Board logo

標題: SonyMobile集中討論區vol.18 : 7月12日香港XZ2P發佈會 [打印本頁]

作者: seolla    時間: 2018-3-25 17:13     標題: SonyMobile集中討論區vol.18 : 7月12日香港XZ2P發佈會

本帖最後由 seolla 於 2018-6-12 16:32 編輯



目錄


Vol17:
請到這裡

#2 機款
請到這裡

#3 動向
請到這裡

#4 重要資訊
請到這裡
作者: seolla    時間: 2018-3-25 17:14

本帖最後由 seolla 於 2018-7-11 20:50 編輯
注意:

本討論區所寫的rumor(外國&國內)都不一定準確 , 請以正式發佈為準

如涉及firmware方面建議使用官方提供軟件或OTA進行升級 , 其他方法所引致的任何問題恕不負責


----------------------------------

正式發佈區:



X系列(2018上半年)
SONY CES 2018 : 這裡


X系列(2018上半年)
SONY MWC 2018 : 這裡


X系列(2018上半年)
XZ2 Premium正式發表 : 這裡


X系列(2018下半年)
XZ2 Plus正式發表 : 這裡

----------------------------------

2018年度主要使用之CPU

Qualcomm

MTK

Snapdragon 845

MT6737T

Snapdragon 630


----------------------------------

流傳機款 @ 2018下半年:


Mainstream系列
S845
FULL HD+ Display
6GB RAM
64GBROM
雙鏡 (?)
無線充電
作者: seolla    時間: 2018-3-25 17:14

本帖最後由 seolla 於 2018-4-27 22:09 編輯
動向


最後更新日期 : 2018年04月27日 09:00PM

-將會有OIS

-採購來自LG Display的手機用LCD / OLED panel

-將會追加RAW格式

-將會有搭載Qualcomm X50 modem機款 @ 2019
作者: seolla    時間: 2018-3-25 17:15

本帖最後由 seolla 於 2018-6-10 12:09 編輯
重要資訊


XPERIA Care客戶服務中心地址


XPERIA Care上門收送服務


----------------------------------

XPERIA BLOG官方APP

作者: jamesdean    時間: 2018-3-25 18:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akitohk    時間: 2018-3-25 18:25

獨立發佈會
即有機會會係IFA 2018之前 ?
作者: EVIS    時間: 2018-3-25 19:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jamesdean    時間: 2018-3-25 19:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 進滕光    時間: 2018-3-25 20:08

個配置堅既話可能係我唯一一部 S845 機,再買會係 S855 先至考慮。
作者: xzp    時間: 2018-3-25 22:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seolla    時間: 2018-3-25 22:31

回覆 9# 進滕光

基本上Premium級規格都係由UAProF , MWC預告 , XZ2系列所得既資料合併所推考的

就算有錯都不會錯得太遠
作者: usei    時間: 2018-3-30 20:56

新機有無比泰國廠做 ?

XA2 好像落價了
下半年應該好難賣 , 其他廠好可能轉 A55 或有大核的 U
作者: sl110070    時間: 2018-3-30 21:52

曲面cmos+ois廢棄嘅原因據聞係因為表現太勁,sony班高層驚會壓縮相機銷量,所以比左dual camera呢個plan B
作者: goget123    時間: 2018-3-30 22:57

回覆 13# sl110070


    計我話就係sony内鬥嚴重就真
作者: sl110070    時間: 2018-3-30 23:34

回覆 14# goget123


    可以咁講,班相機部門高層個腦迴路根本唔正常,自己手機唔會搶到自己相機market share,唔通就代表人地嘅手機唔會黎搶?
作者: minki    時間: 2018-3-30 23:42

回覆  goget123


    可以咁講,班相機部門高層個腦迴路根本唔正常,自己手機唔會搶到自己相機market sha ...
sl110070 發表於 2018-3-30 23:34

佢地覺得黑科技APPLE同***做唔到
日本人就係咁
作者: GeneralShepherd    時間: 2018-3-30 23:46

新機有無比泰國廠做 ?

