Board logo

標題: [測試] 樂2刷機續命 [打印本頁]

作者: pipikeung    時間: 2021-9-14 21:55     標題: 樂2刷機續命

樂2不死,刷機續命﹕

早兩年前將樂2刷了miui 10,將手機再工作多兩年,(可參閱﹕https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2493332)。

由於現時主流Apps,尤其時政府及銀行的程式已經不再支援Android 6.01,為使LeEco x520能繼續工作,只好「照辦煮碗」再刷ROM續命,今次選用了 Lineage-17.1-20210906-nightly-s2-signed.zip 及 open_gapps-amd64-10.0-nano-20210910.zip。

選用Lineage主要是純正,無多餘綑綁軟件,size細(只有600MB左右),工作穩定可以作為日常工作手機,甚至連Google Apps都無,所以要刷Open_gapps。


刷機大略如下﹕

1. 進入TWRP的Recovery

2. wipe去cache、data及system

3. install Lineage-17.1 及 open_gapps

4. Reboot system

便大功告成﹗ (若不清楚如何刷TWRP及Rom,可參閱「樂2不死」)

下載LineageOS及Gapp的截圖﹕


刷機後重啟截圖﹕




刷機後測試,一切工作正常,而且反應比miui 10更快,以前Android 6.01不能使用的軟件,現升級至Android 10.0後,又可復活。
作者: fresh_banana    時間: 2021-9-14 22:28

舊電重得咩 ?! 我兩年前用舊電都已去得好快
作者: 65c02    時間: 2021-9-14 22:35

而家用部LE2 Pixel experience 9 覆呢個post  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: martinnitram    時間: 2021-9-14 22:58

CHING 路過一問, 未刷 TWRP Recovery 的話, 洗唔洗 unlock 機先?
用完 TWRP 刷完, 洗唔洗用 adb flash boot boot.img? 之前用 TWRP  刷機, 有時要 flash 返 boot.img 先 boot 得起
作者: LKF    時間: 2021-9-14 23:00

樂2不死,刷機續命﹕

早兩年前將樂2刷了miui 10,將手機再工作多兩年,(可參閱﹕)。

由於現時主流Apps ...
pipikeung 發表於 2021-9-14 21:55


請問有冇定時開機及關機?
作者: cyberyeah    時間: 2021-9-15 06:26

Good job,手機唔壞都唔捨得掉,雖然依然會買新機,屋企部G pro2仲好健康,可惜搵唔到新ROM刷

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: mtng223    時間: 2021-9-15 07:38

我都有部,係 32 GB ROM 唔多夠

via HKEPC Reader for Android
作者: pipikeung    時間: 2021-9-15 08:36

回覆4#

請參閱「樂2不死」有詳細解說如何刷TWRP,或可參考以下URL:
https://wiki.lineageos.org/devices/s2/install

不用flash boot.img,刷完後reboot system 便可。

回覆5#

lineageOS 沒有定時開關設定

回覆7#

32GB ROM 夠唔夠用,端視乎個人需求,由於LineageOS十分細小,只有600M,我裝完後reload前先裝的大約70個程式(Apps)及大約300MB的MP3音樂,都尚有12GB空間可以使用。

若果太多圖片或短片可以將之經USB存放在電腦或USB盤內,以減輕空間耗用。
作者: 輕鬆小熊    時間: 2021-9-15 08:39

我都有部,當年衛訊減到788定888買
現在都仲用得
作者: timothy2815    時間: 2021-9-15 09:54

我都有一部, 確實是好機, 今晚試下教學刷機, 希望成功
作者: 罪大惡極    時間: 2021-9-15 10:20

我部樂2都可以試下升先, Lineage簡潔好野來
作者: tosoftos    時間: 2021-9-15 10:22

師兄們犀利
不過好奇咁舊既電話通常仲有咩用途比較多?
正路睇片上網應該用新機新MON會舒服D
作者: ckleung0923    時間: 2021-9-15 10:45

