作者: polymer12 時間: 2026-3-10 17:22 標題: POCO X8 Pro 系列討論 (3.18)
本帖最後由 polymer12 於 2026-4-28 06:48 編輯
[attach]2518236[/attach]
3.18開售記得提前拎減200蚊券 , 唔知今代開咩價錢呢🤔?
作者: fishball1 時間: 2026-3-10 18:00
預約後可以不買?
作者: C1GA 時間: 2026-3-10 18:09
6500電?
作者: polymer12 時間: 2026-3-10 18:13
官網預約拎券後可以不買, 我之前嗰幾部都係咁,主要係提前拎優惠劵/可以有多少少贈品送咋嘛
唔會叫你強制課金🤣
作者: polymer12 時間: 2026-3-10 18:20
本帖最後由 polymer12 於 2026-3-10 12:03 編輯
X8 Pro 6500mAh電池 6.59吋直屏 天璣8500-Ultra
X8 Pro Max 8500mAh電池 6.83“直屏 天璣9500s(台積電 3nm製程)
其餘規格可以參考返 國內版Turbo 5 /Turbo 5 max 除咗電池容量外其他規格應該大致相同或近似
作者: sands 時間: 2026-3-10 18:51
副機用緊x7 pro, 改良好像唔多,遲下先換
作者: polymer12 時間: 2026-3-10 19:03
用緊X7 Pro 梗係諗X8 Pro Max啦
作者: isar 時間: 2026-3-10 19:09
PROMAX個MON好大未必個個岩
作者: sands 時間: 2026-3-10 19:16
機mon大左唔考慮,已經有其他機用緊
作者: polymer12 時間: 2026-3-10 19:25
同Poco F7一樣6.83吋(但X8 Pro Max多成2千mah電及改用超聲波指紋+用旗艦級小米17同款M10發光材料螢幕)
唔排細機都有市場 ,但一定冇Pro max咁吸引😄
作者: isar 時間: 2026-3-10 19:32
其實出出下應該返轉頭出輕薄(唔係edge呢類)
vivo都唔係一咪重重重
都會有D S50promini細機旗艦性能
作者: polymer12 時間: 2026-3-10 19:36
咪小米17,不過唔係呢個價位
作者: polymer12 時間: 2026-3-10 19:38
想講我部副機Galaxy A16 5G 6.7吋螢幕,因為屏佔比低 實際尺寸(由其高度),仲大部過X8 Pro Max(Turbo 5 max) 🤣
作者: isar 時間: 2026-3-10 19:38
或者數字T系列
但呢D唔係主打打機
POCO定位其實算清晰
打機優先
其他野有係bonus
作者: polymer12 時間: 2026-3-10 19:45
打機太細mon我覺得唔係幾好,我成日手指會遮住d螢幕資訊
同埋呢一代X8 Pro系列好似加咗旁路充電同支持IP69K防水防塵👍
BTW鏡頭呼吸燈今代唔知會唔會保留返 上代國際版Cut咗

作者: fishball1 時間: 2026-3-10 21:17
同F8 PRO 比, X8 PRO 係勁D?
作者: isar 時間: 2026-3-10 21:30
X8 PROMAX CPU係F7 ULTRA水平
結果FB有人留言話買F7 ULTRA平D
作者: ??? 時間: 2026-3-10 21:36
F7 ULTRA得 5300 mAh 唔多得,雖則有120W超快充
作者: PX8584 時間: 2026-3-11 08:38
到底同我手上用緊的 Turbo 5 Max 有乜分別
via HKEPC Reader for Android
作者: Tom_jerry 時間: 2026-3-11 08:53
作者: polymer12 時間: 2026-3-11 14:59
有返5G NSA/4G B7 ,國際版電池細咗應該輕身D +國際版ROM
作者: polymer12 時間: 2026-3-11 15:00
[attach]2518329[/attach]
睇圖好似保留返鏡頭呼吸燈帶👍🏻
作者: polymer12 時間: 2026-3-11 19:59
繼Poco X7 Pro Iron man限量版之後又來多一部
[attach]2518374[/attach]
作者: stephen1029dog 時間: 2026-3-11 21:00
[attach]2518383[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: polymer12 時間: 2026-3-11 21:15
正👍🏻,唔計D厚重三防機,呢部真係港行正常外觀最大電的一部
及用次旗艦CPU 天璣9500s 台積電3nm😺而家就等定價公佈了
作者: isar 時間: 2026-3-11 21:38
今年X8 佈局只有X8P同X8PM
FB有人問X8結果FB小編話X8P下面係M8
作者: polymer12 時間: 2026-3-11 23:17
http://www.aastocks.com/tc/stocks/news/infocast-news/IC4858392/1
小米、OPPO 等多個內地手機品牌擬月內加價 。
慘,如果定價太高的話準備放棄
作者: fresh_banana 時間: 2026-3-12 08:30
spec 唔差得過 F8pro ..... 應該都要2799/2999 256/512
作者: 少甜彩虹糖 時間: 2026-3-12 09:06
如果係呢個價就沖得,
反而我估12+512 : $3399 / 16+512 : $3699
作者: vagrantno13 時間: 2026-3-12 09:29
回覆 21# polymer12
多數聯發科或三星獵戶cpu 的modem 支援頻段比高通齊.
