Board logo

標題: POCO X8 Pro 系列討論 (3.18) [打印本頁]

作者: polymer12    時間: 2026-3-10 17:22     標題: POCO X8 Pro 系列討論 (3.18)

本帖最後由 polymer12 於 2026-4-28 06:48 編輯

[attach]2518236[/attach]

3.18開售記得提前拎減200蚊券 , 唔知今代開咩價錢呢🤔?
作者: fishball1    時間: 2026-3-10 18:00

預約後可以不買?
作者: C1GA    時間: 2026-3-10 18:09

6500電?
作者: polymer12    時間: 2026-3-10 18:13

預約後可以不買?
fishball1 發表於 2026-3-10 10:00



    官網預約拎券後可以不買, 我之前嗰幾部都係咁,主要係提前拎優惠劵/可以有多少少贈品送咋嘛

唔會叫你強制課金🤣
作者: polymer12    時間: 2026-3-10 18:20

本帖最後由 polymer12 於 2026-3-10 12:03 編輯
6500電?
C1GA 發表於 2026-3-10 10:09



X8 Pro 6500mAh電池 6.59吋直屏 天璣8500-Ultra

X8 Pro Max 8500mAh電池 6.83“直屏 天璣9500s(台積電 3nm製程)

其餘規格可以參考返 國內版Turbo 5 /Turbo 5 max 除咗電池容量外其他規格應該大致相同或近似
作者: sands    時間: 2026-3-10 18:51

副機用緊x7 pro, 改良好像唔多,遲下先換
作者: polymer12    時間: 2026-3-10 19:03

副機用緊x7 pro, 改良好像唔多,遲下先換
sands 發表於 2026-3-10 10:51



    用緊X7 Pro 梗係諗X8 Pro Max啦
作者: isar    時間: 2026-3-10 19:09

PROMAX個MON好大未必個個岩
作者: sands    時間: 2026-3-10 19:16

用緊X7 Pro 梗係諗X8 Pro Max啦
polymer12 發表於 2026-3-10 19:03


機mon大左唔考慮,已經有其他機用緊
作者: polymer12    時間: 2026-3-10 19:25

同Poco F7一樣6.83吋(但X8 Pro Max多成2千mah電及改用超聲波指紋+用旗艦級小米17同款M10發光材料螢幕)

唔排細機都有市場 ,但一定冇Pro max咁吸引😄
作者: isar    時間: 2026-3-10 19:32

其實出出下應該返轉頭出輕薄(唔係edge呢類)
vivo都唔係一咪重重重

都會有D S50promini細機旗艦性能
作者: polymer12    時間: 2026-3-10 19:36

其實出出下應該返轉頭出輕薄(唔係edge呢類)
vivo都唔係一咪重重重

都會有D S50promini細機旗艦性能 ...
isar 發表於 2026-3-10 11:32



    咪小米17,不過唔係呢個價位
作者: polymer12    時間: 2026-3-10 19:38

想講我部副機Galaxy A16 5G 6.7吋螢幕,因為屏佔比低 實際尺寸(由其高度),仲大部過X8 Pro Max(Turbo 5 max) 🤣
作者: isar    時間: 2026-3-10 19:38

