Board logo

標題: 大家幾耐換一次機? 乜野原因換機? (唔打機) [打印本頁]

作者: hknz    時間: 2021-7-29 16:59     標題: 大家幾耐換一次機? 乜野原因換機? (唔打機)

本帖最後由 hknz 於 2021-8-5 12:10 編輯

換一次機都幾sai時間。舊機 whatsapp, youtube, google 好夠用。
除非舊電打柴,都無乜理由需要換機。

我換機歷史&原因:
[2011 to 11/2014] (3年)
iPhone 4 16GB (太慢)

[11/2014 - 11/2017] (3年)
*** Note 4 32GB (容量太少+少少慢)

[11/2017 - now] (就快4年)
Mi 6 128GB (少少爆屏/電約半日/但好鐘意夠細部夠短身)
作者: 罪大惡極    時間: 2021-7-29 17:03

個人喜好, 唔定, 講就講兩年頂盡, 總有新機合心水
依家似乎唔係為性能而換機, 因為都係5-10%增長

樓主好環保, 好事黎
作者: samsamhk    時間: 2021-7-29 17:03

大概3-4年

Note 5-->Note 8--> Note20
作者: blkbd5    時間: 2021-7-29 17:21

大約兩年一換,通常系電有問題,今次 K20Pro 換 Poco F3,兩個原因,通訊軟件,屏下指紋!
作者: hknz    時間: 2021-7-29 17:23


(2010/2011) - iPhone 4 (太慢)
(2014/2015) - Samsung Note 4 32GB (容量太少+慢)
(2017 Nov) - Mi 6 128GB (screen一年前角落頭有少少烈/電約半日/要經常叉電/但又好鐘意夠細部/夠短身)
作者: JLV1818    時間: 2021-7-29 17:29

本帖最後由 JLV1818 於 2021-7-29 17:31 編輯

以前通常部機,越用越疾,就想換機。
近年啲機就好少呢啲情況,就算部S9+,現在都很順。
不過近年多了120hz屏幕,5倍或以上光學變焦,都係吸引換機原因

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: arrychiu    時間: 2021-7-29 17:31

我通常都係用開D App唔順,或者新機有功能我想用先會換。
作者: arrychiu    時間: 2021-7-29 17:32

以前通常部機,越用越疾,就想換機。
近年啲機就好少呢啲情況,就算部S9+,現在都很順。
不過近年多了120hz ...
JLV1818 發表於 2021-7-29 17:29


120hz真係好重要,用咗返唔到轉頭。
作者: howaihenry    時間: 2021-7-29 17:48

Samsung Note8 用咗3年,得返半日電, Samsung Trade Up S21U仲錢 + 額外$800,好過去換電啦,所以要換機啦

via HKEPC Reader for Android
作者: soho888    時間: 2021-7-29 17:53

4 YEAR ...
作者: PV-001    時間: 2021-7-29 18:02

廠家吱牙膏, 永遠吾會推最新技術出街, 你忍吾到咪要換羅 (受害者留言 )
作者: Candy    時間: 2021-7-29 18:16

本帖最後由 Candy 於 2021-7-29 19:30 編輯

三叔 Note2 基本上唔壞唔換
機無壞卻無奈地三叔 Note2 的 Android 一直維持在 Ver. 4.4.2,永冇更新
唔好話銀行 Apps、保險 Apps、就連政府的 Apps (安心出行)都裝唔到
焗住換新 Version Android 機而已
非新款機,夠用就算。
作者: jacktsui    時間: 2021-7-29 18:56

回覆 1# hknz

樓主幾耐換一次機?(唔打機)
作者: cyberyeah    時間: 2021-7-29 22:38

本帖最後由 cyberyeah 於 2021-7-29 22:41 編輯

以前一年最少都換一次,但係以家真係無咁嘅衝動,部部機都一樣樣,又無新技術,現在用緊K30 pro刷F 2 pro,影相上網,股票買賣,夠用了,手機最緊要粒U夠快得嚟又慳電,Ram夠多,最小都要8G,芒夠大得嚟又要方便單手操作,有以上條件都唔想換機

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hot777    時間: 2021-7-29 22:55

有換機恐懼症
攪番D APPS攪左成星期.......
login好晒時間
作者: chue    時間: 2021-7-30 02:10

根據本人"往績",約一兩年左右換一部,期間買既根本唔係用黎插 SIM WHATSAPP
作者: eric18ngan    時間: 2021-7-30 02:20