作者: Frings 時間: 2026-3-12 09:45
回覆 10# polymer12
細機要去到6.3' 6.2' 先有感覺, 佢6.59' 拎上手應該會覺得唔夠大 (以Honor 400 比較)
作者: sands 時間: 2026-3-12 11:12
之前xX pro幾代都係6.67吋 今代反而mon細左一圈,6.6吋係之前x3 x4 gt size,斷估係跟返國行型號玩
作者: polymer12 時間: 2026-3-12 14:22
都要睇埋比例既,X4 GT 我以前用過屏幕好修長 20.5:9, 而小米萬年6.67吋Mon係20:9
今代6.59吋屏係19.5:9,跟返iphone/三星 冇話好唔好
作者: polymer12 時間: 2026-3-12 14:32
proMax 如果2799起算平,我仲預佢$2999起😗
作者: polymer12 時間: 2026-3-12 14:42
除咗Xperia 10 VII 6.1吋屏,真係好少見港行$兩千零蚊機做咁細螢幕 😵
作者: fishball1 時間: 2026-3-13 12:34
咁大電量其實安唔安全架
8500 mah 係咪暫時最大電量手機?
作者: TachyoN 時間: 2026-3-13 12:44
唔計d細牌應該係最大
安全唔關大細事,要爆用電芯嘅電子產品都照爆。電池密封性好就無問題
作者: TachyoN 時間: 2026-3-13 12:46
價格暗示?

作者: ??? 時間: 2026-3-13 13:49
4位數XXXX暗示過D乜



作者: TachyoN 時間: 2026-3-13 14:15
紅米1 個陣講過
1999 交個朋友
作者: polymer12 時間: 2026-3-13 15:05
我見官網 POCO F7變返原價賣 為呢兩部機讓路
作者: KING008 時間: 2026-3-13 17:18
小米手機1 ,
1999
作者: smchkman 時間: 2026-3-13 17:23
本帖最後由 smchkman 於 2026-3-13 17:28 編輯
吾係 係榮耀win 10000mah 另外power 好似係10500mah
今時今日7000mah 以上先好買 尿袋可以掉左佢 除非一定要輕過200g
all the best
作者: 佢份人小氣 時間: 2026-3-13 17:45
個陣小米旗艦手機先2000蚊
紅米係講緊999
作者: KING008 時間: 2026-3-13 17:57
當年小米旗艦 1999
作者: redcat 時間: 2026-3-13 18:03
本帖最後由 redcat 於 2026-3-13 18:07 編輯
2999
作者: polymer12 時間: 2026-3-13 22:21
https://m.youtube.com/watch?v=lp ... SBwkJxQoBhyohjO8%3D
已有POCO X8 Pro 開箱片
作者: polymer12 時間: 2026-3-14 14:20
[attach]2518729[/attach]
真係保留返鏡頭呼吸燈帶
作者: PX8584 時間: 2026-3-15 12:27
明天旺角小米售後中心有機睇
via HKEPC Reader for Android
作者: polymer12 時間: 2026-3-15 19:32
我諗大部分人關心既係個定價
作者: isar 時間: 2026-3-15 20:04
x8 pro max聲稱粒U拍得住S8Elite
F8PRO賣3699
X8 PRO MAX應該都唔會太平否則F8PRO應該有影響
個人估應該3399賣貴過以前F7
X8 PRO賣2999
作者: polymer12 時間: 2026-3-15 20:11
x8 pro max聲稱粒U拍得住S8Elite
F8PRO賣3699
X8 PRO MAX應該都唔會太平否則F8PRO應該有影響
個人估應該339 ...
isar 發表於 2026-3-15 12:04
如果X8 Pro 都要2999起,咁一早Poco F7 好了, 前排12+256G $2199+送$100超市 =$20998s Gen 4 Vs 8500Ultra
作者: a9668823 時間: 2026-3-15 20:43
唔知有無eSim ?
