Board logo

標題: 6吋以上大MON机 [打印本頁]

作者: dc97_2013    時間: 2018-2-7 12:14     標題: 6吋以上大MON机

用緊小米MAX 1電開始老化、MON又花晒,想換部差唔多SIZE
又可以褲袋
PS: 要有原生PLAYSTORE
作者: two2two2two2    時間: 2018-2-7 12:30

同樣max1
除左電比以前差少少之外 依然好滿意
等max3
作者: b-29    時間: 2018-2-7 12:31

本帖最後由 b-29 於 2018-2-7 12:32 編輯

早排 honor note8 有特價,而家暫時冇啦!Honor 似乎有新大芒機上架!或者等max3 上市!
作者: dc97_2013    時間: 2018-2-7 12:32

本帖最後由 dc97_2013 於 2018-2-7 12:34 編輯

Honor系咪大陸系列?
不過用緊MATE 10~想用唔同牌子
上星期睇過呢部NOTE8~唔系要自己裝PLAYSTORE咩?
作者: cyberyeah    時間: 2018-2-7 12:33

Max1,2用家表示:大芒機只有G pro2最好用,現在用紅米5plus
作者: ckleung0923    時間: 2018-2-7 13:44

用過嘅大mon機只有zenfone 3 ultra最好用

via HKEPC Reader for Android
作者: chengtszkiu    時間: 2018-2-7 14:18

VIVO X20 Plus also good.
作者: Wah On    時間: 2018-2-7 14:22

VIVO X20 Plus also good.
chengtszkiu 發表於 2018-2-7 14:18

this seems high price not good c p value
作者: Wah On    時間: 2018-2-7 14:23

i mean screen fingerprint edition mobile
作者: speed    時間: 2018-2-7 14:32

MAX1 等待MAX3, 希望定價唔好太高
作者: Monet90    時間: 2018-2-7 14:53

小米MAX 2
[attach]2040701[/attach]
作者: snap820    時間: 2018-2-7 15:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cloudsfish    時間: 2018-2-7 17:53

SAMSUNG C9 PRO
作者: goalsp    時間: 2018-2-7 19:33

xperia xa1 ultra
作者: IIII    時間: 2018-2-8 07:45

Max1已爆mon,冇乜好選擇,捱住等max3中
作者: Wah On    時間: 2018-2-8 09:50

大 LCD 以前有 Sony ultra.   現時少咗 choice
作者: b-29    時間: 2018-2-8 09:55

本帖最後由 b-29 於 2018-2-8 17:59 編輯

honor note 8 happy user, 同時部机已內置google 框架 ,。安装谷歌系弹指之間事情。
作者: buscocamp    時間: 2018-2-8 13:31

Honor系咪大陸系列?
不過用緊MATE 10~想用唔同牌子
上星期睇過呢部NOTE8~唔系要自己裝PLAYSTORE咩? ...
dc97_2013 發表於 2018-2-7 12:32

"不過用緊MATE 10~想用唔同牌子"...
huawei已有上佳既體驗
V30+...如何
作者: al21    時間: 2018-2-8 13:31

Max1已爆mon,冇乜好選擇,捱住等max3中
IIII 發表於 2018-2-8 07:45

爆mon好似整番都唔貴喎(唔sure,  好似200人仔內), 整番好第日有max3都可以當後備用,依家又唔使等得咁慘

via HKEPC Reader for Android
作者: tse111    時間: 2018-2-8 13:33

爆mon好似整番都唔貴喎(唔sure,  好似200人仔內), 整番好第日有max3都可以當後備用,依家又唔使等得咁慘 ...
al21 發表於 2018-2-8 13:31

原廠換至小5百多
作者: al21    時間: 2018-2-8 13:52

原廠換至小5百多
tse111 發表於 2018-2-8 13:33

咁冇計

via HKEPC Reader for Android
作者: snap820    時間: 2018-2-8 14:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doppelganger    時間: 2018-2-8 18:45

Razer phone 好似已經冇人提了
作者: 婷婷    時間: 2018-2-8 19:27

樂視X910
作者: IIII    時間: 2018-2-9 03:02

爆mon好似整番都唔貴喎(唔sure,  好似200人仔內), 整番好第日有max3都可以當後備用,依家又唔使等得咁慘 ...
al21 發表於 2018-2-8 13:31


已買屏幕總成連框,星期六合體
作者: dc97_2013    時間: 2018-2-10 19:55

回覆 18# buscocamp


今日CSL $2880真糸有少少心動~
不過有得間就想好以MAX咁巨大
作者: Wah On    時間: 2018-2-10 22:28

回覆  buscocamp


今日CSL $2880真糸有少少心動~
不過有得間就想好以MAX咁巨大 ...
dc97_2013 發表於 2018-2-10 19:55


CSL $2880  which model you mean ? Mate 10 ?
作者: 恒生    時間: 2018-2-11 00:26

CSL $2880  which model you mean ? Mate 10 ?
Wah On 發表於 2018-2-10 22:28



V30+
作者: Wah On    時間: 2018-2-11 09:19

V30+
恒生 發表於 2018-2-11 00:26


    web or street shop?
作者: cyberyeah    時間: 2018-2-11 14:08

現在興18:9屏幕,所以6吋已經唔可以叫佢屏,只係5.5拉長咗,起碼要6.5吋先叫正常啲





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2