XA2 好像落價了
下半年應該好難賣 , 其他廠好可能轉 A55 或有大核的 U ...
usei 發表於 2018-3-30 20:56

XZ2已經係MIT
作者: sl110070    時間: 2018-3-30 23:48

本帖最後由 sl110070 於 2018-3-31 00:43 編輯

回覆 16# minki
唔係sony覺得,事實上cmos方面apple同***的而且確差左sony幾條街,但係好多人貪方便,又唔會放大張相,所以買部影相ok嘅電話就算,即使輸相機好多
作者: ok041094    時間: 2018-3-31 00:33

回覆  goget123


    可以咁講,班相機部門高層個腦迴路根本唔正常,自己手機唔會搶到自己相機market sha ...
sl110070 發表於 2018-3-30 23:34

曲面cmos目前是canon同sony鬥,手機size應該只有sony可以做到吧
作者: seolla    時間: 2018-3-31 01:13

其實半導體個邊已經著手6th gen exmor rs

Quad-layer stacked CIS....
作者: goget123    時間: 2018-3-31 01:19

回覆 19# ok041094


    我覺得sony曲面cmos可以隨時推出架啦,不過而家市場上面根本冇對手,咪收起唔出囉
作者: corolla2003    時間: 2018-3-31 06:59

回覆  minki
唔係sony覺得,事實上cmos方面apple同***的而且確差左sony幾條街,但係好多人貪方便,又唔會 ...
sl110070 發表於 2018-3-30 23:48

認同觀點。 另有黑科技也未必一定大賣。巿場決定一切。是小眾還是大眾。


實體技術在巿場展示後,其他類似方案或copycat可在半年至一年出現。若果沒有第二代或更佳方案,過早展示只會是自剎行為。

另外手機cmos 主打外銷,不是自身手機。 有最強的也要有非旗艦的。 因為sony最大盈利是是賣技術賣cmos。

via HKEPC Reader for Android
作者: seolla    時間: 2018-3-31 20:11

最近唔知邊度流傳PF12既GFXBench圖

但係數據庫搵唔到相關資料 , 直接當fake
作者: cpk    時間: 2018-4-2 15:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei    時間: 2018-4-4 14:46

回覆  goget123


    可以咁講,班相機部門高層個腦迴路根本唔正常,自己手機唔會搶到自己相機market sha ...
sl110070 發表於 2018-3-30 23:34


相機市場現在已經是可換鏡機為主
曲面 cmos 可能會追近 1" 等級會影響到高階相機
所以都是收起唔好出
作者: usei    時間: 2018-4-6 13:51

太陽台收起 XA1
即是差不多清完貨
作者: killuazaoldyeck    時間: 2018-4-6 17:26

太陽台收起 XA1
即是差不多清完貨
usei 發表於 2018-4-6 13:51

乜時候先到XZ1再一輪減價,最近都仲企硬3400
作者: GeneralShepherd    時間: 2018-4-6 20:55

乜時候先到XZ1再一輪減價,最近都仲企硬3400
killuazaoldyeck 發表於 2018-4-6 17:26

我諗6月吧
作者: cpk    時間: 2018-4-8 00:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2018-4-8 00:49

回覆 29# cpk
要卡
作者: cpk    時間: 2018-4-8 01:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2018-4-8 01:06

回覆 31# cpk
張卡賣到錢架,如果放機/賣機就梗係唔包埋啦
作者: cpk    時間: 2018-4-8 01:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2018-4-8 01:12

回覆 33# cpk

寧願唔俾你,之後你放出嚟就因為冇額外保養而壓你價,一啲都唔出奇
作者: cpk    時間: 2018-4-8 01:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真.史提御姐    時間: 2018-4-8 01:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2018-4-8 01:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei    時間: 2018-4-8 07:48

乜時候先到XZ1再一輪減價,最近都仲企硬3400
killuazaoldyeck 發表於 2018-4-6 17:26


炮台價
XP 同 XZ 都見過 2999
XZs 最尾見過 3199

XZ1 可能代理見部機賣得夠多就唔落價往
作者: eieio    時間: 2018-4-8 08:02

回覆  goget123


    可以咁講,班相機部門高層個腦迴路根本唔正常,自己手機唔會搶到自己相機market sha ...
sl110070 發表於 2018-3-30 23:34


根本呢班相機部嘅hi hi 食屎大
作者: cpk    時間: 2018-4-8 10:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2018-4-8 11:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rrmyjj    時間: 2018-4-8 12:07

