作者: dc97_2013 時間: 2018-2-7 12:14 標題: 6吋以上大MON机
用緊小米MAX 1電開始老化、MON又花晒,想換部差唔多SIZE
又可以褲袋
PS: 要有原生PLAYSTORE
作者: two2two2two2 時間: 2018-2-7 12:30
同樣max1
除左電比以前差少少之外 依然好滿意
等max3
作者: b-29 時間: 2018-2-7 12:31
本帖最後由 b-29 於 2018-2-7 12:32 編輯
早排 honor note8 有特價,而家暫時冇啦!Honor 似乎有新大芒機上架!或者等max3 上市!
作者: dc97_2013 時間: 2018-2-7 12:32
本帖最後由 dc97_2013 於 2018-2-7 12:34 編輯
Honor系咪大陸系列?
不過用緊MATE 10~想用唔同牌子
上星期睇過呢部NOTE8~唔系要自己裝PLAYSTORE咩?
作者: cyberyeah 時間: 2018-2-7 12:33
Max1,2用家表示:大芒機只有G pro2最好用,現在用紅米5plus
作者: ckleung0923 時間: 2018-2-7 13:44
用過嘅大mon機只有zenfone 3 ultra最好用
via HKEPC Reader for Android
作者: chengtszkiu 時間: 2018-2-7 14:18
VIVO X20 Plus also good.
作者: Wah On 時間: 2018-2-7 14:22
this seems high price not good c p value
作者: Wah On 時間: 2018-2-7 14:23
i mean screen fingerprint edition mobile
作者: speed 時間: 2018-2-7 14:32
MAX1 等待MAX3, 希望定價唔好太高
作者: Monet90 時間: 2018-2-7 14:53
小米MAX 2
[attach]2040701[/attach]
作者: snap820 時間: 2018-2-7 15:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cloudsfish 時間: 2018-2-7 17:53
SAMSUNG C9 PRO
作者: goalsp 時間: 2018-2-7 19:33
xperia xa1 ultra
作者: IIII 時間: 2018-2-8 07:45
Max1已爆mon,冇乜好選擇,捱住等max3中
作者: Wah On 時間: 2018-2-8 09:50
大 LCD 以前有 Sony ultra. 現時少咗 choice
作者: b-29 時間: 2018-2-8 09:55
本帖最後由 b-29 於 2018-2-8 17:59 編輯
honor note 8 happy user, 同時部机已內置google 框架 ,。安装谷歌系弹指之間事情。
作者: buscocamp 時間: 2018-2-8 13:31
"不過用緊MATE 10~想用唔同牌子"...
huawei已有上佳既體驗
V30+...如何
作者: al21 時間: 2018-2-8 13:31
爆mon好似整番都唔貴喎(唔sure, 好似200人仔內), 整番好第日有max3都可以當後備用,依家又唔使等得咁慘
via HKEPC Reader for Android
作者: tse111 時間: 2018-2-8 13:33
原廠換至小5百多
作者: al21 時間: 2018-2-8 13:52
咁冇計
via HKEPC Reader for Android
作者: snap820 時間: 2018-2-8 14:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doppelganger 時間: 2018-2-8 18:45
Razer phone 好似已經冇人提了
作者: 婷婷 時間: 2018-2-8 19:27
樂視X910
作者: IIII 時間: 2018-2-9 03:02
已買屏幕總成連框,星期六合體
作者: dc97_2013 時間: 2018-2-10 19:55
回覆 18# buscocamp
今日CSL $2880真糸有少少心動~
不過有得間就想好以MAX咁巨大
作者: Wah On 時間: 2018-2-10 22:28
CSL $2880 which model you mean ? Mate 10 ?
作者: 恒生 時間: 2018-2-11 00:26
V30+
作者: Wah On 時間: 2018-2-11 09:19
web or street shop?
作者: cyberyeah 時間: 2018-2-11 14:08
現在興18:9屏幕,所以6吋已經唔可以叫佢屏,只係5.5拉長咗,起碼要6.5吋先叫正常啲