咪小米17,不過唔係呢個價位
polymer12 發表於 2026-3-10 19:36



或者數字T系列

但呢D唔係主打打機
POCO定位其實算清晰
打機優先
其他野有係bonus
作者: polymer12    時間: 2026-3-10 19:45

或者數字T系列

但呢D唔係主打打機
POCO定位其實算清晰
打機優先
其他野有係bonus ...
isar 發表於 2026-3-10 11:38

打機太細mon我覺得唔係幾好,我成日手指會遮住d螢幕資訊

同埋呢一代X8 Pro系列好似加咗旁路充電同支持IP69K防水防塵👍

BTW鏡頭呼吸燈今代唔知會唔會保留返 上代國際版Cut咗
作者: fishball1    時間: 2026-3-10 21:17

同F8 PRO 比, X8 PRO 係勁D?
作者: isar    時間: 2026-3-10 21:30

X8 PROMAX CPU係F7 ULTRA水平
結果FB有人留言話買F7 ULTRA平D
作者: ???    時間: 2026-3-10 21:36

X8 PROMAX CPU係F7 ULTRA水平
結果FB有人留言話買F7 ULTRA平D
isar 發表於 10/3/2026 21:30



F7 ULTRA得  5300 mAh 唔多得,雖則有120W超快充
作者: PX8584    時間: 2026-3-11 08:38

到底同我手上用緊的 Turbo 5 Max 有乜分別

via HKEPC Reader for Android
作者: Tom_jerry    時間: 2026-3-11 08:53

到底同我手上用緊的 Turbo 5 Max 有乜分別

via HKEPC Reader for Android
PX8584 發表於 2026-3-11 00:38

輕左薄左
作者: polymer12    時間: 2026-3-11 14:59

到底同我手上用緊的 Turbo 5 Max 有乜分別

via HKEPC Reader for Android
PX8584 發表於 2026-3-11 00:38



    有返5G NSA/4G B7 ,國際版電池細咗應該輕身D +國際版ROM
作者: polymer12    時間: 2026-3-11 15:00

[attach]2518329[/attach]

睇圖好似保留返鏡頭呼吸燈帶👍🏻
作者: polymer12    時間: 2026-3-11 19:59

繼Poco X7 Pro Iron man限量版之後又來多一部

[attach]2518374[/attach]
作者: stephen1029dog    時間: 2026-3-11 21:00

[attach]2518383[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: polymer12    時間: 2026-3-11 21:15

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
stephen1029dog 發表於 2026-3-11 13:00



    正👍🏻,唔計D厚重三防機,呢部真係港行正常外觀最大電的一部

及用次旗艦CPU 天璣9500s 台積電3nm😺而家就等定價公佈了
作者: isar    時間: 2026-3-11 21:38

今年X8 佈局只有X8P同X8PM

FB有人問X8結果FB小編話X8P下面係M8
作者: polymer12    時間: 2026-3-11 23:17

http://www.aastocks.com/tc/stocks/news/infocast-news/IC4858392/1

小米、OPPO 等多個內地手機品牌擬月內加價 。

慘,如果定價太高的話準備放棄
作者: fresh_banana    時間: 2026-3-12 08:30

正👍🏻,唔計D厚重三防機,呢部真係港行正常外觀最大電的一部

及用次旗艦CPU 天璣9500s 台積電3nm ...
polymer12 發表於 11/3/2026 21:15



    spec 唔差得過 F8pro .....  應該都要2799/2999 256/512
作者: 少甜彩虹糖    時間: 2026-3-12 09:06

spec 唔差得過 F8pro .....  應該都要2799/2999 256/512
fresh_banana 發表於 2026-3-12 08:30



如果係呢個價就沖得,
反而我估12+512 : $3399 / 16+512 : $3699
作者: vagrantno13    時間: 2026-3-12 09:29

回覆 21# polymer12

多數聯發科或三星獵戶cpu 的modem 支援頻段比高通齊.
作者: Frings    時間: 2026-3-12 09:45

回覆 10# polymer12

細機要去到6.3' 6.2' 先有感覺, 佢6.59' 拎上手應該會覺得唔夠大 (以Honor 400 比較)
作者: sands    時間: 2026-3-12 11:12

回覆  polymer12

細機要去到6.3' 6.2' 先有感覺, 佢6.59' 拎上手應該會覺得唔夠大 (以Honor 400 比較) ...
Frings 發表於 2026-3-12 09:45



    之前xX pro幾代都係6.67吋 今代反而mon細左一圈,6.6吋係之前x3 x4 gt size,斷估係跟返國行型號玩
作者: polymer12    時間: 2026-3-12 14:22

之前xX pro幾代都係6.67吋 今代反而mon細左一圈,6.6吋係之前x3 x4 gt size,斷估係跟返國行型號玩 ...
sands 發表於 2026-3-12 03:12




