作者: seolla 時間: 2017-11-5 14:33 標題: SonyMobile集中討論區vol.17 : XPERIA 19年機款將搭載5G modem
本帖最後由 seolla 於 2018-2-22 12:58 編輯

目錄
Vol16:
請到這裡
#2 機款
請到這裡
#3 動向
請到這裡
#4 重要資訊
請到這裡
作者: seolla 時間: 2017-11-5 14:33
本帖最後由 seolla 於 2018-3-11 15:14 編輯
注意:
本討論區所寫的rumor(外國&國內)都不一定準確 , 請以正式發佈為準
如涉及firmware方面建議使用官方提供軟件或OTA進行升級 , 其他方法所引致的任何問題恕不負責
----------------------------------
正式發佈區:

X系列(2018上半年)
SONY CES 2018 : 這裡

X系列(2018上半年)
SONY MWC 2018 : 這裡
----------------------------------
2018年度主要使用之CPU | |
Qualcomm | MTK |
Snapdragon 845 | MT6737T |
Snapdragon 630 | |
----------------------------------
流傳機款 @ 2018下半年:
Premium系列
S845
18:9 4K(4320*2160) HDR螢幕
6GB RAM
64 / 128GB ROM
雙鏡 + Fusion ISP
無線充電
Android 8.0
作者: seolla 時間: 2017-11-5 14:34
本帖最後由 seolla 於 2018-3-4 17:57 編輯
動向
最後更新日期 : 2018年03月04日 05:00PM
-將會引進新相機技術 : TOF(✓) / ZAF / RGB-IR(✓)
-將會追加RAW格式
-將會有"
-將會有採用有機EL Display的高階機款 @ 2018(✓)
作者: seolla 時間: 2017-11-5 14:35
重要資訊
XPERIA Care客戶服務中心地址

XPERIA Care上門收送服務

----------------------------------
SONY正式發佈三層式CMOS
1/2.3型
21MP(實際可拍攝19MP)
新加一層DRAM令CMOS可錄影1080P @ 1000fps / 4K @ 60fps

----------------------------------
XPERIA BLOG官方APP

作者: seolla 時間: 2017-11-5 14:37
本帖最後由 seolla 於 2017-11-5 14:38 編輯
信仰充值時間
昨天入手物
作者: GeneralShepherd 時間: 2017-11-5 14:44
LM
作者: vaio 時間: 2017-11-5 15:02
恭喜再開新版!
希望以後可以和平地討論Xperia產品。
作者: 進滕光 時間: 2017-11-5 15:34
作者: vaio 時間: 2017-11-5 18:12
由Google到Sony的軟件運送流程

