作者: clubsim 時間: 2021-3-4 15:59 標題: realme GT
3月4日下午,realme在新品发布会上正式推出了realme GT手机,这是realme全新GT系列的首款产品,也是一款骁龙888性能旗舰,支持65W快充、120Hz高刷,同时首发钢铜复合架构的液冷散热技术,售价只要2799元起,是目前最便宜的骁龙888旗舰之一。
售价方面,全系8GB大内存起步,8+128GB版本,首发到手2799元,12+256GB版本首发到手3299元,3月10日0点开售。
暫時平價s888 就係 Redmi k40 pro 同 呢部 realme gt 。 比你會揀邊部。
via HKEPC Reader for Android
作者: kcso1 時間: 2021-3-4 16:40
平喎,紅米有機會要售價向下調
via HKEPC Reader for Android
作者: chihim2468 時間: 2021-3-4 16:48
realme d機款設計真係好求其好低端
作者: l0001 時間: 2021-3-4 17:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andychg 時間: 2021-3-4 17:42
可唔可以裝GSM?
作者: dingow 時間: 2021-3-4 21:42
淘寶好似無黃皮版
via HKEPC Reader for Android
作者: cpk 時間: 2021-3-4 22:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: v23a15 時間: 2021-3-4 22:52
有冇國際rom,諗緊k40或呢款
睇黎gt好似cp高啲
via HKEPC Reader for Android
作者: 竹皮 時間: 2021-3-4 23:22
12gb ram 太少啦,而家至少都要18gb ram。Nubia都165Hz 顯示、120W 充電、18GB RAM。真係諗唔到理由要買部中階機
作者: kfc1988 時間: 2021-3-4 23:39
有冇國際Rom?
作者: A268908285 時間: 2021-3-10 15:13
睇評測gt 散熱做得好過d
作者: jholeass 時間: 2021-3-10 16:12
差過幾度都係治標唔治本,等下一代算啦
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: clubsim 時間: 2021-3-10 17:52
好過 redmi仲用heatpipe.
但個人鐘意redmi k40 個款。 個前置鏡開孔比較細。
via HKEPC Reader for Android
作者: A268908285 時間: 2021-3-10 18:40
https://www.youtube.com/watch?v=JQnehs0KlyI
作者: hhmmss2016 時間: 2021-3-10 22:52
Mii 只睇 CPU 又係 S888, 雖然好似多 RAM/ROM
BTW, M3 已經減咗 $50
作者: penny318 時間: 2021-3-19 13:17
而家咁多機都轉曬用AMOLED
作者: gk9583 時間: 2021-3-19 15:39
大方向用AMOLED, LCD只會慢慢開始淘汰
作者: icecoffee 時間: 2021-3-23 19:44
2799人仔入手黑色8+128
暫時好滿意
作者: strongchan 時間: 2021-3-24 12:24
師兄,請問有冇whatsapp delay, 用唔用到google pay?
b]回覆 18# icecoffee
作者: icecoffee 時間: 2021-3-24 13:05
回覆 19# strongchan
暫時試whatsapp無delay
google pay未試
應該無問題
[attach]2254765[/attach]
作者: strongchan 時間: 2021-3-24 13:32
thz, 師兄係官網買?
回覆 19# strongchan
作者: hkkkf 時間: 2021-3-24 15:24
差不多所有大陸機都有訊息delay問題,好難解决,
仲有會冇左Google Map時間軸功能,除非改國際rom
作者: l0001 時間: 2021-3-24 15:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: icecoffee 時間: 2021-3-24 16:03
回覆 21# strongchan
淘

回覆 22# hkkkf
CHING我clear晒後台熄mon
whatsapp訊息都即時收到
有着mon出通知有響有紅色數字在icon右上角
想問仲可以點試
作者: wewetwet 時間: 2021-3-24 19:46
想問下同k40比較邊部好d?
呢部會唔會好多廣告?
作者: hkkkf 時間: 2021-3-26 12:17
1 和 2 會耗電好多,試過whatsapp和wechat,
check app用電情况通常都會排第一和二,
如果關掉,用電量一般會跌到十幾名
作者: hkkkf 時間: 2021-3-26 12:20
K40好快會有香港行貨,會改用poco
作者: hkkkf 時間: 2021-3-26 12:29
realme OS好奇怪,冇得set用2,3,4和5G,
如果5G卡,唔可以set落去用4G,
其他OS唔會此情况,
唔知OPPO OS都係一樣?
作者: l0001 時間: 2021-3-26 12:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: l0001 時間: 2021-3-26 12:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: icecoffee 時間: 2021-3-26 13:04
唔啟用5G就用返4G
利申:GT用家
[attach]2255109[/attach]
作者: strongchan 時間: 2021-3-26 15:22
請問用唔用到香港5G服務?
回覆 31# icecoffee
作者: hkkkf 時間: 2021-3-26 16:43
可以,用緊Q2
作者: justforfunc 時間: 2021-3-26 17:02
裝唔裝到google service?
作者: hkkkf 時間: 2021-3-26 17:28
可以
作者: jholeass 時間: 2021-3-27 15:08
用大陸機一定要刷機,都唔知佢裝左D乜

