作者: leslie 時間: 2013-10-7 08:35 標題: 黑作坊三個月生產 上萬部假iPhone5
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: biohata 時間: 2013-10-7 09:26
我有遇過呢個情況,D騙徒係街上兜售,佢走埋黎話佢執到部IPHONE 5. 白色 32G. 問我買唔買, 我話唔買,佢話, 我執架咋. 我平D賣俾你拉. 900蚊你要唔要.
我一聽到900. 即時拎左上手睇下. 入去CHECK佢機身NO. G數,入APP STORE. 都無問題. 我話. 900我要拉. 跟住佢話. 好. 咁我拎番張咭出黎. 你有無針?
我話. 你拎番張咭出黎? 你執既咁快入左張咭入去.
佢話. 係呀. 我試下部機丫嘛.
咁我拎左枝針俾佢. 但越諗越怪. 佢執既,又換到張咭入去,但自己拎出黎又無針既!
咁佢一拎左張咭出黎就隊部機俾我,話你袋埋佢先拉. 我拎左部機一野開番個界面,已經窒左,一開機二話不說按入APP STORE. 果然係ANDROID MARKET....
條粉皮話換咭,唔知用咩手法換左部流IPHONE 5.
所以... 便宜莫貪。 唔好好似我咁. 一聽到900就心都熱埋。
作者: tamp 時間: 2013-10-7 16:01
多謝提醒, 佢唔賣iAndroid機, 可以考慮做魔術師.
作者: peter.chan 時間: 2013-10-7 16:06
回復 2# biohata
咁快手?
作者: pakchi70 時間: 2013-10-7 16:06
即係佢初時用部真機,後尾整部假機比你?
作者: biohata 時間: 2013-10-7 17:00
回復 5# pakchi70
YES. 佢第一次係我面前俾我睇時,係佢自己拎住部機篤俾我睇,佢篤來篤去係桌面同設定, 手機.
跟住佢話900蚊. 我有興趣就自己拎上手黎睇,當時我拎上手按來按去,好順,側邊粒音量制CHECK過. 金屬. 較靜音、著番. 堅野黎. 同埋入MUSIC / APP STORE. 都係IPHONE個個.
係換完咭俾番我之後,先係流既。
作者: domeso 時間: 2013-10-7 17:06
你明知係拾遺不報仲同佢買你都。。。。。。。
作者: biohata 時間: 2013-10-7 17:23
回復 7# domeso
佢就係利用人類既一點貪念,當你親身拎住部IP5, 對方話900蚊個陣. 真係會心跳加速、掌心冒汗架陰公。
作者: domeso 時間: 2013-10-7 17:24
I am 100% sure I will ask "it" to send it to nearest police, I swear.
作者: biohata 時間: 2013-10-7 18:02
回復 9# domeso
如果部機係佢執佢賣俾我,同我自己執唔同喎,都有人試過執番部3GS, 打番電話俾我,我好感激. 我亦講過我弟日執到機都要俾番人。
但佢執,佢賣,我唔買,呢個又係另一樣野喎,佢真係有部IPH5 賣俾我, 真係賣900. 我真係會要。
作者: domeso 時間: 2013-10-7 18:06
Well, sorry I do not see what differeence that is.....

作者: biohata 時間: 2013-10-7 18:10
回復 11# domeso
呵呵. 個分別係.
你執既,人地部電話可能成副身家先買番黎,仲供緊. 你咁樣拎左去,過唔過意得去先?
佢執既,佢亦決定要賣,我唔要,佢一樣會賣俾第二個,失主既痛,已經肯定發生左,反正一定有個人會買,咁不如我買左佢拉。
作者: ricej 時間: 2013-10-7 18:34
佢執既,賣比2手佬過最少2000rmb,何必要賣比你?
同yahoo先錢後貨既所謂識人騙案一樣,信既有病。
作者: biohata 時間: 2013-10-7 19:26
回復 13# ricej
你座係電腦前睇人打字梗係咁講拉,佢拎部機係你面前揚揚下個陣睇下你點諗。
作者: domeso 時間: 2013-10-7 20:28
My apology, I do not think u understand what I meant, and forget it, it must be my problem.
作者: pakchi70 時間: 2013-10-7 20:39
Agree
人人都有貪念,特別係你想要嘅時候
作者: alexngai 時間: 2013-10-7 20:43
拾遺不報係犯法既,等同盜竊,咁部執番黎既手機就係賊贓。
明知手機係賊贓都買就明顯犯法。
即使買番黎既係假野(唔係賊贓),都已經構成企圖犯罪,都係犯法。
以上係個人意見,希望幫到師兄避免誤入法律陷阱

作者: gfhdjskal 時間: 2013-10-7 20:54
章:210 PDF 標題: 《盜竊罪條例》 憲報編號:
條: 24 條文標題: 處理贓物罪 版本日期: 30/06/1997
與被竊貨品等有關的罪行
(1) 任何人如(在偷竊過程中除外)知道或相信某些貨品是贓物而不誠實地收受該貨品,或不誠實地從事或協助另一人或為另一人的利益而將該貨品保留、搬遷、處置或變現,或作出如此安排,即屬處理贓物。
(2) 任何人處理贓物,即屬犯罪,循公訴程序定罪後,可處監禁14年。
〔比照 1968 c. 60 s. 22 U.K.〕
作者: redhothits 時間: 2013-10-7 21:16
總之, 便宜莫貪
作者: ccu 時間: 2013-10-7 21:33
賣俾樓主個係HK人定內地人?
作者: Jazz 時間: 2013-10-7 22:36
900蚊 iphone5 點解唔放街邊要搵我呢
馬會都無咁好人啦...
作者: wing1234 時間: 2013-10-7 22:56
以 一千蚊既質素
我諗用開 iphone 既人,一望個畫面就分得出真假
作者: KALUN199217 時間: 2013-10-8 11:41
外型真度有幾高先?

作者: biohata 時間: 2013-10-8 11:55
回復 23# KALUN199217
外型像真度算有80%. 當時我都係拎一拎上手,個感覺同真既無乜分別,同埋當時係條街度,陽光亦算猛烈,個MON 真定假睇唔真,分別望上去亦唔大。
我諗主要係重量,重量同真既分別比較明顯。
當然,如果係室內或者比較好既環境,個MON一眼就可以望得出。
作者: biohata 時間: 2013-10-8 11:55
回復 20# ccu
內地. 當時我係溫州機場出面。
作者: ccl4 時間: 2013-10-8 12:14
下次要帶定幾支卡針旁身
即時拔卡比錢轉身就上的士,動作要流暢,一氣呵成
作者: biohata 時間: 2013-10-8 12:49
回復 26# ccl4
呢D錢佢一定唔會俾你賺的,如果我一野拎住部機,唔俾番佢,自己猛咭. 到時佢又話唔賣,分分鐘仲有幾個大隻佬殺出黎。
總之以後我係上邊見到有咩著數,唔好理就最明智。
作者: KALUN199217 時間: 2013-10-10 14:17
回復 24# biohata
有無相睇下呀;)好有興趣,講到都幾似
作者: biohata 時間: 2013-10-10 15:04
回復 28# KALUN199217
邊有相,見係流野仲買咩. 一野丟番俾佢拉。

