Board logo

標題: 老母機,Xperia 10 iii Vs S20 FE Vs A52 [打印本頁]

作者: rickywk    時間: 2021-8-22 17:09     標題: 老母機,Xperia 10 iii Vs S20 FE Vs A52

要防水,大電,字大(最好有簡易模式)
3199 Vs 4289-300 Vs 3899-300

大家會點選擇?
作者: abralam    時間: 2021-8-22 17:35

要防水,大電,字大(最好有簡易模式)
3199 Vs 4289-300 Vs 3899-300

大家會點選擇? ...
rickywk 發表於 2021-8-22 17:09


正路帶你阿媽去試機玩下,但估計99%都唔會like Sony Xperia 10 III
作者: rickywk    時間: 2021-8-22 17:46

正路帶你阿媽去試機玩下,但估計99%都唔會like Sony Xperia 10 III
abralam 發表於 2021-8-22 17:35



    我驚Xperia 10字唔夠大隻

S20FE同A52加晒價,特別係S20FE,唔係的話3千中、尾真係殺晒
作者: jfile    時間: 2021-8-22 18:56

請問A52邊度有$3899-300?

via HKEPC Reader for Android
作者: EVANGELION    時間: 2021-8-22 19:12

正路帶你阿媽去試機玩下,但估計99%都唔會like Sony Xperia 10 III
abralam 發表於 2021-8-22 17:35



    我媽鐘意sony多過3星...
作者: rickywk    時間: 2021-8-22 19:31

請問A52邊度有$3899-300?

via HKEPC Reader for Android
jfile 發表於 2021-8-22 18:56


Sor..3998先真
作者: Cartesius    時間: 2021-8-22 20:29

10 iii 唔好諗喇
搵部 1ii / 5ii 比佢會好好多
作者: killer699    時間: 2021-8-22 20:48

10 iii 睇評測的確幾好電
但係要字大好似難D
不過老人家自己中意勝過全EPC口水
作者: jacktsui    時間: 2021-8-22 20:57

我媽鐘意sony多過3星...
EVANGELION 發表於 2021-8-22 19:12


me too, 佢而家第3部罪大了
作者: polymer12    時間: 2021-8-22 21:11

A52s 啦
作者: siusiupin    時間: 2021-8-22 21:44

S20 FE
作者: jfile    時間: 2021-8-22 23:27

Sor..3998先真
rickywk 發表於 2021-8-22 19:31

咁邊度有減$300,因為想買A52,唔該。

via HKEPC Reader for Android
作者: 鴨仔    時間: 2021-8-22 23:35

用梗xperia 1 II同埋10 III, 後者字偏細,老人家唔夠眼可以較大字,但可能變得唔好睇
作者: iPAQ    時間: 2021-8-23 11:50

咁邊度有減$300,因為想買A52,唔該。

via HKEPC Reader for Android
jfile 發表於 2021-8-22 23:27


Here

仲用到消費券 code (HK6HKTVM) 可以一次過減夠 500 添。
作者: shan0619    時間: 2021-8-23 12:06

一定s20 fe 5g ,之前club like 減到3698即刻冇諗買左部黎做副機。好正。
作者: jfile    時間: 2021-8-23 21:43

仲用到消費券 code (HK6HKTVM) 可以一次過減夠 500 添。
iPAQ 發表於 2021-8-23 11:50

Thank you.

via HKEPC Reader for Android
作者: jfile    時間: 2021-8-23 21:43

仲用到消費券 code (HK6HKTVM) 可以一次過減夠 500 添。
iPAQ 發表於 2021-8-23 11:50

Thank you

via HKEPC Reader for Android
作者: okt04125    時間: 2021-8-24 09:51

一定係20FE
作者: rockie577    時間: 2021-8-24 09:54

100% 20FE
作者: jacktsui    時間: 2021-8-24 10:04

外型優先就要帶佢去睇
要3.5mm就 a52>10iii
要FM  就 s20fe>10iii
要FM+ 3.5mm 就 10iii
spec優先就 s20fe
想要security update耐啲就 a52>s20fe
作者: jacob_1    時間: 2021-8-24 10:39

最緊要佢身邊啲fd用邊部, 同牌子時佢哋交流會易啲. 我媽有時會話阿乜太佢可以部機點點點, 但唔同牌子有時啲嘢真係會唔同未必做到

或者叫佢試用前鏡自拍邊部影出嚟靚啲, 佢可以無腦開心share靚相畀班姐妹重要性係排第一~
作者: 雙貓抓門    時間: 2021-8-24 10:57

s20 fe 同a52 都唔同班…點比呀
作者: rickywk    時間: 2021-8-24 21:25

s20 fe無晒特價貨,有貨做緊44xx
作者: Miipp    時間: 2021-8-25 09:34

正路帶你阿媽去試機玩下,但估計99%都唔會like Sony Xperia 10 III
abralam 發表於 2021-8-22 17:35


yes, 揀罪大揮春機的機率無限接近 0,除非老人家寫開書法買機來練寫字
作者: jacktsui    時間: 2021-8-27 11:32

回覆 1# rickywk

樓主決定左買邊部未?
作者: rickywk    時間: 2021-8-27 20:23

最尾係s20 fe,21年8月出廠,無斷觸問題
作者: rickywk    時間: 2021-8-28 15:53

貼未落到香港,仲o係我手上玩緊,發覺FE難收CMHK 5G,我手上部Pro 12夾CMHK free trial輕鬆上200M,但部FE收幾十M,睇*#0011#係收唔郁NR。

反而夾SMT無問題,速度同Pro 12差唔多,睇到收N78
作者: AndyTang    時間: 2021-8-29 20:28

回覆 27# rickywk


    問題係你阿媽係咪有 5G plan 先





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2