早幾日先脹電,想淘一舊返嚟換,但係成本高,仲諗緊救唔救佢

via HKEPC Reader for Android
作者: ckleung0923    時間: 2021-9-15 10:48

回復 12 #tosoftos

係舊啲,但如果係高通版本嘅le2, 都仲算ok好暢順, 大前題係要刷咗rom

via HKEPC Reader for Android
作者: cynfung    時間: 2021-9-15 10:55

我都仲有部樂2.未試過刷ROM, 都好想試下, 但只得windows, 冇Linux 電腦、係咪做唔到?
作者: moslwc    時間: 2021-9-15 11:44

Le 2 pro 有無得刷?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hehan17    時間: 2021-9-15 12:07

本帖最後由 hehan17 於 2021-9-15 12:32 編輯
早幾日先脹電,想淘一舊返嚟換,但係成本高,仲諗緊救唔救佢  

via HKEPC Reader for Android ...
ckleung0923 發表於 2021-9-15 10:45



    無一定技術唔好自己換,好易整壞其它野,C兄你話成本高,系未淘到飛毛腿電?
Le手機原裝電系飛毛腿出品,疫情前飛毛腿天貓店還有Le電賣,舊年我想買都無了,其它雜牌電量唔耐用,換咗只系比原先用多一兩個鐘
作者: dannyu    時間: 2021-9-15 12:19

我阿仔2部le 820 都係用佢ROM.但GPS有問題.睇GOOGLE話要HARDRESET等等先解決到.
因為裝好哂野,懶,唔攪了.有up上最新rom9月份,但都無用.

未用之前,有一部走電好勁.轉左ROM之後竟然無事.所以我仲有舊SPARE電係到.
我唔識換.之前個舊係拎上去華強比人換.


MON貼唔靚唔好買.手機套用緊無乜野.

[attach]2283125[/attach]
作者: dannyu    時間: 2021-9-15 14:26

[attach]2283136[/attach]
作者: kichiku    時間: 2021-9-15 19:25

Good job,手機唔壞都唔捨得掉,雖然依然會買新機,屋企部G pro2仲好健康,可惜搵唔到新ROM刷

via HKEPC IR ...
cyberyeah 發表於 2021-9-15 06:26

Gpro2 好難買到新電,果d所謂原廠電要百幾蚊粒

淘寶大廠都冇再出呢粒電

Rom 就真係冇人再整,仲停留在 an 7 定 8

via HKEPC Reader for Android
作者: clubsim    時間: 2021-9-15 21:17

我都仲有部樂2.未試過刷ROM, 都好想試下, 但只得windows, 冇Linux 電腦、係咪做唔到? ...
cynfung 發表於 2021-9-15 10:55



唔洗用linux 呀.
作者: pipikeung    時間: 2021-9-16 08:03

安裝ADB可以在Windows、MacOS及Linux的作業平台進行。
按以下URL指示進行便可﹕
https://www.xda-developers.com/install-adb-windows-macos-linux/
安裝好ADB便可flash TWRP
作者: mtng223    時間: 2021-9-16 08:17

睇完呢個 post 即刻攞部 le2 嚟lineage, 一個字 爽

via HKEPC Reader for Android
作者: hkmand001    時間: 2021-9-16 09:45

本帖最後由 hkmand001 於 2021-9-16 10:03 編輯
睇完呢個 post 即刻攞部 le2 嚟lineage, 一個字 爽  

via HKEPC Reader for Android
mtng223 發表於 2021-9-16 08:17


我PRO3用左18.1近1個月,佢比樂視來講,事實上係食多左電
雖然樂視有一堆垃圾軟件
但都係18.1食更多電
但為左升上11 我都係決定繼續用18.1

佢18.1最衰係佢當你ROOT左,但你呢,事實上係無ROOT到
結果TAP垃圾GO係用唔到的
原因係一開始的解BL鎖,
我用左好多方法,重新鎖番BL,但都無用,TAP垃圾GO一樣係當你ROOT左
作者: alex008    時間: 2021-9-16 12:10

