作者: seolla 時間: 2021-6-5 20:14 標題: SonyMobile集中討論區vol.24 : 8+ Gen 1 / 7 Gen 1出閘
本帖最後由 seolla 於 2022-5-21 11:22 編輯

目錄
Vol23:
請到這裡
#2 機款
請到這裡
#3 動向
請到這裡
#4 重要資訊
請到這裡
作者: seolla 時間: 2021-6-5 20:15
本帖最後由 seolla 於 2022-7-13 20:03 編輯
注意:
本討論區所寫的rumor(外國&國內)都不一定準確 , 請以正式發佈為準
如涉及firmware方面建議使用官方提供軟件或OTA進行升級 , 其他方法所引致的任何問題恕不負責
(註:本討論區建議檢查rumor出處 , 不要直接 / 間接轉載“Sumahoinfo”網站任何消息報導)
----------------------------------
正式發佈區:

2021年秋季系列
XPERIA PRO I線上發佈會 : 這裡

2022年夏季系列
XPERIA 2022夏季線上發佈會 : 這裡
----------------------------------
2022年度主要使用之CPU | |
Qualcomm | MediaTek |
8 Gen 1 |
|
|
|
|
|
----------------------------------
流傳機款:
作者: seolla 時間: 2021-6-5 20:15
本帖最後由 seolla 於 2022-2-6 11:56 編輯
動向
最後更新日期 : 2021年4月17日 10:50AM
-不再支援MicroSD?
-摺機project?
-Quad Bayer CMOS , 但只會行12MP , 不會開放48MP mode?
2022年度Roadmap | |
MWC | Premium + Mainstream +Entry Level |
IFA |
|
作者: seolla 時間: 2021-6-5 20:16
本帖最後由 seolla 於 2021-6-5 20:21 編輯
重要資訊
註 : 所有重要資訊以官方網頁為準 , 若有任何問題 , 本post恕不負責
XPERIA特約經銷商

XPERIA Care客戶服務中心地址

XPERIA 客戶服務熱線

----------------------------------
XPERIA BLOG官方APP

作者: 黑道明 時間: 2021-6-6 12:46
睇左幾條大陸既 XPERIA 1 III 開箱
相機冇咩點同其他機比較
淨係睇現在既片 只係欠 960FPS 同 wi-fi 6 , 就成為完全體~
作者: happylesson3003 時間: 2021-6-6 14:31
回覆 5# 黑道明
Xperia 1 ii 都支援 wifi-6 , Xperia 1 iii 點會唔支援 wifi-6
作者: lau0921 時間: 2021-6-6 17:15
xperia1 III 香港仲係無聲無氣
大陸出左幾日 但仲未有詳細評測~~
作者: rockie577 時間: 2021-6-6 21:38
X10 III review:
https://www.eprice.com.hk/mobile ... eria-10-iii-review/
"即使光線充足的白天拍攝時也無法隨拍隨看,在光線不足的環境下,按下快門之後畫面會需出現轉圈圖示等幾秒鐘後才能完成拍攝。"
同X10II 有咩分別?