本帖最後由 rrmyjj 於 2018-4-8 12:08 編輯

華仁買左xz2c
4680
周圍都無套賣。。。
作者: cpk    時間: 2018-4-8 12:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rrmyjj    時間: 2018-4-8 13:12

回覆  rrmyjj
iMobile平80
cpk 發表於 2018-4-8 12:44

頭先11:45都未開,所以去左華仁...
作者: chris_au_yeung    時間: 2018-4-8 13:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2018-4-8 13:29

回覆 41# cpk
我上到喎

同埋正路手機測網速唔會用Fast.com,太慢喇

一係
http://www.speedtest.net/run
然後強制desktop site

一係Google個server

又或者download apps
http://speedtest.googlefiber.net
作者: cpk    時間: 2018-4-8 14:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2018-4-8 14:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2018-4-8 14:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2018-4-8 14:12

回覆 48# cpk

speedtest.net apps每次測速最高食240MB

下載120MB,上載120MB

同埋依家新版本,隻apps可以中途停止
作者: rrmyjj    時間: 2018-4-8 16:06

sony個透明filp cover $498
有無人買左,手感好唔好?
作者: chromechan    時間: 2018-4-8 17:48

回覆 51# rrmyjj

手感ok,但係如果要買嘅話,我唔會買,因為我唔鍾意用cover
作者: cpk    時間: 2018-4-8 17:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2018-4-8 17:54

回覆 53# cpk

平極係可以免費不過係要你預訂先有

今次個殼我覺得幾好,不過如果係無cover的話,我覺得更好
作者: rrmyjj    時間: 2018-4-8 22:53

本帖最後由 rrmyjj 於 2018-4-8 23:00 編輯

淘左xz2c黑膠套同透明無黑邊玻璃貼
作者: cpk    時間: 2018-4-8 22:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rrmyjj    時間: 2018-4-8 23:04

有無開手套模式試下?
s9 plus我用中空玻璃貼,部s9都有類似功能增加觸控反應
作者: chromechan    時間: 2018-4-8 23:04

回覆 56# cpk

咁係你揀錯咗啫玻璃貼近年好多款式,一唔小心就行咗冤枉路

等我report吧啦
作者: chromechan    時間: 2018-4-8 23:06

回覆 58# rrmyjj

中空玻璃貼除咗觸控問題,雖然可以用手套模式解決

不過仲有一樣嘢係解決唔到,就係Air gap引致嘅透光率問題,所以要貼實先可以解決

我最近買咗張,等我report同埋台灣假期結束,我認為可以期待吓devilcase出真全覆蓋
作者: karais    時間: 2018-4-9 00:14

sony個透明filp cover $498
有無人買左,手感好唔好?
rrmyjj 發表於 2018-4-8 16:06

去衛訊買,會員有折
Sony store 自己都無貨

via HKEPC Reader for Android
作者: rrmyjj    時間: 2018-4-9 01:38

https://www.sony-xperia.com.hk/event_36.php
優惠價購買SCTH50 filp cover
係特約經銷商到買埋,定係攞張單去sony store買 ?
作者: chromechan    時間: 2018-4-9 09:17

回覆 61# rrmyjj

同時以優惠價購買。
作者: goget123    時間: 2018-4-9 20:06     標題: 原來罪大好多機嘅mon都係support 120hz

https://www.xda-developers.com/s ... n-mode-razer-phone/

成日都收收埋埋唔知做乜原來一早由x開始已經support
作者: kuen@    時間: 2018-4-10 16:20

成日都收收埋埋唔知做乜原來一早由x開始已經support
goget123 發表於 2018-4-9 20:06


因為啲機本身電量極小,用埋120hz可能一日三叉
作者: andy12001    時間: 2018-4-10 16:35

120hz 發熱,電量倒水
作者: CHK    時間: 2018-4-10 16:38

XZP本身已經電量唔高
作者: v908    時間: 2018-4-10 17:00

肯定覺得有問題或效果唔好先唔用。個功能惦就唔駛收埋。
作者: rrmyjj    時間: 2018-4-10 22:10

下面三個虛擬按鍵可唔可以收埋,用嘅時候向上掃先出現,好似samsung s8 s9咁。
作者: cpk    時間: 2018-4-10 22:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2018-4-10 23:25