我部let 2
2017年8月用到今日重用緊5.8.016S版本。
安卓6.0.1。
作者: ijack2001    時間: 2021-9-16 12:33

等我又試下刷機先, 唔識到時問師兄指教.......
作者: Pennylau    時間: 2021-9-16 12:45

安裝ADB可以在Windows、MacOS及Linux的作業平台進行。
按以下URL指示進行便可﹕

安裝好ADB便可flash TWRP ...
pipikeung 發表於 2021-9-16 08:03

我尋晚都解左bootloader, 都刷左twrp, 但入唔到twrp,好奇怪
作者: timothy2815    時間: 2021-9-16 12:51

我尋晚都解左bootloader, 都刷左twrp, 但入唔到twrp,好奇怪
Pennylau 發表於 2021-9-16 12:45

Me too, 裝唔到

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: pipikeung    時間: 2021-9-16 14:45

本帖最後由 pipikeung 於 2021-9-16 17:20 編輯

Re#27 28
以樂2 x520為例,同時按開關及音量+ 便可進入TWRP。

也可以用ADB指令進入TWRP:
1  確定已開啓USB Debugging
2  USB接手機
3  在終端機鍵入adb device,若見到手機序號表示成功
4  再鍵入adb recovery,便進入了TWRP
作者: chenbros    時間: 2021-9-16 16:56

本帖最後由 chenbros 於 2021-9-16 17:21 編輯

ching 請教下
我鍵入adb devices 見到手機序號, 但係打fastboot device 就見唔到手機序號, 所整唔到fastboot oem unlock-go, 我只要鍵入fastboot oem unlock-go 就出< waiting for any device >
上網查就話可能係driver有問題, 可能係cable 有問題 (試過2條cable 都係咁)
作者: timberwood    時間: 2021-9-16 17:45

Gpro2 好難買到新電,果d所謂原廠電要百幾蚊粒

淘寶大廠都冇再出呢粒電

Rom 就真係冇人再整,仲停留在  ...
kichiku 發表於 2021-9-15 19:25



    GPro2 touch dead after 1 year, I replaced it from LG and then dead again after one year
作者: pipikeung    時間: 2021-9-16 17:49

本帖最後由 pipikeung 於 2021-9-16 17:58 編輯

Re 30#
請小心閱讀「樂2不死」
安裝程序﹕
adb devices
進入bootloader
adb reboot bootloader
OEM 解鎖
sudo fastboot oem unlock
sudo fastboot oem unlock-go
安裝TWRP
sudo fastboot flash recovery twrp.img
當然首先要下載好twrp.img

你若用視窗作業系統,不需要用sudo改成﹕
fastboot oem unlock
fastboot oem unlock-go
fastboot flash recovery twrp.img

因漏咗進入bootloader,所以不成功﹗
在終端機鍵入adb devices見到手機序號,再鍵入﹕
adb reboot bootloader
來進入bootloader,然後才
fastboot oem unlock
fastboot oem unlock-go
fastboot flash recovery twrp.img
這樣便刷好TWRP
重啟後關機,同時按開關及音量+,便可進入TWRP

請試試看,祝你好運﹗
作者: martinnitram    時間: 2021-9-16 23:08

我PRO3用左18.1近1個月,佢比樂視來講,事實上係食多左電
雖然樂視有一堆垃圾軟件
但都係18.1食更多電
但為 ...
hkmand001 發表於 2021-9-16 09:45

路過一問, 玩得 third party rom 係唔係都當機已 root ?
近日手痕將部 htc sensation xe 上到 twrp + lineageos 14 (android 7.1.2), 當然係慢到 hihi 但仲裝到 alipay 同 百佳易賞錢

但 alipay 用用下就話安全有問題無哂優惠, 百佳易賞錢直頭話 root 咗機唔比用

但我 google 完裝, 都好似無做過 root 機, 係有做過 official unlock boot loader
作者: kichiku    時間: 2021-9-16 23:17

路過一問, 玩得 third party rom 係唔係都當機已 root ?
近日手痕將部 htc sensation xe 上到 twrp + line ...
martinnitram 發表於 2021-9-16 23:08

裝個 root checker app 就知係咪 root 左
舊時的 rom好多時都幫你root 埋

via HKEPC Reader for Android
作者: 65c02    時間: 2021-9-17 11:01

我阿仔2部le 820 都係用佢ROM.但GPS有問題.睇GOOGLE話要HARDRESET等等先解決到.
因為裝好哂野,懶,唔攪了.有 ...
dannyu 發表於 2021-9-15 12:19

