作者: seolla 時間: 2017-7-13 22:45 標題: SonyMobile集中討論區vol.16 : 2018機款流出
本帖最後由 seolla 於 2017-9-12 21:00 編輯

目錄
Vol15:
請到這裡
#2 機款
請到這裡
#3 動向
請到這裡
#4 重要資訊
請到這裡
作者: seolla 時間: 2017-7-13 22:48
本帖最後由 seolla 於 2017-10-22 08:30 編輯
注意:
本討論區所寫的rumor(外國&國內)都不一定準確 , 請以正式發佈為準
如涉及firmware方面建議使用官方提供軟件或OTA進行升級 , 其他方法所引致的任何問題恕不負責
----------------------------------
正式發佈區:

X系列(2017上半年)
SONY MWC 2017 : 這裡

X系列(2017下半年)
SONY IFA 2017 : 這裡
----------------------------------
2017年度主要使用之CPU | |
Qualcomm | MTK |
Snapdragon 835(MSM8998) | Helio P20(MT6757) |
Snapdragon 820(MSM8996) | |
----------------------------------
流傳機款 @ 2018上半年:
H4233
S630
6吋FULL HD螢幕
4GB RAM
64GB ROM
23MP相機 + 16MP相機
Android 8.0
作者: seolla 時間: 2017-7-13 22:49
本帖最後由 seolla 於 2017-10-28 18:21 編輯
動向
最後更新日期 : 2017年10月28日 06:00PM
-將會引進新相機技術 : TOF(✓) / ZAF / RGB-IR(✓)
-將會有"曲面CMOS+雙鏡"機款 @ 2018
-將會有採用有機EL Display的高階機款 @ 2018
作者: seolla 時間: 2017-7-13 22:49
本帖最後由 seolla 於 2017-10-21 14:13 編輯
重要資訊
XPERIA Care客戶服務中心地址

XPERIA Care上門收送服務

----------------------------------
SONY正式發佈三層式CMOS
1/2.3型
21MP(實際可拍攝19MP)
新加一層DRAM令CMOS可錄影1080P @ 1000fps / 4K @ 60fps