作者: 黑道明 時間: 2021-6-7 02:55
係喎....睇漏左AX....
作者: jacktsui 時間: 2021-6-7 08:35
1III 大幅加價, 同價對手變左 *** ULTRA
作者: kcyipgar 時間: 2021-6-7 09:08
本帖最後由 kcyipgar 於 2021-6-7 09:09 編輯
今年連Xperia 10 III 都比上一代加咗價成HKD1,000,估計Xperia 1 III 售價亦可能加價HKD1,000,HKD8,899 - 8,999 應該走唔甩。
via HKEPC Reader for Android
作者: pk1667 時間: 2021-6-7 09:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacktsui 時間: 2021-6-7 09:29
今年連Xperia 10 III 都比上一代加咗價成HKD1,000,估計Xperia 1 III 售價亦可能加價HKD1,000,HKD8,899 - ...
kcyipgar 發表於 2021-6-7 09:08
日本報左價 15萬4千円 , 點計都過1萬蚊
作者: soho888 時間: 2021-6-7 09:36
本帖最後由 soho888 於 2021-6-7 09:48 編輯
Xperia10 III $3499
https://hk.appledaily.com/lifest ... 2VAEHN6LQDRAO6I7PE/
作者: usei 時間: 2021-6-7 14:41
online 訂
送手機套 , 尿袋 , 保護貼
應該有不少減價空間
作者: 黑道明 時間: 2021-6-8 08:05
用JPY計
II 133600 jpy =~ HKD 9487.69098 實際 HKD 7999
III 154000 jpy =~ HKD 10 936.4103 估計 HKD 9220
用RMB計
II RMB 7999 實際 HKD 7999
III RMB 8499估計 HKD 8499
希望港版送好野
作者: 京 時間: 2021-6-8 08:51
新買1 ii
想問sony原身music app
點set播完一個album自己跳去下一個album
Thank you
via HKEPC Reader for Android
作者: jacktsui 時間: 2021-6-8 09:24
係咁平就最好啦, 呢一代SPEC算係追得最近其他牌子, 如果賣得太貴真係 SIDE左
作者: pk1667 時間: 2021-6-8 12:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2021-6-8 14:38
II 個時人仔比較低
III 人仔升番好多
玩到 gaming notebook 價位 , 照計唔洗賣好多機都會有錢賺
MSI 雷蛇等要同五大分市場 , 可能重賣得少過 Sony 手機
作者: 0kiyoshi0 時間: 2021-6-8 16:15
本帖最後由 0kiyoshi0 於 2021-6-8 16:29 編輯
1 III (12+256)京東賣8499人仔
https://item.jd.com/100011111375.html
作者: usei 時間: 2021-6-8 16:49
回覆 21# 0kiyoshi0
怪怪地
大陸市場除 apple
外國機無咩人買

作者: 京 時間: 2021-6-8 18:06
香港咪又係 唔用apple 最多咪用Samsung
用sony撞機機會好低
via HKEPC Reader for Android
作者: usei 時間: 2021-6-8 18:25
慣性收視無辦法
但用 gaming notebook 思維唔洗賣好多機
作者: 黑道明 時間: 2021-6-8 21:38
香港SONY
Xperia 1 III
由 即將推出 變左做 通知我 , 仲有問卷調查
過多一兩星期 應該差唔多出定價
作者: doppelganger 時間: 2021-6-8 22:37
本帖最後由 doppelganger 於 2021-6-8 22:41 編輯
回覆 25# 黑道明
多數過萬
我估256 GB賣$9999. /512 GB $ 11999.
作者: 黑道明 時間: 2021-6-8 23:19
512Gb 一定過萬~
依家係睇256~
因為其實~大家都會用SD卡
SDXC 256 先300蚊 , 512 600蚊, 鍾意既可以上1Tb 1500蚊
SONY 影相 5-30mb 一張 , 唔計黑磚用既 歌 最多150mb 一首
只要唔係裝 五十隻 5Gb 既AAA大作 , 又唔入近千首 HI-RES ,
再加上SONY 係最接近原生系統又細人一D , 256+ 512SD卡真係夠用
所以512市場唔大~
PS 我依家用緊 XZ2 64gb + 197 Gb sd. 裝左幾隻古典大碟 + adobe + ms + 上X萬張相 都仲有40gb位
( 雖然我可以入多幾隻linn 大碟入去打爆佢~ XD)
作者: erickwok720 時間: 2021-6-9 09:50
WF-1000XM4 開始預售 $2290

