作者: eniao 時間: 2019-2-2 12:36 標題: 手機虧仍是 Sony 上季財報的主旋律
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wct 時間: 2019-2-2 13:01
仲有台仔嘅Help This Compnay 同子龍任務,不過就唔知仲有幾耐命
作者: EVIS 時間: 2019-2-2 13:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smchkman 時間: 2019-2-3 08:54
本帖最後由 smchkman 於 2019-2-3 10:08 編輯
主要原因系個款老土(個設計師一早要鈔),十年堅持不變方角,外穀大又重又鈍,上下厚巴實用率低,唯一只有相机系賣点,背離主流市塲,以前日本仔廠系多變迎合客戶而取得銷售成功,sony就堅持保守真吾明!
衣二十年韓國仔開始取代日本仔电器市場地位,真系教悉徒弟冇師父,日本幾間电器大廠破產賣埋比外資而開始未落。
現在只死忠和賓妹(平價型號)才會買,想吾虧舌都幾難!
真系驚佢步當年nokia後塵(堅持吾跟大隊玩安卓)摺埋手机部門,市面又少一個選擇
作者: bicycle_bicycle 時間: 2019-2-3 08:56
六七年前我已預言智能手機只會剩下大陸同apple
作者: ching4096 時間: 2019-2-3 09:09
唔好話SONY, 日本手機係本土同海外都小人用, 全世界最崇日嘅台灣都無咩人會用日本手機, 真係有啲跌眼鏡
作者: bdrom 時間: 2019-2-3 09:16
銷售額同利潤係兩回事
作者: 餓狼 時間: 2019-2-3 09:39
2018年尾既所謂旗艦機
仲係得64gb ROM
仲係冇得俾人揀
人哋cheap雞千元低端機又係64gb ROM
我覺得
係蝕得有道理嘅
作者: cpk 時間: 2019-2-3 09:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 餓狼 時間: 2019-2-3 09:59
本帖最後由 餓狼 於 2019-2-3 10:13 編輯
記得Sony呢季業績
真係一部PS4救全家

呢季得Mobile蝕
其他都有賺
[attach]2108384[/attach]
作者: cpk 時間: 2019-2-3 10:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2019-2-3 10:09
回覆 10# 餓狼
相機同 cmos 分開
cmos 應該重有錢賺
手遊超賺錢
作者: cpk 時間: 2019-2-3 10:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: russiaak47 時間: 2019-2-3 10:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 餓狼 時間: 2019-2-3 10:20
當年賣HQ大樓填氹
租返同一大樓頂都而家
果陣好多fans話Sony 喺本土金融地產先係強項
我真係笑下算了
而家見真章
同Mobile一齊鬥蝕
作者: 餓狼 時間: 2019-2-3 10:25
客仔睇3圍
你飛機場身材收人supermodel 嘅價
service又cut盡
除咗非理性熟客仔
有幾多人肯落搭丫
作者: kofz 時間: 2019-2-3 10:31
Sony 手機算係有 d獨創性
不過同級比人出得遲
加上硬件又咁足料
市佔越來越細好正常
作者: stephen1029dog 時間: 2019-2-3 10:38
Rom小,ram小,佢最先出大mon,之後掉轉唔出。款越出越唔靚。冇左vaio特色。
via HKEPC Reader for Android
作者: 餓狼 時間: 2019-2-3 10:49
Rom小,ram小,佢最先出大mon,之後掉轉唔出。款越出越唔靚。冇左vaio特色。
via HKEPC Reader for Andro ...
stephen1029dog 發表於 2019-2-3 10:38
VAIO個名都賣咗俾大6 出高端laptop昆水啦
咁講老實
Sony一向都係唔係行spec果條路
一樓都sell樣
唔用得都睇得
以前同gen既機佢最貴spec嘛嘛但係外形design一定殺晒
而家........
算把啦
fmw 雙卡仲係垃圾級management + procedures
訊號接收又唔好
專心做好遊戲業績嚟俾Mobile蝕喇
作者: cpk 時間: 2019-2-3 11:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 餓狼 時間: 2019-2-3 11:20
計唔掂
咪好似VAIO咁
賣咗Xperia 個brand囉
有人肯接的話
連影音都有賺
你Mobile仲要蝕住做
為乜呢?
