Board logo

標題: 5s黃mon [打印本頁]

作者: PhilNam    時間: 2013-10-14 03:34     標題: 5s黃mon

有冇CHING部機都奶左野黃MON
我已經去APPLE度換過兩部,兩部都係黃
係咪呢一批貨都係有問題???
作者: 冷    時間: 2013-10-14 03:56

暖MON係正常
作者: PhilNam    時間: 2013-10-14 06:25

暖MON係正常
冷 發表於 2013-10-14 03:56



    但係我攞去同apple store既機對比過係黃d 唔通係我心理作用?
作者: wing1234    時間: 2013-10-14 08:03

用用下會白
作者: yukkwanf    時間: 2013-10-14 09:03

用用下會白
wing1234 發表於 2013-10-14 08:03 AM


YES…用用下的確會白左…特別係右邊機有cpu發熱興住…

btw…白mon真係睇手神…
前後4部機…
第1部:半黃不白
第2部:明顯黃
第3部:明顯比第2部更黃
第4部:超白
作者: 神奇小冰冰    時間: 2013-10-14 09:15

用用下會白
wing1234 發表於 2013-10-14 08:03



    咁長開1輪會唔會好d?
作者: wing1234    時間: 2013-10-14 10:49

咁長開1輪會唔會好d?
神奇小冰冰 發表於 2013-10-14 09:15



    我部一開盒就白,所以唔知
作者: 神奇小冰冰    時間: 2013-10-14 11:06

我部一開盒就白,所以唔知
wing1234 發表於 2013-10-14 10:49



    O..
我呢個比iPad 小量黃...
作者: PhilNam    時間: 2013-10-14 13:13

咁講法趁未過14日都係去換多兩部試下
作者: fknine    時間: 2013-10-14 13:19

本帖最後由 fknine 於 2013-10-14 13:21 編輯

用耐左會白好大程度上只係用耐左自己睇慣左
當年4s我就係信左"用耐左會白", 結果用左年幾依然係黃,無白過
5用左十幾日,又係依然黃,最後退貨
最近買左2部5c,一黃一白,好彩黃個部都唔算太黃
作者: PhilNam    時間: 2013-10-14 13:38

我都覺係睇慣左,我換完第一刻都覺得係白左,但係一對落去其他機度就一樣係黃d
作者: wing1234    時間: 2013-10-14 15:07

用耐左會白好大程度上只係用耐左自己睇慣左
當年4s我就係信左"用耐左會白", 結果用左年幾依然係黃,無白過
5 ...
fknine 發表於 2013-10-14 13:19



    看部白過ip5 同ipad 4
得呢三部係手
作者: kinson    時間: 2013-10-14 23:50

有冇師兄14日內因為黃MON, 就咁直接去APPLE 同天才講黃MON又換到?
作者: 斯卡X    時間: 2013-10-15 00:30

我都覺係睇慣左,我換完第一刻都覺得係白左,但係一對落去其他機度就一樣係黃d ...
PhilNam 發表於 2013-10-14 13:38



    好可能係膠水問題

早幾代次次出都係咁實有人出黎話黃
作者: sony_vaio    時間: 2013-10-15 08:20

我同女友都一齊轉左5s
佢第一眼就話好黃
我就覺得ok

可能因為佢之前用s3
作者: sony_vaio    時間: 2013-10-15 08:20

我同女友都一齊轉左5s
佢第一眼就話好黃
我就覺得ok

可能因為佢之前用s3
作者: 滅道惡    時間: 2013-10-15 21:36

有冇調色軟件?
作者: pakchi70    時間: 2013-10-15 22:34

我轉5s之前用咗兩年4s,本身4s已經係黃,而家部5s第一下感覺係顏色鮮咗好多, saturate咗好多,safari開白色頁好明顯黃過4s不過我接受到,無去追求偏藍mon
作者: TeraBytes    時間: 2013-10-15 23:30

個個都話黃.. 有冇人度過真係有幾黃?
我部4s個screen比起我大部份同事/friend部機都黃... 但度出來既色溫都有成7300k...
唔通你地要9300k先覺得唔黃?
作者: kinson    時間: 2013-10-16 00:11

個個都話黃.. 有冇人度過真係有幾黃?
我部4s個screen比起我大部份同事/friend部機都黃... 但度出來既色溫都 ...
TeraBytes 發表於 2013-10-15 23:30


師兄想請教下係點CHECK自己部IPHONE 的色溫??
是關小弟都想CHECK下~
作者: TeraBytes    時間: 2013-10-16 00:29

師兄想請教下係點CHECK自己部IPHONE 的色溫??
是關小弟都想CHECK下~
kinson 發表於 2013-10-16 12:11 AM


用x-rite i1 display pro
作者: kinson    時間: 2013-10-16 00:49

用x-rite i1 display pro
TeraBytes 發表於 2013-10-16 00:29


哈.... 冇D咁PRO 既野~ (但上網見好似話可以粗粗地用有得自訂WHITE BALANCE 的單反影張IPHONE WHITE SCREEN 的相, 部單反都會有色溫讀數)

咁師兄你其實自己覺得你部7500K 的IP4S 黃唔黃?
因為照數據已經過左6500K 偏冷~
作者: TeraBytes    時間: 2013-10-16 00:53

哈.... 冇D咁PRO 既野~ (但上網見好似話可以粗粗地用有得自訂WHITE BALANCE 的單反影張IPHONE WHITE SCRE ...
kinson 發表於 2013-10-16 12:49 AM


冇我電腦個mon咁黃, 同埋睇落黃唔黃係同環境燈光有關.... 藍燈既話實會覺得佢黃, 黃燈就覺得佢藍...
總之用客觀數據來度, assume 6500k係白既話, 相信90%既iphone都偏藍多過黃...
作者: PhilNam    時間: 2013-10-16 02:36

