作者: seolla 時間: 2020-9-15 20:55 標題: XPERIA 5 II集中討論區
本帖最後由 seolla 於 2020-9-26 15:21 編輯
XPERIA 5 II正式發佈
香港區開賣日 : 10月9日預定
售價 : $6999
[attach]2218515[/attach]
S865
6.1吋Full HD+ HDR OLED 螢幕(120Hz/240Hz觸控採樣率)
8GB RAM
256GB ROM
12MP+12MP+12MP相機 with Zeiss T*鍍膜
8MP前置相機
4000mAh電池(USB-PD)
158x68x8mm , 163g
側面指紋sensor + Google Assistant button
Android 10
黑 , 藍 , 粉紅
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: G-核戰機 時間: 2020-9-15 21:32
除左4K>Full HD同mon行120hz一個行偽90hz 還有什麼改善
作者: Baron 時間: 2020-9-15 21:35
大額頭,大下巴,2020新標準?
作者: Cartesius 時間: 2020-9-15 22:17
好過M額/開洞
不過21:9再加上下巴
長上加長就真
作者: Cartesius 時間: 2020-9-15 22:17
價錢

作者: zero-lam 時間: 2020-9-15 22:58
本帖最後由 zero-lam 於 2020-9-15 23:01 編輯
咁你覺得2020既標準係咩?
作者: god_snowman 時間: 2020-9-15 23:29
If ~5000, will think of buying it.
作者: DGZone 時間: 2020-9-16 02:00
睇個樣,注定小眾機。
via HKEPC Reader for Android
作者: fwood 時間: 2020-9-16 03:55
本身芒比人長仲要上下巴都仲有
唔打孔唔升降,都起碼縮左下巴只留額頭放前鏡感應
作者: EVIS 時間: 2020-9-16 04:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ec709394 時間: 2020-9-16 06:25
神主牌,
作者: pk1667 時間: 2020-9-16 09:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacktsui 時間: 2020-9-16 10:00
一升就跳到上120Hz
作者: slsso 時間: 2020-9-16 10:17
穿洞 M額 午餐肉就係標準?
加埋變色瀑布mon 就係標準?
要型要威得三星Z系做到
攞住部穿洞午餐肉啲人咪又係以為你用緊中階機

作者: Shlopikw 時間: 2020-9-16 10:18
如果實物夠靚, 價錢唔過份既話, 一定會買塊墓碑嚟用
作者: NOPSS 時間: 2020-9-16 11:05
有無 79 頻先?
部 Xperia 1 II 又吾加反。
Samsung 反而足頻
作者: peter_chan 時間: 2020-9-16 11:12
收唔收得齊香港所有5G頻譜?
有無 5G+4G 雙卡雙待?
這2樣野做唔到﹐真係幾難sell人買。
作者: newshun 時間: 2020-9-16 13:21
其實好過 家燕媽媽打孔劉海mon
作者: fwood 時間: 2020-9-16 16:34
Sharp單邊巴當年個個讚靚仔,
不過單下巴好d,用過全屏再用有額的會好明顯覺得差d
作者: Cartesius 時間: 2020-9-16 18:50
返而係唔明點解Sony咁鍾意推21:9
16:9加少少上下巴
比例就perfect
作者: Cartesius 時間: 2020-9-16 18:52
好似話係usd 999
作者: G-核戰機 時間: 2020-9-16 19:09
同價,買X1 MARK2好過
作者: NOPSS 時間: 2020-9-16 19:26
X1 Mark II 就是無 79頻
不然我入左。人地 Samsung S20 樣樣有。 唉
X1 Mark II 又輕 影相又好 價又合理 但是總是必要位 做吾好。
作者: EVIS 時間: 2020-9-16 19:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tssy5 時間: 2020-9-16 23:25
大家覺得21:9日常生活好唔好用? 我揸住xperia XZP 有諗過換機但係驚21:9太長放唔入褲袋