----------------------------------
XPERIA BLOG官方APP

作者: vaio 時間: 2017-7-13 22:53
恭喜Sony post開到第16
作者: seolla 時間: 2017-7-13 22:55
FROM:weibo
"想要6GB+128GB組合嗎"
本人估計最快也要2018才有機會出來 ,
樂觀:上半年 , 觀望:下半年
作者: 真.史提御姐 時間: 2017-7-14 09:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yanchoki 時間: 2017-7-14 13:31
減下個額頭下巴再講
via HKEPC Reader for Android
作者: FTO 時間: 2017-7-15 00:21
終於等到有XZ1 Compact 會出 可以換機了
作者: yusan0902 時間: 2017-7-15 12:48
等5.2吋MON 機
希望唔好重過160g
作者: yusan0902 時間: 2017-7-15 12:49
聽講sony搞壓縮ram搞左好耐 所以唔會咁快上6gb
作者: usei 時間: 2017-7-17 14:10
但得 32G rom
真是好唔夠用
作者: hohohea 時間: 2017-7-17 14:14
XZ compact 就出?
我細佬算係SONY 防水FANS
而家諗緊出番SONY定轉HTC U11
作者: usei 時間: 2017-7-18 14:45
下半年出 iphone 後通常會降價
唔急用就等等
作者: seolla 時間: 2017-7-19 09:23
FROM:weibo
SOMC已得悉播片時有機率出現白線問題
會在之後的更新修復
----------
至於影相會變形問題,會有折衷方案出來,
完整方案或會等到17下半年旗艦才出來
間接說了繼續用IMX400
----------
新團隊已接手調教xperia系列相機部份,
XZP 是第一個接手項目,代表作為a77
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: funny1 時間: 2017-7-19 09:38
正喎
作者: ABP25 時間: 2017-7-19 11:44
其實係Glens for xzp 有distortion定係imx400 sensor module有問題?
作者: akitohk 時間: 2017-7-19 12:08
回覆 17# ABP25
正路諗應該係LENS
sensor依家都仲係平面, 好難理解到點解會波浪形狀既變形
作者: eilot 時間: 2017-7-19 16:13
不知道大家在更新了41.2.A.7.8 (7.1.1)後
只要一工作,就算只是看純文字網頁,是否也是機體極短時間(約數分鐘)內就發熱,
還要非常卡,轉畫面也卡
用的是xperia X per
重置了手機,就算不安裝APP,稍等一會都會這樣?
作者: rockie577 時間: 2017-7-19 19:30
我部XPERIA XP 最近好慢, android 作業系統 用1.6GB 記憶體 (RESTART左一樣)
有冇人有同樣情況?THX
作者: 打雜一名 時間: 2017-7-19 20:08
因為咁樣囉
https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=569&t=5206603
作者: chromechan 時間: 2017-7-19 20:51
回覆 19# eilot
回覆 20# rockie577
雙清試吓
Power同埋Vol+ hold住10秒
作者: ccpost 時間: 2017-7-20 00:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rockie577 時間: 2017-7-20 09:48
本帖最後由 rockie577 於 2017-7-20 11:23 編輯
由ZR 用到而家對SONY有D失望,
而家 XP/XZ SOFTWARE 有問題, 維修又多人
遲下可能轉HTC U11 或期他防水手機
From mobile01:
SONY XZ卡頓可以嘗試把這APP停用!
到應用程式找到”影片建立工具”
直接把它停用後
我手上的XZ有比較好了
大家可以嘗試看看
停用後重開機!!
如果有用
那可能就是7.1.1跟影片建立工具有衝突到
等之後APP更新應該能改善嚕
以上分享給大家試試
試左真係用少用RAM, 而家android 作業系統 用0.98GB 記憶體
作者: rockie577 時間: 2017-7-20 10:22
根據閣下的情況,請閣下使用Xperia companion修復一下手機的系統軟件,請閣下操作前備份好個人資料。請閣下透過以下鏈接進入官網網頁下載Xperia Companion。Xperia Companion下載鏈接:http://support.sonymobile.com/hk/xperia-companion/
進入 Xperia Companion介面 >軟體修復 選擇 下一步>請確保手機電量在80%以上>剔選"重要資訊-我清楚我的 Google 的帳號資料" /按 下一步>剔選“重要資訊-我明白個人資料會丟失”/按 下一步>進入初始化介面
手機進入準備修復過程中請耐心等候。
1. 斷開手機與 USB 線的連接
2. 確定電池電量至少有 80%
3. 將手機關閉並等候 5秒
4. 將 USB 線連接電腦
5. 將 USB 線連接手機時 ,請同時按住手機的音量降低按鈕
請按照步驟完成下一步到完成修復程序。
建議閣下可以嘗試操作,若操作后仍然不能解決問題,請攜帶購機單據和手機前往維修中心進行硬件的檢測,多謝!
維修中心地址
Sony Xperia客戶服務中心 :
九龍登打士街56號柏裕商業中心1907-1909室(油麻地A2)
開放時間:
星期一至六上午十一時至下午八時,星期日及公眾假期休息
若閣下不方便親臨旺角Xperia™ care客戶服務中心,
如果去到CS等成粒鍾又整唔到真係火都黎, 垃圾SONY!
作者: vaio 時間: 2017-7-20 11:09
由ZR 用到而家對SONY有D失望, SOFTWARE 有問題, 維修又多人
遲下可能轉HTC U11 或期他防水手機
From mobil ...
rockie577 發表於 2017-7-20 09:48
ZR我娘親都仲用緊,好地地。不過係得8G Rom,成日話唔夠位。
都四年前嘅舊機啦。用得唔順都好正常。都係時候換機啦。
更加冇需要上去CS整機,又要比檢查費。相當無謂。
作者: eilot 時間: 2017-7-20 11:21
沒用
但在日網看到方法就有用
就是進入PLAY市場,找GOOGLE 刪了再重裝
即時解決過熱及記憶體長滿問題
作者: rockie577 時間: 2017-7-20 11:21
ZR 早就冇用...(ZR->Z1->Z5C->XP)
我指有問題既係XP
作者: eilot 時間: 2017-7-20 11:26
看其他網,
差不多6月連續兩次更新後,全線XZ、XP都出事,
國外已有更新檔,說緩和了記憶體問題
但我手上XP的港版還沒有
之前我都重設了,沒裝APP都記憶體不足?那也太搞笑
只用內置chrome,只等了不足3分鐘就超熱
參考了日網,刪了google再重裝,暫時解決了問題
暫時看來回復正常
作者: rockie577 時間: 2017-7-20 11:36
回覆 29# eilot
THX, i deleted google in Play Store and updated again...now google OS using 0.9gb ram
hope it works
作者: hohohea 時間: 2017-7-20 13:12
計埋信用咭邊間買淨機XZs 最抵?
作者: chromechan 時間: 2017-7-20 14:04
回覆 27# eilot
又係死人Google問題