我拎自己部機同apple store對過先覺得話黃
抑或我要正面d咁睇,其實係apple store d機偏藍呢?
作者: ekhchoy    時間: 2013-11-9 10:00

上網買黃mon可唔可以換機
作者: kwunfung    時間: 2013-11-9 11:10

上網買黃mon可唔可以換機
ekhchoy 發表於 2013-11-9 10:00


師兄我都係
作者: ekhchoy    時間: 2013-11-9 11:48

師兄我都係
kwunfung 發表於 2013-11-9 11:10



    你打唔打算換機
作者: kwunfung    時間: 2013-11-9 12:08

你打唔打算換機
ekhchoy 發表於 2013-11-9 11:48


我都諗緊,但好似好煩... 同埋拎出去同demo 機對係暖色少少.. 但又唔係黃得好勁
唔知係唔係心理作用,用耐左好似白左
作者: ayacalip    時間: 2013-11-9 12:30

本帖最後由 ayacalip 於 2013-11-9 12:37 編輯
你打唔打算換機
ekhchoy 發表於 2013-11-9 11:48



我換過了一部,都係黃mon
等左大約7日先有新機收到
而家決定再換,真心希望係白mon!

我將部5S同iPad Mini擺埋一齊比較,5S真係好黃,iPad好雪白
作者: ayacalip    時間: 2013-11-9 12:33

本帖最後由 ayacalip 於 2013-11-9 12:35 編輯
我都諗緊,但好似好煩... 同埋拎出去同demo 機對係暖色少少.. 但又唔係黃得好勁
唔知係唔係心理作用,用 ...
kwunfung 發表於 2013-11-9 12:08


用耐左會白左<<< 我覺得唔會所謂 “變白”....
應該係唔同光源色溫適應問題...
你試係偏黃光底下會係覺得Mon好白好正常
但白色光管底下對比之下部機就會變得幾黃下...
作者: kwunfung    時間: 2013-11-9 12:37

我換過了一部,都係黃mon
而家決定再換,真心希望係白mon!

我將部5S同iPad Mini擺埋一齊比較,5S真係 ...
ayacalip 發表於 2013-11-9 12:30


師兄點換的? 但我就係驚再換又係咁... 之後又要再等
作者: speed    時間: 2013-11-9 12:44

用耐左會白左
ayacalip 發表於 2013-11-9 12:33



的確係咁, 呢個現象係點解釋, 同我地眼球有關嗎? 我在全白光的餐廳睇我部手機MON, 超黃,開頭仲以為部機咩事
作者: yukkwanf    時間: 2013-11-9 13:13

黃mon除左換機真係無其他辦法解決...

屋企3部5s...
第1部黑色最早到...半黃mon
第2部白色...超級黃mon
第3部金色...超級白mon

所以...唔滿意既就退貨或換機吧...
作者: andy12001    時間: 2013-11-9 13:56

黃mon除左換機真係無其他辦法解決...

屋企3部5s...
第1部黑色最早到...半黃mon
第2部白色...超級黃mon
第3 ...
yukkwanf 發表於 2013-11-9 13:13


其實唔係白,係藍mon。
黃mon 顯示顏色最接近現實
作者: ekhchoy    時間: 2013-11-10 11:06

有無師兄可貼下黃mon有幾黃出黎睇下
作者: kwunfung    時間: 2013-11-10 12:58

的確係咁, 呢個現象係點解釋, 同我地眼球有關嗎? 我在全白光的餐廳睇我部手機MON, 超黃,開頭仲以為部機 ...
speed 發表於 2013-11-9 12:44


師兄咁你有冇換機?
我估係因為如果黃光 個mon相對環境係白...
作者: kwunfung    時間: 2013-11-10 12:59

黃mon除左換機真係無其他辦法解決...

屋企3部5s...
第1部黑色最早到...半黃mon
第2部白色...超級黃mon
第3 ...
yukkwanf 發表於 2013-11-9 13:13


我都聽講 白機比黑 黃啲 (普遍)
作者: keemic77    時間: 2013-11-10 13:50

只是當一部普通smartphone ,沒有太看重黃定白!
作者: kwunfung    時間: 2013-11-13 12:19

只是當一部普通smartphone ,沒有太看重黃定白!
keemic77 發表於 2013-11-10 13:50


我學師兄精神,唔理算啦... 見好多師兄話換完都係黃, 又要等又煩
作者: duel    時間: 2013-11-13 14:19

我同事部5S唔系好黃,但比我部5暗好多.
作者: speed    時間: 2013-11-13 14:25

黃MON真係睇得好唔舒服,寧願要偏冷MON
作者: 關心研究所    時間: 2013-11-14 06:57

自己部5s睇落又唔算黃
個mon已經比我部S2好得多
作者: pc1668    時間: 2013-11-14 11:19

有冇CHING部機都奶左野黃MON
我已經去APPLE度換過兩部,兩部都係黃
係咪呢一批貨都係有問題??? ...
PhilNam 發表於 2013-10-14 03:34


我覺得暖黃MON好舒服.  其實暖黃MON對眼睛(健康)好啲, 尤其是長時間閱讀.   
話時話, 市面用於閱讀的燈泡通常是暖黃.
作者: ayacalip    時間: 2013-11-21 13:23

本帖最後由 ayacalip 於 2013-11-21 13:26 編輯

換了第三部(第二次),都係暖黃Mon
金色機....

而家情況係,我去一D地方例如巴士,MTR就「感覺」轉白返,但一到家就黃曬

其實係咪正常??
應唔應該再換???
作者: canong2    時間: 2013-11-29 12:31

我果部冇事woo





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2