作者: rayw 時間: 2017-11-5 20:12
希望下年會有18:9既機出, 可以考慮返用罪大
作者: jacktsui 時間: 2017-11-5 20:32
下代冇ois
via HKEPC Reader for Android
作者: 臭屁 時間: 2017-11-5 20:53
18:9都有冇都算
可否不要這麼大這麼重?
作者: 真.史提御姐 時間: 2017-11-5 21:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真.史提御姐 時間: 2017-11-5 21:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ok12345 時間: 2017-11-5 21:09
呢個係獨特嘅omnibalance設計,不過下年應該會進化(放棄)
作者: 真.史提御姐 時間: 2017-11-5 21:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rayw 時間: 2017-11-5 21:13
考慮原因之一姐
作者: vaio 時間: 2017-11-5 21:24
本帖最後由 vaio 於 2017-11-5 21:54 編輯
Old News is so 唔識串
Sony Mobile咁獨特嘅omnibalance設計,已經響2015年尾結束了原用了這個3年多的設計意念。
2016年初推出的Xperia X系列開始,已經轉用了Loop Surface design嚟做SOMC產品的設計語言。
其實各大手機公司,都有各自的設計語言,但因為要遷就高屏佔比屏幕的特別設計,Apple同Samsung都放棄了源用多年的Home鍵。
P.S.只有某些強國大品牌,設計意念經常會向美日韓大品牌致敬。
作者: ok12345 時間: 2017-11-5 21:45
本帖最後由 ok12345 於 2017-11-5 21:48 編輯
實際其實都係base on omnibalance既設計,只係加入loop surface設計令機身圓滑好揸手左
期待下年有真正新設計
ps: 正面上額下巴較寬唯一個優點係打橫果時好揸啲,但係同時弱點係容易遮到個喇叭位
作者: 真.史提御姐 時間: 2017-11-5 21:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真.史提御姐 時間: 2017-11-5 21:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ok12345 時間: 2017-11-5 22:07
但應該都係趨勢嚟,手機螢幕在相約嘅尺寸,而又要寬度係容易接受,唯有係做曲面或者改做18:9先可以有更大嘅顯示面積
作者: 98a 時間: 2017-11-5 22:13
回覆 11# jacktsui
係囉。
以家 Pixel 2 用 OIS + EIS 好似效果幾好,連 XA ultra 粒前鏡都 OIS,幾時先到 flagship.
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android
作者: LAM4512 時間: 2017-11-5 22:37
新post 留名,想問如果想出機,去胃信有冇咩野跟?
定係直接去細鋪出淨機就好?
作者: stepmic 時間: 2017-11-5 23:30
上面收窄1半度, 下面收窄1/3 or 1半都已經好好多
KEEP 16:9
作者: cccccctt 時間: 2017-11-5 23:38
回覆 25# stepmic
收窄得嚟, 最好上下做返一樣闊
作者: collin 時間: 2017-11-6 10:13
本帖最後由 collin 於 2017-11-6 10:14 編輯
我都覺得係!
所以到目前為止最鍾意都係Xperia ZL, 上額下爬都窄、後鏡放中間
如果將前鏡放返上頂、用5.5"咁就perfect了!
作者: howaihenry 時間: 2017-11-6 14:55
好嬲呀.. 本來想幫部Z5P上行換電, 點知打黎報價話要$2XXX, 因為話要換埋底版. 一係換, 一係唔換, 無得只換電..
無端端無咗$150 U_U... 最後都要去街鋪換電.
作者: danny839 時間: 2017-11-6 16:00
回覆 28# howaihenry
tso根本唔想同你做,世界級代理
作者: kent1 時間: 2017-11-6 19:45
唔係呀,咁都得????
via HKEPC Reader for Android
作者: TM1508 時間: 2017-11-6 21:12
本帖最後由 TM1508 於 2017-11-6 21:17 編輯
點解依家用FlashTool刷唔到機o既?
話無loader.sin檔出error
引導唔到刷ROM有冇教學? thanks!!!
xperia x performance 用家

- 06/016/2017 21:16:16 - INFO - No loader in the bundle. Searching for one
- 06/016/2017 21:16:22 - INFO - No matching loader found
- 06/016/2017 21:16:22 - WARN - No loader found or set manually. Skipping loader
- 06/016/2017 21:16:22 - INFO - Ending flash session
- 06/016/2017 21:16:22 - ERROR - null
- 06/016/2017 21:16:22 - ERROR - Error flashing. Aborted
- 06/016/2017 21:16:22 - INFO - Device disconnected
作者: 98a 時間: 2017-11-6 21:17
回覆 31# TM1508
應該係你本身個 ftf 冇左。
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android
作者: cccccctt 時間: 2017-11-6 21:43
回覆 31# TM1508
http://www.xperiablog.net/2014/0 ... nd-flashtool-guide/
作者: gserli 時間: 2017-11-6 21:59
我之前用Z3+,覺得好揸手過loop。
可能我用XA1,平機,設計差d?
via HKEPC Reader for Android
作者: TM1508 時間: 2017-11-6 22:00
加左都唔得
[attach]2021951[/attach]
每次Flash都要click 返F81xx
[attach]2021953[/attach]
作者: gserli 時間: 2017-11-6 22:04
5.5吋窄框都唔係好難揸手姐
16:9
via HKEPC Reader for Android
作者: ABP25 時間: 2017-11-6 22:31
我認為係體積上mate 10係幾好既參考指標,唔需要去到咁窄但改善額頭和下巴闊度都回應消費者想要好揸手既效果。以xz premium為例156mm長度減到150以內並非沒可能,闊度76mm都已經可以接受。
作者: howaihenry 時間: 2017-11-7 00:25
回復 30 #kent1
係啦 浪費$150唔緊要,但換唔到電,仲浪費時間上上落落,清咗機又無晒D野,得過吉
via HKEPC Reader for Android
作者: vaio 時間: 2017-11-7 01:02
回覆 38# howaihenry
三個月前我部Z5P舊電又係突然差唔起,結果我搵馬生$110港紙買咗塊電自己換。直到而家都操作正常。
作者: CheeseJai 時間: 2017-11-7 01:23
防水機既電唔易換架bor
作者: vaio 時間: 2017-11-7 08:12
網上大把拆機片,有工具跟住做其實唔算難
換完電就唔好預佢仲有冇防水
作者: jacktsui 時間: 2017-11-7 08:34
本帖最後由 jacktsui 於 2017-11-7 08:39 編輯
我上個月先幫屋企人部Z2換電
跟住啲片做唔算難
via HKEPC Reader for Android
作者: usei 時間: 2017-11-7 08:47
XA U 重未清完