回覆 68# rrmyjj

你要安裝apps,然後做啲setup先得
作者: Carson35    時間: 2018-4-11 00:22

回覆  真.史提御姐
一手同二手相差接近二千元嘅話.....
cpk 發表於 2018-4-8 01:53

我寧願俾多二千蚊買全新,二手電話我接受唔到,點知上手點用部機,可能晚晚帶入廁所開大睇片或者揸住部機睇AV打飛機,諗起都想嘔,電話咁貼身嘅嘢我接受唔到二手。
作者: yankees    時間: 2018-4-11 00:38

本帖最後由 yankees 於 2018-4-11 00:39 編輯
我寧願俾多二千蚊買全新,二手電話我接受唔到,點知上手點用部機,可能晚晚帶入廁所開大睇片或者揸住部機 ...
Carson35 發表於 11-4-2018 00:22



    true, 打J就緊, 係差在有無shoot 係個moon 到

跟住你就貼住塊面黎講電話
作者: chromechan    時間: 2018-4-11 18:31

回覆 56# cpk

貼到咗,應該係淘寶入面,最好之一,唔係中空

平面玻璃+2.5D邊緣處理,兩塊玻璃拼接
邊緣顏色遮蓋約1mm,稍稍透光10%左右
冇殼嘅話會有刮手感覺,因為係平面玻璃
加清水殼後手感奇好


估計短時間內冇3D曲面,呢個係暫時最好覆蓋邊緣玻璃嘅唯一解決

註:冇XZ2C
作者: cpk    時間: 2018-4-11 18:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rjetso    時間: 2018-4-11 18:52

回覆  cpk

貼到咗,應該係淘寶入面,最好之一,唔係中空

平面玻璃+2.5D邊緣處理,兩塊玻璃拼接
邊緣顏色 ...
chromechan 發表於 2018-4-11 18:31


有興趣,請問係咩牌子?
作者: chromechan    時間: 2018-4-11 18:56

本帖最後由 chromechan 於 2018-4-11 18:57 編輯

回覆 74# cpk
十幾蚊人仔,冇開logo窿

不過講明先,推走邊緣嘅泡要啲時間
作者: chromechan    時間: 2018-4-11 18:56

回覆 75# rjetso
無牌
作者: cpk    時間: 2018-4-11 18:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2018-4-11 18:58

回覆 78# cpk
今晚出圖片,你再決定
作者: chromechan    時間: 2018-4-11 21:40

3幅相,自行判斷,我個人認為係目前有限選擇入面比較好(唔計去台灣痴嗰啲
有興趣就pm我問
   


作者: salesman    時間: 2018-4-12 09:26

true, 打J就緊, 係差在有無shoot 係個moon 到

跟住你就貼住塊面黎講電話  ...
yankees 發表於 2018-4-11 00:38


美顏潤肌效果
作者: karais    時間: 2018-4-12 09:56

3幅相,自行判斷,我個人認為係目前有限選擇入面比較好(唔計去台灣痴嗰啲)
有興趣就pm我問
   

...
chromechan 發表於 2018-4-11 21:40

喺灣仔298 見過依張,貼完個外觀我接受唔到

via HKEPC Reader for Android
作者: riceking    時間: 2018-4-12 10:32

3幅相,自行判斷,我個人認為係目前有限選擇入面比較好(唔計去台灣痴嗰啲)
有興趣就pm我問
   
...
chromechan 發表於 2018-4-11 21:40


而家不一定要去台灣, 老深都有一檔做全貼合全透, 你貴啲但不用坐飛機
作者: chromechan    時間: 2018-4-12 11:09

回覆 83# riceking

XZ2可能未必咁快有,同埋梗係要搵啲理由去旅行架嘛
作者: patklchung    時間: 2018-4-12 11:16

回覆  riceking

XZ2可能未必咁快有,同埋梗係要搵啲理由去旅行架嘛 ...
chromechan 發表於 2018-4-12 11:09



https://store.srsworks.com/store ... ny-xperia-xz2-front
作者: chromechan    時間: 2018-4-12 11:24

