Board logo

標題: XPERIA 5 II集中討論區 [打印本頁]

作者: seolla    時間: 2020-9-15 20:55     標題: XPERIA 5 II集中討論區

本帖最後由 seolla 於 2020-9-26 15:21 編輯
XPERIA 5 II正式發佈

香港區開賣日 : 10月9日預定
         
售價 : $6999


[attach]2218515[/attach]

S865
6.1吋Full HD+ HDR OLED 螢幕(120Hz/240Hz觸控採樣率)
8GB RAM
256GB ROM
12MP+12MP+12MP相機 with Zeiss T*鍍膜
8MP前置相機
4000mAh電池(USB-PD)
158x68x8mm , 163g
側面指紋sensor + Google Assistant button
Android 10
黑 , 藍 , 粉紅

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: G-核戰機    時間: 2020-9-15 21:32

除左4K>Full HD同mon行120hz一個行偽90hz 還有什麼改善
作者: Baron    時間: 2020-9-15 21:35

大額頭,大下巴,2020新標準?
作者: Cartesius    時間: 2020-9-15 22:17

大額頭,大下巴,2020新標準?
Baron 發表於 2020-9-15 09:35 PM

好過M額/開洞

不過21:9再加上下巴
長上加長就真
作者: Cartesius    時間: 2020-9-15 22:17

除左4K>Full HD同mon行120hz一個行偽90hz 還有什麼改善
G-核戰機 發表於 2020-9-15 09:32 PM

價錢
作者: zero-lam    時間: 2020-9-15 22:58

本帖最後由 zero-lam 於 2020-9-15 23:01 編輯
大額頭,大下巴,2020新標準?
Baron 發表於 2020-9-15 21:35

咁你覺得2020既標準係咩?
作者: god_snowman    時間: 2020-9-15 23:29

If ~5000, will think of buying it.
作者: DGZone    時間: 2020-9-16 02:00

睇個樣,注定小眾機。

via HKEPC Reader for Android
作者: fwood    時間: 2020-9-16 03:55

好過M額/開洞

不過21:9再加上下巴
長上加長就真
Cartesius 發表於 2020-9-15 22:17

本身芒比人長仲要上下巴都仲有
唔打孔唔升降,都起碼縮左下巴只留額頭放前鏡感應
作者: EVIS    時間: 2020-9-16 04:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ec709394    時間: 2020-9-16 06:25

神主牌,
作者: pk1667    時間: 2020-9-16 09:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacktsui    時間: 2020-9-16 10:00

一升就跳到上120Hz
作者: slsso    時間: 2020-9-16 10:17

大額頭,大下巴,2020新標準?
Baron 發表於 2020-9-15 21:35


穿洞 M額 午餐肉就係標準?
加埋變色瀑布mon 就係標準?

要型要威得三星Z系做到

攞住部穿洞午餐肉啲人咪又係以為你用緊中階機
作者: Shlopikw    時間: 2020-9-16 10:18

如果實物夠靚, 價錢唔過份既話, 一定會買塊墓碑嚟用
作者: NOPSS    時間: 2020-9-16 11:05

有無 79 頻先?

部 Xperia 1 II 又吾加反。

Samsung 反而足頻
作者: peter_chan    時間: 2020-9-16 11:12

收唔收得齊香港所有5G頻譜?

有無 5G+4G 雙卡雙待?