作者: eilot 時間: 2017-7-20 14:06
http://sumahoinfo.com/google-pla ... ix-mondai-ga-hassei
日網都建議重裝GOOGLE
還有就是FB及影片工具累事,如不用沒事...
作者: seolla 時間: 2017-7-20 21:10
FROM:ePrice.HK
XZP大鋪減200
作者: kwyhk 時間: 2017-7-21 15:21 標題: 我部XperiaXZ 成個暖蛋咁
唔知幾時開始我部機成日都好熱, 拎過去維修就話Check過無事......
但係我連玩神魔/PAD/YOUTUBE都會熱到 經lag...有無Ching知咩事?
p.s. 已經 factory restore過
作者: calvinleeabc 時間: 2017-7-21 15:32
820 + 3 + eMMC,好正常,要順+涼就XZP
作者: 愚樂無窮 時間: 2017-7-21 15:49
EMMC不是致熱原因
不過部機防水可以試下............
作者: nichtzero 時間: 2017-7-21 15:59
主要係820真係熱 換835既機你會發現去左另一個世界
作者: kwyhk 時間: 2017-7-21 16:07
咁即係無得搞><
作者: kwyhk 時間: 2017-7-21 16:08
回覆 4# nichtzero
係咪即係1+5 同 小米
作者: leungzboy 時間: 2017-7-21 16:09
天氣熱左手機都會更熱
作者: kwyhk 時間: 2017-7-21 16:15
回覆 7# leungzboy
冬天機??
作者: chromechan 時間: 2017-7-21 16:22
本帖最後由 chromechan 於 2017-7-21 16:23 編輯
回覆 35# kwyhk
等下一次嘅更新
同埋9月有新電話用S835發佈,唔駛格硬用嗰啲有問題嘅S835電話
作者: seolla 時間: 2017-7-24 11:27
FROM:weibo
IFA 或會追加紅色6+128版本XZP
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: szeto993 時間: 2017-7-24 14:13
好在本身忍手等埋IFA

作者: ok041094 時間: 2017-7-24 18:23
6+128,what!?!?仲要紅色!!!
作者: vaio 時間: 2017-7-24 19:44
本帖最後由 vaio 於 2017-7-24 19:45 編輯
日本版的紅色XZP實機。由Docomo獨家發售。
[attach]1999331[/attach]
[attach]1999332[/attach]
作者: beenoliu 時間: 2017-7-24 21:21
淨係紅色有 6+128?
via HKEPC Reader for Android
作者: ABP25 時間: 2017-7-24 22:11
我鐘意姣婆紫多D,呢隻亮紅色沒咩好感。.....htc 10個隻金屬紅就正
作者: danny839 時間: 2017-7-25 00:41
Xzp隻紅好膠

