Board logo

標題: SAMSUNG 入門手機 Galaxy A01, 6+128 800有找 (FCC UPDATED FAKE NEWS) [打印本頁]

作者: youna    時間: 2019-12-18 10:31     標題: SAMSUNG 入門手機 Galaxy A01, 6+128 800有找 (FCC UPDATED FAKE NEWS)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvinleeabc    時間: 2019-12-18 10:38

439+720p+3k mAh噴水電,拎去堆填都嫌阻掟

via HKEPC Reader for Android
作者: youna    時間: 2019-12-18 10:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dean    時間: 2019-12-18 11:03

黎到香港
真係800蚊先算
作者: youna    時間: 2019-12-18 11:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: acidrain    時間: 2019-12-18 11:05

本帖最後由 acidrain 於 2019-12-18 11:13 編輯

一樣係a53 x8
12nm vs 14nm
應該同625差唔多 但慳電少少

開工粗用一流
作者: hohohea    時間: 2019-12-18 11:37

呢部係咪A系唯一細機?

好痴線三星要細機就一定要S10E/S10/NOTE10
作者: youna    時間: 2019-12-18 11:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei    時間: 2019-12-18 11:40

用 whatsapp 應該都夠用
作者: YANG    時間: 2019-12-18 11:45

香港人捨得買旗艦機,事實上好多人負擔唔起。
呢啲機,好明顯係畀印度同非洲市場。
作者: ff8yes    時間: 2019-12-18 11:46

今時今日,
拎成千銀買部439機,
都真係好垃圾下
作者: W.H.Y.    時間: 2019-12-18 11:57

同牌A20s , S450(4+64GB) 開價 $1598, 我就唔多信嚟部會香港賣兼低過1千
作者: hohohea    時間: 2019-12-18 12:01

呢部係咪A系唯一細機?

好痴線三星要細機就一定要S10E/S10/NOTE10
hohohea 發表於 2019-12-18 11:37



    所以將細機推去FLAGSHIP NICHE MARKET? HAHA
作者: YHO    時間: 2019-12-18 12:18

720P + 垃圾 U 要幾多電?
youna 發表於 2019-12-18 10:56

439, 一D都唔垃圾,antutu有9萬幾分,仲快過過氣旗艦 808,810之流,日常好順,打機就唔好諗了

via HKEPC Reader for Android
作者: slt    時間: 2019-12-18 14:34

本帖最後由 slt 於 2019-12-18 14:49 編輯

回復 14 #YHO

但 720p 垃圾,除非用在細mon機,使到個 dpi 去返 350dpi 以上

(如果以 19.5:9 比例計,350dpi 720p 大約係 4.9" mon。

公式為 720/350*sqrt(1+(19.5/9)^2) 。換做 16:9  係 4.2吋)
作者: ininin    時間: 2019-12-18 14:48