這2樣野做唔到﹐真係幾難sell人買。
作者: newshun    時間: 2020-9-16 13:21

其實好過 家燕媽媽打孔劉海mon
作者: fwood    時間: 2020-9-16 16:34

一邊有一邊冇會好肉酸
而家X1 ii 咁幾好
EVIS 發表於 2020-9-16 04:10

Sharp單邊巴當年個個讚靚仔,
不過單下巴好d,用過全屏再用有額的會好明顯覺得差d
作者: Cartesius    時間: 2020-9-16 18:50

返而係唔明點解Sony咁鍾意推21:9
16:9加少少上下巴
比例就perfect
作者: Cartesius    時間: 2020-9-16 18:52

If ~5000, will think of buying it.
god_snowman 發表於 2020-9-15 11:29 PM

好似話係usd 999
作者: G-核戰機    時間: 2020-9-16 19:09

好似話係usd 999
Cartesius 發表於 2020-9-16 18:52

同價,買X1 MARK2好過
作者: NOPSS    時間: 2020-9-16 19:26

X1 Mark II 就是無 79頻

不然我入左。人地 Samsung S20 樣樣有。 唉

X1 Mark II 又輕 影相又好 價又合理 但是總是必要位 做吾好。
作者: EVIS    時間: 2020-9-16 19:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tssy5    時間: 2020-9-16 23:25

大家覺得21:9日常生活好唔好用? 我揸住xperia XZP 有諗過換機但係驚21:9太長放唔入褲袋
作者: Cartesius    時間: 2020-9-16 23:35

大家覺得21:9日常生活好唔好用? 我揸住xperia XZP 有諗過換機但係驚21:9太長放唔入褲袋 ...
tssy5 發表於 2020-9-16 11:25 PM


16:9好地地
Sony成日吹奏21:9睇戲睇netflix正
根本youtube大部分片都仲係16:9
&21:9 加埋上下巴長上加長
作者: tssy5    時間: 2020-9-16 23:54

回覆 26# Cartesius

唔係話大法好預測將來會係21:9嘅世界咩 唔理其他嘢剩係個機身成個電視remote咁款已經....
作者: pc5    時間: 2020-9-16 23:59

睇下今次做唔做到5+4
作者: pk1667    時間: 2020-9-17 09:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2    時間: 2020-9-17 09:16

有興趣
作者: tssy5    時間: 2020-9-17 10:41

回覆 29# pk1667

啱啱睇完 發現原來同我部XZP差唔多
作者: vaio    時間: 2020-9-17 11:08

有興趣
wingkps2 發表於 2020-9-17 09:16



你買硬啦
作者: vaio    時間: 2020-9-17 11:19

本帖最後由 vaio 於 2020-9-17 11:23 編輯

16:9好地地
Sony成日吹奏21:9睇戲睇netflix正
根本youtube大部分片都仲係16:9
&21:9 加埋上下巴長上加 ...
Cartesius 發表於 2020-9-16 23:35

比咁三叔華為嗰D又咩比例?19.x:9?唔通呢D又叫正常比例?
唔係話大法好預測將來會係21:9嘅世界咩 唔理其他嘢剩係個機身成個電視remote咁款已 ...
tssy5 發表於 2020-9-16 23:54


呢張對比圖又要出動
[img][/img]
作者: tssy5    時間: 2020-9-17 11:49

回覆 33# vaio

唔係好明張圖 ching介唔介意解釋吓
作者: vaio    時間: 2020-9-17 11:54

本帖最後由 vaio 於 2020-9-17 11:56 編輯
回覆  vaio

唔係好明張圖 ching介唔介意解釋吓
tssy5 發表於 2020-9-17 11:49


X1II 同 S20Ultra 嘅對比圖,睇吓係咪好似你講咁Remote囉
作者: pk1667    時間: 2020-9-17 11:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei    時間: 2020-9-17 12:08

睇下今次做唔做到5+4
pc5 發表於 2020-9-16 23:59


5+4 要下年新 U / 用 MTK
作者: wingkps2    時間: 2020-9-17 12:23

回覆 32# vaio


   都有機會既.
不過又好大左小小.唉......
作者: tssy5    時間: 2020-9-17 12:24

回覆 35# vaio

我落過門市睇過攞過X1II上手我係覺得似我屋企個remote..... that's only my opinion anyway
我反而想知你點睇21:9 你用過覺得同其他aspect ratio有冇咩分別?
作者: vaio    時間: 2020-9-17 12:36

