Board logo

標題: SonyMobile集中討論區vol.16 : 2018機款流出 [打印本頁]

作者: seolla    時間: 2017-7-13 22:45     標題: SonyMobile集中討論區vol.16 : 2018機款流出

本帖最後由 seolla 於 2017-9-12 21:00 編輯



目錄


Vol15:
請到這裡

#2 機款
請到這裡

#3 動向
請到這裡

#4 重要資訊
請到這裡
作者: seolla    時間: 2017-7-13 22:48

本帖最後由 seolla 於 2017-10-22 08:30 編輯
注意:

本討論區所寫的rumor(外國&國內)都不一定準確 , 請以正式發佈為準

如涉及firmware方面建議使用官方提供軟件或OTA進行升級 , 其他方法所引致的任何問題恕不負責


----------------------------------

正式發佈區:



X系列(2017上半年)
SONY MWC 2017 : 這裡

X系列(2017下半年)
SONY IFA 2017 : 這裡

----------------------------------

2017年度主要使用之CPU

Qualcomm

MTK

Snapdragon 835(MSM8998)

Helio P20(MT6757)

Snapdragon 820(MSM8996)



----------------------------------

流傳機款 @ 2018上半年:


H4233
S630
6吋FULL HD螢幕
4GB RAM
64GB ROM
23MP相機 + 16MP相機
Android 8.0
作者: seolla    時間: 2017-7-13 22:49

本帖最後由 seolla 於 2017-10-28 18:21 編輯
動向


最後更新日期 : 2017年10月28日 06:00PM

-將會有OIS

-將會引進新相機技術 : TOF(✓) / ZAF / RGB-IR(✓)

-將會有"曲面CMOS+雙鏡"機款 @ 2018

-將會有採用有機EL Display的高階機款 @ 2018
作者: seolla    時間: 2017-7-13 22:49

本帖最後由 seolla 於 2017-10-21 14:13 編輯
重要資訊


XPERIA Care客戶服務中心地址


XPERIA Care上門收送服務


----------------------------------

SONY正式發佈三層式CMOS
1/2.3型
21MP(實際可拍攝19MP)
新加一層DRAM令CMOS可錄影1080P @ 1000fps / 4K @ 60fps


----------------------------------

XPERIA BLOG官方APP

作者: vaio    時間: 2017-7-13 22:53

恭喜Sony post開到第16
作者: seolla    時間: 2017-7-13 22:55

FROM:weibo

"想要6GB+128GB組合嗎"

本人估計最快也要2018才有機會出來 ,

樂觀:上半年 , 觀望:下半年
作者: 真.史提御姐    時間: 2017-7-14 09:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yanchoki    時間: 2017-7-14 13:31

減下個額頭下巴再講

via HKEPC Reader for Android
作者: FTO    時間: 2017-7-15 00:21

終於等到有XZ1 Compact 會出 可以換機了
作者: yusan0902    時間: 2017-7-15 12:48

等5.2吋MON 機
希望唔好重過160g
作者: yusan0902    時間: 2017-7-15 12:49

FROM:weibo

"想要6GB+128GB組合嗎"

本人估計最快也要2018才有機會出來 ,

樂觀:上半年 , 觀望:下半年 ...
seolla 發表於 2017-7-13 22:55

聽講sony搞壓縮ram搞左好耐  所以唔會咁快上6gb
作者: usei    時間: 2017-7-17 14:10

終於等到有XZ1 Compact 會出 可以換機了
FTO 發表於 2017-7-15 00:21


但得 32G rom
真是好唔夠用
作者: hohohea    時間: 2017-7-17 14:14

XZ compact 就出?
我細佬算係SONY 防水FANS

而家諗緊出番SONY定轉HTC U11
作者: usei    時間: 2017-7-18 14:45

XZ compact 就出?
我細佬算係SONY 防水FANS

而家諗緊出番SONY定轉HTC U11
hohohea 發表於 2017-7-17 14:14


下半年出 iphone 後通常會降價
唔急用就等等
作者: seolla    時間: 2017-7-19 09:23

FROM:weibo

SOMC已得悉播片時有機率出現白線問題

會在之後的更新修復

----------

至於影相會變形問題,會有折衷方案出來,

完整方案或會等到17下半年旗艦才出來

間接說了繼續用IMX400

----------

新團隊已接手調教xperia系列相機部份,

XZP 是第一個接手項目,代表作為a77

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: funny1    時間: 2017-7-19 09:38