想問下除左淘 香港有冇套賣.清水都好

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hkmand001    時間: 2021-9-17 11:42

路過一問, 玩得 third party rom 係唔係都當機已 root ?
近日手痕將部 htc sensation xe 上到 twrp + line ...
martinnitram 發表於 2021-9-16 23:08



    我PRO3用18.1係無事的,支付寶可以用,雲閃付可以用 8達通可以用
銀行全部都無問題
就係得TAP垃圾GO唔得,佢媽技術人員食X大,亂搞一通
今次消費卷之後一定好多人唔用佢


作者: Pennylau    時間: 2021-9-17 11:54

本帖最後由 Pennylau 於 2021-9-17 11:57 編輯
Re#27 28
以樂2 x520為例,同時按開關及音量+ 便可進入TWRP。

也可以用ADB指令進入TWRP:
1  確定已開啓US ...
pipikeung 發表於 2021-9-16 14:45

Thx,做曬所以操作,都顯示成功unlock, 同時顯示已經刷入TWRP,但用音量+同power開機都係去返原裝recovery
作者: Pennylau    時間: 2021-9-17 11:56

本帖最後由 Pennylau 於 2021-9-17 12:01 編輯
ching 請教下
我鍵入adb devices 見到手機序號, 但係打fastboot device 就見唔到手機序號, 所整唔到fastboo ...
chenbros 發表於 2021-9-16 16:56

我試過,之後睇左個印度佬教學,係usb driver未裝好。
https://www.youtube.com/watch?v=73sJWh6yrsY

https://developer.android.com/studio/run/win-usb 呢到download,然後睇video跟步驟安裝,
作者: chenbros    時間: 2021-9-17 12:20

回覆 38# Pennylau

Ching 你提供的方法成功左,可以用fastboot devices
多謝你
作者: chenbros    時間: 2021-9-17 12:39

本帖最後由 chenbros 於 2021-9-17 12:47 編輯

我都係咁, 做晒, 都係boot to EUI not twrp
作者: chenbros    時間: 2021-9-17 13:08

Thx,做曬所以操作,都顯示成功unlock, 同時顯示已經刷入TWRP,但用音量+同power開機都係去返原裝recovery ...
Pennylau 發表於 2021-9-17 11:54


ching, 我試多次用舊一個version TWRP twrp-3.5.1_9-0-s2.img , 就可以成功, 你試試
作者: Pennylau    時間: 2021-9-17 13:30

ching, 我試多次用舊一個version TWRP twrp-3.5.1_9-0-s2.img , 就可以成功, 你試試
chenbros 發表於 2021-9-17 13:08

thx,我部係X820,可能都搵其他版本試下。
作者: kimyiu1029    時間: 2021-9-17 14:11

cmd 見到write twrp 成功後,唔好關機,直接係fastboot畫面 power+vol up 去twrp recovery,否則關機再操作,個stock recovery又會overwrite番
作者: cynfung    時間: 2021-9-17 14:45

想問係咪所有files都係download落電腦度做?有冇野係要落去電話度?
另外, 樓主你比miui 10 download 條link 已攞唔到, 請問有冇其它link?
第一次刷機, 希望唔係大白痴!!!
作者: new68u    時間: 2021-9-17 15:31

thx,我部係X820,可能都搵其他版本試下。
Pennylau 發表於 2021-9-17 13:30

樂max2?  個個rom都倒水電,冇一個rom好過原廠rom。  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: chenbros    時間: 2021-9-17 16:17

樂max2?  個個rom都倒水電,冇一個rom好過原廠rom。   

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3. ...
new68u 發表於 2021-9-17 15:31


我部Le2 行Andriod 6.0 實在太舊啦, 咩都用唔到咁濟
作者: timothy2815    時間: 2021-9-17 20:36

我成功了, 謝謝樓主教學
作者: cynfung    時間: 2021-9-17 23:08

本帖最後由 cynfung 於 2021-9-17 23:09 編輯
我成功了, 謝謝樓主教學
timothy2815 發表於 2021-9-17 20:36


Ching你响邊度download miui 10呀? 樓主個link 冇得download.  另外係咪所有野都係down落電腦度做?
作者: Pennylau    時間: 2021-9-18 00:04

