Board logo

標題: Xiaomi 14 大吹大擂齊齊唱好集中帖 [打印本頁]

作者: Miipp    時間: 2024-3-23 10:09     標題: Xiaomi 14 大吹大擂齊齊唱好集中帖

有見有 ching 對 Xiaomi 14 充滿大愛, 不停係其它帖強推, 但又怕醜唔開新帖, 而家開個集中帖只講 Xiaomi 14, 唔講其他機款

不是講 Xiaomi 14 的請勿入來﹑勿回

首先有 ching 話性價比非常高, 建議零售價為 HK$5999
  
  
[attach]2415702[/attach]
作者: Miipp    時間: 2024-3-23 10:13

窄細 mon 機 Xiaomi 14 只係 193g 重不足 200g, 8.2mm 厚

比磚頭更輕更薄


[attach]2415703[/attach]
作者: nnd    時間: 2024-3-23 10:40

有見有 ching 對 Xiaomi 14 充滿大愛, 不停係其它帖強推, 但又怕醜唔開新帖, 而家開個集中帖只講 Xiaomi 14 ...
Miipp 發表於 2024-3-23 10:09

識玩一定買大陸版!
作者: Miipp    時間: 2024-3-23 11:06

識玩一定買大陸版!
nnd 發表於 2024-3-23 10:40


無計喎, 行貨每部機都要攤分咁多實體店租金﹑管理費﹑大鋪上架費﹑展示臺費

但國行又無 B7, 對於用 4G LTE 全速 plan 的人影響唔細. 至於 5G, 又無 N79. 國行有 d 雞肋難捨難離


[attach]2415708[/attach]
作者: Miipp    時間: 2024-3-23 11:13

Xiaomi 14 後鏡群凸起成個厚大餅, 有得玩摇摇板

個後 cam 咁凸單手持機時會唔會頂食指? 一定唔會, 除非會

呢個 tuber 玩翘翘板不亦樂乎


[youtube]x28lEh62Nj0[/youtube]


[attach]2415709[/attach]
作者: Miipp    時間: 2024-3-23 11:17

原來 Xiaomi 14 港行都無 N79 喎, 可以幫大家慳 data


[attach]2415710[/attach]
作者: 1個閒人    時間: 2024-3-23 11:29

專心做網購, 可以賣平D.
陳列室有4間, 已經夠哂FANS[潮]聖
作者: nnd    時間: 2024-3-23 11:33

原來 Xiaomi 14 港行都無 N79 喎, 可以幫大家慳 data
Miipp 發表於 2024-3-23 11:17

加多少少筆直, 買小米14 Ultra囉!
作者: stephen1029dog    時間: 2024-3-23 11:49

其實對佢手機無反感,只係對佢港行服務收費反感.
昨日我先發覺部X90電池去得快,上CS,唔洗洗機,唔洗解鎖,用修理模式直接換電,2小時內攪掂!
作者: Miipp    時間: 2024-3-23 12:00

其實對佢手機無反感,只係對佢港行服務收費反感.
昨日我先發覺部X90電池去得快,上CS,唔洗洗機,唔洗解鎖,用修 ...
stephen1029dog 發表於 2024-3-23 11:49


我對任何品牌都無反感, 而家同時用緊 poco / 三喪 / 水果產品.

只係有 ching 對 Xiaomi 14 特別推荐﹑特別喜愛, 但又只會羞羞的週圍暗推, 咁唯有幫佢開個取暖帖, 比個地方大家齊齊丁 Xiaomi 14. 不過要注意衛生, 準備好一盒紙巾先.
作者: rickywk    時間: 2024-3-23 12:43

上一代13已經無放N79,但13 Pro有
而今年14 Pro無國際版
作者: penthlon    時間: 2024-3-23 13:22

我對任何品牌都無反感, 而家同時用緊 poco / 三喪 / 水果產品.

只係有 ching 對 Xiaomi 14 特別推荐﹑特 ...
Miipp 發表於 2024-3-23 12:00

我買poco都有參考你意見,不過唔認同你踩低別機抬高自機嘅行為。

你講緊呢三部機我都唔會考慮,唔好以為人人都係生生。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: citibatter    時間: 2024-3-23 13:31

其實對佢手機無反感,只係對佢港行服務收費反感.
昨日我先發覺部X90電池去得快,上CS,唔洗洗機,唔洗解鎖,用修 ...
stephen1029dog 發表於 2024-3-23 11:49

Vivo 嘅售後服務真係完勝小米!

真係唔明白小米賣咁q多機,點解仲要外判佢嘅維修? 做到不倫不類。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: WHITERICE    時間: 2024-3-23 13:52

大家真係要幫幫手, 好多人要出糧揾食. 老細仲拎左100億去整車. 車未出已減價. 你唔買佢唔買. 邊有錢出車, 有日雷軍突然人間蒸發. 對國家都無好處. 今時今日小市民要為國家著想.
作者: kenken33    時間: 2024-3-23 17:19

Vivo 嘅售後服務真係完勝小米!

真係唔明白小米賣咁q多機,點解仲要外判佢嘅維修? 做到不倫不類。

via ...
citibatter 發表於 23-3-2024 13:31


Vivo 係自己做番冇外判出去? AN廠好似得以前SONY 銅鑼灣未執前係自己做番,其他全部牌子都係外判出去包括三星都係授權出去俾其他公司做。 不過Vivo市佔咁少自己肯養間維修中心都算係咁。
https://gs.statcounter.com/vendor-market-share/mobile/hong-kong
作者: alax    時間: 2024-3-23 17:31

小米數字系列係留比米粉買的,識買一定係買Redmi

via HKEPC Reader for Android
作者: stephen1029dog    時間: 2024-3-23 17:43

Vivo 嘅售後服務真係完勝小米!