作者: Cartesius 時間: 2020-9-16 23:35
唉
16:9好地地
Sony成日吹奏21:9睇戲睇netflix正
根本youtube大部分片都仲係16:9
&21:9 加埋上下巴長上加長
作者: tssy5 時間: 2020-9-16 23:54
回覆 26# Cartesius
唔係話大法好預測將來會係21:9嘅世界咩
作者: pc5 時間: 2020-9-16 23:59
睇下今次做唔做到5+4
作者: pk1667 時間: 2020-9-17 09:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2 時間: 2020-9-17 09:16
有興趣
作者: tssy5 時間: 2020-9-17 10:41
回覆 29# pk1667
啱啱睇完 發現原來同我部XZP差唔多
作者: vaio 時間: 2020-9-17 11:08
你買硬啦
作者: vaio 時間: 2020-9-17 11:19
本帖最後由 vaio 於 2020-9-17 11:23 編輯
唉
16:9好地地
Sony成日吹奏21:9睇戲睇netflix正
根本youtube大部分片都仲係16:9
&21:9 加埋上下巴長上加 ...
Cartesius 發表於 2020-9-16 23:35
比咁三叔華為嗰D又咩比例?19.x:9?唔通呢D又叫正常比例?
呢張對比圖又要出動
[img]
[/img]作者: tssy5 時間: 2020-9-17 11:49
回覆 33# vaio
唔係好明張圖 ching介唔介意解釋吓
作者: vaio 時間: 2020-9-17 11:54
本帖最後由 vaio 於 2020-9-17 11:56 編輯
X1II 同 S20Ultra 嘅對比圖,睇吓係咪好似你講咁Remote囉
作者: pk1667 時間: 2020-9-17 11:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2020-9-17 12:08
5+4 要下年新 U / 用 MTK
作者: wingkps2 時間: 2020-9-17 12:23
回覆 32# vaio
都有機會既.

不過又好大左小小.唉......
作者: tssy5 時間: 2020-9-17 12:24
回覆 35# vaio
我落過門市睇過攞過X1II上手我係覺得似我屋企個remote..... that's only my opinion anyway
我反而想知你點睇21:9 你用過覺得同其他aspect ratio有冇咩分別?
作者: vaio 時間: 2020-9-17 12:36
回覆 vaio
我落過門市睇過攞過X1II上手我係覺得似我屋企個remote..... that's only my opinion anyway
...
tssy5 發表於 2020-9-17 12:24
我而家用緊X1,之前用16:9嘅XZP
好處係分割畫面好睇好多,機身窄咗好揸手
壞處,仲未諗到(冇3.5耳筒插囉囉
)XZP係我2nd phone,即係而家仲用緊。
利申:屋企十幾個搖控,冇一個似X1
作者: Cartesius 時間: 2020-9-17 15:20
C hing 唔洗咁激動
我唔係反Sony
我都對x5 ii有興趣
只係覺得16:9好過其他比例啫
作者: vaio 時間: 2020-9-17 15:28
而家都幾難買到16:9嘅旗艦機
作者: Krauser 時間: 2020-9-17 15:49
係咪無快充

作者: pk1667 時間: 2020-9-17 16:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pk1667 時間: 2020-9-17 16:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan 時間: 2020-9-17 16:35
同一粒U﹐ *** 有方法做到 5G+4G﹐sony 都講過有機會遲些有更新做到 5G+4G。
作者: 新遺失戰艦 時間: 2020-9-17 16:49
本帖最後由 新遺失戰艦 於 2020-9-17 17:04 編輯
回覆 vaio
我落過門市睇過攞過X1II上手我係覺得似我屋企個remote..... that's only my opinion anyway
...
tssy5 發表於 2020-9-17 12:24 PM
其實21:9 打直仲好用
有無用過九巴 app?
望下16:9 情況下,下面仲剩餘幾多位!?
有無用過google map 導航?
可以預早望多少少前面既路
16:9 對於multi-task 黎講已經不合時宜
最多都係方便你打機睇片
我另一部 razor phone 2 就係16:9
有時試下接受新事物,所有野有反必有正
你覺得21:9 唔夠16:9 好,
只係因為你仲抱住16:9 心態/使用習慣去睇21:9
見大家來來去去都係講youtube/ netflix
其實mon 仲可以有睇片以外既功用
[attach]2218439[/attach]
作者: Cartesius 時間: 2020-9-17 17:04
本帖最後由 Cartesius 於 2020-9-17 17:05 編輯
睇多少少唔爭得多
反而睇16:9片兩邊吉晒仲辛苦
反而打機可能21:9會好啲
Sony成日sell 食雞wide啲早啲睇到敵人
作者: fatwi 時間: 2020-9-17 17:07
港行賣8+256,咪隨時開價7K?...

作者: 新遺失戰艦 時間: 2020-9-17 17:08
本帖最後由 新遺失戰艦 於 2020-9-17 17:20 編輯
方便就係少少咁累積
導航唔係望多少少,係望多好多
對渣車人切線係極重要
16:9 用九巴app, 你只係望到第3行渣~
所以只係21:9 唔岩你用,就係咁簡單,因為你只係好單一性咁用來睇片
點解電腦mon 都係4:3 > 3:2> 16:9> 21:9 咁樣發展?
你今日話21:9 唔好用,就好似以前D 用家話16:9 唔好用,3:2 好用D
明唔明個重點?
而家睇netflix 用盡21:9 係有種無名快感
作者: pk1667 時間: 2020-9-17 17:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newshun 時間: 2020-9-17 17:22
有4k 120?
作者: fatwi 時間: 2020-9-17 17:47
又係無夜景MODE?