FROM:weibo

SOMC已得悉播片時有機率出現白線問題

會在之後的更新修復

----------

至於影相會變形問題, ...
seolla 發表於 2017-7-19 09:23

正喎
作者: ABP25    時間: 2017-7-19 11:44

其實係Glens for xzp 有distortion定係imx400 sensor module有問題?
作者: akitohk    時間: 2017-7-19 12:08

回覆 17# ABP25

正路諗應該係LENS
sensor依家都仲係平面, 好難理解到點解會波浪形狀既變形
作者: eilot    時間: 2017-7-19 16:13

不知道大家在更新了41.2.A.7.8 (7.1.1)後
只要一工作,就算只是看純文字網頁,是否也是機體極短時間(約數分鐘)內就發熱,
還要非常卡,轉畫面也卡
用的是xperia X per
重置了手機,就算不安裝APP,稍等一會都會這樣?
作者: rockie577    時間: 2017-7-19 19:30

我部XPERIA XP 最近好慢, android 作業系統 用1.6GB 記憶體 (RESTART左一樣)

有冇人有同樣情況?THX
作者: 打雜一名    時間: 2017-7-19 20:08

因為咁樣囉
https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=569&t=5206603
作者: chromechan    時間: 2017-7-19 20:51

回覆 19# eilot
回覆 20# rockie577

雙清試吓
Power同埋Vol+ hold住10秒
作者: ccpost    時間: 2017-7-20 00:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rockie577    時間: 2017-7-20 09:48

本帖最後由 rockie577 於 2017-7-20 11:23 編輯

由ZR 用到而家對SONY有D失望,
而家 XP/XZ SOFTWARE 有問題, 維修又多人
遲下可能轉HTC U11 或期他防水手機

From mobile01:

SONY XZ卡頓可以嘗試把這APP停用!
到應用程式找到”影片建立工具”
直接把它停用後
我手上的XZ有比較好了
大家可以嘗試看看
停用後重開機!!
如果有用
那可能就是7.1.1跟影片建立工具有衝突到
等之後APP更新應該能改善嚕
以上分享給大家試試

試左真係用少用RAM, 而家android 作業系統 用0.98GB 記憶體
作者: rockie577    時間: 2017-7-20 10:22

根據閣下的情況,請閣下使用Xperia companion修復一下手機的系統軟件,請閣下操作前備份好個人資料。請閣下透過以下鏈接進入官網網頁下載Xperia Companion。Xperia Companion下載鏈接:http://support.sonymobile.com/hk/xperia-companion/
進入 Xperia Companion介面 >軟體修復 選擇 下一步>請確保手機電量在80%以上>剔選"重要資訊-我清楚我的 Google 的帳號資料" /按 下一步>剔選“重要資訊-我明白個人資料會丟失”/按 下一步>進入初始化介面
手機進入準備修復過程中請耐心等候。
1. 斷開手機與 USB 線的連接
2. 確定電池電量至少有 80%
3. 將手機關閉並等候 5秒
4. 將 USB 線連接電腦
5. 將 USB 線連接手機時 ,請同時按住手機的音量降低按鈕
請按照步驟完成下一步到完成修復程序。
建議閣下可以嘗試操作,若操作后仍然不能解決問題,請攜帶購機單據和手機前往維修中心進行硬件的檢測,多謝!
維修中心地址
Sony Xperia客戶服務中心 :
九龍登打士街56號柏裕商業中心1907-1909室(油麻地A2)
開放時間:
星期一至六上午十一時至下午八時,星期日及公眾假期休息
若閣下不方便親臨旺角Xperia™ care客戶服務中心,