回覆  vaio

我落過門市睇過攞過X1II上手我係覺得似我屋企個remote..... that's only my opinion anyway
...
tssy5 發表於 2020-9-17 12:24


我而家用緊X1,之前用16:9嘅XZP
好處係分割畫面好睇好多,機身窄咗好揸手
壞處,仲未諗到(冇3.5耳筒插囉囉)
XZP係我2nd phone,即係而家仲用緊。

利申:屋企十幾個搖控,冇一個似X1
作者: Cartesius    時間: 2020-9-17 15:20

比咁三叔華為嗰D又咩比例?19.x:9?唔通呢D又叫正常比例?


呢張對比圖又要出動
[/img] ...
vaio 發表於 2020-9-17 11:19 AM

C hing 唔洗咁激動
我唔係反Sony
我都對x5 ii有興趣
只係覺得16:9好過其他比例啫
作者: vaio    時間: 2020-9-17 15:28

C hing 唔洗咁激動  
我唔係反Sony
我都對x5 ii有興趣
只係覺得16:9好過其他比例啫 ...
Cartesius 發表於 2020-9-17 15:20


而家都幾難買到16:9嘅旗艦機
作者: Krauser    時間: 2020-9-17 15:49

係咪無快充
作者: pk1667    時間: 2020-9-17 16:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pk1667    時間: 2020-9-17 16:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan    時間: 2020-9-17 16:35

5+4 要下年新 U / 用 MTK
usei 發表於 2020-9-17 12:08



   同一粒U﹐ *** 有方法做到 5G+4G﹐sony 都講過有機會遲些有更新做到 5G+4G。
作者: 新遺失戰艦    時間: 2020-9-17 16:49

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2020-9-17 17:04 編輯
回覆  vaio

我落過門市睇過攞過X1II上手我係覺得似我屋企個remote..... that's only my opinion anyway
...
tssy5 發表於 2020-9-17 12:24 PM


其實21:9 打直仲好用
有無用過九巴 app?
望下16:9 情況下,下面仲剩餘幾多位!?
有無用過google map 導航?
可以預早望多少少前面既路
16:9 對於multi-task 黎講已經不合時宜
最多都係方便你打機睇片
我另一部 razor phone 2 就係16:9
有時試下接受新事物,所有野有反必有正
你覺得21:9 唔夠16:9 好,
只係因為你仲抱住16:9 心態/使用習慣去睇21:9
見大家來來去去都係講youtube/ netflix
其實mon 仲可以有睇片以外既功用

[attach]2218439[/attach]
作者: Cartesius    時間: 2020-9-17 17:04

本帖最後由 Cartesius 於 2020-9-17 17:05 編輯
其實21:9 打直仲好用
有無用過九巴 app?
望下16:9 情況下,下面仲剩餘幾多位!?  
有無用過google m ...
新遺失戰艦 發表於 2020-9-17 04:49 PM

睇多少少唔爭得多
反而睇16:9片兩邊吉晒仲辛苦

反而打機可能21:9會好啲
Sony成日sell 食雞wide啲早啲睇到敵人
作者: fatwi    時間: 2020-9-17 17:07

港行賣8+256,咪隨時開價7K?...
作者: 新遺失戰艦    時間: 2020-9-17 17:08

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2020-9-17 17:20 編輯
睇多少少唔爭得多
反而睇16:9片兩邊吉晒仲辛苦
Cartesius 發表於 2020-9-17 05:04 PM


方便就係少少咁累積
導航唔係望多少少,係望多好多
對渣車人切線係極重要
16:9 用九巴app, 你只係望到第3行渣~
所以只係21:9 唔岩你用,就係咁簡單,因為你只係好單一性咁用來睇片
點解電腦mon 都係4:3 > 3:2> 16:9> 21:9 咁樣發展?
你今日話21:9 唔好用,就好似以前D 用家話16:9 唔好用,3:2 好用D
明唔明個重點?
而家睇netflix 用盡21:9 係有種無名快感
作者: pk1667    時間: 2020-9-17 17:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newshun    時間: 2020-9-17 17:22

