作者: Miipp 時間: 2024-3-23 10:09 標題: Xiaomi 14 大吹大擂齊齊唱好集中帖
有見有 ching 對 Xiaomi 14 充滿大愛, 不停係其它帖強推, 但又怕醜唔開新帖, 而家開個集中帖只講 Xiaomi 14, 唔講其他機款
不是講 Xiaomi 14 的請勿入來﹑勿回
首先有 ching 話性價比非常高, 建議零售價為 HK$5999
[attach]2415702[/attach]
作者: Miipp 時間: 2024-3-23 10:13
窄細 mon 機 Xiaomi 14 只係 193g 重不足 200g, 8.2mm 厚
比磚頭更輕更薄
[attach]2415703[/attach]
作者: nnd 時間: 2024-3-23 10:40
識玩一定買大陸版!
作者: Miipp 時間: 2024-3-23 11:06
無計喎, 行貨每部機都要攤分咁多實體店租金﹑管理費﹑大鋪上架費﹑展示臺費
但國行又無 B7, 對於用 4G LTE 全速 plan 的人影響唔細. 至於 5G, 又無 N79. 國行有 d 雞肋難捨難離
[attach]2415708[/attach]
作者: Miipp 時間: 2024-3-23 11:13
Xiaomi 14 後鏡群凸起成個厚大餅, 有得玩摇摇板
個後 cam 咁凸單手持機時會唔會頂食指? 一定唔會, 除非會
呢個 tuber 玩翘翘板不亦樂乎
[youtube]x28lEh62Nj0[/youtube]
[attach]2415709[/attach]
作者: Miipp 時間: 2024-3-23 11:17
原來 Xiaomi 14 港行都無 N79 喎, 可以幫大家慳 data
[attach]2415710[/attach]
作者: 1個閒人 時間: 2024-3-23 11:29
專心做網購, 可以賣平D.
陳列室有4間, 已經夠哂FANS[潮]聖

作者: nnd 時間: 2024-3-23 11:33
加多少少筆直, 買小米14 Ultra囉!
作者: stephen1029dog 時間: 2024-3-23 11:49
其實對佢手機無反感,只係對佢港行服務收費反感.
昨日我先發覺部X90電池去得快,上CS,唔洗洗機,唔洗解鎖,用修理模式直接換電,2小時內攪掂!
作者: Miipp 時間: 2024-3-23 12:00
我對任何品牌都無反感, 而家同時用緊 poco / 三喪 / 水果產品.
只係有 ching 對 Xiaomi 14 特別推荐﹑特別喜愛, 但又只會羞羞的週圍暗推, 咁唯有幫佢開個取暖帖, 比個地方大家齊齊丁 Xiaomi 14. 不過要注意衛生, 準備好一盒紙巾先.
作者: rickywk 時間: 2024-3-23 12:43
上一代13已經無放N79,但13 Pro有
而今年14 Pro無國際版
作者: penthlon 時間: 2024-3-23 13:22
我買poco都有參考你意見,不過唔認同你踩低別機抬高自機嘅行為。
你講緊呢三部機我都唔會考慮,唔好以為人人都係生生。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: citibatter 時間: 2024-3-23 13:31
Vivo 嘅售後服務真係完勝小米!
真係唔明白小米賣咁q多機,點解仲要外判佢嘅維修? 做到不倫不類。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: WHITERICE 時間: 2024-3-23 13:52
大家真係要幫幫手, 好多人要出糧揾食. 老細仲拎左100億去整車. 車未出已減價. 你唔買佢唔買. 邊有錢出車, 有日雷軍突然人間蒸發. 對國家都無好處. 今時今日小市民要為國家著想.
作者: kenken33 時間: 2024-3-23 17:19
Vivo 係自己做番冇外判出去? AN廠好似得以前SONY 銅鑼灣未執前係自己做番,其他全部牌子都係外判出去包括三星都係授權出去俾其他公司做。 不過Vivo市佔咁少自己肯養間維修中心都算係咁。
https://gs.statcounter.com/vendor-market-share/mobile/hong-kong
作者: alax 時間: 2024-3-23 17:31
小米數字系列係留比米粉買的,識買一定係買Redmi
via HKEPC Reader for Android
作者: stephen1029dog 時間: 2024-3-23 17:43
我上去cs人地寫明過保都唔收檢查費,只收零件錢。
重有香港行貨係全國保。
小米行機係唔可以係國內CS修理的。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ricky1992 時間: 2024-3-23 20:41
全國保但國內唔比維修?
唔明
作者: citibatter 時間: 2024-3-23 21:06
佢講緊全國保嘅係vivo。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ww9876 時間: 2024-3-23 22:36
用緊14pro,暫時冇投訴。
via HKEPC Reader for Android
作者: gordonwtc 時間: 2024-3-23 22:55
小米香港保養認真要做返好啲。
via HKEPC Reader for Android
作者: stephen1029dog 時間: 2024-3-23 23:25
本帖最後由 stephen1029dog 於 2024-3-23 23:58 編輯
我一早跳船。以前vivo 就話貴小米好多,而家大家差唔多,甚至vivo 重平啲。錢係一個問題,但最重要有事,vivo售後整得舒服,唔洗勞氣。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 雙貓抓門 時間: 2024-3-24 04:50
小米比起OPPO / ONEPLUS 甚至REALME 嘅底板造功係差一個數量級。
使用經驗係非常易壞
而且就算係14 ULTRA 同其他3 倍OV64 潛望鏡亦拉不開差距
作者: Goosebumps 時間: 2024-3-24 09:06
支持小米
小米跌價快, 出左一年就有平機玩, 正
作者: peterbaby 時間: 2024-3-24 17:16
電訊數碼出$5599
via HKEPC Reader for Android
作者: axeoil 時間: 2024-3-25 14:22
小米性價比一流啊, 講緊國行紅米某D型號, 舊型號又可以刷番國際版, 爽YY啦
作者: K-Cup~ 時間: 2024-3-25 21:14
用緊13,家父用緊13P(全港行~)
但下一部應該唔揀佢!(除非中聯通比我月費分期供機啦!)

作者: jholeass 時間: 2024-3-25 23:23
5999 洗咩買佢....
作者: carolwmc 時間: 2024-3-26 11:23
我部小米10t pro話無電池換
作者: stephen1029dog 時間: 2024-3-26 12:09
小米過2年多數無.
作者: 翠絲絲 時間: 2024-3-26 13:21
14 手感極差~
作者: fundive 時間: 2024-3-26 13:33
國行35xx人仔
作者: stephen1029dog 時間: 2024-3-26 14:08
的確,小米要玩就玩國行,除非你預1-2年就換機就唔怕。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: axeoil 時間: 2024-3-26 14:17
的確,小米要玩就玩國行,除非你預1-2年就換機就唔怕。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
stephen1029dog 發表於 2024-3-26 14:08
小米新機而家買大陸版即係玩自己, 除非你唔用WHATSAPP, SIGNAL果類APPS
作者: 翠絲絲 時間: 2024-3-26 14:18
認同~~
作者: stephen1029dog 時間: 2024-3-26 14:23
本帖最後由 stephen1029dog 於 2024-3-26 14:25 編輯
所以旗艦真係要認真考慮買唔買港行。
而家港行好似主要賣中,低階唔預你整咁款。
小米國行服務一定好過港行。
但港行又冇全國保。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: stephen1029dog 時間: 2024-3-26 14:36
所以我成日講港行賣14U成9K。佢都唔加到3-4保。過2年後佢話冇零件就GG重有如果佢地對自己旗艦產品品質咁有信心。怕乜4年保,都唔壞啫,都用唔著。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

