標題: 點解中低階機先有3.5mm,大電呢d spec [打印本頁]
作者: mudguard559 時間: 2018-2-21 14:04 標題: 點解中低階機先有3.5mm,大電呢d spec
本帖最後由 mudguard559 於 2018-2-21 14:07 編輯
相反旗艦機電又細d,又冇3.5mm,旗艦機仲要用2k mon,比較下電量係細上加細
via HKEPC Reader for Android
作者: andy12001 時間: 2018-2-21 14:19
中階cut 左某些功能
作者: lyh1993 時間: 2018-2-21 17:23
因為高級機要show 新功能係勁啲所以cut 3.5用type c 頭
via HKEPC Reader
作者: tom0079 時間: 2018-2-21 18:53
Flagship phone 首要條件係果款要型,你覺得機背都要玻璃曲面為咩
作者: bkkss21 時間: 2018-2-21 18:56
請問有無大電機係835+128+6
via HKEPC Reader for Android
作者: jaajaa 時間: 2018-2-21 19:04
回覆 5# bkkss21
HTC u11 plus
作者: redcarcar 時間: 2018-2-21 20:09
無線充電
作者: wymanchan01 時間: 2018-2-21 20:21
樓主講緊咩牌子
作者: ncarleton 時間: 2018-2-21 20:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wmlo 時間: 2018-2-21 20:36
冇錯,平機仲好襟用
作者: chue 時間: 2018-2-21 21:23
咁你識揀啦
作者: lau0921 時間: 2018-2-22 12:37
回覆 6# jaajaa
U11+都叫大電,唔好玩啦朋友..........
作者: pp009 時間: 2018-2-22 12:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacktsui 時間: 2018-2-22 15:51
本帖最後由 jacktsui 於 2018-2-22 15:53 編輯
MATE10, S8+ 咪有齊囉
V30唔係好大電但聽講係核電
作者: gn01119056 時間: 2018-2-22 15:53
大電無咩用, 慳電先重要
作者: jaajaa 時間: 2018-2-22 20:27
回覆 12# lau0921
3930都唔叫大電,唔好玩啦朋友..........
作者: wct 時間: 2018-2-22 20:37
同旗艦果啲3000-3300比,佢又有道理喎。
作者: wct 時間: 2018-2-22 20:40
我就認為係相反,慳電無咩用, 大電先重要。
所謂慳電咪待機果陣慳,一用咪又係倒水。
作者: gn01119056 時間: 2018-2-23 09:26
咁你就大錯特錯了, 唔同硬件軟件, 分別可以好大, 電大唔一定有用
作者: wct 時間: 2018-2-23 09:33
唔打機用粒S4xx 果啲梗係唔駛大電。
作者: KinChungE 時間: 2018-2-23 09:54
非也
S820/821 vs S835最大分別就係後者高用量時慳好多
反如idle的話, 兩者唔差好遠
作者: wct 時間: 2018-2-23 10:02
兩代CPU,10nm vs 14nm,功耗唔同好正常。
當兩部機用同一粒U,你會要大電定細電果部?
作者: KinChungE 時間: 2018-2-23 10:17
所謂慳電, 就係指粒U功耗低
如果兩部機同一粒U, 就唔存在慳唔慳電既分別
作者: 大市民 時間: 2018-2-24 09:48
用緊s7e (821)半年,覺得電力很一般,821vs835真係差很多?有d想轉s8。同時用緊ip6舊ios,真的非常慳時。
作者: KinChungE 時間: 2018-2-24 14:53
idle差不遠
打機差成倍有多