https://www.fortress.com.hk/zt/product/xperia-xa-ultra/p/11550841
作者: roytam1 時間: 2017-11-7 10:02
本帖最後由 roytam1 於 2017-11-7 10:04 編輯
del .
作者: vaio 時間: 2017-11-7 11:04
本帖最後由 vaio 於 2017-11-7 11:28 編輯
回覆 42# jacktsui
不過從XZ之後嘅機種開始(除咗XZP),拆機要從拆Mon開始,之後仲要拆到最後先拆到舊電。
唔似舊款機開咗個底就可以拆電。
所以如果XZP舊電有事,我都可以自已換
作者: howaihenry 時間: 2017-11-7 12:25
回復 41 #vaio
大家咁勁,全部都係工程師
via HKEPC Reader for Android
作者: vaio 時間: 2017-11-7 12:32
本帖最後由 vaio 於 2017-11-7 12:38 編輯
回覆 46# howaihenry
其實都係睇住條片跟住步驟拆啫。
https://www.youtube.com/watch?v=GCdcWUYXQC8
不過如果有些少電子底都係會好啲嘅。
或者如果有砌開模型的話,都會有幫助
P.S.上面兩個point我都有份
作者: usei 時間: 2017-11-7 14:19
明年高階轉 S845
好似傳會早一點出
太陽台降低 XZs 價格 , 好似配合到時間
中階機無大改
只是換高通 U , 都是 A53
A73 就算高通下放比中階 U , 手機廠未必肯用
A55 U 看來要 19 年才有
作者: pk1667 時間: 2017-11-7 17:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: happylesson3003 時間: 2017-11-7 18:06
回覆 48# usei
但有可能會比左 Samsung 同 LG 用先? 然後Sony 可能又5 月先出到
作者: happylesson3003 時間: 2017-11-7 18:11
回覆 47# vaio
唔介意想問,如果工具連電池大約幾錢,雖然我應該沒有機會去試。
作者: vaio 時間: 2017-11-7 18:20
回覆 51# happylesson3003
你可以上馬生度Check嘅,價錢都係百幾蚊人仔,而且通常都會送晒開殼有關嘅工具。不過最重要嘅吸盤就最好自已搵啲勁啲嘅。因為送襯嗰啲都好癈。
最重要嘅工具,就係一個大啲火數,熱啲嘅風筒。
作者: akitohk 時間: 2017-11-7 18:36
636同660 個4粒HP都係A73改
手機廠唔肯用即係繼續用625/626/630
作者: howaihenry 時間: 2017-11-7 20:43
回復 52 #vaio
師兄你好勁!!
via HKEPC Reader for Android
作者: vaio 時間: 2017-11-7 20:53
本帖最後由 vaio 於 2017-11-7 20:55 編輯
回覆 54# howaihenry
有咩咁勁呢!其實跟足步驟,小心啲唔好用盲力,咩嘢都要用陰力,就個個都可以做師傅啦。
咁當然,唔整開嘢嘅,都好大機會要交吓學費呢!
作者: DoraemonKing 時間: 2017-11-7 21:39
MDR-NC750 降噪耳機
吉左落XZ
係咪咩音樂程式 都用得著?
比如KKBOX
唔洗好似佢音效設定咁 限定自家音樂程式?
作者: chromechan 時間: 2017-11-7 22:01
回覆 56# DoraemonKing
因為佢個5極插座,所以乜app都得,拮咗落去你電話之後就已經開始降噪
作者: DoraemonKing 時間: 2017-11-7 22:11
回覆 57# chromechan
~~~~~~~~NICE~~~~~~~~
作者: roytam1 時間: 2017-11-8 10:29
係,但最好入設定望下個手機setting啱唔啱型號先
作者: chromechan 時間: 2017-11-8 12:19
回覆 59# roytam1
隻NC750自Z2開始嘅旗艦機都支援
https://www.sonymobile.com/hk/pr ... 750/specifications/
作者: minki 時間: 2017-11-8 14:17