    都要睇埋比例既,X4 GT 我以前用過屏幕好修長 20.5:9, 而小米萬年6.67吋Mon係20:9

今代6.59吋屏係19.5:9,跟返iphone/三星 冇話好唔好
作者: polymer12    時間: 2026-3-12 14:32

spec 唔差得過 F8pro .....  應該都要2799/2999 256/512
fresh_banana 發表於 2026-3-12 00:30



  proMax 如果2799起算平,我仲預佢$2999起😗
作者: polymer12    時間: 2026-3-12 14:42

回覆  polymer12

細機要去到6.3' 6.2' 先有感覺, 佢6.59' 拎上手應該會覺得唔夠大 (以Honor 400 比較) ...
Frings 發表於 2026-3-12 01:45


除咗Xperia 10 VII 6.1吋屏,真係好少見港行$兩千零蚊機做咁細螢幕 😵
作者: fishball1    時間: 2026-3-13 12:34

咁大電量其實安唔安全架
8500 mah 係咪暫時最大電量手機?
作者: TachyoN    時間: 2026-3-13 12:44

咁大電量其實安唔安全架
8500 mah 係咪暫時最大電量手機?
fishball1 發表於 2026-3-13 12:34


唔計d細牌應該係最大
安全唔關大細事,要爆用電芯嘅電子產品都照爆。電池密封性好就無問題
作者: TachyoN    時間: 2026-3-13 12:46

價格暗示?

作者: ???    時間: 2026-3-13 13:49

價格暗示?
TachyoN 發表於 13/3/2026 12:46



    4位數XXXX暗示過D乜
作者: TachyoN    時間: 2026-3-13 14:15

4位數XXXX暗示過D乜
??? 發表於 2026-3-13 13:49


紅米1 個陣講過
1999 交個朋友
作者: polymer12    時間: 2026-3-13 15:05

紅米1 個陣講過
1999 交個朋友
TachyoN 發表於 2026-3-13 06:15



    我見官網 POCO F7變返原價賣 為呢兩部機讓路
作者: KING008    時間: 2026-3-13 17:18

紅米1 個陣講過
1999 交個朋友
TachyoN 發表於 2026-3-13 14:15

小米手機1 ,
1999
作者: smchkman    時間: 2026-3-13 17:23

本帖最後由 smchkman 於 2026-3-13 17:28 編輯
咁大電量其實安唔安全架
8500 mah 係咪暫時最大電量手機?
fishball1 發表於 2026-3-13 12:34

吾係   係榮耀win  10000mah  另外power 好似係10500mah

今時今日7000mah 以上先好買 尿袋可以掉左佢  除非一定要輕過200g

all the best
作者: 佢份人小氣    時間: 2026-3-13 17:45

紅米1 個陣講過
1999 交個朋友
TachyoN 發表於 2026-3-13 02:15 PM



    個陣小米旗艦手機先2000蚊
紅米係講緊999
作者: KING008    時間: 2026-3-13 17:57

個陣小米旗艦手機先2000蚊
紅米係講緊999
佢份人小氣 發表於 2026-3-13 17:45

當年小米旗艦 1999
作者: redcat    時間: 2026-3-13 18:03

本帖最後由 redcat 於 2026-3-13 18:07 編輯
價格暗示?
TachyoN 發表於 2026-3-13 12:46


2999
作者: polymer12    時間: 2026-3-13 22:21

https://m.youtube.com/watch?v=lp ... SBwkJxQoBhyohjO8%3D

已有POCO X8 Pro 開箱片
作者: polymer12    時間: 2026-3-14 14:20

[attach]2518729[/attach]
真係保留返鏡頭呼吸燈帶
作者: PX8584    時間: 2026-3-15 12:27

明天旺角小米售後中心有機睇

via HKEPC Reader for Android
作者: polymer12    時間: 2026-3-15 19:32

明天旺角小米售後中心有機睇

via HKEPC Reader for Android
PX8584 發表於 2026-3-15 04:27



    我諗大部分人關心既係個定價
作者: isar    時間: 2026-3-15 20:04

x8 pro max聲稱粒U拍得住S8Elite
F8PRO賣3699
X8 PRO MAX應該都唔會太平否則F8PRO應該有影響
個人估應該3399賣貴過以前F7