如果去到CS等成粒鍾又整唔到真係火都黎, 垃圾SONY!
作者: vaio    時間: 2017-7-20 11:09

由ZR 用到而家對SONY有D失望, SOFTWARE 有問題, 維修又多人
遲下可能轉HTC U11 或期他防水手機

From mobil ...
rockie577 發表於 2017-7-20 09:48


ZR我娘親都仲用緊,好地地。不過係得8G Rom,成日話唔夠位。
都四年前嘅舊機啦。用得唔順都好正常。都係時候換機啦。
更加冇需要上去CS整機,又要比檢查費。相當無謂。
作者: eilot    時間: 2017-7-20 11:21

回覆  eilot
回覆  rockie577

雙清試吓
Power同埋Vol+ hold住10秒
chromechan 發表於 2017-7-19 20:51


沒用
但在日網看到方法就有用

就是進入PLAY市場,找GOOGLE 刪了再重裝
即時解決過熱及記憶體長滿問題
作者: rockie577    時間: 2017-7-20 11:21

ZR我娘親都仲用緊,好地地。不過係得8G Rom,成日話唔夠位。
都四年前嘅舊機啦。用得唔順都好正常。都係 ...
vaio 發表於 2017-7-20 11:09


ZR 早就冇用...(ZR->Z1->Z5C->XP)

我指有問題既係XP
作者: eilot    時間: 2017-7-20 11:26

ZR 早就冇用...(ZR->Z1->Z5C->XP)

我指有問題既係XP
rockie577 發表於 2017-7-20 11:21



    看其他網,
差不多6月連續兩次更新後,全線XZ、XP都出事,
國外已有更新檔,說緩和了記憶體問題
但我手上XP的港版還沒有
之前我都重設了,沒裝APP都記憶體不足?那也太搞笑
只用內置chrome,只等了不足3分鐘就超熱
參考了日網,刪了google再重裝,暫時解決了問題
暫時看來回復正常
作者: rockie577    時間: 2017-7-20 11:36

回覆 29# eilot

THX, i deleted google in Play Store and updated again...now google OS using 0.9gb ram
hope it works
作者: hohohea    時間: 2017-7-20 13:12

計埋信用咭邊間買淨機XZs 最抵?
作者: chromechan    時間: 2017-7-20 14:04

回覆 27# eilot

又係死人Google問題
作者: eilot    時間: 2017-7-20 14:06

回覆  eilot

又係死人Google問題
chromechan 發表於 2017-7-20 14:04


http://sumahoinfo.com/google-pla ... ix-mondai-ga-hassei
日網都建議重裝GOOGLE
還有就是FB及影片工具累事,如不用沒事...
作者: seolla    時間: 2017-7-20 21:10

FROM:ePrice.HK

XZP大鋪減200
作者: kwyhk    時間: 2017-7-21 15:21     標題: 我部XperiaXZ 成個暖蛋咁

唔知幾時開始我部機成日都好熱, 拎過去維修就話Check過無事......
但係我連玩神魔/PAD/YOUTUBE都會熱到 經lag...有無Ching知咩事?
p.s. 已經 factory restore過
作者: calvinleeabc    時間: 2017-7-21 15:32

820 + 3 + eMMC,好正常,要順+涼就XZP
作者: 愚樂無窮    時間: 2017-7-21 15:49

EMMC不是致熱原因
不過部機防水可以試下............
作者: nichtzero    時間: 2017-7-21 15:59

主要係820真係熱 換835既機你會發現去左另一個世界
作者: kwyhk    時間: 2017-7-21 16:07

咁即係無得搞><
作者: kwyhk    時間: 2017-7-21 16:08

回覆 4# nichtzero


    係咪即係1+5 同 小米
作者: leungzboy    時間: 2017-7-21 16:09

天氣熱左手機都會更熱
作者: kwyhk    時間: 2017-7-21 16:15

回覆 7# leungzboy


    冬天機??
作者: chromechan    時間: 2017-7-21 16:22

本帖最後由 chromechan 於 2017-7-21 16:23 編輯

回覆 35# kwyhk

等下一次嘅更新

同埋9月有新電話用S835發佈,唔駛格硬用嗰啲有問題嘅S835電話
作者: seolla    時間: 2017-7-24 11:27

FROM:weibo

IFA 或會追加紅色6+128版本XZP

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: szeto993    時間: 2017-7-24 14:13