真係唔明點解唔肯用OIS.....
同相機技術:ZAF 係咩黎?
作者: jacktsui 時間: 2017-11-8 16:45
回復 51 #happylesson3003
有啲直頭買電送埋工具, 唔駛一舊一仔, 雖然唔係靚野但絕對夠用
via HKEPC Reader for Android
作者: danny839 時間: 2017-11-8 18:33
回覆 61# minki
zaf係建基於imx400+tof sensor+強大cpu即時運算既超強化版多張合成
咁樣會易D理解
作者: usei 時間: 2017-11-8 18:33
回覆 50# happylesson3003
Samsung 同 LG 出左 S845 機
上代機自然要減價
作者: DoraemonKing 時間: 2017-11-8 18:35
佢個五極..
係咪得自家SONY機先SUPPORT?
有無其他機用到?
作者: sl110070 時間: 2017-11-8 18:45
回覆 61# minki
因為Sony班大佬嫌ois會搞到鏡頭凸出黎。
作者: danny839 時間: 2017-11-8 19:38
回覆 65# DoraemonKing
yes
作者: vaio 時間: 2017-11-8 21:49
本帖最後由 vaio 於 2017-11-8 21:50 編輯
回覆 65# DoraemonKing
佢個五極..
係咪得自家SONY機先SUPPORT? [[Yes, Since Z2]]
有無其他機用到? [[No, Xperia Only]]
作者: minki 時間: 2017-11-8 22:07
IP S8都唔凸 WO....?
作者: sl110070 時間: 2017-11-8 22:26
回覆 69# minki
s8凸左0.5mm左右,0.5mm唔算明顯,可以當無凸到。但係iPhone 8/plus凸到啊媽都認得,你同我講無凸到
。imx400因為多左層dram,xzp已經凸左0.5mm左右。如果再加埋ois隨時仲凸過iPhone作者: minki 時間: 2017-11-8 22:35
IP我記錯左
S8唔講真係唔覺
[attach]2022390[/attach]
但冇OIS底光真係唔掂..
本身SONY已經油畫....底光推ISO就真係...
作者: chromechan 時間: 2017-11-9 17:40
本帖最後由 chromechan 於 2017-11-9 17:51 編輯
睇落好似大fix嘅update for XZ Premium
47.1.A.5.51,之前係47.1.A.3.254
148.7MB,已經可以OTA
更新需時6分鐘左右
11月安全性更新,RGBC-IR及鐳射對焦問題已修復
作者: 進滕光 時間: 2017-11-9 17:42
回覆 72# chromechan
今晚升先!
作者: pk1667 時間: 2017-11-9 17:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gserli 時間: 2017-11-9 20:14
寧願要部厚1mm又ois又多電嘅機
via HKEPC Reader for Android
作者: kent1 時間: 2017-11-9 20:22
睇落好似大fix嘅update for XZ Premium
47.1.A.5.51,之前係47.1.A.3.254
148.7MB,已經可以OTA
更新需 ...
chromechan 發表於 2017-11-9 17:40
好想知道啲apps crash有冇改善
有陰影
via HKEPC Reader for Android
作者: sl110070 時間: 2017-11-9 20:58
回覆 75# gserli
Sony班大佬成日腦梗塞,體諒下啦
作者: ShekBoy 時間: 2017-11-9 21:05
依然唔支援project treble,睇黎xzp冇機了

作者: chromechan 時間: 2017-11-9 22:09
回覆 76# kent1
呢啲要視乎你用嘅app支援程度或developer嘅功力
我8.0未試過有問題,連WhatsApp lag都唔知點解搞掂咗
作者: EVANGELION 時間: 2017-11-9 22:48
對xzp有咩用??
via HKEPC Reader for SONY XPERIA XZ PERMIUM