以前一年最少都換一次,但係以家真係無咁嘅衝動,部部機都一樣樣,又無新技術,現在用緊K30 pro刷F 2 pro, ...
cyberyeah 發表於 2021-7-29 22:38



    我都係一年換一次,因我會打手機,玩食雞,call of duty mobile ,高達,原神,二之國,之前用過iqoo電競手機,不過都冇今次黑鯊4做得咁好(我係香港行貨),佢實體鍵好真實,按落去反應好快,充電真係超快非常有用,如果唔係打機就唔需要年年換,因為唔係新手機就好,好似小米11i行貨,粒888用電又發高熱又超快冇電,用左幾日放都放唔切,我再上一部係k30 pro 用865都好耐用.
作者: hknz    時間: 2021-7-30 03:03

回覆 13# jacktsui



(2010/2011) - iPhone 4 (太慢)
(2014/2015) - Samsung Note 4 32GB (容量太少+慢)
(2017 Nov) - Mi 6 128GB (screen一年前角落頭有少少烈/電約半日/要經常叉電/但又好鐘意夠細部/夠短身)
作者: bausonco    時間: 2021-7-30 03:08

唔壞唔換, 完
作者: f16    時間: 2021-7-30 07:13

通常八個月左右換新機,仲值d錢時放
作者: 爪王凌雨    時間: 2021-7-30 07:21

唔壞唔換, 完
bausonco 發表於 2021-7-30 03:08



    x2
作者: wcchktm    時間: 2021-7-30 07:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 200801    時間: 2021-7-30 07:46

真系覺得有機岩心水先換, 唔系真系唔換
同埋而家d 機唔系好吸引
作者: kichiku    時間: 2021-7-30 08:14

本帖最後由 kichiku 於 2021-7-30 08:16 編輯
三叔 Note2 基本上唔壞唔換
機無壞卻無奈地三叔 Note2 的 Android 一直維持在 Ver. 4.4.2,永冇更新
唔好話 ...
Candy 發表於 2021-7-29 18:16

刷個 lineage 14.1 / havoc (pie) 應該幾流暢

via HKEPC Reader for Android
作者: ccc123    時間: 2021-7-30 08:45

4 yr。。。。。if possible
5 yr。。。。。a must
作者: max918    時間: 2021-7-30 09:05

S2 -> NOTE2 -> NOTE5 -> S8 -> S22(?)
作者: iPAQ    時間: 2021-7-30 09:40

自從用 smartphone (或以前叫 PDA phone) 之後,Mate20X 之前差不多年年換,有時唔夠一年...

仲有印象嘅:
XDAII, XDA Mini, Xplore M68, P990i, 5800, HD2, DEFY, Note, Xperia Play, Note II, Xperia V, Note III, Padfone Note 6, X1, C5 Ultra, V5 Max,
X2, Stylus 2 Plus, Mate 10, Mate 20X -> (?)

睇完P50發佈無話 5G,真係唔知換乜機好......
作者: FT907    時間: 2021-7-30 09:52

換一次機都幾sai時間。舊機 whatsapp, youtube, google 好夠用。
除非舊電打柴,都無乜理由需要換機。 ...
hknz 發表於 2021-7-29 16:59



    除非舊電打柴,都無乜理由需要換機。 x2
一係跌爛, 或者部機用唔到囉.
啱啱最近老婆部LG  Q6+,   power掣同埋Vol down 制完全冇反應. 連關機都關唔到.
萬一用到冇電,  就開唔返機啦
作者: jacktsui    時間: 2021-7-30 13:20

本帖最後由 jacktsui 於 2021-7-30 13:34 編輯

Htc desire hd  (2012~2013)大mon好正, 不過ram太少 ,好快就彈app/無反應 etc...頂左一年半就放棄...

死米2s (2013-2014年尾+兩年) 一代性價比神器 係個mon細左啲啲同電細, 其他野真係無得頂。之後出左粒大電,完美解決電量問題,仲有叉電器可以即時換電滿血 之後家母壞左機,比佢用左兩年。

Moto droid turbo   (2014年尾~2017年尾) 核電神機,可惜聽筒神神地焗換   而家洗左機做安心上路神器

Htc u11+ (2017~now) 仲好順, 打啲雞game FGO都唔疾, 應該得返70% 左右電, 不過完全無突然跳電/走電問題, 又無得旅行, 所以唔駛換電住

