Board logo

標題: [操作疑難] 部NOTE9,用左近2年,今天個MON突然出現變色情況,係咩事? [打印本頁]

作者: FUNG602    時間: 2020-7-14 10:18     標題: 部NOTE9,用左近2年,今天個MON突然出現變色情況,係咩事?

亮度調到50%時顏色會有點問題
亮度週到近100%時顏色較為正常

係咩問題,有咩方法解決呢?
作者: mdws2002    時間: 2020-7-14 10:45

亮度調到50%時顏色會有點問題
亮度週到近100%時顏色較為正常

係咩問題,有咩方法解決呢? ...
FUNG602 發表於 2020-7-14 10:18


個MON夠期啦,係時候換MON/換機。
作者: FUNG602    時間: 2020-7-14 10:47

剛用左個軟件amoled pwmfreee APK,問題好似解決左好多,咁即係問題係邊呢?係軟件問題定硬件問題呢?
作者: FUNG602    時間: 2020-7-14 10:49

回覆 2# mdws2002


之前係有想過換NOTE20,但未出,唔知頂唔頂到去9月

部NOTE9用左先近2年,咁快夠期???唔會MA.....太快了...
作者: b-29    時間: 2020-7-14 10:53

硬件零件问题,但显示屏糸完好的。
作者: FUNG602    時間: 2020-7-14 11:44

上網揾過資料,有人話部S8手機都有其它螢幕偏色問題,話有機會係3月份更新手機軟件後的問題,唔知係咪真....
作者: cyruschan112    時間: 2020-7-14 11:50

我部keep住更新,唔覺有問題
早幾日上埋oneUI2.1, 又多左新功能
作者: raylee    時間: 2020-7-14 11:52

hardware problem
tolerate or buy new
作者: FUNG602    時間: 2020-7-14 12:12

hardware problem
tolerate or buy new
raylee 發表於 2020-7-14 11:52


唔知係咪硬件問題,我用左amoled pwmfreee後,有改善.
作者: raylee    時間: 2020-7-14 13:08

唔知係咪硬件問題,我用左amoled pwmfreee後,有改善.
FUNG602 發表於 2020-7-14 12:12


遲啲會差返, 考驗你嘅忍耐力
作者: iamla    時間: 2020-7-14 13:19

上網揾過資料,有人話部S8手機都有其它螢幕偏色問題,話有機會係3月份更新手機軟件後的問題,唔知係咪真.... ...
FUNG602 發表於 2020-7-14 11:44


Of course la! Not surprising!!!! Note 7 updates OS ->  can charge up to 60% only.
Just kidding.
Hardware issue PWM controller is damaging -> I don't know how long you can tolerate
Buy new phone la, already receive $10K
作者: Kis`s    時間: 2020-7-14 13:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nnd    時間: 2020-7-14 14:36

護眼模式?
作者: louisfly    時間: 2020-7-14 14:40

AMOLED 死症, 色衰
作者: FUNG602    時間: 2020-7-14 16:16

用唔夠2年就退色,快左d喎....
作者: nicksir    時間: 2020-7-14 16:50

我都係note 9情況同你一樣。啲ching亂up, 唔係mon壞. 你去鎖定螢幕開always on display。 restart兩次就得。

via HKEPC Reader for Android
作者: jacky_chua    時間: 2020-7-14 18:22

我部Note8用左三年都touch wood 冇事
我建議你拎去維修好啲
作者: FUNG602    時間: 2020-7-14 19:12

我都係note 9情況同你一樣。啲ching亂up, 唔係mon壞. 你去鎖定螢幕開always on display。 restart兩次就得 ...
nicksir 發表於 2020-7-14 16:50



    請問具 體操作係點呢,請再說明一下,謝謝。
作者: nicksir    時間: 2020-7-15 03:27

請問具 體操作係點呢,請再說明一下,謝謝。
FUNG602 發表於 2020-7-14 19:12

設定/鎖定螢幕/Always on Display-->選擇on.

via HKEPC Reader for Android
作者: FUNG602    時間: 2020-7-15 08:22

設定/鎖定螢幕/Always on Display-->選擇on.

via HKEPC Reader for Android
nicksir 發表於 2020-7-15 03:27



    選左,無效,都是一樣
作者: nicksir    時間: 2020-7-16 14:30

選左,無效,都是一樣
FUNG602 發表於 2020-7-15 08:22

我自己同幫同事都攪掂。好肯定係軟件問題,早兩日samsung有update唔知幫唔幫到你。

via HKEPC Reader for Android
作者: theblueyard    時間: 2020-7-16 20:26

MY FANS NOTE9 MON BREAK
$1700.... GIFT NEW BATTERY
作者: JLV1818    時間: 2020-7-16 20:56

我部都用近2年,mon沒事,不過從來不更新軟件

via HKEPC Reader for Android
作者: utopia    時間: 2020-7-17 07:30

我部keep住更新,唔覺有問題
早幾日上埋oneUI2.1, 又多左新功能
cyruschan112 發表於 2020-7-14 11:50


請問升級到android 10,除了個mon無問題外,其他有無bugs? 之前見過話whatsapp輸入有問題……
作者: utopia    時間: 2020-7-17 07:32