作者: chromechan 時間: 2017-11-9 23:13
回覆 80# EVANGELION
其實無,因為已經update得好快
呢個project係為咗可以快啲有更新
作者: danny839 時間: 2017-11-10 10:01
暫時睇到xzp 47.1.a.5.1 bugfix
網絡表現穩定快返測返,第一版8.0成日卡頻load空氣
相機對焦正常返
作者: compuman 時間: 2017-11-10 14:25
部XZP UP完後唔知點解係咁有msg咁震
但係又唔係有message入黎
睇過下D whatsapp/LINE之類既都唔D係有message入
呢家暫時用住DND先。。。。。。
作者: vaio 時間: 2017-11-10 14:34
本帖最後由 vaio 於 2017-11-10 15:15 編輯
部XZP UP完後唔知點解係咁有msg咁震
但係又唔係有message入黎
睇過下D whatsapp/LINE之類既都唔D係有messag ...
compuman 發表於 2017-11-10 14:25
好似係今日先開始係咁,無啦啦會有message入咁震
但尋日或之前都冇事
作者: minki 時間: 2017-11-10 16:40
明明CMOS最好係佢...影出黎差又係佢
作者: crazyboy569 時間: 2017-11-10 16:45
睇見大家都仲有投訴, 我都唔敢UPGRADE 住
作者: sl110070 時間: 2017-11-10 16:56
回覆 85# minki
相機部門同手機部門一向各自為政

作者: bibilubi 時間: 2017-11-10 17:09
硬件有啦
軟件靠User啦
via HKEPC Reader for Android
作者: vaio 時間: 2017-11-10 17:28
我家人及我朋友的XZP都冇事,係我部機先出事,應該都係某個app問題。
作者: minki 時間: 2017-11-10 18:54
仲有音響
#說好的ONE SONY呢
作者: minki 時間: 2017-11-10 18:55
影RAW LIGHTROOM執?
作者: monkey1chong 時間: 2017-11-10 21:23
z5p 轉XZP, 粒電真係好用左成倍
作者: 臭屁 時間: 2017-11-10 21:53
新個個更新係咪好多BUGS?
係咪8.0?
作者: danny839 時間: 2017-11-10 22:48
回覆 93# 臭屁
已出bugfix
作者: vaio 時間: 2017-11-10 23:26
#說好的....
One Sony...
之後 Four Screen...
再之後 Last One Inch...
#口號啫 #唔使太認真
作者: compuman 時間: 2017-11-11 12:42
本帖最後由 compuman 於 2017-11-11 12:43 編輯
ching有冇裝NAVITIME?
我見佢一開機就話喺background行,入去kill左個task就好似冇再震
https://play.google.com/store/ap ... ansfer&hl=zh_HK
作者: vaio 時間: 2017-11-11 16:21
本帖最後由 vaio 於 2017-11-11 16:23 編輯
我真係有裝,因為上個月去東京玩
不過我都有kill過佢task,而且都有kill埋其它task,但都繼續震
嬲得濟尋晚我Restore咗System,反正up咗之前兩個F/W,啲電用快咗。
而家重灌完,成部機好似初出廠咁爽。
作者: usei 時間: 2017-11-13 07:28
本帖最後由 usei 於 2017-11-13 07:32 編輯
XZ 清完
到清 XZs 了
XZs 大舖價都做到接近太陽台價
看來 S845 真是會早出
但 XA1 U 做唔到
上代機未清完 , 加上 L1 有行貨
XA1 / XA1 U 減價好慢
作者: hpkpk123 時間: 2017-11-13 12:40
本帖最後由 hpkpk123 於 2017-11-13 13:46 編輯
啱啱買左部XA1 plus俾老豆用
非常唔錯
老豆唯一俾嘅bad comment係上下邊太大
作者: seolla 時間: 2017-11-15 20:47
FORM:GFXBench
H3213流出部份規格
與早前H4233只有ROM的容量不同