預計聯絡送貨日期: 2021年6月26日 - 2021年7月3日 下午3時後
預計自行領取日期: 2021年6月26日 - 2021年7月3日 下午3時後
作者: bowieha 時間: 2021-6-9 11:05
Mobile雜誌網站話收到消息港版7月初上市,256gb定價9998!
作者: 黑道明 時間: 2021-6-9 13:47
9998....除非送WF-1000XM4 or WH-1000XM4 .....如果唔係....冇曬吸引力
作者: 京 時間: 2021-6-9 15:25
痴線 夠買IPhone 12 pro 256gb
傻的嗎?
via HKEPC Reader for Android
作者: slsso 時間: 2021-6-9 15:36
都係s21u 咁上下價
其實點解要賣得便過人?
當然s21u 一出已經有方法便過千出淨機,睇下1iii 做唔做到
作者: billyyau 時間: 2021-6-9 19:33
今代其實都只係一些合理升級,由第一代$6999一直加到新一代$9998,成本真係升咗咁多?
作者: doppelganger 時間: 2021-6-9 21:10
而家偏向影相
作者: usei 時間: 2021-6-10 09:17
高通加價 , 多鏡 , Ram/Rom 多左
作者: usei 時間: 2021-6-11 12:08
好似 10 III 是無 eye AF
見 D 評測無講
作者: 勾魂使者 時間: 2021-6-11 17:16
9998 留返比土豪買算....
係sony bid咗部x5 用住先再慢慢等
作者: G-核戰機 時間: 2021-6-11 18:08
1200萬三鏡賣10000?傻的嗎? 三星1.08億又有3x 5x光學鏡先賣10000
作者: usei 時間: 2021-6-12 08:51
回覆 37# 勾魂使者
1 III = Ultra book + 性能不錯 DC + 5G modem
個 4K mon notebook 度計是頂級
有頂級 parts 價錢就會 mark up 好多
4K mon 的 notebook 一向不會平賣
計落不是真是咁貴
作者: rooneymanunited 時間: 2021-6-12 08:58
1 ii都好夠用
作者: 勾魂使者 時間: 2021-6-12 16:13
回覆 勾魂使者
1 III = Ultra book + 性能不錯 DC + 5G modem
個 4K mon notebook 度計是頂級
有頂級 pa ...
usei 發表於 2021-6-12 08:51
佢既缺點只係我窮
作者: Cartesius 時間: 2021-6-12 17:07
Agree
希望快啲好似1咁做$3999
(雖然應該無乜可能)
作者: jacktsui 時間: 2021-6-12 17:13
而家大鋪好難有旗艦機擺超過兩年
得細鋪/網鋪
via HKEPC Reader for Android
作者: pk1667 時間: 2021-6-15 17:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2021-6-15 17:45
10 III 試 demo 機感覺重細過 XZ1
21:9 發水得好勁

作者: pk1667 時間: 2021-6-15 17:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zone3304 時間: 2021-6-16 17:41
想問吓有冇師兄知道喺 Xperia1 II 收gmail 時可吾可以有閃燈提示.
作者: 0kiyoshi0 時間: 2021-6-16 18:38
兩部賣晒入XPERIA 5 III
作者: Cartesius 時間: 2021-6-16 20:40
有5ii點解仲要買10iii
作者: pk1667 時間: 2021-6-16 21:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: erickwok720 時間: 2021-6-17 10:27
作者: pk1667 時間: 2021-6-17 10:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pk1667 時間: 2021-6-17 10:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2021-6-17 11:42
回覆 51# erickwok720
街外如果賣得唔對路應該會減落 2999
泰國廠可能受疫情影響
1 III 暫時重未知
作者: 勾魂使者 時間: 2021-6-17 15:43
某登有人話1iii 變返mic
作者: usei 時間: 2021-6-17 15:46
回覆 55# 勾魂使者
唔通泰國廠開唔到工
作者: pk1667 時間: 2021-6-17 15:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killer699 時間: 2021-6-18 07:40
[youtube]Z9kEW-QXESI[/youtube]
1 iii 同 s21u速度對比
作者: usei 時間: 2021-6-18 08:47
回覆 58# killer699
1III 是不是常時行 4K ?
作者: kcyipgar 時間: 2021-6-18 09:21
10 III實際使用時似16:9 4.3"手機「加長版」,太細了,睇得好辛苦。
via HKEPC Reader for Android
作者: pk1667 時間: 2021-6-18 09:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcyipgar 時間: 2021-6-18 10:03
本帖最後由 kcyipgar 於 2021-6-18 10:08 編輯
真係要睇實物。
10 III尺寸係好揸手,不過使用體驗差D,而Xperia 1, 1 II我試用過,使用體驗好太多了,不過我仍然接受唔到21:9呢個比例,並唔係一寸長一寸強,反而主流20:9比例我認為好D。
SONY應該跟潮流走,並非一定要制定(自我)的潮流,事實亦證明冇牌子跟佢做21:9。
via HKEPC Reader for Android
作者: pk1667 時間: 2021-6-18 10:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rockie577 時間: 2021-6-18 10:20
本帖最後由 rockie577 於 2021-6-18 10:21 編輯
各有喜好啦, 我反而覺得X5 X10 個size 單手用手感最正, 加埋則fingerprint sensor 設計一流, 如果有埋無線充+octopus 就 perfect
我都用過X1, 但單手用手感差 (太大太重太長), 好難放係褲袋, 用左幾個月頂唔順就放左
作者: kcyipgar 時間: 2021-6-18 10:48
本帖最後由 kcyipgar 於 2021-6-18 11:33 編輯
我意思並唔係話10 III差,只係嫌個芒太細而已。
via HKEPC Reader for Android
作者: kcyipgar 時間: 2021-6-18 10:50
本帖最後由 kcyipgar 於 2021-6-18 11:30 編輯
各有喜好啦, 我反而覺得X5 X10 個size 單手用手感最正, 加埋則fingerprint sensor 設計一流, 如果有埋無 ...
rockie577 發表於 2021-6-18 10:20
啱嘅,各有喜好,所以SONY先至出ㄧ大二細型號。
via HKEPC Reader for Android
作者: pk1667 時間: 2021-6-18 11:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius 時間: 2021-6-18 11:54
比3千幾買10iii
不如比多千幾直上5ii 好過
作者: 勾魂使者 時間: 2021-6-18 13:32
1iii 京東7999人仔直送
作者: usei 時間: 2021-6-18 13:38
羊 7999 ~ 9600
差咁少費事 JD 買
作者: 勾魂使者 時間: 2021-6-18 14:53
MK過萬都有人買