樂max2?  個個rom都倒水電,冇一個rom好過原廠rom。   

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3. ...
new68u 發表於 2021-9-17 15:31


yes,我由3.5.3玩到3.2.3,終於成功刷入twrp
作者: timothy2815    時間: 2021-9-18 00:18

回覆 48# cynfung


    我係下載linkage -17.1, 即係樓主第2個post里面提到的內容
作者: hkmand001    時間: 2021-9-18 10:55

你地有無人用pro3同時又root到?
我自己就root唔到。
每次一root差唔多完成就重啟
所以刪唔走原廠垃圾
18.1 root無用。
佢無垃圾但佢原生個堆背後程式一樣好食電
我部手機好似著火一樣
每次用完
就必須要全部軟件強制停止先可以唔發熱
可能821係今時今日運行安卓11
己經算係高負担

我現時三部pro3,兩部18.1一部原生
體驗最深
作者: taiman708    時間: 2021-9-18 12:13

本帖最後由 taiman708 於 2021-9-18 12:15 編輯

回覆 1# pipikeung


   

樂2不死 以Linux Mint為作業平台,我是WIN10   請助我原ROM>Lineage-17.1 及 open_gapps.THX

點UNLOCK  BOOTLOADER........等等.THX
作者: pipikeung    時間: 2021-9-18 14:00

Re 52#
其實在22#已經答咗,ADB可在Windows、MacOS及Linux中安裝,指令亦相同。
按以下URL指示進行便可﹕
https://www.xda-developers.com/install-adb-windows-macos-linux/
裝好後﹕
鍵入
adb devices
見到手機序號,表示成功安裝
進入bootloader
adb reboot bootloader
OEM 解鎖
fastboot oem unlock-go
安裝TWRP
fastboot flash recovery twrp.img
當然首先要下載好twrp.img

便大功告成,非常直接簡單,試試看,祝好運﹗
作者: cynfung    時間: 2021-9-18 15:09

Re 52#
其實在22#已經答咗,ADB可在Windows、MacOS及Linux中安裝,指令亦相同。
按以下URL指示進行便可﹕

...
pipikeung 發表於 2021-9-18 14:00

我大致上明白.已試過adb device 同入到bootloader.  不過未繼續下一部.想知道TWRP 係咪一樣download 去電腦度?
作者: Pennylau    時間: 2021-9-18 15:40

本帖最後由 Pennylau 於 2021-9-18 15:45 編輯
我大致上明白.已試過adb device 同入到bootloader.  不過未繼續下一部.想知道TWRP 係咪一樣download 去 ...
cynfung 發表於 2021-9-18 15:09


總之先解鎖先可以刷入第三方recovery, 然後再刷rom,刷rom開始就可以通過電腦或者load sd card.
https://wiki.lineageos.org/devices/x2/install
可以參考呢個,雖然機型唔同,但步驟完全一樣。
唔明可以睇下youtube, 大部份牌子個過程都大同小異。
不過做曬都未必得,我由twrp刷去lineage recovery再上lineage 18.1,試左好多次都入唔到OS,陣間再試17.1。
其實我有手機用,只不過諗住跟風玩下。
作者: mlyu    時間: 2021-9-19 16:58

樂2不死,刷機續命﹕

早兩年前將樂2刷了miui 10,將手機再工作多兩年,(可參閱﹕)。

由於現時主流Apps ...
pipikeung 發表於 2021-9-14 21:55



    有冇食電咗?
作者: mlyu    時間: 2021-9-19 16:59

Le2 我用 4G 部機就好熱
作者: clubsim    時間: 2021-9-19 20:13

Le2 我用 4G 部機就好熱
mlyu 發表於 2021-9-19 16:59

用原廠同第三方rom都無事。

可能同你用開既app有關。



via HKEPC Reader for Android
作者: mlyu    時間: 2021-9-20 09:29

用原廠同第三方rom都無事。

可能同你用開既app有關。



via HKEPC Reader for Android ...
clubsim 發表於 2021-9-19 20:13


你一般開住 mon 4G 上網可以用幾耐? 我搭車用一個鐘就由 100% -> 62%, 開 facebook, 連登, 高登 app
作者: 罪大惡極    時間: 2021-9-20 09:38