FROM:weibo

IFA 或會追加紅色6+128版本XZP

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
seolla 發表於 2017-7-24 11:27

好在本身忍手等埋IFA
作者: ok041094    時間: 2017-7-24 18:23

FROM:weibo

IFA 或會追加紅色6+128版本XZP

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
seolla 發表於 2017-7-24 11:27

6+128,what!?!?仲要紅色!!!
作者: vaio    時間: 2017-7-24 19:44

本帖最後由 vaio 於 2017-7-24 19:45 編輯

日本版的紅色XZP實機。由Docomo獨家發售。

[attach]1999331[/attach]

[attach]1999332[/attach]
作者: beenoliu    時間: 2017-7-24 21:21

FROM:weibo

IFA 或會追加紅色6+128版本XZP

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
seolla 發表於 2017/7/24 11:27

淨係紅色有 6+128?

via HKEPC Reader for Android
作者: ABP25    時間: 2017-7-24 22:11

我鐘意姣婆紫多D,呢隻亮紅色沒咩好感。.....htc 10個隻金屬紅就正
作者: danny839    時間: 2017-7-25 00:41

Xzp隻紅好膠
作者: usei    時間: 2017-7-25 10:34

日本版的紅色XZP實機。由Docomo獨家發售。
vaio 發表於 2017-7-24 19:44


馬沙紅
作者: eilot    時間: 2017-7-25 14:13

日本版的紅色XZP實機。由Docomo獨家發售。
vaio 發表於 2017-7-24 19:44



   運行APPS時會否快三倍?
作者: szeto993    時間: 2017-7-25 14:49

運行APPS時會否快三倍?
eilot 發表於 2017-7-25 14:13


    爭隻角
作者: usei    時間: 2017-7-26 11:40

太陽台 XZs 個價有動靜了
看來舊貨應該接近清完
作者: smartones    時間: 2017-7-28 10:05

太陽台 XZs 個價有動靜了
看來舊貨應該接近清完
usei 發表於 2017-7-26 11:40

乜動静

via HKEPC Reader for Android
作者: seolla    時間: 2017-7-28 18:35

網上流傳的G8341的GeekBench數據是由XZP 改出來的

所以GeekBench數據庫實際上並沒有該記錄

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: find72    時間: 2017-8-2 15:08

有無人知
XZP
魔鬼鋁框
香港有得賣未
如果有 系咪先達有售
作者: stepmic    時間: 2017-8-2 16:39

有無人知
XZP
魔鬼鋁框
香港有得賣未
如果有 系咪先達有售
find72 發表於 2017-8-2 03:08 PM


Anna shopaholic, 代理
作者: chromechan    時間: 2017-8-2 16:40

回覆 57# find72

https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=553115737304

淘寶啦
官方授權架
作者: find72    時間: 2017-8-2 17:19

thz #58,59
剛剛朋友續約中移 幫我買出左部鏡錢
作者: EVIS    時間: 2017-8-2 21:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2017-8-2 21:26

回覆 61# EVIS

起碼好過香港買
作者: find72    時間: 2017-8-3 15:06

原全估唔到部xzp耳機出力
會勁過z5p
事關之前買左隻akg k240r 耳機駁電腦用
系部z5p耳機孔未壞之前試過用佢
音量要開到max 先叫做聽到正常音量
尋晚用xzp試 音量開到4份3 已經ok
作者: find72    時間: 2017-8-3 15:18


百佳Lo
頭先系個制邊見到白色一點以為系污糟野
用指甲一挑就百佳了
作者: akitohk    時間: 2017-8-3 15:40

本帖最後由 akitohk 於 2017-8-3 15:42 編輯

回覆 64# find72

睇返上一層版主你係尋日先出 lol?
我個部未掉漆,但機背玻璃已經三條明顯既劃痕
大猩猩五為韌度放棄硬度真係唔岩我
作者: find72    時間: 2017-8-3 15:49