Ip se2 (2020~now)  工作需要做副機, 入左隻雞 3d game 分擔下舊機負擔, 一年就得返90%電  
不過佢千幾mah電做到起碼an機三千mah既電量算好好野 慢叉都好快叉爆


via HKEPC Reader for Android
作者: Baron    時間: 2021-7-30 13:35

我一般係兩三年換一次,最耐係Note 3,用咗四年幾,依家部機仲用得。
HTC U11跌到個Mon爆晒都無換,係最後個C頭壞咗先換機,好似用咗3年左右。
依家部A71 5G用咗一年依然好順,估唔到Exynos U都唔錯。
作者: normalyan    時間: 2021-7-30 13:47

唔壞唔換, 完
bausonco 發表於 2021-7-30 03:08

咁我想知你第一部機係咩?
雖然我三叔s3中用緊, 但係一定唔係主機囉
作者: tox    時間: 2021-7-30 14:19

整唔返就換
作者: Hippo    時間: 2021-7-30 14:48

唔明幾耐換一次機有咩好討論,乜真係有人定時定候每隔幾耐就一定會換一次機的嗎?

via HKEPC Reader for Android
作者: silverboy    時間: 2021-7-30 14:54

大約2年換新
作者: 輕鬆小熊    時間: 2021-7-30 14:55

2年左右
作者: mouseman    時間: 2021-7-30 14:55

2-2.5 yrs
作者: hknz    時間: 2021-7-30 14:56

就係想睇下大家的習慣。我部機粒電得56%容量。好想換,但又好怕煩。
同埋我通常一換機,全家一齊換同1個model。攪1次好過攪幾次。
作者: 士碌架    時間: 2021-7-30 15:04

還在用華為  5T   
會一直 用到壞先會換
作者: two2two2two2    時間: 2021-7-30 16:12

2年左右
moto defy
vega a850
huawei mate 7
xiaomi max
honor note 10

via HKEPC Reader for Android
作者: leungzboy    時間: 2021-7-30 16:49

換機只有2個原因
壞機 電老化
作者: leungzboy    時間: 2021-7-30 16:55

唔明幾耐換一次機有咩好討論,乜真係有人定時定候每隔幾耐就一定會換一次機的嗎?

via HKEPC Reader for An ...
Hippo 發表於 2021-7-30 14:48



    大把啦
好多人比個借口自己買電話
買部貴既至少用返三年回本
作者: Candy    時間: 2021-7-30 18:19

刷個 lineage 14.1 / havoc (pie) 應該幾流暢

via HKEPC Reader for Android
kichiku 發表於 2021-7-30 08:14



有冇教學?
Thanks.
作者: 羽毛刀    時間: 2021-7-30 21:08

3年.....
作者: Saipan    時間: 2021-7-30 21:21

18-24 months
作者: free6836    時間: 2021-8-3 23:48

用緊S10 , 已經2年半無換機~~

基本上都好夠用 , 除非壞機啦~~

如果唔係唯一能夠吸引既地方我諗就淨返續航力呢方面身(非快充)~~

不過呢10年黎完全無突破囉~~好想快D有返3日一充~
作者: hkpcchk    時間: 2021-8-4 01:10

換機多數心癮問題..
作者: louis2021    時間: 2021-8-4 01:13

一年換一次, 唔係2年換會好甘
而且每次相機都很大進步
作者: sohin    時間: 2021-8-4 03:39

除非舊電打柴,都無乜理由需要換機。 x2
一係跌爛, 或者部機用唔到囉.
啱啱最近老婆部LG  Q6+,   po ...
FT907 發表於 2021-7-30 09:52


LG 機熄機時插線叉電會自動著機㗎
作者: kcyipgar    時間: 2021-8-4 08:46

本帖最後由 kcyipgar 於 2021-8-4 08:47 編輯
唔明幾耐換一次機有咩好討論,乜真係有人定時定候每隔幾耐就一定會換一次機的嗎?

via HKEPC Reader for An ...
Hippo 發表於 2021-7-30 14:48

大家搵個話題消磨下時間啫,由頭到尾都冇「討論」過,寫低答案就可以收筆。
我的答案:不定時換手機。

via HKEPC Reader for Android
作者: jacktsui    時間: 2021-8-4 10:11

離不開3大原因:
1. SEAFOOD痕
2. 舊機疾/壞/爛
3. 工作需要多部副機/IOS+AN雙修
作者: FT907    時間: 2021-8-4 10:40