作者: usei 時間: 2017-7-25 10:34
馬沙紅
作者: eilot 時間: 2017-7-25 14:13
運行APPS時會否快三倍?
作者: szeto993 時間: 2017-7-25 14:49
爭隻角

作者: usei 時間: 2017-7-26 11:40
太陽台 XZs 個價有動靜了
看來舊貨應該接近清完
作者: smartones 時間: 2017-7-28 10:05
乜動静
via HKEPC Reader for Android
作者: seolla 時間: 2017-7-28 18:35
網上流傳的G8341的GeekBench數據是由XZP 改出來的
所以GeekBench數據庫實際上並沒有該記錄
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: find72 時間: 2017-8-2 15:08
有無人知
XZP
魔鬼鋁框
香港有得賣未
如果有 系咪先達有售
作者: stepmic 時間: 2017-8-2 16:39
Anna shopaholic, 代理
作者: chromechan 時間: 2017-8-2 16:40
回覆 57# find72
https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=553115737304
淘寶啦
官方授權架
作者: find72 時間: 2017-8-2 17:19
thz #58,59
剛剛朋友續約中移 幫我買出左部鏡錢

作者: EVIS 時間: 2017-8-2 21:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan 時間: 2017-8-2 21:26
回覆 61# EVIS
起碼好過香港買

作者: find72 時間: 2017-8-3 15:06
原全估唔到部xzp耳機出力
會勁過z5p
事關之前買左隻akg k240r 耳機駁電腦用
系部z5p耳機孔未壞之前試過用佢
音量要開到max 先叫做聽到正常音量
尋晚用xzp試 音量開到4份3 已經ok
作者: find72 時間: 2017-8-3 15:18

百佳Lo
頭先系個制邊見到白色一點以為系污糟野
用指甲一挑就百佳了
作者: akitohk 時間: 2017-8-3 15:40
本帖最後由 akitohk 於 2017-8-3 15:42 編輯
回覆 64# find72
睇返上一層版主你係尋日先出 lol?
我個部未掉漆,但機背玻璃已經三條明顯既劃痕
大猩猩五為韌度放棄硬度真係唔岩我
作者: find72 時間: 2017-8-3 15:49
尋日出的。。。。
作者: ShekBoy 時間: 2017-8-3 16:37
我係相機掣個位,真係
作者: chromechan 時間: 2017-8-3 16:52
回覆 65# akitohk
作者: usei 時間: 2017-8-4 13:49
太陽台 XA1 U 好似落左價
2 千中有 4/64 算不錯了
作者: cpk 時間: 2017-8-4 16:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS 時間: 2017-8-4 17:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ShekBoy 時間: 2017-8-4 17:46
外觀問題有得換架咩...
作者: EVIS 時間: 2017-8-4 17:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ShekBoy 時間: 2017-8-4 18:25
但係掉漆唔係外觀問題咩,外觀問題唔係冇得換咩...我依家相機掣圍住甩色,音量掣都開始甩...用左未夠一個月開始甩,依家先用得個幾月...
作者: 進滕光 時間: 2017-8-4 19:07
Touch wood!好彩我部鏡黑未有事~
作者: EVIS 時間: 2017-8-4 21:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy 時間: 2017-8-4 21:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ShekBoy 時間: 2017-8-4 21:56
冇...冇第二部機影唔到
作者: usei 時間: 2017-8-4 23:08
今年 ram/rom 都加價
而手機大多加 ram/rom 不加價
都幾難做
作者: funny1 時間: 2017-8-4 23:47
係咪冇戴套
作者: find72 時間: 2017-8-5 01:02
出機第2日 一定無撞花之類.......
作者: find72 時間: 2017-8-6 13:01
想問一下 xzp 是否沒了
內置拍攝屏幕短片功能?
之前z5p 長按電源鍵
有得比你選cap屏幕圖或拍屏幕短片
因為尋日打機時想拍下短片心得
先發現無左
作者: szeto993 時間: 2017-8-6 13:03
好似係X系列全線無哂
作者: chromechan 時間: 2017-8-6 13:06
回覆 82# find72
https://play.google.com/store/ap ... r.free&hl=zh_HK
呢個真好用
作者: find72 時間: 2017-8-6 14:00
thx #83,84
好用的內置無啦啦無左

