Board logo

標題: 小米係咪打算放棄hk市場?無咩新機出 [打印本頁]

作者: SSII    時間: 2020-3-31 23:41     標題: 小米係咪打算放棄hk市場?無咩新機出

之前9t pro ,米9用855算新,
但宜家無賣

得note10係730g算新小小
紅米note8pro mtk少人買

陳年max3, mix2s仲係度等水魚買

唔通真係比人裝修完間舖後怕左香港人?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: cantona7    時間: 2020-4-1 00:08

香港清小米死貨

中國新機,出完半年後先有
作者: outdays    時間: 2020-4-1 00:16

一部電話又吾系乜野貴野,700萬vs14億市場,你覺得呢?
作者: slt    時間: 2020-4-1 00:41

本帖最後由 slt 於 2020-4-1 10:05 編輯

係「14億市場」 vs 「全球減14億市場」。
作者: hkabcdefg    時間: 2020-4-1 01:26

唔做香港行貨, 都有班人經網購或水貨買, 對小米冇咩損失, 仲唔駛大搞香港售後同維修. 唔網購或水貨買嘅人, 你有行貨都未必買, 咁有咩原因小米要睇香港市場.

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: SSII    時間: 2020-4-1 01:44

補充返

香港出既機基本上係同台灣睇齊,大家同步
上過去台灣官網睇, d機一樣好少

正確講係小米好似放棄台灣,香港市場

宜家係印度仲更加多機賣

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: thomas668    時間: 2020-4-1 01:57

佢就出MI10 PRO LA

WAIT
作者: zoulo    時間: 2020-4-1 02:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gordan9890    時間: 2020-4-1 02:23

印度市場咁大,又成功咗,邊得閒理香港
作者: ff8yes    時間: 2020-4-1 02:25

放棄香港就正常,市場又細,
又被人搗亂,
不過冇港行即係冇港Rom,
又係麻煩d
作者: thomas668    時間: 2020-4-1 04:24

回覆 10# ff8yes


    K20PRO 行國ROM
唔覺有咩煩
作者: yoyo348    時間: 2020-4-1 04:41

你記住,有D公司係唔靠賣野賺錢…係靠股票賺錢。例子, 小米,Sony
作者: kaiming2005    時間: 2020-4-1 06:43

https://m.eprice.com.hk/mobile/talk/4568/215529/1/
引述“e價格”網站所講 小米10同10pro在4月22日在香港發佈

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: louis3412    時間: 2020-4-1 08:27

數字系列一向遲23個月

via HKEPC Reader for Android
作者: little_eel    時間: 2020-4-1 09:56

最主要係冇野抄同冇得再平, 佢只識抄人啲野同人鬥平, 宜家高階機佢因為冇錢賺要賣差唔多價錢冇人要買, 中低階又唔夠其他人平, 雞肋!
作者: iChan    時間: 2020-4-1 10:04

回覆  ff8yes


    K20PRO 行國ROM
唔覺有咩煩
thomas668 發表於 2020-4-1 04:24


係唔係用唔到android pay?
作者: ccw2    時間: 2020-4-1 10:16

話就話香港700萬, 實際大多數iphone samsung,
市場又細又大競爭,人工鋪租賺埋都唔夠比
作者: 野野夜孩子    時間: 2020-4-1 10:42

佢賣配件咪幾好,當年幾十蚊10400mah外置充電器一時佳話
作者: aleck_choi    時間: 2020-4-1 11:46

唔做香港行貨, 都有班人經網購或水貨買, 對小米冇咩損失, 仲唔駛大搞香港售後同維修. 唔網購或水貨買嘅人,  ...
hkabcdefg 發表於 2020-4-1 01:26


水貨機有  GM 嗎
作者: figo100    時間: 2020-4-1 12:53

唔做香港行貨, 都有班人經網購或水貨買, 對小米冇咩損失, 仲唔駛大搞香港售後同維修. 唔網購或水貨買嘅人,  ...
hkabcdefg 發表於 2020-4-1 01:26