作者: danny839 時間: 2020-9-17 18:05
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: danny839 時間: 2020-9-17 18:06
回覆 51# pk1667
唔會貴過1m2,,我估低開6598,高開6798
作者: Cartesius 時間: 2020-9-17 19:11
本帖最後由 Cartesius 於 2020-9-17 19:37 編輯
亦可以話只係16:9 唔岩你用
21:9有佢嘅特點
可能導航,打機等等有優勢
不過講睇片真係暫時仲係16:9主流
睇圖睇字都係闊啲舒服啲
單反影相拍片都係16:9 4:3 3:2 主流
文件全世界主要都係A4 size 為主
暫時部份常睇嘅野都未覺喺可見將來會去到21:9咁窄
(當然有啲野e.g. 導航 21:9 睇到多啲)
無話邊個進步啲
只能講百貨應百客
另外講方便九巴app就真係不了
個設計認真麻麻
裝返個小熊/etabus
16:9未hide 3天王鍵已經睇到n個站
[attach]2218454[/attach]
作者: newshun 時間: 2020-9-17 20:10
你都幾串 祝你訓到登極樂

作者: EVIS 時間: 2020-9-17 20:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: IIII 時間: 2020-9-17 20:14
多部細機選擇
作者: newshun 時間: 2020-9-17 20:16
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: EVIS 時間: 2020-9-17 20:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yungkei102 時間: 2020-9-17 20:46
也沒有
沒有了 79 頻重不重要 ? sony 兩台5G机
作者: Cartesius 時間: 2020-9-17 20:53
youtube 1080 左右拉長cut左上下有幾爽
影相係方便左
但睇相咪又係無左兩邊
作者: Cartesius 時間: 2020-9-17 20:57
本帖最後由 Cartesius 於 2020-9-17 21:02 編輯
講返部機
今次d功能真係好齊
終於搞返好5G+4G
影相又有得記一組setting
拍片有4k 120fps
塞得落4000mah電仲有得set充電上限
不過圓邊無咁好睇
希望香港係入256gb
咁功能上就差唔多完美
作者: patklchung 時間: 2020-9-17 21:00
又係無N79
作者: Cooquio 時間: 2020-9-17 21:52
講返部機
今次d功能真係好齊
終於搞返好5G+4G
影相又有得記一組setting
拍片有4k 120fps
塞得落4000mah電仲 ...
Cartesius 發表於 2020-9-17 20:57
明明X1ii 要有既野...
via HKEPC Reader for Android
作者: Cartesius 時間: 2020-9-17 23:24
而家出返都算係咁
大部份都會經update比返x1ii
早出部機再比返update
起碼好過拖到預備好晒(而家)先出x1 ii
作者: wingkps2 時間: 2020-9-17 23:50
都係睇使用者習慣.我隻眼能夠包含到幾比幾比既野,冇咩所謂
我只係唔喜歡用大陸機同3星機.
又唔喜歡打左個隆..不過我又唔會話個D機唔好用.睇自已要咩喇.
我又唔係大忙人.5G同4G式雙5G要一齊用既人.
作者: chue 時間: 2020-9-18 00:14
咁有冇紅外線?有就裝個 APP真係可以變 REMOTE 喎
作者: tssy5 時間: 2020-9-18 00:35
回覆 47# 新遺失戰艦
我都覺自己有啲先入為主 身邊亦都冇fd用緊21:9所以冇太多機會測試吓佢好唔好用 你個九巴app例子好吸引因為我真係成日覺得自己部電話九巴app地圖顯示太細
作者: pc5 時間: 2020-9-18 00:51
官網咁寫喎
"同時使用兩張 SIM 卡時,只有其中一張 SIM 卡可存取 5G 網絡。"
作者: LopikwSh 時間: 2020-9-18 01:32
真心一定好過跟風穿窿, 家燕同M。
作者: EVIS 時間: 2020-9-18 03:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS 時間: 2020-9-18 03:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: patklchung 時間: 2020-9-18 08:19
SONY 新旗艦 Xperia 5 II 下週四在港發佈!
https://www.mobilemagazinehk.com ... bd%88%ef%bc%81.html
作者: jht123 時間: 2020-9-18 09:13
呢部堅有興趣, 個screen 闊度嚟講大約等於16:9 幾多吋mon ?
via HKEPC Reader for Android
作者: pk1667 時間: 2020-9-18 09:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newshun 時間: 2020-9-18 09:32
佢側邊咁多制, 夾電話會唔會好唔方便?
作者: traveller 時間: 2020-9-18 10:29
Xperia 5 II 初步評測 :
