?
唔好講發報日有,比你開賣日 可以去小米之家 walkin 買到都唔方係好野
作者: u.c.    時間: 2017-3-7 11:41

現已知Note4X會在3月14日發佈,有冇可能當日就可以係小米之家買到?因為15号要上機,極需要用新機。唔該CHi ...
daydream 發表於 2017-3-7 11:37



    唔係要特別揀顏色嘅, 應該當日就有.
作者: calvinleeabc    時間: 2017-3-7 11:43

Le2即有
作者: daydream    時間: 2017-3-7 11:45

唔係要特別揀顏色嘅, 應該當日就有.
u.c. 發表於 2017-3-7 11:41


   
係咪去鋪排就得?因為以為香港發佈就會有現貨,大陸有咗好耐,照計都唔會有大陸人淘香港版。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: Ezra    時間: 2017-3-7 11:47

根據過往幾次新機開售,你可以在當日喺小米之家買到現貨。
作者: daydream    時間: 2017-3-7 11:49

Le2即有
calvinleeabc 發表於 2017-3-7 11:43


   
我要12号先番到香港。我諗而家Le2都去得八八九九,到時都冇貨啦。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: u.c.    時間: 2017-3-7 11:50

係咪去鋪排就得?因為以為香港發佈就會有現貨,大陸有咗好耐,照計都唔會有大陸人淘香港版。

via  ...
daydream 發表於 2017-3-7 11:45



    其實紅米N4X 應該唔會點有人爭, 你係驚咪早D去排囉.
的確係香港行貨發佈同日就會有現貨的.
作者: calvinleeabc    時間: 2017-3-7 11:52

咩事咁急,舊機呢
作者: daydream    時間: 2017-3-7 11:54

其實紅米N4X 應該唔會點有人爭, 你係驚咪早D去排囉.
的確係香港行貨發佈同日就會有現貨的. ...
u.c. 發表於 2017-3-7 11:50


   
我本來去小米香港FB問,不過冇人答我,攪到有D擔心,因為應承咗幫人買,唔想到時先諗轉過弟隻機。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: u.c.    時間: 2017-3-7 11:56

我本來去小米香港FB問,不過冇人答我,攪到有D擔心,因為應承咗幫人買,唔想到時先諗轉過弟隻機。
...
daydream 發表於 2017-3-7 11:54



    俾我係FB ADMIN 都唔答啦, 又唔知你幾點去, 又唔知會唔會有意外發生, 話晒都代表公司, 老死扮睇唔到唔答住唔會俾人到時買唔到就插.
作者: daydream    時間: 2017-3-7 11:56

咩事咁急,舊機呢
calvinleeabc 發表於 2017-3-7 11:52


   
親戚部舊機瓜咗,應承幫佢買部新機帶俾佢。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: daydream    時間: 2017-3-7 11:58

俾我係FB ADMIN 都唔答啦, 又唔知你幾點去, 又唔知會唔會有意外發生, 話晒都代表公司, 老死扮睇唔到 ...
u.c. 發表於 2017-3-7 11:56


   
但個客可能因為咁買咗另外一部,走咗單生意。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: calvinleeabc    時間: 2017-3-7 11:58

親戚部舊機瓜咗,應承幫佢買部新機帶俾佢。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android ...
daydream 發表於 2017-3-7 11:56

親戚果度無機買咩香港買變左水貨無保
作者: calvinleeabc    時間: 2017-3-7 12:00

但個客可能因為咁買咗另外一部,走咗單生意。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android ...
daydream 發表於 2017-3-7 11:58


大米每秒幾千萬上落,點會理香港市場
作者: stephen1029dog    時間: 2017-3-7 12:07

本帖最後由 stephen1029dog 於 2017-3-7 12:08 編輯
現已知Note4X會在3月14日發佈,有冇可能當日就可以係小米之家買到?因為15号要上機,極需要用新機。唔該CHi ...
daydream 發表於 2017-3-7 11:37 AM

我覺得現時小米唔會再有得抄。你當日早d排隊就得。
佢前兩日fb就會講當日有冇得買。
via HKEPC Reader for Android
作者: low    時間: 2017-3-7 12:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: daydream    時間: 2017-3-7 12:19

多謝各位CHing, 到時如果真係冇内唯有去福仁買國際Rom水貨。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: zoin0000    時間: 2017-3-7 12:27

多謝各位CHing, 到時如果真係冇内唯有去福仁買國際Rom水貨。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android ...
daydream 發表於 2017-3-7 12:19


之前CSL有現貨賣,到時打去問
作者: gn02259451    時間: 2017-3-7 12:33

岩岩米網FB已經公怖左
作者: tse111    時間: 2017-3-7 14:02

本帖最後由 tse111 於 2017-3-7 14:04 編輯
唔係要特別揀顏色嘅, 應該當日就有.
u.c. 發表於 2017-3-7 11:41

小米FB
1 小時
【一面科技,一面藝術】小米史上首款雙曲面商務旗鑑手機小米Note 2 即將正式登陸香港!仲有率先登場、超長續航、鉑銀灰色嘅紅米Note 4X,以及開賣以嚟深受用戶歡迎嘅紅米Note 4 亦會帶嚟全新顏色-藍色及黑色,3.14 中午 12 點,mi.com/hk 、小米之家及全線 csl. 專門店同步開賣!
✿小米香港春季新品 3.14 整裝待發✿
作者: stephen1029dog    時間: 2017-3-7 14:08

本帖最後由 stephen1029dog 於 2017-3-7 14:22 編輯


當日12點有得賣。

紅米Note 4X,將會賣 $1099,算好抵玩。


via HKEPC Reader for Android
作者: topcon2401    時間: 2017-3-7 14:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: syeung    時間: 2017-3-7 14:19

哇~ 紅米Note4 轉個套嘅色就當 推出新機??  

via HKEPC Reader for Android
作者: boyman    時間: 2017-3-7 14:20

呢部機有咩賣點?
賣幾錢?
作者: siuwan1205    時間: 2017-3-7 17:00

我要12号先番到香港。我諗而家Le2都去得八八九九,到時都冇貨啦。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 ...
daydream 發表於 2017-3-7 11:49

你肯揾一定有啦

via HKEPC Reader for Android
作者: hi.friend    時間: 2017-3-7 17:33

N4X粉紅色聽講要等到4月
作者: stephen1029dog    時間: 2017-3-7 17:55

N4X粉紅色聽講要等到4月
hi.friend 發表於 2017-3-7 05:33 PM

大陸先出,香港5月。

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2