放假裝左, 之前都用緊舊版本, 所以直接上9月13果個就得, 多左個相機reset, 冇咩特別, 都係咁熱, 番工長插電,睇TV 直播
作者: clubsim    時間: 2021-9-20 10:59

你一般開住 mon 4G 上網可以用幾耐? 我搭車用一個鐘就由 100% -> 62%, 開 facebook, 連登, 高登 app ...
mlyu 發表於 2021-9-20 09:29

依家耐唔耐先用。 無留意了。

部機都 玩左咁耐,又得3000mah. 我就無咩要求。   


via HKEPC Reader for Android
作者: martinnitram    時間: 2021-9-22 10:11

本帖最後由 martinnitram 於 2021-9-23 11:00 編輯
我PRO3用18.1係無事的,支付寶可以用,雲閃付可以用 8達通可以用
銀行全部都無問題
就係得TAP垃圾GO唔 ...
hkmand001 發表於 2021-9-17 11:42

唔知關唔關 root 機事, 支付寶個迎新, 易賞錢 -$15, 平時個 $10-2 都話風險問題無, 係得 3 個印花 $10-$2

想問下有無得 unroot 返部機? 試過 SuperOneClick 唔得,  app store 上邊好多只都係 checker..

同埋有無方法張 SD CARD 當 internal storage 用? 好多舊機 up 完都無位裝 app, 連 app2sd 都搬唔到
作者: 123123    時間: 2021-9-26 09:53


總之先解鎖先可以刷入第三方recovery, 然後再刷rom,刷rom開始就可以通過電腦或者load sd card.

可以 ...
Pennylau 發表於 2021-9-18 15:40

入唔到18會唔會係藍牙問題? 我之前刷 lineage 17,18開藍會有問題,一入os 就狂彈 error 好煩,最後要刷 16 先正常,而且連藍牙耳機時仲要比原裝OS快。 不過裝16都有啲舊,我都想用17,唔知用緊17或以上的朋友有冇遇到藍牙問題?

via HKEPC Reader for Android
作者: resistanceohm    時間: 2021-9-26 21:57

Good job,手機唔壞都唔捨得掉,雖然依然會買新機,屋企部G pro2仲好健康,可惜搵唔到新ROM刷

via HKEPC IR ...
cyberyeah 發表於 2021-9-15 06:26

我部g pro 2 前排拎出嚟
刷咗android 7 rom, so far so good 做spare 機
係舊電用得快d

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: pipikeung    時間: 2021-9-27 11:07

回覆 63# 123123

請在https://download.lineageos.org的Devices中選取最新合適你手機的lineageos.
然後按installation instructions來安裝lineageos.這樣一般都能成功安裝及運行順暢。
樂2 x520 刷lineageos 17.1,藍牙工作十分正常。
作者: Pennylau    時間: 2021-9-28 11:23

入唔到18會唔會係藍牙問題? 我之前刷 lineage 17,18開藍會有問題,一入os 就狂彈 error 好煩,最後要刷  ...
123123 發表於 2021-9-26 09:53

我係hold係開機os logo畫面,直到冇電,試過其它os都係咁,唔知點解,已經放棄。
作者: 123123    時間: 2021-9-29 13:50

回覆  123123

請在的Devices中選取最新合適你手機的lineageos.
然後按installation instructions來安裝li ...
pipikeung 發表於 2021-9-27 11:07

我今年七月都係去官網下載,但試晒七月唔同日子出嘅官方17版,都係一入OS就狂彈藍牙錯誤,再試非官方嘅18版就唔會狂彈錯誤,但一用到藍牙嘢都會出錯誤。只有用16版幾個唔同日子出嘅都藍牙正常就一直用最新嗰個。唔知會唔會九月出嘅17版修正咗藍牙問題?不過作為日常用機穩定最緊要,所以夠用就算,有問題先再試新版,希望到時可以繼續不死傳說!