X8 PRO賣2999
作者: polymer12    時間: 2026-3-15 20:11

x8 pro max聲稱粒U拍得住S8Elite
F8PRO賣3699
X8 PRO MAX應該都唔會太平否則F8PRO應該有影響
個人估應該339 ...
isar 發表於 2026-3-15 12:04



    如果X8 Pro 都要2999起,咁一早Poco F7 好了, 前排12+256G $2199+送$100超市 =$2099

8s Gen 4 Vs 8500Ultra
作者: a9668823    時間: 2026-3-15 20:43

唔知有無eSim ?
作者: polymer12    時間: 2026-3-15 21:51

唔知有無eSim ?
a9668823 發表於 2026-3-15 12:43


等實機再睇吓 , 之前部POCO X7 5G官網寫不支援eSim,但實機係有的
作者: jiangb    時間: 2026-3-15 22:13

x8 pro max聲稱粒U拍得住S8Elite
F8PRO賣3699
X8 PRO MAX應該都唔會太平否則F8PRO應該有影響
個人估應該339 ...
isar 發表於 2026-3-15 20:04


因為用緊MTK 9500e = 9400 (大陸Turbo 5 Max),的確係有8e 90% performance。
作者: jiangb    時間: 2026-3-15 22:16

等實機再睇吓 , 之前部POCO X7 5G官網寫不支援eSim,但實機係有的
polymer12 發表於 2026-3-15 21:51


因為Poco X7 = Redmi Note 14 Pro 5G 頻段公公版,紅米全系有,X7所以都有  
作者: isar    時間: 2026-3-15 22:37

如果X8 Pro 都要2999起,咁一早Poco F7 好了, 前排12+256G $2199+送$100超市 =$2099

8s Ge ...
polymer12 發表於 2026-3-15 20:11


近年POCO都係度提價
以前都唔會見4千
搞搞下5千都就黎見到
作者: polymer12    時間: 2026-3-15 22:44

回覆 57# isar


    官網話X8 Pro鋼鐵人版唔會超過3000蚊 當$2999啦

咁非限量版肯定平幾百 所以唔會$2999起
作者: polymer12    時間: 2026-3-15 22:55

因為Poco X7 = Redmi Note 14 Pro 5G 頻段公公版,紅米全系有,X7所以都有   ...
jiangb 發表於 2026-3-15 14:16


E個都唔係重點,重點係官網到而家都話不支援eSim , 部機2025 3月出😹
作者: goalsp    時間: 2026-3-16 01:01

回覆  isar


    官網話X8 Pro鋼鐵人版唔會超過3000蚊 當$2999啦

咁非限量版肯定平幾百 所以唔會$2999 ...
polymer12 發表於 2026-3-15 22:44


同意
X7 pro 都係2299起

估 X8 pro 2499 起
作者: polymer12    時間: 2026-3-16 02:50

同意
X7 pro 都係2299起

估 X8 pro 2499 起
goalsp 發表於 2026-3-15 17:01



    如果可以跟番上一代定價$2299起就正
作者: fresh_banana    時間: 2026-3-16 06:00

如果可以跟番上一代定價$2299起就正
polymer12 發表於 16/3/2026 02:50



    可能真係會呢 。。。
作者: goalsp    時間: 2026-3-16 10:13

蕉兄會出手?
作者: roblox131    時間: 2026-3-16 12:39

等實機再睇吓 , 之前部POCO X7 5G官網寫不支援eSim,但實機係有的
polymer12 發表於 2026-3-15 21:51

請問POCO X7  支援單ESIM 定雙ESIM?  POCO X7 PRO都支援?
作者: fresh_banana    時間: 2026-3-16 12:41

蕉兄會出手?
goalsp 發表於 16/3/2026 10:13



    如果真係 一舊舊舊 就應該不能抗拒了

你唔會買啦 玩緊s26u
作者: polymer12    時間: 2026-3-16 13:07

請問POCO X7  支援單ESIM 定雙ESIM?  POCO X7 PRO都支援?
roblox131 發表於 2026-3-16 04:39



    X7, SIM2可選eSim , 開啟後 實體槽SIM2暫時不能使用.