有4k 120?
作者: fatwi    時間: 2020-9-17 17:47

又係無夜景MODE?
作者: danny839    時間: 2020-9-17 18:05

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: danny839    時間: 2020-9-17 18:06

回覆 51# pk1667


    唔會貴過1m2,,我估低開6598,高開6798
作者: Cartesius    時間: 2020-9-17 19:11

本帖最後由 Cartesius 於 2020-9-17 19:37 編輯
方便就係少少咁累積
導航唔係望多少少,係望多好多
對渣車人切線係極重要
16:9 用九巴app, 你只係望到第3 ...
新遺失戰艦 發表於 2020-9-17 05:08 PM

亦可以話只係16:9 唔岩你用

21:9有佢嘅特點
可能導航,打機等等有優勢
不過講睇片真係暫時仲係16:9主流
睇圖睇字都係闊啲舒服啲

單反影相拍片都係16:9 4:3 3:2 主流
文件全世界主要都係A4 size 為主
暫時部份常睇嘅野都未覺喺可見將來會去到21:9咁窄
(當然有啲野e.g. 導航 21:9 睇到多啲)
無話邊個進步啲
只能講百貨應百客

另外講方便九巴app就真係不了
個設計認真麻麻
裝返個小熊/etabus
16:9未hide 3天王鍵已經睇到n個站

[attach]2218454[/attach]
作者: newshun    時間: 2020-9-17 20:10

回覆  newshun

你訓醒未?
danny839 發表於 2020-9-17 18:05


你都幾串 祝你訓到登極樂
作者: EVIS    時間: 2020-9-17 20:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: IIII    時間: 2020-9-17 20:14

多部細機選擇
作者: newshun    時間: 2020-9-17 20:16

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: EVIS    時間: 2020-9-17 20:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yungkei102    時間: 2020-9-17 20:46

有無 79 頻先?

部 Xperia 1 II 又吾加反。

Samsung 反而足頻
NOPSS 發表於 2020-9-16 11:05


也沒有
    沒有了 79 頻重不重要 ? sony 兩台5G机
作者: Cartesius    時間: 2020-9-17 20:53

你講同覺得是冇用… 用過先會明
我睇youtube 1080 左右拉長都覺得好爽

你講影相,d setting制咪是2 ...
EVIS 發表於 2020-9-17 08:19 PM


youtube 1080 左右拉長cut左上下有幾爽

影相係方便左
但睇相咪又係無左兩邊
作者: Cartesius    時間: 2020-9-17 20:57

本帖最後由 Cartesius 於 2020-9-17 21:02 編輯

講返部機
今次d功能真係好齊
終於搞返好5G+4G
影相又有得記一組setting
拍片有4k 120fps
塞得落4000mah電仲有得set充電上限
不過圓邊無咁好睇

希望香港係入256gb
咁功能上就差唔多完美
作者: patklchung    時間: 2020-9-17 21:00

又係無N79
作者: Cooquio    時間: 2020-9-17 21:52

講返部機
今次d功能真係好齊
終於搞返好5G+4G
影相又有得記一組setting
拍片有4k 120fps
塞得落4000mah電仲 ...
Cartesius 發表於 2020-9-17 20:57

明明X1ii 要有既野...

via HKEPC Reader for Android
作者: Cartesius    時間: 2020-9-17 23:24

明明X1ii 要有既野...  

via HKEPC Reader for Android
Cooquio 發表於 2020-9-17 09:52 PM


而家出返都算係咁
大部份都會經update比返x1ii

早出部機再比返update
起碼好過拖到預備好晒(而家)先出x1 ii
作者: wingkps2    時間: 2020-9-17 23:50

都係睇使用者習慣.我隻眼能夠包含到幾比幾比既野,冇咩所謂
我只係唔喜歡用大陸機同3星機.
又唔喜歡打左個隆..不過我又唔會話個D機唔好用.睇自已要咩喇.
我又唔係大忙人.5G同4G式雙5G要一齊用既人.
作者: chue    時間: 2020-9-18 00:14