LG 機熄機時插線叉電會自動著機㗎
sohin 發表於 2021-8-4 03:39


係? 咁都好d.至少乾塘時都可著返機
作者: oneqq    時間: 2021-8-4 11:01

本帖最後由 oneqq 於 2021-8-4 11:03 編輯

S8 plus一出就買用到而家
仍然好好用
應該有5年(估計),耐到忘記左
作者: iwantip6    時間: 2021-8-4 14:11

一般都係3年換一部,唔係機性能問題,係舊電已經打柴
作者: hknz    時間: 2021-8-4 15:57

大家搵個話題消磨下時間啫,由頭到尾都冇「討論」過,寫低答案就可以收筆。  
我的答案:不定時 ...
kcyipgar 發表於 2021-8-4 08:46


gum 我討論下。
如果舊電打柴,有無想過俾1百幾10 換電續命?
作者: leungzboy    時間: 2021-8-4 16:53

S8 plus一出就買用到而家
仍然好好用
應該有5年(估計),耐到忘記左
oneqq 發表於 2021-8-4 11:01



    有換過電?
你頂得順粒電咩
用S8早就頂唔順粒電 不過有打機
作者: FT907    時間: 2021-8-4 17:11

gum 我討論下。
如果舊電打柴,有無想過俾1百幾10 換電續命?
hknz 發表於 2021-8-4 15:57



    俾1百幾10 換假電?
作者: leungzboy    時間: 2021-8-4 17:31

以前真係好多人三幾個月就補幾百蚊換新機
宜家冇咩款式可言就完全唔洗換機
個MON又冇以前咁易爆
作者: kcyipgar    時間: 2021-8-4 18:41

本帖最後由 kcyipgar 於 2021-8-4 18:45 編輯
gum 我討論下。
如果舊電打柴,有無想過俾1百幾10 換電續命?
hknz 發表於 2021-8-4 15:57

完全冇想過俾一佰幾十蚊換電池,因為價錢太便宜了,冇勇氣用「代用電池」。

而我只想過俾貴D返原廠換,不過當粒電池發脹時,部手機又已經用咗三年,自不然嫌棄部手機唔夠快、各方面specs過時,於是就會去買新手機。

嗯!咁...CHING你又有冇用「代用電池」?有的話,你自己換抑或搵舖頭職員換?

via HKEPC Reader for Android
作者: oneqq    時間: 2021-8-5 09:39

有換過電?
你頂得順粒電咩
用S8早就頂唔順粒電 不過有打機
leungzboy 發表於 2021-8-4 16:53

冇換過電
粒電仲還可以,用到一日一充
作者: okt04125    時間: 2021-8-5 09:44

android 基本上可以1年半至2年換一次
順便upgrade下啲新科技
例如全面屏, 屏下指紋, 3x光學變焦
我自己就隔代換, 啱啱好每一次換都有新嘢玩
一加3-->一加5-->一加7t
作者: truenobzr    時間: 2021-8-5 09:49

以前一年最少都換一次,但係以家真係無咁嘅衝動,部部機都一樣樣,又無新技術,現在用緊K30 pro刷F 2 pro, ...
cyberyeah 發表於 2021-7-29 22:38


Agree...
作者: okt04125    時間: 2021-8-5 09:49

唔明幾耐換一次機有咩好討論,乜真係有人定時定候每隔幾耐就一定會換一次機的嗎?

via HKEPC Reader for An ...
Hippo 發表於 2021-7-30 02:48 PM


iphone 嗰啲, 每次一出新機就換一部
作者: 爪王凌雨    時間: 2021-8-5 09:52

後生又肯比節舊費一出新機就換依然大把人
唔係錢問題我地堆又老又唔打機又怕煩又驚重新熟習新機用法呢班換條鐵
作者: Hippo    時間: 2021-8-5 10:07

iphone 嗰啲, 每次一出新機就換一部
okt04125 發表於 2021-8-5 09:49


咁關乜Android事? 好少呵聽人講 三星/罪大/小米  一出新機就換一部
作者: okt04125    時間: 2021-8-5 10:17

咁關乜Android事? 好少呵聽人講 三星/罪大/小米  一出新機就換一部
Hippo 發表於 2021-8-5 10:07 AM


咁你當android旗艦囉
作者: HONG-BAC    時間: 2021-8-5 10:34

原本用***NOTE8
用左超過3年,今年3月換左NOTE20U
最大原因係︰
1)換大個ROM
2)影相比NOTE8好
3)新S PEN
4)末代NOTE(應該)