至於X7 Pro之前都有用過,印像中係冇,但唔肯定因為部機已放咗
參考:
https://www.facebook.com/groups/ ... s/1222293906468999/

☝️ 還有facebook個post裏面啲人話 系統更新咗之後先支援eSim係錯誤嘅 ,我第一日買返嚟(25年5月買)已經有
作者: polymer12    時間: 2026-3-16 13:13

回覆 65# fresh_banana


    Me Too, IF扣埋D優惠$1999的話,絕對會買部玩吓
作者: polymer12    時間: 2026-3-16 13:18

本帖最後由 polymer12 於 2026-3-16 05:38 編輯

[attach]2518950[/attach]
Pro Max有eSim
作者: roblox131    時間: 2026-3-16 13:57

Pro Max有eSim
polymer12 發表於 2026-3-16 13:18

如果定價3000頭都幾吸引
作者: 044003    時間: 2026-3-16 14:50

回覆  fresh_banana


    Me Too, IF扣埋D優惠$1999的話,絕對會買部玩吓
polymer12 發表於 2026-3-16 13:13



    唔知係唔係6.5寸。有老花,咪搞
作者: polymer12    時間: 2026-3-16 14:54

唔知係唔係6.5寸。有老花,咪搞
044003 發表於 2026-3-16 06:50



Poco X8 Pro 6.59吋 19.5:9比例螢幕,有幾多人Iphone 15/16 6.1吋都照用,只可以講部機唔啱你囉😔
作者: goalsp    時間: 2026-3-16 16:53

如果真係 一舊舊舊 就應該不能抗拒了

你唔會買啦 玩緊s26u  ...
fresh_banana 發表於 2026-3-16 12:41



價錢低會諗,舊年 X7 我都有捧場。
作者: ???    時間: 2026-3-16 17:14

如果真係 一舊舊舊 就應該不能抗拒了

你唔會買啦 玩緊s26u  ...
fresh_banana 發表於 16/3/2026 12:41



    國行為番都過2000,唔使發夢
作者: polymer12    時間: 2026-3-16 19:55

[attach]2518997[/attach]
X8 Pro,真係$1字頭 當$1999啦
作者: isar    時間: 2026-3-16 20:01

即係pro取代數字
Pro max取代pro

但今年x系列比x7似乎更吸引

個時要買返上年頂級效能都要F7
依家pro max有9成
作者: polymer12    時間: 2026-3-16 20:55

即係pro取代數字
Pro max取代pro

但今年x系列比x7似乎更吸引

個時要買返上年頂級效能都要F7
依家pro max ...
isar 發表於 2026-3-16 12:01

唔錯,8500-Ultra 好似對標8Gen 3.

如果真$1999 買到12+256  有6500mAh電真係幾正
作者: 11133034    時間: 2026-3-16 21:10

買比娘親先。娘親用緊國行xiaomi 14,成日話收whatsapp msg delay...
作者: computer1975    時間: 2026-3-16 21:25

本帖最後由 computer1975 於 2026-3-16 21:37 編輯
買比娘親先。娘親用緊國行xiaomi 14,成日話收whatsapp msg delay...
11133034 發表於 2026-3-16 21:10

我都由小米國行,轉會返港行Poco

除你的問題外,

也遇過定位不準

導航失聲

港版支付寶不能直接跳去支付功能

密碼鍵盤提示有安全風險(國行不是用Google Android 的密碼鍵盤,而是由用小米的)

國行的電源理太激進:「為用家好」約常殺background APP,用developer mode關掉電功能,又會關閉storage refresh功能 (defrag 功能)