PS4 都尾水
新series 投產 + 過度
Sony要保住維生命脈為大前提
要唔少錢ga
作者: 摩哥拿 時間: 2019-2-3 11:41
sony 手機部蝕錢係自己攞黎, ( 由z1 到現在 )佔屏率少寬額寬下巴, XA系列 錯配規格同XL系列過於接近, 連定位都唔清晰到底sony係想XA做入門級定想佢做中低階 or 中高階市場? 大屏流行時原本可以爭取到一些人氣 XA Ultra 點之錯配大機細電仲要用埋MTK真係搵鬼買, 到XA2 Ultra 同 XA 2 plus 都唔諗下上代部機缺點係邊加以改進符合到用家想要嘅野, S660賣3千7都接受到但S630賣哩個價當買家係水魚黎。
作者: suzysuzy 時間: 2019-2-3 12:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2019-2-3 12:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: russiaak47 時間: 2019-2-3 13:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ponghk 時間: 2019-2-3 13:48
你令我想起我部 Arc, Arc S, Xperia S .....
作者: EVIS 時間: 2019-2-3 14:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JLV1818 時間: 2019-2-3 14:51
本帖最後由 JLV1818 於 2019-2-3 14:52 編輯
總之LG sony HTC等,旗艦機規格,賣中低階機價錢,先有生路.....
三星仲可以頂下,不過遲d都唔樂觀,如果cut埋3.5mm及microSD,死得仲快
via HKEPC Reader for Android
作者: Mr.K 時間: 2019-2-3 15:47
根本無心做電話
永遠都慢其他牌子最小一代,如果大陸機直頭兩代
作者: KING008 時間: 2019-2-3 15:48
根本冇心做, 寬額寬下巴, 咁既設計搵鬼買
作者: DoraemonKing 時間: 2019-2-3 16:19
閉門造車
市場有市場o既旋律
sony有sony o既旋律
作者: Lara-Croft 時間: 2019-2-3 16:58
xa2 +
本來都睇岩, 但兩千幾近三千, 用 s630 真心買唔落
作者: cpk 時間: 2019-2-3 17:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FabreKC 時間: 2019-2-3 17:37
回復 11 #cpk
影像部你指電視? 但今季財報全線業務都低過預測
via HKEPC Reader for Android
作者: ki_cat 時間: 2019-2-3 18:09
回復 19 #餓狼
vaio唔係賣俾大陸.係日本產業基金果類.
專收日本蝕錢垃圾玩
via HKEPC Reader for Android
作者: 摩哥拿 時間: 2019-2-3 18:14
本帖最後由 摩哥拿 於 2019-2-3 18:16 編輯
回覆 23# suzysuzy
梗係唔值啦, 如果最求音質嘅朋友唔會揀哩部.
原本 xa 系列玩窄邊屏應該都賣得下比佢自己搞死埋
部旗艦機zx系列就食老本年年都係一樣樣根本冇設計過, ram又少rom又細相機又冇調較到最好,
對手用返自己出嘅零件比起本家做得還要好, 根本冇心想製作吸引人購買產品
作者: Miipp 時間: 2019-2-3 18:15
出肥皂手機全球首創,夠肥夠厚足斤兩
作者: ki_cat 時間: 2019-2-3 18:23
FGO好似係SONY MUSIC 出
唔計落遊戲部門
遊戲部門出D 大眾GOLF手遊,無人玩
作者: 3dgold 時間: 2019-2-3 18:27
索尼手機設計真係太落後,好難幫襯得落手

作者: ki_cat 時間: 2019-2-3 18:44
本帖最後由 ki_cat 於 2019-2-3 18:46 編輯
越出越柒,早就應該執左佢.當年同Ericsson買番來,錯唒.
