Board logo

標題: mate 10 就出。mate9 會不會有特價清貨 [打印本頁]

作者: Wah On    時間: 2017-9-23 19:50     標題: mate 10 就出。mate9 會不會有特價清貨

有冇消息
作者: raystation    時間: 2017-9-24 12:01

上代旗艦機平極有限…大多數停產…
作者: calvinleeabc    時間: 2017-9-24 12:09

國產同價mix2好過
作者: muihin    時間: 2017-9-24 12:52

mix2 影相好過 Mate9/10 ?
作者: Wah On    時間: 2017-9-25 21:25

not many shop have mate 9 now
作者: kingkiu    時間: 2017-9-25 22:21

記得上次"藍色連鎖店"清MATE8 2千尾 唔知今次MATE9 有冇呢
作者: buscocamp    時間: 2017-9-25 22:30

出新一代,上一代再減價已經係指定動作...
怪在往往咁多呢類查問post
作者: netmen    時間: 2017-9-26 08:44

記得上次"藍色連鎖店"清MATE8 2千尾  唔知今次MATE9 有冇呢
kingkiu 發表於 2017-9-25 22:21


如果係Mate9 官方自己減價又唔停產 , 真係可以打死埋自己個中下市場
作者: ostrich1983    時間: 2017-9-26 12:05

華為粒970 U講到識飛咁...其實未又係用來打機..HAHA
作者: gre    時間: 2017-9-26 13:28

通常出左先會減
作者: freddyyan    時間: 2017-9-26 13:33

用得A73 唔方勁得去邊,應該同835,8895甘上下,還輸A11 幾絛街
作者: OLD-XEON    時間: 2017-9-28 11:35

Mate 9 我由國行轉左ROM做港ROM, 原來分別都幾大. 港ROM比國ROM用電多好多, 玩POKEMON會LAG會彈GAME. 重有隱藏3皇鍵同電話錄音. 但因為我要用雙WHATAPPS所以要港ROM.
作者: elvako    時間: 2017-9-28 11:41

等緊水貨Mate9 $3000下先入





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2