又唔係三星自己生產,都唔知係唔係貼牌機
作者: slt    時間: 2019-12-18 15:02

回復 16 #ininin

iphone都唔係蘋果生產囉,可唔可以咁比喻?
作者: WaveBun    時間: 2019-12-18 15:55

呢d機買畀工人姐姐用ok喎
作者: WaveBun    時間: 2019-12-18 16:00

用 whatsapp 應該都夠用
usei 發表於 2019-12-18 11:40


實際上好多工人姐姐同老人家都只係需用手機簡單上網, 唔需要用到超勁機能
作者: usei    時間: 2019-12-18 16:13

香港人捨得買旗艦機,事實上好多人負擔唔起。
呢啲機,好明顯係畀印度同非洲市場。 ...
YANG 發表於 2019-12-18 11:45


印度小米市佔好高
早入去 + 平
作者: jojoingame    時間: 2019-12-18 16:16

呢D岩用黎做公司機, 跌左都唔肉赤
作者: ininin    時間: 2019-12-18 16:45

回覆 17# slt


    我懷疑呢部A01係貼牌, 連設計都唔知係唔係三星搞
作者: hohohea    時間: 2019-12-18 16:46

回復 ininin

iphone都唔係蘋果生產囉,可唔可以咁比喻?
slt 發表於 2019-12-18 15:02



貼牌機即係設計都唔係佢自己做.
作者: 偉偉偉    時間: 2019-12-18 19:58

8舊水絕對抵玩最起碼無後門送
作者: pkf    時間: 2019-12-18 20:18

439, 一D都唔垃圾,antutu有9萬幾分,仲快過過氣旗艦 808,810之流,日常好順,打機就唔好諗了

via HKEPC ...
YHO 發表於 2019-12-18 12:18

即係快過我部5年前嘅801旗艦?

部sd 801我仲用緊, 行得走得係ram 2g有時會窒

via HKEPC Reader for Android
作者: free3sky    時間: 2019-12-18 20:38

黎到香港
真係800蚊先算
dean 發表於 2019-12-18 11:03



    無錯, 應該加1 倍
作者: kit228    時間: 2019-12-19 00:00

6G RAM有d吸引
作者: btx880    時間: 2019-12-19 02:30

香港人捨得買旗艦機,事實上好多人負擔唔起。
呢啲機,好明顯係畀印度同非洲市場。 ...
YANG 發表於 2019-12-18 11:45



其實世界有好多國家嘅人都好窮   下下用EPC標準黎買電話   咁就死得   人地唔需要咁高性能  有得聽下音樂  覆下訊息都好開心   有時自己覺得每年追旗艦機都好浪費錢   睇見人地果邊真係幾慘!
作者: usei    時間: 2019-12-19 11:57

黎到香港
真係800蚊先算
dean 發表於 2019-12-18 11:03


國行要 17% 稅
港行價格一向受國行影響
作者: youna    時間: 2019-12-19 12:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stephen1029dog    時間: 2019-12-19 12:15

老人機720無乜問題。等睇係未港行真開800?

via HKEPC Reader for Android
作者: stephen1029dog    時間: 2019-12-19 12:18

439, 一D都唔垃圾,antutu有9萬幾分,仲快過過氣旗艦 808,810之流,日常好順,打機就唔好諗了

via HKEPC ...
YHO 發表於 2019-12-18 12:18 PM

810約8萬份。

via HKEPC Reader for Android
作者: rrvv    時間: 2019-12-19 12:46

老人機720無乜問題。等睇係未港行真開800?

via HKEPC Reader for Android
stephen1029dog 發表於 2019-12-19 12:15


under 1000 sure buy.  6+128, better than most CN phones.
作者: new68u    時間: 2019-12-19 12:54

極期待!
作者: normalyan    時間: 2019-12-19 13:16

under 1000 sure buy.  6+128, better than most CN phones.
rrvv 發表於 2019-12-19 12:46

I very much have mu doubts too, no one can't get cheaper than redmi...
作者: 佳士    時間: 2019-12-19 15:22

開工機一流啦
作者: getronics    時間: 2019-12-19 15:27

香港定左價先講,唔好自high 住。
作者: jacky_chua    時間: 2019-12-19 16:26

回覆  btx880


    EPC標準係1000蚊頂級CPU
youna 發表於 2019-12-19 12:08


人地想 1.5K 就有哂 855+, 12GB RAM, 512GB ROM, 4K mon
作者: getronics    時間: 2019-12-19 16:43     標題: IQOO 差唔多呢個條件

人地想 1.5K 就有哂 855+, 12GB RAM, 512GB ROM, 4K mon
jacky_chua 發表於 2019-12-19 16:26

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Mrcheng    時間: 2019-12-19 21:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KING008    時間: 2019-12-19 21:37

回覆  btx880


    EPC標準係1000蚊頂級CPU
youna 發表於 2019-12-19 12:08

大陸機, 千元用7系U,
所以呢D咪垃圾囉


作者: youna    時間: 2019-12-19 22:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KING008    時間: 2019-12-20 00:19