via HKEPC Reader for Android
作者: eddychoy04 時間: 2019-2-3 18:50
哩樣我想講好耐, XY 佢個 Z , 都唔知邊部打邊部。
作者: eddychoy04 時間: 2019-2-3 18:57
Sony 一向是日本的 Apple, 奉行封閉主義。
還有戀棧息日 Walkman, PSP , P1 DC, 新力單槍電視機的輝煌時代,
完全唔理人感受。
手機界 Sony 從來末威過, 唔好有祈望喇。
作者: 199802 時間: 2019-2-3 19:33
Sony 一向是日本的 Apple, 奉行封閉主義。
還有戀棧息日 Walkman, PSP , P1 DC, 新力單槍電視機的輝煌時 ...
eddychoy04 發表於 2019-2-3 18:57
但係日本人寧願用Apple 都唔用SONY
SONY真心現在好無特出之處,non-中國品牌3*價下LG平過Sony ,效能相近,LG部質比起G5前有改善。
中階機睇唔明Sony 定位,同LG一樣雜亂
via HKEPC Reader for Android
作者: cpk 時間: 2019-2-3 19:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2019-2-3 19:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: linggle 時間: 2019-2-3 19:54
Sony行緊當年Help this嘅舊路,同期spec差過人又唔係平過人,design又唔靚。
via HKEPC Reader for Android
作者: kenho88 時間: 2019-2-3 20:24
傳聞中的XZ4好似幾好,個樣都幾好
作者: 餓狼 時間: 2019-2-3 20:25
arc s 好嘢嚟
當年係少RAM頂唔到先換
Xperia S 好似係回歸第一炮
條LED
作者: 餓狼 時間: 2019-2-3 20:26
謝指正
作者: Andyios 時間: 2019-2-3 20:41
Sony ceo話,為左霸住市場,蝕錢都要繼續
作者: Andyios 時間: 2019-2-3 20:47
Sony 手g專出雞肋功能,又死不悔改。
萬年64gb rom, 抽插sim reoot, 手g界健身器材
4k解像度用途有限,如支援遊戲都叫做常用
即使機身巨大,電池不過4000
賣價過高,最搞笑好快又減價
作者: russiaak47 時間: 2019-2-3 20:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doppelganger 時間: 2019-2-3 21:20
回覆 52# russiaak47
但今次部XZ2P減價比預期慢喎

作者: waibbchun 時間: 2019-2-3 22:09
SONY 向來都唔係賣SPEC
以前一出 XPERIA S 透明帶都係賣樣..
XPERIA Z 方角以前無咩機出好型..
仲未計XPERIA ARC S...
而家樣又無乜特別..
SPEC當然唔夠人黎..相機影出黎仲差過買佢CMOS的其它廠..
跟人地走..加大電池搞到部機過200克..
無晒方向..
作者: cpk 時間: 2019-2-3 22:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eddychoy04 時間: 2019-2-3 22:50
是的,兇宅送成籮野, 果堆野值成千銀。
作者: Miipp 時間: 2019-2-4 00:20
Xz2p 減價都死,又唔係大 mon 但磚頭咁重
作者: howaihenry 時間: 2019-2-4 00:27
Sony 主場討論區仲講緊咩咩黑科技
機都唔大賣,有鬼用
過去得佢獨家有防水旗艦機,真係一個賣點
但現今3* , Apple 都有啦
得返4K Mon無賣俾人? 仲岩聞Mon人士,但周街都全屏,水滴Mon。。。如何吸睛?
via HKEPC Reader for Android
作者: smchkman 時間: 2019-2-4 01:15
乜佢重有市塲咩?
作者: jacob_1 時間: 2019-2-4 02:36
最唔明係叫好的Z Ultra點解咁快斷貨同埋唔出後繼.
鍾意佢堅持旗艦有3防同實體相機制, 唯一可惜係無咗手機孔.
以前嘅Sony rom任刷唔變磚, 而家無咗呢支歌係唱了. 不過近兩年好似無乜人再玩rom了
作者: howaihenry 時間: 2019-2-4 08:22
Z Ultra 生不逢時,我無記錯都係等到大跌價先多人買,點會出後繼機呢
via HKEPC Reader for Android
作者: roytam1 時間: 2019-2-4 11:05
think different呀老細,成街都懶全屏,然後又Super7樣,steve jobs都畀tim cook激到返生咁滯。
作者: 呆呆的聰 時間: 2019-2-4 11:11
XZP/XZP2 個 4K IPS MON 唔係LG架咩?