https://www.eprice.com.hk/mobile ... xperia-5-ii-review/
作者: 新遺失戰艦 時間: 2020-9-18 11:40
本帖最後由 新遺失戰艦 於 2020-9-18 11:53 編輯
亦可以話只係16:9 唔岩你用
亦可以話只係16:9 唔岩你用
只能講百貨應百客
另外講方便九巴app就真係不了
個設計認真麻麻
裝返個小熊/etabus
16:9未hide 3天王鍵已經睇到n個站
...
Cartesius 發表於 2020-9-17 07:11 PM
無錯啦,百貨應百客,你講到重點
16:9 一樣岩我,我另一部打機用既Razer 2 就係16:9
其實我無否定過16:9,唔好真係當我無用過16:9先得咖!! 大大話話都用左6-7年啦
只係好多人無用過21:9 就去話21:9唔好用
九巴app 只係其中一個例子,
你無show 地圖都只係show 7行,我show 埋地圖都9行
[attach]2218584[/attach]
作者: Cartesius 時間: 2020-9-18 11:57
正
可惜唔入灰色
作者: 新遺失戰艦 時間: 2020-9-18 11:59
本帖最後由 新遺失戰艦 於 2020-9-18 12:05 編輯
回覆 新遺失戰艦
我都覺自己有啲先入為主 身邊亦都冇fd用緊21:9所以冇太多機會測試吓佢好唔好用 你個九巴app例子好吸引因為我真係成日覺得自己部電話九巴app地圖顯示太細
tssy5 發表於 2020-9-18 12:35 AM
當然知咩事
21:9 係有野要取捨,但係整體上係方便左
其實用16:9 係無問題既
只係顧得地圖,同埋個死人大廣告bar
可以睇既站數得返幾行
作者: Cartesius 時間: 2020-9-18 11:59
Yes
百貨應百客
就係咁簡單
kmb app我連裝都無裝
所以無緣感受睇多幾行嘅快感
作者: pk1667 時間: 2020-9-18 12:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 新遺失戰艦 時間: 2020-9-18 12:15
本帖最後由 新遺失戰艦 於 2020-9-18 12:16 編輯
其他21:9 應用:
1.買機票,同時開住whatsapp 對資料
2.同時睇2 套animal video
[attach]2218592[/attach]
[attach]2218593[/attach]
作者: pk1667 時間: 2020-9-18 12:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tssy5 時間: 2020-9-18 12:47
回覆 85# 新遺失戰艦
同時兩套av
作者: 新遺失戰艦 時間: 2020-9-18 16:02
本帖最後由 新遺失戰艦 於 2020-9-18 16:04 編輯
不如我講下唔好處
以我部X1 為例,SD card reader 讀速超慢,cam 影完相再save 真係好慢
後面粒LED 燈超暗,LG/Samsung 強幾多!!
如果介意千萬唔好揀sony
作者: EVIS 時間: 2020-9-18 16:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius 時間: 2020-9-18 21:00
呢部堅有興趣, 個screen 闊度嚟講大約等於16:9 幾多吋mon ?
via HKEPC Reader for Android ...
jht123 發表於 2020-9-18 09:13 AM
如果無計錯應該係4.9吋
作者: jht123 時間: 2020-9-18 22:32
thanks
via HKEPC Reader for Android
作者: CHK 時間: 2020-9-19 00:11
睇黎都係5998
作者: jht123 時間: 2020-9-19 00:31
呢個size 有4000mah, 同埋唔係4k mon, 續航力應該唔錯, 有d 想放左部poco f2 加錢換呢部
via HKEPC Reader for Android
作者: cheungmanhoi 時間: 2020-9-19 00:33
X1 Mark II 就是無 79頻
不然我入左。人地 Samsung S20 樣樣有。 唉
X1 Mark II 又輕 影相又好 價又合理 ...
NOPSS 發表於 2020-9-16 07:26 PM
但咁諗 SONY 可以行多條lte ca
雖然我都唔知有咩用
作者: Shlopikw 時間: 2020-9-19 07:39
硬係覺得起碼6字起跳
作者: billyyau 時間: 2020-9-19 09:02
剩係個芒嘅差别會平xperia 1 ii二千咁多?
我覺得相差一千就合理,$6598-6998左右吧!
作者: slsso 時間: 2020-9-19 10:30
計返X1ii美金訂價個比例,大概係$6699
作者: mt4money 時間: 2020-9-19 11:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius 時間: 2020-9-19 12:18
Xperia 1/5 一代都係細電,天生做唔到主力機。
做 2nd phone 一流。可補主力機的不足。
via HKEPC Reader ...
mt4money 發表於 2020-9-19 11:25 AM
今代電方面進步咗好多
細mon 1080 都比到4000mah
開60Hz充滿應該有排用
作者: wingkps2 時間: 2020-9-19 13:21
部X5.就咁正常用唔打機.都用到一日.我覺得唔錯.不過電大D又好D.但粒U都好似一樣.買真係要考慮下.