回覆  find72

睇返上一層版主你係尋日先出 lol?
我個部未掉漆,但機背玻璃已經三條明顯既劃痕
大猩猩五為 ...
akitohk 發表於 2017-8-3 15:40


    尋日出的。。。。
作者: ShekBoy    時間: 2017-8-3 16:37

百佳Lo
頭先系個制邊見到白色一點以為系污糟野
用指甲一挑就百佳了
find72 發表於 2017-8-3 15:18



    我係相機掣個位,真係
作者: chromechan    時間: 2017-8-3 16:52

回覆 65# akitohk

你幾時叉電呀
作者: usei    時間: 2017-8-4 13:49

太陽台 XA1 U 好似落左價
2 千中有 4/64 算不錯了
作者: cpk    時間: 2017-8-4 16:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS    時間: 2017-8-4 17:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ShekBoy    時間: 2017-8-4 17:46

呢d 野一定嘈到佢換機
EVIS 發表於 2017-8-4 17:26



    外觀問題有得換架咩...
作者: EVIS    時間: 2017-8-4 17:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ShekBoy    時間: 2017-8-4 18:25

一日就掉柒呢d 質量問題,台灣都有嘈
EVIS 發表於 2017-8-4 17:55



    但係掉漆唔係外觀問題咩,外觀問題唔係冇得換咩...我依家相機掣圍住甩色,音量掣都開始甩...用左未夠一個月開始甩,依家先用得個幾月...
作者: 進滕光    時間: 2017-8-4 19:07

Touch wood!好彩我部鏡黑未有事~
作者: EVIS    時間: 2017-8-4 21:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy    時間: 2017-8-4 21:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ShekBoy    時間: 2017-8-4 21:56

有冇相睇?
EVIS 發表於 2017-8-4 21:07



    冇...冇第二部機影唔到
作者: usei    時間: 2017-8-4 23:08

回覆  usei
因為正價落到3K
同埋今季罪大份成績表唔錯,移動有好轉
cpk 發表於 2017-8-4 16:21


今年 ram/rom 都加價
而手機大多加 ram/rom 不加價
都幾難做
作者: funny1    時間: 2017-8-4 23:47

百佳Lo
頭先系個制邊見到白色一點以為系污糟野
用指甲一挑就百佳了
find72 發表於 2017-8-3 15:18



係咪冇戴套我出第一部鏡黑都有,要胃信寫報告換機,好彩嗰部鏡黑有花芒咋。。。依家用咗就兩個月冇事。。
作者: find72    時間: 2017-8-5 01:02