作者: usei 時間: 2019-2-4 11:12
XA2 Ultra 其實不錯
只可惜不是用 8 系 U
作者: KwokAngus 時間: 2019-2-4 11:31
financial service 哪裡有蝕錢
作者: KwokAngus 時間: 2019-2-4 11:38
imaging 係consumer/prosumer 相機/錄影機,professional/broadcasting 錄影機/剪播系統/solution,cinema 錄影機/剪接,影院投射音響定位,醫療影像
作者: 摩哥拿 時間: 2019-2-4 12:06
回覆 64# usei
XA2 Ultra 如果肯用 835 or 845 應該會大賣
作者: ki_cat 時間: 2019-2-4 12:42
好似JDI定sharp,總之唔關SONY事
作者: GeneralShepherd 時間: 2019-2-4 12:48
Sony Mobile要摺由2013年聽到而家
相關嘅討論內容都係2013年睇到而家
via HKEPC Reader for Android
作者: hiace之男 時間: 2019-2-4 12:50
Sony真係恨鐵不成鋼,但係次次啲旗艦機到最後清貨價都係忍唔住手買咗
作者: pingkuen 時間: 2019-2-4 12:53
以前 SONY 就算軟件唔得, 都叫做有個樣呃下人, 氹左人買左部機先啦. 而家連個樣都搞成咁, 真係唔知佢想點了
而家部 XZ3個樣係好左, 但成部三叔咁, 想點 -.-
佢其中一個賣點, 按機身側邊有野彈出黎的功能, 連個 SALES都搞唔掂, 笑死人咩
作者: usei 時間: 2019-2-4 13:45
本帖最後由 usei 於 2019-2-4 13:46 編輯
回覆 71# pingkuen
樣好睇設計師捉唔捉到潮流
捉唔到就
如果 Sony / LG / HTC 唔做手機 , 少左競爭 , 大家唔會有好日子過
作者: pingkuen 時間: 2019-2-4 15:02
D 人話個樣悶, 佢就轉款啦, 點知轉到咁, 真係唔轉好過轉....
而選擇少方面又真係慘, LG, HTC 又自殺咁款, NOKIA 又未成氣候咁, 彷彿得返三叔同蘋果咁, 個 D 大 6 山寨機真係你用埋我個份吧 -.-
作者: usei 時間: 2019-2-4 15:07
回覆 73# pingkuen
如果得番 *** 水果 同 中國品牌
相信大家都唔想
作者: Andyios 時間: 2019-2-4 18:36
Sony Mobile要摺由2013年聽到而家
相關嘅討論內容都係2013年睇到而家
via HKEPC Reader for And ...
GeneralShepherd 發表於 2019-2-4 12:48
點解會摺?
Sony ceo話蝕錢都會繼續做
作者: eddychoy04 時間: 2019-2-4 18:48
還有 L豬 和 Nokia.
作者: smchkman 時間: 2019-2-4 19:16
唉,LG愈出愈吾惦,nokia復出又吾生性出埋d遲一代既机,兩間野咁落去都吾知崖得幾夸會摺
作者: 199802 時間: 2019-2-4 19:40
Nokia 貼牌機,旗艦機不了
。LG品牌面子同策略問題,會繼續玩 via HKEPC Reader for Android
作者: cpk 時間: 2019-2-4 19:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yizi 時間: 2019-2-4 20:14
SONY唔玩睇怕我要轉用Iphone, 再唔係NOKIA
作者: eddychoy04 時間: 2019-2-4 20:20
Agreed, 死都唔用大 6 機.
