Board logo

標題: 到底m字額mon係用幾平價錢賣比d手機廠? [打印本頁]

作者: gbaxp    時間: 2018-5-9 10:09     標題: 到底m字額mon係用幾平價錢賣比d手機廠?

本帖最後由 gbaxp 於 2018-5-9 10:26 編輯

iPhone減產引致剩低大把m字額 Mon,明明唔賣得都有 Android機出,***係唔係超低價賣比d手機廠?
仲見到大量打手文話幾多幾多人買,d文完全唔講手機市場飽和,手機賣少左先顯得m字額機( iPhone X)賣得多,
而且數據顯示實際上 iPhone 7/8賣得多過iPhoneX

via HKEPC Reader for Android
作者: Mrcheng    時間: 2018-5-9 10:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gbaxp    時間: 2018-5-9 11:26

希望三星自己唔好出M字MON
Mrcheng 發表於 2018-5-9 10:25

呢個就係最搞笑***自己無出/唔出m字額機,但係都大把廠出

via HKEPC Reader for Android
作者: wct    時間: 2018-5-9 12:22

iPhone X個M係特闊,冇其他廠啱用喎。
作者: getronics    時間: 2018-5-9 13:25

apple 食a 級貨。 仲有堆B級要散。 平實唔會平得去邊。
作者: keithjai    時間: 2018-5-9 20:09

乜你覺得係同一個mon
我唔用 就比你用?

btw三星oled產能大把廠搶住要


via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2