via HKEPC Reader for Android
作者: 123123    時間: 2021-9-29 13:53

我係hold係開機os logo畫面,直到冇電,試過其它os都係咁,唔知點解,已經放棄。 ...
Pennylau 發表於 2021-9-28 11:23

如果仲想試可以搵舊版本,可能會成功。

via HKEPC Reader for Android
作者: 123123    時間: 2021-9-29 18:48

我係hold係開機os logo畫面,直到冇電,試過其它os都係咁,唔知點解,已經放棄。 ...
Pennylau 發表於 2021-9-28 11:23

有冇試過清晒啲 cache & data? 有時唔清會load 極都入唔到OS。

via HKEPC Reader for Android
作者: Pennylau    時間: 2021-9-30 11:07

有冇試過清晒啲 cache & data? 有時唔清會load 極都入唔到OS。

via HKEPC Reader for Android ...
123123 發表於 2021-9-29 18:48

做左好多次,recovery由twrp轉去lineage再返轉頭都係唔得。我都唔知點解。可能要15 or 16版本先可以到,到lineage官網搵發現冇左舊version, 所以唔試啦。
作者: 123123    時間: 2021-9-30 15:16

做左好多次,recovery由twrp轉去lineage再返轉頭都係唔得。我都唔知點解。可能要15 or 16版本先可以到,到 ...
Pennylau 發表於 2021-9-30 11:07

官網冇舊版,不過Google一搵LE2用嘅就好易搵到舊版,有時會叫S2用嘅版本,好多時搵到嘅都係來自印度,一樣啱用。

via HKEPC Reader for Android
作者: mlyu    時間: 2021-10-1 00:08

有冇試過清晒啲 cache & data? 有時唔清會load 極都入唔到OS。

via HKEPC Reader for Android ...
123123 發表於 2021-9-29 18:48


官方 recovery 冇清 cache 選項
作者: mlyu    時間: 2021-10-1 00:08

LineageOS 版個 kernel 行唔行到 4G+3G?
港版 kernel 得 4G+2G
作者: ryu    時間: 2021-10-1 02:47

LineageOS 版個 kernel 行唔行到 4G+3G?
港版 kernel 得 4G+2G
mlyu 發表於 2021-10-1 00:08

要update modem firmware.
作者: ryu    時間: 2021-10-1 02:50

我今年七月都係去官網下載,但試晒七月唔同日子出嘅官方17版,都係一入OS就狂彈藍牙錯誤,再試非官方嘅18 ...
123123 發表於 2021-9-29 13:50

你部機可冇左藍牙 mac address.
作者: 123123    時間: 2021-10-1 05:09

回復 75 #ryu

但我配對裝置時可以見到LE2顯示 手機的藍牙位置 ,而用lineage 16連藍牙都好正常,仲要快過LE2原裝OS好多。

via HKEPC Reader for Android
作者: 123123    時間: 2021-10-1 05:11

官方 recovery 冇清 cache 選項
mlyu 發表於 2021-10-1 00:08

人手在TWRP清,我一般新裝好未reboot都會自己清。

via HKEPC Reader for Android
作者: 123123    時間: 2021-10-1 05:14

官方 recovery 冇清 cache 選項
mlyu 發表於 2021-10-1 00:08

印象中官方recovery都有 wipe 嘅選項,只係冇TWRP咁仔細,不過最好Google下個操作係點做。

via HKEPC Reader for Android
作者: mlyu    時間: 2021-10-1 10:20

要update modem firmware.
ryu 發表於 2021-10-1 02:47



邊度有呢??
作者: leungzboy    時間: 2021-10-1 13:40

放生佢啦
作者: ryu    時間: 2021-10-1 14:31

邊度有呢??
mlyu 發表於 2021-10-1 10:20

download 3g/4g modem
用twrp backup 左efs 和modem,先好刷3g/4g modem.
3g/4g modem可能用唔到volte,要restore backup.
作者: mlyu    時間: 2021-10-1 18:44

用twrp backup 左efs 和modem,先好刷3g/4g modem.
3g/4g modem可能用唔到volte,要restore backup. ...
ryu 發表於 2021-10-1 14:31



    喱個係 x527, 港版 x520 唔知用唔用得
作者: ryu    時間: 2021-10-1 19:21

喱個係 x527, 港版 x520 唔知用唔用得
mlyu 發表於 2021-10-1 18:44

係X522 (US) 20S firmware
作者: hknation    時間: 2021-10-3 05:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2