作者: polymer12 時間: 2026-3-15 21:51
等實機再睇吓 , 之前部POCO X7 5G官網寫不支援eSim,但實機係有的
作者: jiangb 時間: 2026-3-15 22:13
x8 pro max聲稱粒U拍得住S8Elite
F8PRO賣3699
X8 PRO MAX應該都唔會太平否則F8PRO應該有影響
個人估應該339 ...
isar 發表於 2026-3-15 20:04
因為用緊MTK 9500e = 9400 (大陸Turbo 5 Max),的確係有8e 90% performance。
作者: jiangb 時間: 2026-3-15 22:16
因為Poco X7 = Redmi Note 14 Pro 5G 頻段公公版,紅米全系有,X7所以都有

作者: isar 時間: 2026-3-15 22:37
如果X8 Pro 都要2999起,咁一早Poco F7 好了, 前排12+256G $2199+送$100超市 =$2099
8s Ge ...
polymer12 發表於 2026-3-15 20:11
近年POCO都係度提價
以前都唔會見4千
搞搞下5千都就黎見到
作者: polymer12 時間: 2026-3-15 22:44
回覆 57# isar
官網話X8 Pro鋼鐵人版唔會超過3000蚊 當$2999啦
咁非限量版肯定平幾百 所以唔會$2999起
作者: polymer12 時間: 2026-3-15 22:55
E個都唔係重點,重點係官網到而家都話不支援eSim , 部機2025 3月出😹
作者: goalsp 時間: 2026-3-16 01:01
同意
X7 pro 都係2299起
估 X8 pro 2499 起
作者: polymer12 時間: 2026-3-16 02:50
如果可以跟番上一代定價$2299起就正
作者: fresh_banana 時間: 2026-3-16 06:00
可能真係會呢 。。。
作者: goalsp 時間: 2026-3-16 10:13
蕉兄會出手?
作者: roblox131 時間: 2026-3-16 12:39
請問POCO X7 支援單ESIM 定雙ESIM? POCO X7 PRO都支援?
作者: fresh_banana 時間: 2026-3-16 12:41
如果真係 一舊舊舊 就應該不能抗拒了
你唔會買啦 玩緊s26u
作者: polymer12 時間: 2026-3-16 13:07
X7, SIM2可選eSim , 開啟後 實體槽SIM2暫時不能使用.
至於X7 Pro之前都有用過,印像中係冇,但唔肯定因為部機已放咗
參考:
https://www.facebook.com/groups/ ... s/1222293906468999/
☝️ 還有facebook個post裏面啲人話 系統更新咗之後先支援eSim係錯誤嘅 ,我第一日買返嚟(25年5月買)已經有
作者: polymer12 時間: 2026-3-16 13:13
回覆 65# fresh_banana
Me Too, IF扣埋D優惠$1999的話,絕對會買部玩吓
作者: polymer12 時間: 2026-3-16 13:18
本帖最後由 polymer12 於 2026-3-16 05:38 編輯
[attach]2518950[/attach]
Pro Max有eSim
作者: roblox131 時間: 2026-3-16 13:57
如果定價3000頭都幾吸引
作者: 044003 時間: 2026-3-16 14:50
唔知係唔係6.5寸。有老花,咪搞
作者: polymer12 時間: 2026-3-16 14:54
Poco X8 Pro 6.59吋 19.5:9比例螢幕,有幾多人Iphone 15/16 6.1吋都照用,只可以講部機唔啱你囉😔
作者: goalsp 時間: 2026-3-16 16:53
價錢低會諗,舊年 X7 我都有捧場。
作者: ??? 時間: 2026-3-16 17:14
國行為番都過2000,唔使發夢

作者: polymer12 時間: 2026-3-16 19:55
[attach]2518997[/attach]
X8 Pro,真係$1字頭
作者: isar 時間: 2026-3-16 20:01
即係pro取代數字
Pro max取代pro
但今年x系列比x7似乎更吸引
個時要買返上年頂級效能都要F7
依家pro max有9成
作者: polymer12 時間: 2026-3-16 20:55
唔錯,8500-Ultra 好似對標8Gen 3.