作者: Ericsson 時間: 2021-6-18 22:08
本帖最後由 Ericsson 於 2021-6-18 22:10 編輯
變返正價了!香港連價都未有… :(
作者: killer699 時間: 2021-6-18 23:22
本帖最後由 killer699 於 2021-6-18 23:25 編輯
APP行1096 * 2880, 再放大1.5倍
加上計顯示面積的話比同級旗艦細D, 1 III單計MON耗電未必比S21U高
作者: kcyipgar 時間: 2021-6-19 10:11
本帖最後由 kcyipgar 於 2021-6-19 10:13 編輯
我見SONY淘寶官方旗艦店Xperia 1 III RMB8,899,兌換HKD過HKD10,000,好貴。
如無意外,香港SONY行貨會賣HKD8,899。
不過真係好靚,I Like It。
via HKEPC Reader for Android
作者: usei 時間: 2021-6-19 11:46
前面比較片
性能只是差個好少
用電 1 III 少一點
作者: killer699 時間: 2021-6-19 16:27
本帖最後由 killer699 於 2021-6-19 22:38 編輯
不能直接用%黎推算
雖然兩倍機都行完兩個TEST都係扣7%
但佢部S21U唔係全新機, 電池已經會有輕微老化
加上sony機經常剩5-10%電都可以突然強制關機
EDIT
有測了https://www.youtube.com/watch?v=YSEXY-qLUbw
作者: Ericsson 時間: 2021-6-19 22:35
我見SONY淘寶官方旗艦店Xperia 1 III RMB8,899,兌換HKD過HKD10,000,好貴。
如無意外,香港SONY行貨會賣H ...
kcyipgar 發表於 2021-6-19 10:11
國內正價其實係8,499,唔知點解會標貴咗…
作者: joecn 時間: 2021-6-19 23:10
小的現在用Xperia I II, 打算年尾換Xperia I III, 但要求$6000買到, 不知可以嗎?
小的父親現在是Sony Xperia 10 II, 因Samsung剛宣佈下年的Samsung watch支援糖尿病檢察, 改買了一部Samsung S20給父親, 明年配Samsung watch用, 小的和父親用了多年的Sony mobile, 一時不習慣, Samsung不夠Sony user friendly, 煩人app用多, 預設的使用方式開煩app, Sony mobile比較接近原生, 買回來後, 要花時間來調節, 才不那麼煩, 為什麼Sony不出可檢察糖尿病的watch? 若Sony出這手錶, 我便買Xperia 1 II / 5 II給父親算, 買了S20有點後悔...
作者: KLY 時間: 2021-6-20 01:23
小的現在用Xperia I II, 打算年尾換Xperia I III, 但要求$6000買到, 不知可以嗎?
小的父親現在是Sony Xperi ...
joecn 發表於 2021-6-19 23:10
sony自從XZ2P之後無左大跌價依支歌仔唱好多年
作者: Ericsson 時間: 2021-6-20 07:48
小的現在用Xperia I II, 打算年尾換Xperia I III, 但要求$6000買到, 不知可以嗎?
小的父親現在是Sony Xperi ...
joecn 發表於 2021-6-19 23:10
$6000買xperia 1 iii? 你自己買xperia 1ii 時要幾錢?
作者: kcyipgar 時間: 2021-6-20 10:28
小的現在用Xperia I II, 打算年尾換Xperia I III, 但要求$6000買到, 不知可以嗎?
小的父親現在是Sony Xperi ...
joecn 發表於 2021-6-19 23:10
2021年尾用6000蚊想買到Xperia 1 III?
唔太可能,睇個款1 III起碼8月先至有貨,到12月絕對冇可能減價咁多。
12/2021用6000蚊買到Xperia 1 II可能性比較大D。
按照SONY宜家個定價策略,直到型號Fade Out都唔肯大減價。