回覆  Cartesius

唔係話大法好預測將來會係21:9嘅世界咩 唔理其他嘢剩係個機身成個電視remote咁款已 ...
tssy5 發表於 2020-9-16 23:54


咁有冇紅外線?有就裝個 APP真係可以變 REMOTE 喎
作者: tssy5    時間: 2020-9-18 00:35

回覆 47# 新遺失戰艦

我都覺自己有啲先入為主 身邊亦都冇fd用緊21:9所以冇太多機會測試吓佢好唔好用 你個九巴app例子好吸引因為我真係成日覺得自己部電話九巴app地圖顯示太細
作者: pc5    時間: 2020-9-18 00:51

5+4 要下年新 U / 用 MTK
usei 發表於 2020-9-17 12:08


官網咁寫喎
"同時使用兩張 SIM 卡時,只有其中一張 SIM 卡可存取 5G 網絡。"
作者: LopikwSh    時間: 2020-9-18 01:32

好過M額/開洞

不過21:9再加上下巴
長上加長就真
Cartesius 發表於 2020-9-15 22:17

真心一定好過跟風穿窿, 家燕同M。
作者: EVIS    時間: 2020-9-18 03:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS    時間: 2020-9-18 03:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: patklchung    時間: 2020-9-18 08:19

SONY 新旗艦 Xperia 5 II 下週四在港發佈!
https://www.mobilemagazinehk.com ... bd%88%ef%bc%81.html
作者: jht123    時間: 2020-9-18 09:13

呢部堅有興趣, 個screen 闊度嚟講大約等於16:9 幾多吋mon ?

via HKEPC Reader for Android
作者: pk1667    時間: 2020-9-18 09:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newshun    時間: 2020-9-18 09:32

佢側邊咁多制, 夾電話會唔會好唔方便?
作者: traveller    時間: 2020-9-18 10:29

Xperia 5 II 初步評測 :

https://www.eprice.com.hk/mobile ... xperia-5-ii-review/
作者: 新遺失戰艦    時間: 2020-9-18 11:40

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2020-9-18 11:53 編輯
亦可以話只係16:9 唔岩你用
亦可以話只係16:9 唔岩你用

只能講百貨應百客

另外講方便九巴app就真係不了
個設計認真麻麻
裝返個小熊/etabus
16:9未hide 3天王鍵已經睇到n個站
...
Cartesius 發表於 2020-9-17 07:11 PM


無錯啦,百貨應百客,你講到重點
16:9 一樣岩我,我另一部打機用既Razer 2 就係16:9
其實我無否定過16:9,唔好真係當我無用過16:9先得咖!! 大大話話都用左6-7年啦
只係好多人無用過21:9 就去話21:9唔好用
九巴app 只係其中一個例子,
你無show 地圖都只係show 7行,我show 埋地圖都9行 (仲未hide 3天王鍵)

[attach]2218584[/attach]
作者: Cartesius    時間: 2020-9-18 11:57

我見官網 SHOW 256ROM
pk1667 發表於 2020-9-18 09:27 AM



可惜唔入灰色  
作者: 新遺失戰艦    時間: 2020-9-18 11:59

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2020-9-18 12:05 編輯
回覆  新遺失戰艦

我都覺自己有啲先入為主 身邊亦都冇fd用緊21:9所以冇太多機會測試吓佢好唔好用 你個九巴app例子好吸引因為我真係成日覺得自己部電話九巴app地圖顯示太細
tssy5 發表於 2020-9-18 12:35 AM


當然知咩事
21:9 係有野要取捨,但係整體上係方便左
其實用16:9 係無問題既
只係顧得地圖,同埋個死人大廣告bar
可以睇既站數得返幾行
作者: Cartesius    時間: 2020-9-18 11:59