如果真$1999 買到12+256 有6500mAh電真係幾正
作者: 11133034 時間: 2026-3-16 21:10
買比娘親先。娘親用緊國行xiaomi 14,成日話收whatsapp msg delay...
作者: computer1975 時間: 2026-3-16 21:25
本帖最後由 computer1975 於 2026-3-16 21:37 編輯
我都由小米國行,轉會返港行Poco
除你的問題外,
也遇過定位不準
導航失聲
港版支付寶不能直接跳去支付功能
密碼鍵盤提示有安全風險(國行不是用Google Android 的密碼鍵盤,而是由用小米的)
國行的電源理太激進:「為用家好」約常殺background APP,用developer mode關掉電功能,又會關閉storage refresh功能 (defrag 功能)
系統穩定度,國行ROM好似像用緊beta軟件質量:質量漂彿,港行ROM更像是穩定版
via HKEPC Reader for Android
作者: C1GA 時間: 2026-3-16 22:03
https://youtu.be/wsM0f3RQwdI?si=QxFetT-xoQxJq-LM
快過發佈出片~
作者: polymer12 時間: 2026-3-16 22:05
Poco Facebook專頁已經暗示X8 Pro Max唔使$2999 可以期待吓
作者: speed 時間: 2026-3-16 22:28
部機的重量都控制得好好,可以放一粒咁高容量的電,
作者: tompkyou 時間: 2026-3-16 22:35
兩部機分別幾重?
作者: 賽馬娘 時間: 2026-3-16 22:37
ray ma張券可以減300
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: polymer12 時間: 2026-3-16 22:53
張劵要3月20號打後先可以用,會冇咗直播日5倍積分..
作者: jiangb 時間: 2026-3-16 23:52
國際版官網Q&A話支持:
https://www.mi.com/global/support/faq/details/KA-524542/
作者: polymer12 時間: 2026-3-16 23:55
港行梗係睇港版官網啦 話冇
https://www.mi.com/hk/support/faq/details/KA-535374/
作者: fishball1 時間: 2026-3-17 05:49
平過F8 pro
貴過紅米note pro plus
一堆低價機唔知㨂邊款
預算2500-3500左右
長用唔係年年換機
作者: fishball1 時間: 2026-3-17 06:51
等明晚
作者: ??? 時間: 2026-3-17 07:11
明明算係同一款機,國行版就無咩人理,港行就話好期待,真係怪
作者: a9668823 時間: 2026-3-17 07:51
國行無NSA,無eSim
via HKEPC IR 5.1.13 - Android(5.1.2F)
作者: fishball1 時間: 2026-3-17 08:00
係咪買turbo 5 max手機殻 鋼貼就得
定同其他一樣機已連保護貼
作者: speed 時間: 2026-3-17 08:08
回復 82 #tompkyou
睇返turbo 5 pro max係219g,行貨應再輕少少
via HKEPC Reader for Android
作者: PX8584 時間: 2026-3-17 10:27
貼係
保護套唔敢講
via HKEPC Reader for Android
作者: sands 時間: 2026-3-17 10:33
套可能唔完全一樣,上代x7 pro(turbo4) 套個閃燈位有偏差,不過都照用到
作者: ??? 時間: 2026-3-17 10:46
唔係跟機有個保護套俾埋咩?
作者: fishball1 時間: 2026-3-17 11:37
想淘一個連支架款
作者: polymer12 時間: 2026-3-17 12:54
你望吓#77 #78 巴打用國行機既情況...
同埋港行會有返5G NSA同4G B7
作者: polymer12 時間: 2026-3-17 12:58
回覆 96# fishball1
我已淘套貼,準備明晚買機
作者: C1GA 時間: 2026-3-17 13:56
回覆 98# polymer12
師兄買邊部?
作者: polymer12 時間: 2026-3-17 14:03
大+細各一