大致上好滿意部NOTE20U,但暗位拍片& 影文字相(如傳單) 問題
可能出年會換機
作者: hknz    時間: 2021-8-5 10:44

回覆 58# kcyipgar

我note 4 電池外置,買過一次新電。
mi6無換過,舊電得原本60%容量左右。想換。但怕煩。
作者: hknz    時間: 2021-8-5 10:57

iphone 嗰啲, 每次一出新機就換一部
okt04125 發表於 2021-8-5 09:49


舊時,用iphone 的人,好多真係「一出新機就換一部」
iPhone 3,4,5,6,7,8咁換。
重話iphone 保值。

自從iphone 出來出去無新意,約iphone X 之後,個D iPhone人好似少左換機。
作者: usei    時間: 2021-8-5 11:46

835 之後換機無緊密
現在重有好多 835/845/855 行緊

我就 835 跳上 865
作者: okt04125    時間: 2021-8-6 09:36

舊時,用iphone 的人,好多真係「一出新機就換一部」
iPhone 3,4,5,6,7,8咁換。
重話iphone 保值。:titte ...
hknz 發表於 2021-8-5 10:57 AM



    實係嘅
不過起碼都會見到好多人用新iphone
但出街想揾下人用samsung 新機好似都冇
samsung 最新個鏡頭設計已經好iconic,
不過唔見人用
作者: jacktsui    時間: 2021-8-6 09:54

而家淨係SELL相機, 仲要係鬥望遠, 唔知一般人影相 影100張有無5張要用遠鏡
作者: kichiku    時間: 2021-8-7 08:23

大約三年。用開中階機, app 越來越大食,唔換機,開 app 真係越來越慢。

之後會轉做後備機,刷rom 延續生命

via HKEPC Reader for Android
作者: lalawoo    時間: 2021-8-7 16:16

等粒電死,又或者底板瓜直時
作者: oepwcl    時間: 2021-8-10 20:15

無定
都係 電壞 或 機件有問題先換.
利申: 仲用緊 LG V20 (用咗4年多), 物識緊換機了
作者: 爪王凌雨    時間: 2021-8-10 20:31

而家淨係SELL相機, 仲要係鬥望遠, 唔知一般人影相 影100張有無5張要用遠鏡 ...
jacktsui 發表於 2021-8-6 09:54



用成萬銀玩望遠
如果唔係要快速偷拍我N年前依家擺係櫃筒部DC仔都靚過佢
作者: 爪王凌雨    時間: 2021-8-10 20:34

100倍1000倍有乜用
去鴨記買個望遠鏡配合黎影
作者: notcool    時間: 2021-8-10 22:04

掉在地上。
三星 Note 5 換 Redmi Note  10 Pro
作者: jacky_chua    時間: 2021-8-10 22:59

實係嘅
不過起碼都會見到好多人用新iphone
但出街想揾下人用samsung 新機好似都冇
samsung 最新個鏡 ...
okt04125 發表於 2021-8-6 09:36


我都見到多人用新iPhone, 佢個iPhone 5食老本設計多返人用
Samsung機就 Note 9, Note 10, S9, A8 Star 呢啲
作者: computer1975    時間: 2021-8-13 21:09

Mate 7 2+32 RAM吾夠用, 換左Honor 7X。7X因為送左比人,去換Honor 10。之後壞外置speaker 和指紋解鎖,換Honor 20 Pro。家人Honor 8 電池跳樓式掉電,因不能回國內換電,部20 Pro轉會POCO X3 Pro

via HKEPC Reader for Android
作者: GFish    時間: 2021-8-15 19:15

Redmi 1S  轉redmi notes 4到現在。
作者: kichiku    時間: 2021-8-16 09:54

Redmi 1S  轉redmi notes 4到現在。
GFish 發表於 2021-8-15 19:15

Mtk. 應該只停留在 android 6?

via HKEPC Reader for Android
作者: speed    時間: 2021-8-16 10:04

以前換機會密D, 1年1部,後尾2年1部,上一部係MAX3,宜家用緊POCO F2 PRO, 由636>865 速度感覺明顯
作者: DN28    時間: 2021-8-18 08:46

容量,鏡頭,120Hz,性能,系統/安全性更新

via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp    時間: 2021-8-18 11:37

120hz真係好重要,用咗返唔到轉頭。
arrychiu 發表於 2021-7-29 17:32


係對上個 note20 post 比玻璃心人講到 120hz 係垃圾
作者: uwantwant    時間: 2021-8-18 11:44

poco 1 去poco 3, 主要係POCO1 冇NFC. 其實都係係用sd 下whatsapp ,個mon 有畫面, 電量夠就OK.
作者: fatsounds    時間: 2021-8-18 12:00