via HKEPC Reader for Android
作者: kcyipgar 時間: 2021-6-20 10:53
另外我見仲有款係12+512GB RMB9,899,今代SONY手機接近萬元。
via HKEPC Reader for Android
作者: doggygundam 時間: 2021-6-20 12:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 勾魂使者 時間: 2021-6-20 20:02
大陸版1iii 都係MIC.... 但1ii 係MIT
睇黎國際版都係MIC多
作者: Ericsson 時間: 2021-6-21 07:08
99%都係,量唔多,都仲有排等
作者: 0kiyoshi0 時間: 2021-6-21 10:04
等吾切未去京東買咯
作者: usei 時間: 2021-6-21 17:09
1 II 我見網店實際 7299 但送好多野
街價是不是 5000 左右 ? (因為不急買 , 無出去問贈品等東西)
由於 12/256 是會貴一點 , 其實都算減左不少
黑鯊 256 都要 4698
作者: Cartesius 時間: 2021-6-21 23:06
8/256街價大約$50xx
作者: joecn 時間: 2021-6-22 19:40
小的於2020年12月31日. 用約$5800在Sony HK store以VIP價(這是扣除所有售買優惠, 那些優惠不是賣了, 便是自己用了), 買到Xperia I II
作者: Ericsson 時間: 2021-6-23 08:16
$5,800是8Gb定12Gb?都算ok。
不過今期比上代同級定價,都貴了段距離(1iii 及 5iii香港未知定價),當有vip價惠,都唔大機會6仟頭買到…
部1ii咁快想換?
作者: evo4b 時間: 2021-6-23 13:23
點解SONY 成日發佈完啲野都無得賣.....
等部XPERIA 1 III 等到勁都長
作者: kcyipgar 時間: 2021-6-23 13:28
咁多年都係咁㗎啦...習慣了。
蝕了市場先機,冇辦法。
via HKEPC Reader for Android
作者: evo4b 時間: 2021-6-23 13:34
回覆 92# kcyipgar
部舊機電池脹晒.......諗住等一下XPERIA 1 III
點知又係無影....連PER ORDER 都未有....唉
作者: kcyipgar 時間: 2021-6-23 14:38
回覆 kcyipgar
部舊機電池脹晒.......諗住等一下XPERIA 1 III
點知又係無影....連PER ORDER 都未有....唉 ...
evo4b 發表於 2021-6-23 13:34
宜家你用緊係咩Model?
via HKEPC Reader for Android
作者: usei 時間: 2021-6-23 15:09
可能高通先供貨比 *** 同小米
Sony 一向都遲
作者: Ericsson 時間: 2021-6-23 16:01
點解其他地區已有價錢/甚至賣緊?講緊Sony自己…
作者: Loft 時間: 2021-6-23 16:10
小的現在用Xperia I II, 打算年尾換Xperia I III, 但要求$6000買到, 不知可以嗎?
小的父親現在是Sony Xperi ...
joecn 發表於 2021-6-19 23:10
其實用Samsung Watch都唔一定要配Samsung手機,我都係Samsung Watch配Sony X1ii,完全冇問題,所有功能都用到。況且糖尿病又好,高血壓又好,都唔好靠晒隻錶,始終個sensor有唔少限制,數據作參考就好了,一定要用可靠的儀器例如血糖測試機等。
作者: evo4b 時間: 2021-6-23 16:13
回覆 94# kcyipgar
在用SH03J
原本會換F51A....但係部野LAG 到癡線
所以等XPERIA 1 III
作者: boysbehei 時間: 2021-6-23 19:01
我部XZ1都電池帳,不過我等收到5K先買
作者: 黑道明 時間: 2021-6-23 22:05
台灣7月中後
香港唔知會唔會跟