唔信大 6 機可做瓜 *** 及 i 燶。
作者: doppelganger 時間: 2019-2-4 20:25
回覆 81# eddychoy04
我應該都會向上面2位師兄嘅方向考慮
作者: KING008 時間: 2019-2-4 20:31
全球市場的確做唔瓜 *** 及 i 燶
作者: yizi 時間: 2019-2-4 20:39
如果美國佬唔禁運芯片俾華為, 華為市佔率遲早超越三星同APPLE, 兩年內應該得, 快既出年已經得, 而家根本不公平競爭, 華為根本係國企, 運用國家資源補貼打殘其他競爭對手
作者: Andyios 時間: 2019-2-4 20:59
Android市佔年年比iphone高,iphone死左未?
作者: skywalker167 時間: 2019-2-4 21:03
本帖最後由 skywalker167 於 2020-5-24 18:20 編輯
因為覺得不好 所以DEL了
作者: Andyios 時間: 2019-2-4 21:05
變左做會長,如果會長加代表取締役。
權力可以大過ceo
作者: KING008 時間: 2019-2-4 21:08
我身邊有人系Sony手機死忠,買返來年幾就壞D野(例如相機壞),但就繼續買
我覺得日本的設計風就系簡約,四四方方得來又好有美感
Nokia有D中價機性價比吾錯
skywalker167 發表於 2019-2-4 21:03
Sony 先玩返全面屏,
相信會多返D人買
作者: doppelganger 時間: 2019-2-4 21:20
回覆 84# yizi
當年***都好似係喎
作者: vin726 時間: 2019-2-4 21:34
唔講SPEC住
成日提乜乜全面屏物物屏佔比,落後設計,乜而家D手機有"設計"可言?到最後(今年內就會發生)全部牌子都應哂你地要求得番4條粗幼一樣既幼邊,正面得塊屏幕,咁就最前衛先進有設計喇。
成日講到唔係全面屏無人會用,又唔係街睇下仲有幾多人仲用緊IP6~8,各種上下仲有留位既AN機,唔講我以為而家9成9人已經用緊NEX,開孔屏呢D"設計"既電話

作者: eddychoy04 時間: 2019-2-4 22:00
C 兄呢個 post 完全認同。
作者: eddychoy04 時間: 2019-2-4 22:01
*** 而家都係。
作者: Baron 時間: 2019-2-4 23:26
罪大個樣真係越來越醜,以前都覺得幾靚,依家啲款真係咪搞。
LG同HTC近期啲款已經好咗好多,可惜價錢太貴,無咩update,將來真係無咩手機好揀
作者: 199802 時間: 2019-2-5 00:32
台灣2018 top 50 手機銷售榜,大部份中階入門為主,3* J 系竟然咁多人J
https://youtu.be/WCWsL1S_J5w
via HKEPC Reader for Android
作者: howaihenry 時間: 2019-2-5 02:28
回復 90 #vin726
我班iphone 朋友,佢地唔轉做iphone X/Xs, 只有一個理由,iphone X/Xs太貴。有得用,唔會唔買全面屏。
而且你睇iPad Pro, Asus Zenbook 都開始走全面屏,唔可能用因為唔想所有機都一樣設計,無特色為借口,而留返上下粗邊自殺
via HKEPC Reader for Android
作者: chunchun18422 時間: 2019-2-5 06:16
SONG機D名分唔到

作者: JayL 時間: 2019-2-5 10:08
其實Sony 個ROM 係沒有特點,硬件ok
換卡要reboot, 相機只係拍攝only, scan 下 barcode等等乜都無。唔通一個app 做一件事?
64G ROM 我真係頂唔住住,只有將部XZP做後備機,用返iPhone XR算。
作者: skywalker167 時間: 2019-2-5 11:14
本帖最後由 skywalker167 於 2020-5-24 18:20 編輯
因為覺得不好 所以DEL了
作者: 凍檸茶 時間: 2019-2-5 13:27
其實我都想講追全面屏只有玩機某些先狂追捧
而且攪部部機都差唔多樣,整了個套直頭唔睇牌子名都分唔到.係分到係未u或之後孔屏
講落後不如話而家越出越怪
作者: 康士富 時間: 2019-2-5 16:57
Sony剩係一隻fgo都唔知賺幾多
仲有拍戲
想佢執笠真係要慢慢等下
不過手機sony真係好似wfc咁