回覆  KING008


    但你始終係大陸機呢
youna 發表於 2019-12-19 22:55

有乜問題先?
平靚正
作者: pingkuen    時間: 2019-12-20 00:57

回覆  KING008


    但你始終係大陸機呢
youna 發表於 2019-12-19 22:55



  咁我寧願買三叔好過大 6機了
作者: JIMillim    時間: 2019-12-20 01:19

439, 一D都唔垃圾,antutu有9萬幾分,仲快過過氣旗艦 808,810之流,日常好順,打機就唔好諗了
YHO 發表於 2019-12-18 12:18 PM

打機都唔差
https://youtu.be/P6snUOXI6lM
作者: ShawnLo    時間: 2019-12-20 03:33

一千或以下港紙都OK既, 應該幾適合d細路仔, 5/60歲, 或者做地盤工人等等要黎粗用就fit啦。u同mon都廢就正常既, 個牌子鍾唔鍾意就見人見智啦, 但起碼唔係果啲opp咩, 乜米物米等等既呢啲大陸機, 大陸廠貼牌又好乜都好啦起碼都叫Samsung丫。
作者: normalyan    時間: 2019-12-21 11:08

有spec啦, 唔係你講嘅喎...

5.7" 720p 2gb 16gb rom

A01 spec
作者: louis3412    時間: 2019-12-21 12:00

應該DDR3L同emmc 但點都夠啦
samsung有rom加持

via HKEPC Reader for Android
作者: oscarluk    時間: 2019-12-21 13:23

粗用機一流,三星近期出多左呢類低檔機搶市場

via HKEPC Reader for Android
作者: stephen1029dog    時間: 2019-12-21 13:38

有spec啦, 唔係你講嘅喎...

5.7" 720p 2gb 16gb rom
normalyan 發表於 2019-12-21 11:08 AM

個個跟車太貼

via HKEPC Reader for Android
作者: youna    時間: 2019-12-21 13:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iamla    時間: 2019-12-21 13:58

https://www.sammobile.com/news/g ... -gets-fcc-approval/

作者: calvinleeabc    時間: 2019-12-21 14:15

2+16,我阿嫲都嫌廢啦

via HKEPC Reader for Android
作者: iamla    時間: 2019-12-21 14:26

*** marketing always slow response + no planning.
Redmi 7A big sale at India (now $630 for S439, 2+32G, 4000mAh battery in HK)
作者: 竹皮    時間: 2019-12-21 14:31

粗用機一流,三星近期出多左呢類低檔機搶市場

via HKEPC Reader for Android
oscarluk 發表於 2019-12-21 13:23


個配置真係收左大陸機皮
作者: iamla    時間: 2019-12-21 14:34

個配置真係收左大陸機皮
竹皮 發表於 2019-12-21 14:31


收得皮
個配置 2+16G
作者: getronics    時間: 2019-12-21 15:12

所以話唔好先自high.
作者: ff8yes    時間: 2019-12-21 15:26

收得皮
個配置 2+16G
iamla 發表於 2019-12-21 14:34

2+16,
上個fb應該都lag,
搵返N年前部note2應該都係咁上下
作者: sunyan12    時間: 2019-12-21 15:50

個配置真係收左大陸機皮
竹皮 發表於 2019-12-21 14:31


2+16 ?點收?收自己皮就得!
作者: jacky_chua    時間: 2019-12-22 12:24

2+16?
仲衰過 Xperia XA Ultra (3+32)
作者: slt    時間: 2019-12-22 12:30

回復 49 #oscarluk

低檔機要用返低檔價錢先搶到市場
作者: Mrcheng    時間: 2019-12-22 19:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: reliever    時間: 2019-12-22 21:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: reliever    時間: 2019-12-22 21:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2