我都係note 9情況同你一樣。啲ching亂up, 唔係mon壞. 你去鎖定螢幕開always on display。 restart兩次就得 ...
nicksir 發表於 2020-7-14 16:50


可能我也是一直用AOD,所以暫無事。
作者: keithjai    時間: 2020-7-17 07:45

去play store下載google book,入去求其開一本書,督一下書頁>右上角Aa>Tone>Night light設定> schedule轉none

via HKEPC Reader for Android
作者: Joe_Black    時間: 2020-7-17 08:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: little_eel    時間: 2020-7-17 08:51

Mon問題, 上去換啦, 千幾蚊
作者: 野野夜孩子    時間: 2020-7-17 08:59

同我一樣又係兩年,你就好d仲睇到,我就退色兼花屏
作者: himegoto    時間: 2020-7-17 10:28

我都一直用緊note 9
兩年keep住更新冇問題
並且長期用dark mode

via HKEPC Reader for Android
作者: lcmlai    時間: 2020-7-17 21:41

同樓主一樣, 我部NOTE9屏幕也出現一樣狀況,  已放入櫃桶底了, 過多1個月屏幕會整個變綠色,
會咩都睇唔到, 用了1年多就壞, 整又要自己俾錢
肯定是三星設計問題
作者: lovelyken    時間: 2020-7-17 22:18

我2個月前都係咁樣壞,
你好彩D仲顯示到,我當時直情係黑晒,
買左新機之後先發現最光最暗就可以顯示到
如果20~60%係黑晒,最光最暗就會偏綠
上網搵左一大輪,發現似係AMOLED曲MON既問題,
(其他牌子AMOLED曲MON都會有呢個問題)

我之後都係裝pwmfree用住先,
呢個app原理好似係較到最光再加層野係面,
所以等於電話最光時既狀態
作者: cyruschan112    時間: 2020-7-17 22:19

回覆 24# utopia


用左都進2個禮拜
唔覺有咩問題( 包括whatsapp)
個keyboard layout 係同之前有d唔一樣
但習慣左就冇咩問題
我用samsung original keyboard, 冇用第3方
作者: 招搖仔    時間: 2020-7-17 22:24

我note8 都係咁 有時會好耐
開mon熄mon有時會解決到


via HKEPC Reader for Android
作者: cpk    時間: 2020-7-17 22:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zidaneshiu    時間: 2020-7-20 15:04

之前收一台二手又係咁,用用吓忽然變灰,即刻要退返俾人
cpk 發表於 2020-7-17 22:28

人地肯回水?

via HKEPC Reader for Android
作者: cpk    時間: 2020-7-20 15:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 孔明仔    時間: 2020-7-20 15:23

好似係PWM 供電問題定係色弱?
作者: ec709394    時間: 2020-7-20 15:31

係mon既三原色之一,藍色衰竭,出唔到所有藍色混出來既色,冇得救,
作者: cschan3    時間: 2020-7-20 16:53

呢啲就係三星夠鐘set定自動換機程式 仲要 note 系用家 loyalty 最高
好彩我早賣早享受 仲轉埋會
作者: clownfish    時間: 2020-7-20 16:57

HARDWARE 問題?
作者: zidaneshiu    時間: 2020-7-20 19:29

小弟有兩部s8+, 會唔會有呢個問題?(驚驚)

via HKEPC Reader for Android
作者: leungzboy    時間: 2020-7-20 21:26

回覆  mdws2002


之前係有想過換NOTE20,但未出,唔知頂唔頂到去9月

部NOTE9用左先近2年,咁快夠期???唔會 ...
FUNG602 發表於 2020-7-14 10:49



    三星LED 2年算耐啦~
作者: kawai887    時間: 2020-7-20 21:57

我有部S8+都係咁,放佢休息兩日就冇事
作者: woodywalker    時間: 2020-7-20 22:16

小弟有兩部s8+, 會唔會有呢個問題?(驚驚)

via HKEPC Reader for Android
zidaneshiu 發表於 2020-7-20 19:29

電子野實有機會壞架啦,如果要驚,你成屋野有排驚驚。
作者: ken476551134    時間: 2020-7-20 22:57

回覆 21# nicksir


    個update fix左d又唔fix曬咁
    其實開機個陣同*#0*#係見到個mon正常
    所以都幾肯定係software問題
作者: cs2b    時間: 2020-7-20 23:21

幾個月前我都係綠屏, 好彩有2年保養, samsunng免費換, 個mon硬件問題, 上 youtube 搵大把......係客服counter貼哂換mon 價錢, 肯定好多人中伏
作者: 亞基拉    時間: 2020-7-29 19:54

幾個月前我都係綠屏, 好彩有2年保養, samsunng免費換, 個mon硬件問題, 上 youtube 搵大把......係客服count ...
cs2b 發表於 2020-7-20 23:21


請問換mon要等幾耐?可吾可以即日攞返





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2