    咁就死翻大陸啦,又要係香港賣賺香港人錢
作者: getronics    時間: 2020-4-1 14:09

你唔知香港係海外銷售排第幾咩?
作者: hkabcdefg    時間: 2020-4-1 16:00

咁就死翻大陸啦,又要係香港賣賺香港人錢
figo100 發表於 2020-4-1 12:53



    佢上完市後都冇打算做大香港市場, 係香港人自己水貨網購都買佢啲機. 無法, 香港貧富差距太大, 低下層好多冇得揀.
作者: louisfly    時間: 2020-4-1 16:14

裝到google 理得佢港定水, 國行support 反而仲好過港行. 好多大西北人去深圳仲快過出旺角
作者: KING008    時間: 2020-4-1 16:19

永遠遲幾個月,
部K30 Pro 唔知幾時先有.
作者: free3sky    時間: 2020-4-1 16:23

火燒旺地,好快會出
急既國水先,之後刷國際版
作者: 竹皮    時間: 2020-4-1 19:02

話就話香港700萬, 實際大多數iphone samsung,
市場又細又大競爭,人工鋪租賺埋都唔夠比 ...
ccw2 發表於 2020-4-1 10:16


最衰都係APPLE啦, 呢幾年完全無Design, 只係改後鏡排位, 攪到小米只係抄得個背抄唔到個面.

如果面背都抄,一定大賣
作者: WHITERICE    時間: 2020-4-1 19:11

見多人都係經淘宝買多過去香港買. 淘宝買成日有特價, 香港買貴左一截.
作者: god_md5    時間: 2020-4-1 19:20

小米在港上巿吸金,一年無3000億,同股不同權,錢一到手就轉紅米...
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-4-1 19:21

其實唔係得中國唔要谷歌咩...
出中國版同外地版咪得囉..
又搞呢樣果樣..真係好煩......
作者: stephen1029dog    時間: 2020-4-1 20:32

之前9t pro ,米9用855算新,
但宜家無賣

得note10係730g算新小小
紅米note8pro mtk少人買

陳年max3, mix ...
SSII 發表於 2020-3-31 11:41 PM

出得小都唔係問題,問題出貴又貴過國行,之前已cut頻,依家直頭cut做單卡。都唔知乜玩法。

via HKEPC Reader for Android
作者: getronics    時間: 2020-4-1 21:09

國行唔係時間軸問題,一定買黎當主機用。
作者: samuelxx    時間: 2020-4-1 21:15

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: kichiku    時間: 2020-4-1 21:18

好明顯係。
唔出紅米n7pro, n8 又唔出6+128。

via HKEPC Reader for Android
作者: Dcup    時間: 2020-4-1 21:41

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: bbqiller    時間: 2020-4-1 22:09

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: figo100    時間: 2020-4-1 22:25

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: figo100    時間: 2020-4-1 22:27

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: ff8yes    時間: 2020-4-1 23:49

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Xingson    時間: 2020-4-2 00:02

變政治帖喇,板主快做野
作者: topwai~威威    時間: 2020-4-2 02:19

之前9t pro ,米9用855算新,
但宜家無賣

得note10係730g算新小小
紅米note8pro mtk少人買

陳年max3, mix ...
SSII 發表於 2020-3-31 23:41

小米CC9 Pro今日正式退市:小米4G手机库存清理完毕

3月13日,卢伟冰就曾曾在微博透露:“CC9 Pro马上全部退市,我米2000元以上4G产品基本全部清库完毕,5G已来,谁也挡不住。


小米的销售主力已经全面转向5G机型,包括小米10系列、Redmi K30 Pro系列。在售的4G手机仅剩下Redmi。

此前,雷军曾公开透露,小米明年上半年2000元以上产品都会是5G手机,明年至少发布10款5G手机,表示小米将全力推动5G手机的研发和推广。



3DjXbY4d6PuJSd99V2sqkj2dnhvSk

via HKEPC Reader for Android
作者: getronics    時間: 2020-4-2 11:42

睇返K30 5G 而家最多減200, 765G 暫時真係佢殺晒。
作者: figo100    時間: 2020-4-2 12:35

睇返K30 5G 而家最多減200, 765G 暫時真係佢殺晒。
getronics 發表於 2020-4-2 11:42


華為30s 仲勁啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2