Board logo

標題: 點解中低階機先有3.5mm,大電呢d spec [打印本頁]

作者: mudguard559    時間: 2018-2-21 14:04     標題: 點解中低階機先有3.5mm,大電呢d spec

本帖最後由 mudguard559 於 2018-2-21 14:07 編輯

相反旗艦機電又細d,又冇3.5mm,旗艦機仲要用2k mon,比較下電量係細上加細


via HKEPC Reader for Android
作者: andy12001    時間: 2018-2-21 14:19

中階cut 左某些功能
作者: lyh1993    時間: 2018-2-21 17:23

因為高級機要show 新功能係勁啲所以cut 3.5用type c 頭

via HKEPC Reader
作者: tom0079    時間: 2018-2-21 18:53

Flagship phone 首要條件係果款要型,你覺得機背都要玻璃曲面為咩
作者: bkkss21    時間: 2018-2-21 18:56

請問有無大電機係835+128+6

via HKEPC Reader for Android
作者: jaajaa    時間: 2018-2-21 19:04

回覆 5# bkkss21

HTC u11 plus
作者: redcarcar    時間: 2018-2-21 20:09

Flagship phone 首要條件係果款要型,你覺得機背都要玻璃曲面為咩
tom0079 發表於 2018-2-21 18:53

無線充電
作者: wymanchan01    時間: 2018-2-21 20:21

樓主講緊咩牌子
作者: ncarleton    時間: 2018-2-21 20:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wmlo    時間: 2018-2-21 20:36

冇錯,平機仲好襟用
作者: chue    時間: 2018-2-21 21:23

咁你識揀啦
作者: lau0921    時間: 2018-2-22 12:37

回覆 6# jaajaa


    U11+都叫大電,唔好玩啦朋友..........
作者: pp009    時間: 2018-2-22 12:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacktsui    時間: 2018-2-22 15:51

本帖最後由 jacktsui 於 2018-2-22 15:53 編輯

MATE10,  S8+ 咪有齊囉

V30唔係好大電但聽講係核電
作者: gn01119056    時間: 2018-2-22 15:53

大電無咩用, 慳電先重要
作者: jaajaa    時間: 2018-2-22 20:27

回覆 12# lau0921

3930都唔叫大電,唔好玩啦朋友..........
作者: wct    時間: 2018-2-22 20:37

回覆  lau0921

3930都唔叫大電,唔好玩啦朋友..........
jaajaa 發表於 2018-2-22 20:27

同旗艦果啲3000-3300比,佢又有道理喎。
作者: wct    時間: 2018-2-22 20:40

大電無咩用, 慳電先重要
gn01119056 發表於 2018-2-22 15:53

我就認為係相反,慳電無咩用, 大電先重要。
所謂慳電咪待機果陣慳,一用咪又係倒水。
作者: gn01119056    時間: 2018-2-23 09:26

我就認為係相反,慳電無咩用, 大電先重要。
所謂慳電咪待機果陣慳,一用咪又係倒水。 ...
wct 發表於 2018-2-22 20:40



    咁你就大錯特錯了, 唔同硬件軟件, 分別可以好大, 電大唔一定有用
作者: wct    時間: 2018-2-23 09:33

咁你就大錯特錯了, 唔同硬件軟件, 分別可以好大, 電大唔一定有用
gn01119056 發表於 2018-2-23 09:26

唔打機用粒S4xx 果啲梗係唔駛大電。
作者: KinChungE    時間: 2018-2-23 09:54

我就認為係相反,慳電無咩用, 大電先重要。
所謂慳電咪待機果陣慳,一用咪又係倒水。 ...
wct 發表於 2018-2-22 20:40


非也
S820/821 vs S835最大分別就係後者高用量時慳好多
反如idle的話, 兩者唔差好遠
作者: wct    時間: 2018-2-23 10:02

非也
S820/821 vs S835最大分別就係後者高用量時慳好多
反如idle的話, 兩者唔差好遠 ...
KinChungE 發表於 2018-2-23 09:54

兩代CPU,10nm vs 14nm,功耗唔同好正常。
當兩部機用同一粒U,你會要大電定細電果部?
作者: KinChungE    時間: 2018-2-23 10:17

兩代CPU,10nm vs 14nm,功耗唔同好正常。
當兩部機用同一粒U,你會要大電定細電果部? ...
wct 發表於 2018-2-23 10:02


所謂慳電, 就係指粒U功耗低
如果兩部機同一粒U, 就唔存在慳唔慳電既分別
作者: 大市民    時間: 2018-2-24 09:48

非也
S820/821 vs S835最大分別就係後者高用量時慳好多
反如idle的話, 兩者唔差好遠 ...
KinChungE 發表於 2018-2-23 09:54


用緊s7e (821)半年,覺得電力很一般,821vs835真係差很多?有d想轉s8。同時用緊ip6舊ios,真的非常慳時。
作者: KinChungE    時間: 2018-2-24 14:53

用緊s7e (821)半年,覺得電力很一般,821vs835真係差很多?有d想轉s8。同時用緊ip6舊ios,真的非常慳時。 ...
大市民 發表於 2018-2-24 09:48


idle差不遠
打機差成倍有多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2