真係唔明白小米賣咁q多機,點解仲要外判佢嘅維修? 做到不倫不類。

via ...
citibatter 發表於 2024-3-23 01:31 PM

我上去cs人地寫明過保都唔收檢查費,只收零件錢。
重有香港行貨係全國保。
小米行機係唔可以係國內CS修理的。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ricky1992    時間: 2024-3-23 20:41

我上去cs人地寫明過保都唔收檢查費,只收零件錢。
重有香港行貨係全國保。
小米行機係唔可以係國內CS修理 ...
stephen1029dog 發表於 2024-3-23 17:43



全國保但國內唔比維修?
唔明
作者: citibatter    時間: 2024-3-23 21:06

全國保但國內唔比維修?
唔明
ricky1992 發表於 2024-3-23 20:41

佢講緊全國保嘅係vivo。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ww9876    時間: 2024-3-23 22:36

用緊14pro,暫時冇投訴。

via HKEPC Reader for Android
作者: gordonwtc    時間: 2024-3-23 22:55

小米香港保養認真要做返好啲。 價錢貴過國行啲我可接受,但依家啲保養咁差真係唔會再買下一部

via HKEPC Reader for Android
作者: stephen1029dog    時間: 2024-3-23 23:25

本帖最後由 stephen1029dog 於 2024-3-23 23:58 編輯
小米香港保養認真要做返好啲。  價錢貴過國行啲我可接受,但依家啲保養咁差真係唔會再買下一部 :cha ...
gordonwtc 發表於 2024-3-23 10:55 PM


我一早跳船。以前vivo 就話貴小米好多,而家大家差唔多,甚至vivo 重平啲。錢係一個問題,但最重要有事,vivo售後整得舒服,唔洗勞氣。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 雙貓抓門    時間: 2024-3-24 04:50

小米比起OPPO / ONEPLUS 甚至REALME 嘅底板造功係差一個數量級。
使用經驗係非常易壞

而且就算係14 ULTRA 同其他3 倍OV64 潛望鏡亦拉不開差距
作者: Goosebumps    時間: 2024-3-24 09:06

有見有 ching 對 Xiaomi 14 充滿大愛, 不停係其它帖強推, 但又怕醜唔開新帖, 而家開個集中帖只講 Xiaomi 14 ...
Miipp 發表於 2024-3-23 10:09



    支持小米

小米跌價快, 出左一年就有平機玩, 正
作者: peterbaby    時間: 2024-3-24 17:16

電訊數碼出$5599

via HKEPC Reader for Android
作者: axeoil    時間: 2024-3-25 14:22

小米性價比一流啊, 講緊國行紅米某D型號, 舊型號又可以刷番國際版, 爽YY啦
作者: K-Cup~    時間: 2024-3-25 21:14

用緊13,家父用緊13P(全港行~)

但下一部應該唔揀佢!(除非中聯通比我月費分期供機啦!)
作者: jholeass    時間: 2024-3-25 23:23

5999 洗咩買佢....
作者: carolwmc    時間: 2024-3-26 11:23

其實對佢手機無反感,只係對佢港行服務收費反感.
昨日我先發覺部X90電池去得快,上CS,唔洗洗機,唔洗解鎖,用修 ...
stephen1029dog 發表於 2024-3-23 11:49



    我部小米10t pro話無電池換
作者: stephen1029dog    時間: 2024-3-26 12:09

我部小米10t pro話無電池換
carolwmc 發表於 2024-3-26 11:23 AM


小米過2年多數無.
作者: 翠絲絲    時間: 2024-3-26 13:21

14 手感極差~
作者: fundive    時間: 2024-3-26 13:33

識玩一定買大陸版!
nnd 發表於 2024-3-23 10:40


國行35xx人仔
作者: stephen1029dog    時間: 2024-3-26 14:08

國行35xx人仔
fundive 發表於 2024-3-26 01:33 PM

的確,小米要玩就玩國行,除非你預1-2年就換機就唔怕。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: axeoil    時間: 2024-3-26 14:17

的確,小米要玩就玩國行,除非你預1-2年就換機就唔怕。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
stephen1029dog 發表於 2024-3-26 14:08


小米新機而家買大陸版即係玩自己, 除非你唔用WHATSAPP, SIGNAL果類APPS
作者: 翠絲絲    時間: 2024-3-26 14:18

小米比起OPPO / ONEPLUS 甚至REALME 嘅底板造功係差一個數量級。
使用經驗係非常易壞

而且就算係14 ULTRA  ...
雙貓抓門 發表於 2024-3-24 04:50

認同~~
作者: stephen1029dog    時間: 2024-3-26 14:23

本帖最後由 stephen1029dog 於 2024-3-26 14:25 編輯
小米新機而家買大陸版即係玩自己, 除非你唔用WHATSAPP, SIGNAL果類APPS
axeoil 發表於 2024-3-26 02:17 PM

所以旗艦真係要認真考慮買唔買港行。
而家港行好似主要賣中,低階唔預你整咁款。
小米國行服務一定好過港行。
但港行又冇全國保。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: stephen1029dog    時間: 2024-3-26 14:36

所以我成日講港行賣14U成9K。佢都唔加到3-4保。過2年後佢話冇零件就GG重有如果佢地對自己旗艦產品品質咁有信心。怕乜4年保,都唔壞啫,都用唔著。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2