回覆 85# patklchung

呢隻係膠貼嚟
作者: Frings    時間: 2018-4-12 18:21

CSL 又咁古怪既, vowifi 得xz1 得, xz1c 同xzp 又唔得.
作者: ShekBoy    時間: 2018-4-12 19:39

CSL 又咁古怪既, vowifi 得xz1 得, xz1c 同xzp 又唔得.
Frings 發表於 2018-4-12 18:21



    下,乜xz1得?我xzp等咗好_耐 搞錯
作者: bw706    時間: 2018-4-12 20:28

下,乜xz1得?我xzp等咗好_耐 搞錯
ShekBoy 發表於 2018-4-12 19:39



XZ1 1月底安全性更新已經有csl VoWiFi,btw XZ1已有3月份安全性更新,好似修復左GPS icon長著bug
作者: ShekBoy    時間: 2018-4-12 23:51

XZ1 1月底安全性更新已經有csl VoWiFi,btw XZ1已有3月份安全性更新,好似修復左GPS icon長著bug ...
bw706 發表於 2018-4-12 20:28



    咁都得...本身一入室內就冇信號已經夠哂火
作者: e847sp    時間: 2018-4-13 09:48

回復 87 #Frings

xz都用到,不過佢website冇講

via HKEPC Reader for Android
作者: patklchung    時間: 2018-4-13 09:57

XZ1 1月底安全性更新已經有csl VoWiFi,btw XZ1已有3月份安全性更新,好似修復左GPS icon長著bug ...
bw706 發表於 2018-4-12 20:28


XZ2, XZP CSL, Sun Mobile冇VoWiFi
作者: riceking    時間: 2018-4-13 12:32

回覆  riceking

XZ2可能未必咁快有,同埋梗係要搵啲理由去旅行架嘛 ...
chromechan 發表於 2018-4-12 11:09


已經有
作者: abbywu    時間: 2018-4-13 20:27

請問一下,我部xz2, 有個叫 avg protection嘅apps 係背景長著,到底有乜用?熄左有影響嗎

via HKEPC Reader for Android
作者: sharp    時間: 2018-4-13 20:36

請問一下,我部xz2, 有個叫 avg protection嘅apps 係背景長著,到底有乜用?熄左有影響嗎

via HKEPC Reade ...
abbywu 發表於 2018-4-13 20:27

防毒軟件
係設定-應該程式和通知-應用程式資訊- avg protection
作者: abbywu    時間: 2018-4-13 20:42

唔該哂師兄

via HKEPC Reader for Android
作者: usei    時間: 2018-4-14 11:56

太陽台上代機 -1 舊
作者: nisden    時間: 2018-4-15 09:04

剛買了XZP 但打斜睇發現頂有D光位,依D係咪叫漏光? 正唔正常?

IMG_20180414_214751 by lokpo, 於 Flickr
作者: 進滕光    時間: 2018-4-15 09:41

回覆  進滕光

基本上Premium級規格都係由UAProF , MWC預告 , XZ2系列所得既資料合併所推考的

就算有錯都 ...
seolla 發表於 2018-3-25 22:31


謝謝!因早前入得太多 S835 貨,就算買一部 S845 都會非常謹慎選擇。Sony Premium 級別是值得考慮的。
作者: 0kcal    時間: 2018-4-15 10:05

剛買了XZP 但打斜睇發現頂有D光位,依D係咪叫漏光? 正唔正常?

by , 於 Flickr
nisden 發表於 2018-4-15 09:04



    edge backlighting lcd 點整都係會邊位光D.
所謂漏光係嚴重背光不平均, 通常用黑色畫面測試.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2