起碼3年喇, 除非電/性能有問題
作者: chue    時間: 2021-8-18 12:18

本帖最後由 chue 於 2021-8-18 12:26 編輯

部機出問題後換,其間買的都唔係同一回事

試舉今年例子,現時主要用罪大做主力,有 NFC 方便電子支付,雖然話拎消費券既係支付寶,但集中使用,此外就通訊 APP 網購集運,勝在買後即時連結支付寶,政府話要裝安心出行,我原先用部舊手機裝,瓜左,去友和買個部.緣份下入左小米 MAX 一代國行二手因為平,買返黎只專 FOR 打機

希望 CHINGS 睇得明
作者: 8783    時間: 2021-8-18 12:27

打機都係3至4年換一次,等玩大作遊戲會lag/過熱先換機
作者: jacky_chua    時間: 2021-8-18 12:31

兩年換一部
作者: arrychiu    時間: 2021-8-18 13:05

係對上個 note20 post 比玻璃心人講到 120hz 係垃圾
Miipp 發表於 2021-8-18 11:37


我一用完120hz之前睇返iPhone覺得慢動作咁
作者: leslieyip    時間: 2021-8-18 14:54

用緊S10 , 已經2年半無換機~~

基本上都好夠用 , 除非壞機啦~~

如果唔係唯一能夠吸引既地方我諗就淨返續航 ...
free6836 發表於 2021-8-3 23:48

我都糸S10+. 一直健康。mon 吾差,吾打機。想搵理由去換機都無乜,另外換 5G 機拍得住S10 的mon, 下下都 5-6 千, 吾捨得

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: madgod1213    時間: 2021-8-18 17:35

本帖最後由 madgod1213 於 2021-8-18 17:37 編輯

我睇重相機畫質, 直到pixel 2 XL用到依家, 唔會打機, 電仲夠用1日半, 相機依然係第一梯隊畫質, 128g夠放歌, 有無限google相片空間,
有時心思思想換機, 但冇乜邊部令我好想換機, 可能要等pixel 6先有可能換機
部pixel 2 XL google年年免費升級, 依家行緊android11, 得閒google就會下放D新功能出黎, 唔會再返轉頭用三星同華為
作者: jacky_chua    時間: 2021-8-18 18:00

我睇重相機畫質, 直到pixel 2 XL用到依家, 唔會打機, 電仲夠用1日半, 相機依然係第一梯隊畫質, 128g夠放歌, ...
madgod1213 發表於 2021-8-18 17:35


Pixel 影相我個人都覺得幾好, 不過講功能既話三星 One UI 係真係做得唔錯
三星 screenshot scroll capture 係 Note5 年代已經有 (2015年), 而家 Google 先將佢整合到本身 Android
仲有 Multi-window 又係, 2012年 (Galaxy Note2) 已經有

所以好多創新功能大多係三星有先, 唔知點解又俾人重新包裝過姐
作者: b-29    時間: 2021-8-18 18:43

本帖最後由 b-29 於 2021-8-18 18:54 編輯

部 荣耀note 8 手机 用到依家  唔記得用左几年啦!


[attach]2278387[/attach]
作者: Miipp    時間: 2021-8-19 08:28

我一用完120hz之前睇返iPhone覺得慢動作咁
arrychiu 發表於 2021-8-18 13:05


呢個帖好有趣,我指出 note20 無 120hz 缺點, 但有人咁都接受唔到,竟然可以搬出咁多歪理

再睇返都覺得有趣

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 85&pid=40525981
作者: FT907    時間: 2021-8-19 09:01

我睇重相機畫質, 直到pixel 2 XL用到依家, 唔會打機, 電仲夠用1日半, 相機依然係第一梯隊畫質, 128g夠放歌, ...
madgod1213 發表於 2021-8-18 17:35



  係唔明點解  pixel系列唔出雙卡機
作者: jacktsui    時間: 2021-8-19 09:09

主要對象歐美日, 果啲國家不嬲都極少雙卡機,  1SIM+ 1SD 就多
作者: Hippo    時間: 2021-8-19 09:18

回覆 97# jacktsui

Pixel 唔會有 SD
作者: jacktsui    時間: 2021-8-19 09:21

本帖最後由 jacktsui 於 2021-8-20 15:06 編輯
回覆  jacktsui

Pixel 唔會有 SD
Hippo 發表於 2021-8-19 09:18


我指歐美日不嬲都少雙卡機





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2