作者: chromechan 時間: 2017-8-6 14:12
回覆 85# find72
其實係因為完全取消咗floating windows(Small apps),所以無埋
作者: find72 時間: 2017-8-6 14:14
又有野想問
系台灣果邊
聽到有人話因為天線接收問題
所以唔可以全金屬框邊
但系點解裝魔鬼bumper又無問題
作者: chromechan 時間: 2017-8-6 21:24
回覆 87# find72
http://www.twdevilcase.com/index.php?menu=page&target=faq
Q:鋁合金保護框會影響訊號嗎?
A:本公司的鋁合金保護框在設計時都會盡量避開收訊點及天線,若您本身訊號滿格的話,使用上影響不大,
但若消費者本身訊號在兩格或以下的話的確影響會比較大,不建議使用。
Q:鋁合金保護框可以碰水嗎?
A:我們的鋁合金保護框表面即使經抗氧化處理過,
碰到水還是建議擦乾,延長商品壽命。
框內的緩衝墊若弄濕了也請把框拆開來陰乾,以免緩衝墊受損。
若緩衝墊受損或彈性疲乏,我們可以免費為您更換唷,詳情請來信或來電詢問。
作者: EVIS 時間: 2017-8-6 22:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: find72 時間: 2017-8-6 22:23
因為台灣有消基會
香港得個無鬼用的消委會
仲有 台灣要告人或者公司
易過香港好多好多
好小事都可以告餐飽

換轉你系大公司 你怕唔怕
作者: riceking 時間: 2017-8-7 10:00
想問師兄下面那3個Function Key點改的? 隻Kanna都詳細希望

作者: usei 時間: 2017-8-7 12:00
其實官網會員價 $2,998 回 $200 e-cash, 再送32卡, type c 線, 貼, 旅行袋, 唯起上黎個價都唔差. 原來都 ...
countryboy 發表於 2017-8-4 21:38
XA1 U 重有落價空間
但 V20 應該見底了
作者: chromechan 時間: 2017-8-7 12:02
回覆 91# riceking
https://developer.sony.com/devel ... lets/theme-creator/
作者: find72 時間: 2017-8-7 12:23
SONY主題來的
無記錯有人放上FB
我又剛剛見到所以先有得用XD
作者: rickywk 時間: 2017-8-7 22:56
o係豐澤買左部XZ當backup機,$2998,無晒藍色,得粉紅色都殺。
無出廠日期睇到,但個firmware係16年10月 security bug fix,即係起碼蟹左大半年...
作者: akitohk 時間: 2017-8-7 23:37
https://play.google.com/store/ap ... phonb.systemuituner
厘個應該改到NAVBAR既圖示(唔洗root, 但第一次要用adb toggle左個權限先)
作者: riceking 時間: 2017-8-7 23:53
https://www.facebook.com/xperia. ... ts/1689892004641282
找到了, 感謝
作者: gserli 時間: 2017-8-8 00:39
所以一知道唔係金屬框,即係冇乜興趣
via HKEPC Reader for Android
作者: usei 時間: 2017-8-8 14:55
突然有番 XZ
早排只見有 XP 賣 2998
重問緊人 XZ 去左邊
作者: rickywk 時間: 2017-8-8 17:36
無lu,行左3間有show dummy XZ 機o既豐澤得一間先有,仲要得1千零1部