無錯啦,百貨應百客,你講到重點
16:9 一樣岩我,我另一部打機用既Razer 2 就係16:9
其實我無否定 ...
新遺失戰艦 發表於 2020-9-18 11:40 AM

Yes
百貨應百客
就係咁簡單

kmb app我連裝都無裝
所以無緣感受睇多幾行嘅快感
作者: pk1667    時間: 2020-9-18 12:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 新遺失戰艦    時間: 2020-9-18 12:15

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2020-9-18 12:16 編輯

其他21:9 應用:

1.買機票,同時開住whatsapp 對資料
2.同時睇2 套animal video

[attach]2218592[/attach]

[attach]2218593[/attach]
作者: pk1667    時間: 2020-9-18 12:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tssy5    時間: 2020-9-18 12:47

回覆 85# 新遺失戰艦

同時兩套av   仲有冇多啲21:9好處?想參考吓決定續唔續會大法好陣營
作者: 新遺失戰艦    時間: 2020-9-18 16:02

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2020-9-18 16:04 編輯
回覆  新遺失戰艦

同時兩套av   仲有冇多啲21:9好處?想參考吓決定續唔續會大法好陣營 ...
tssy5 發表於 2020-9-18 12:47 PM


不如我講下唔好處
以我部X1 為例,SD card reader 讀速超慢,cam 影完相再save 真係好慢
後面粒LED 燈超暗,LG/Samsung 強幾多!!
如果介意千萬唔好揀sony
作者: EVIS    時間: 2020-9-18 16:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius    時間: 2020-9-18 21:00

呢部堅有興趣, 個screen 闊度嚟講大約等於16:9 幾多吋mon ?

via HKEPC Reader for Android ...
jht123 發表於 2020-9-18 09:13 AM



    如果無計錯應該係4.9吋
作者: jht123    時間: 2020-9-18 22:32

如果無計錯應該係4.9吋
Cartesius 發表於 2020-9-18 21:00

thanks

via HKEPC Reader for Android
作者: CHK    時間: 2020-9-19 00:11

睇黎都係5998
作者: jht123    時間: 2020-9-19 00:31

呢個size 有4000mah, 同埋唔係4k mon, 續航力應該唔錯, 有d 想放左部poco f2 加錢換呢部

via HKEPC Reader for Android
作者: cheungmanhoi    時間: 2020-9-19 00:33

X1 Mark II 就是無 79頻

不然我入左。人地 Samsung S20 樣樣有。 唉

X1 Mark II 又輕 影相又好 價又合理  ...
NOPSS 發表於 2020-9-16 07:26 PM


但咁諗 SONY 可以行多條lte ca
雖然我都唔知有咩用
作者: Shlopikw    時間: 2020-9-19 07:39

睇黎都係5998
CHK 發表於 19-9-2020 00:11

硬係覺得起碼6字起跳
作者: billyyau    時間: 2020-9-19 09:02

睇黎都係5998
CHK 發表於 2020-9-19 00:11


剩係個芒嘅差别會平xperia 1 ii二千咁多?
我覺得相差一千就合理,$6598-6998左右吧!
作者: slsso    時間: 2020-9-19 10:30

計返X1ii美金訂價個比例,大概係$6699
作者: mt4money    時間: 2020-9-19 11:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius    時間: 2020-9-19 12:18

Xperia 1/5 一代都係細電,天生做唔到主力機。

做 2nd phone 一流。可補主力機的不足。

via HKEPC Reader ...
mt4money 發表於 2020-9-19 11:25 AM

今代電方面進步咗好多
細mon 1080 都比到4000mah
開60Hz充滿應該有排用
作者: wingkps2    時間: 2020-9-19 13:21

部X5.就咁正常用唔打機.都用到一日.我覺得唔錯.不過電大D又好D.但粒U都好似一樣.買真係要考慮下.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2