系統穩定度,國行ROM好似像用緊beta軟件質量:質量漂彿,港行ROM更像是穩定版

via HKEPC Reader for Android
作者: C1GA    時間: 2026-3-16 22:03

https://youtu.be/wsM0f3RQwdI?si=QxFetT-xoQxJq-LM

快過發佈出片~
作者: polymer12    時間: 2026-3-16 22:05

Poco Facebook專頁已經暗示X8 Pro Max唔使$2999 可以期待吓
作者: speed    時間: 2026-3-16 22:28

部機的重量都控制得好好,可以放一粒咁高容量的電,
作者: tompkyou    時間: 2026-3-16 22:35

部機的重量都控制得好好,可以放一粒咁高容量的電,
speed 發表於 2026-3-16 22:28



    兩部機分別幾重?
作者: 賽馬娘    時間: 2026-3-16 22:37

ray ma張券可以減300      不過pro max先用得

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: polymer12    時間: 2026-3-16 22:53

ray ma張券可以減300      不過pro max先用得

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
賽馬娘 發表於 2026-3-16 14:37



    張劵要3月20號打後先可以用,會冇咗直播日5倍積分..
作者: jiangb    時間: 2026-3-16 23:52

E個都唔係重點,重點係官網到而家都話不支援eSim , 部機2025 3月出😹
polymer12 發表於 2026-3-15 22:55


國際版官網Q&A話支持:
https://www.mi.com/global/support/faq/details/KA-524542/
作者: polymer12    時間: 2026-3-16 23:55

國際版官網Q&A話支持:
jiangb 發表於 2026-3-16 15:52



    港行梗係睇港版官網啦 話冇

https://www.mi.com/hk/support/faq/details/KA-535374/
作者: fishball1    時間: 2026-3-17 05:49

平過F8 pro
貴過紅米note pro plus
一堆低價機唔知㨂邊款
預算2500-3500左右
長用唔係年年換機
作者: fishball1    時間: 2026-3-17 06:51

Poco Facebook專頁已經暗示X8 Pro Max唔使$2999 可以期待吓
polymer12 發表於 2026-3-16 22:05


等明晚
作者: ???    時間: 2026-3-17 07:11

明明算係同一款機,國行版就無咩人理,港行就話好期待,真係怪
作者: a9668823    時間: 2026-3-17 07:51

明明算係同一款機,國行版就無咩人理,港行就話好期待,真係怪
??? 發表於 2026-3-17 07:11

國行無NSA,無eSim

via HKEPC IR 5.1.13 - Android(5.1.2F)
作者: fishball1    時間: 2026-3-17 08:00

係咪買turbo 5 max手機殻 鋼貼就得
定同其他一樣機已連保護貼
作者: speed    時間: 2026-3-17 08:08

回復 82 #tompkyou

睇返turbo 5 pro max係219g,行貨應再輕少少

via HKEPC Reader for Android
作者: PX8584    時間: 2026-3-17 10:27

係咪買turbo 5 max手機殻 鋼貼就得
定同其他一樣機已連保護貼
fishball1 發表於 2026/3/17 08:00

貼係
保護套唔敢講

via HKEPC Reader for Android
作者: sands    時間: 2026-3-17 10:33

貼係
保護套唔敢講

via HKEPC Reader for Android
PX8584 發表於 2026-3-17 10:27


套可能唔完全一樣,上代x7 pro(turbo4) 套個閃燈位有偏差,不過都照用到
作者: ???    時間: 2026-3-17 10:46

貼係
保護套唔敢講

via HKEPC Reader for Android
PX8584 發表於 17/3/2026 10:27



    唔係跟機有個保護套俾埋咩?
作者: fishball1    時間: 2026-3-17 11:37

唔係跟機有個保護套俾埋咩?
??? 發表於 2026-3-17 10:46


想淘一個連支架款
作者: polymer12    時間: 2026-3-17 12:54

明明算係同一款機,國行版就無咩人理,港行就話好期待,真係怪
??? 發表於 2026-3-16 23:11



    你望吓#77 #78 巴打用國行機既情況...

同埋港行會有返5G NSA同4G B7
作者: polymer12    時間: 2026-3-17 12:58

回覆 96# fishball1


    我已淘套貼,準備明晚買機
作者: C1GA    時間: 2026-3-17 13:56

回覆 98# polymer12


師兄買邊部?
作者: polymer12    時間: 2026-3-17 14:03

回覆  polymer12


師兄買邊部?
C1GA 發表於 2026-3-17 05:56



    大+細各一





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2