係咪冇戴套我出第一部鏡黑都有,要胃信寫報告換機,好彩嗰部鏡黑有花芒咋。。。依家用咗就兩 ...
funny1 發表於 2017-8-4 23:47



    出機第2日 一定無撞花之類.......
作者: find72    時間: 2017-8-6 13:01

想問一下 xzp 是否沒了
內置拍攝屏幕短片功能?
之前z5p 長按電源鍵
有得比你選cap屏幕圖或拍屏幕短片

因為尋日打機時想拍下短片心得
先發現無左
作者: szeto993    時間: 2017-8-6 13:03

想問一下 xzp 是否沒了
內置拍攝屏幕短片功能?
之前z5p 長按電源鍵
有得比你選cap屏幕圖或拍屏幕短片

因 ...
find72 發表於 2017-8-6 13:01


   好似係X系列全線無哂
作者: chromechan    時間: 2017-8-6 13:06

回覆 82# find72

https://play.google.com/store/ap ... r.free&hl=zh_HK

呢個真好用
作者: find72    時間: 2017-8-6 14:00

thx #83,84
好用的內置無啦啦無左
作者: chromechan    時間: 2017-8-6 14:12

回覆 85# find72

其實係因為完全取消咗floating windows(Small apps),所以無埋
作者: find72    時間: 2017-8-6 14:14

又有野想問
系台灣果邊
聽到有人話因為天線接收問題
所以唔可以全金屬框邊

但系點解裝魔鬼bumper又無問題
作者: chromechan    時間: 2017-8-6 21:24

回覆 87# find72

http://www.twdevilcase.com/index.php?menu=page&target=faq

Q:鋁合金保護框會影響訊號嗎?
A:本公司的鋁合金保護框在設計時都會盡量避開收訊點及天線,若您本身訊號滿格的話,使用上影響不大,

  但若消費者本身訊號在兩格或以下的話的確影響會比較大,不建議使用。


Q:鋁合金保護框可以碰水嗎?
A:我們的鋁合金保護框表面即使經抗氧化處理過,
  碰到水還是建議擦乾,延長商品壽命。
  框內的緩衝墊若弄濕了也請把框拆開來陰乾,以免緩衝墊受損。
  若緩衝墊受損或彈性疲乏,我們可以免費為您更換唷,詳情請來信或來電詢問。
作者: EVIS    時間: 2017-8-6 22:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: find72    時間: 2017-8-6 22:23

台灣換到
EVIS 發表於 2017-8-6 22:20


    因為台灣有消基會
香港得個無鬼用的消委會
仲有 台灣要告人或者公司
易過香港好多好多
好小事都可以告餐飽

換轉你系大公司 你怕唔怕
作者: riceking    時間: 2017-8-7 10:00

百佳Lo
頭先系個制邊見到白色一點以為系污糟野
用指甲一挑就百佳了
find72 發表於 2017-8-3 15:18


想問師兄下面那3個Function Key點改的? 隻Kanna都詳細希望
作者: usei    時間: 2017-8-7 12:00

其實官網會員價 $2,998 回 $200 e-cash, 再送32卡, type c 線, 貼, 旅行袋, 唯起上黎個價都唔差.  原來都 ...
countryboy 發表於 2017-8-4 21:38


XA1 U 重有落價空間
但 V20 應該見底了
作者: chromechan    時間: 2017-8-7 12:02

回覆 91# riceking

https://developer.sony.com/devel ... lets/theme-creator/
作者: find72    時間: 2017-8-7 12:23

想問師兄下面那3個Function Key點改的? 隻Kanna都詳細希望
riceking 發表於 2017-8-7 10:00



    SONY主題來的
無記錯有人放上FB  
我又剛剛見到所以先有得用XD
作者: rickywk    時間: 2017-8-7 22:56

o係豐澤買左部XZ當backup機,$2998,無晒藍色,得粉紅色都殺。

無出廠日期睇到,但個firmware係16年10月 security bug fix,即係起碼蟹左大半年...
作者: akitohk    時間: 2017-8-7 23:37

https://play.google.com/store/ap ... phonb.systemuituner

厘個應該改到NAVBAR既圖示(唔洗root, 但第一次要用adb toggle左個權限先)
作者: riceking    時間: 2017-8-7 23:53

SONY主題來的
無記錯有人放上FB  
我又剛剛見到所以先有得用XD
find72 發表於 2017-8-7 12:23


https://www.facebook.com/xperia. ... ts/1689892004641282

找到了, 感謝
作者: gserli    時間: 2017-8-8 00:39

一日就掉柒呢d 質量問題,台灣都有嘈
EVIS 發表於 2017-8-4 17:55

所以一知道唔係金屬框,即係冇乜興趣

via HKEPC Reader for Android
作者: usei    時間: 2017-8-8 14:55

o係豐澤買左部XZ當backup機,$2998,無晒藍色,得粉紅色都殺。

無出廠日期睇到,但個firmware係16年10月 s ...
rickywk 發表於 2017-8-7 22:56


突然有番 XZ

早排只見有 XP 賣 2998
重問緊人 XZ 去左邊
作者: rickywk    時間: 2017-8-8 17:36

突然有番 XZ  

早排只見有 XP 賣 2998  
重問緊人 XZ 去左邊
usei 發表於 2017-8-8 14:55



    無lu,行左3間有show dummy XZ 機o既豐澤得一間先有,仲要得1千零1部





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2