Board logo

標題: 今次對Apple 有D失望 [打印本頁]

作者: curtis1008    時間: 2014-11-11 23:08     標題: 今次對Apple 有D失望

手上有128G iPhone 6 同  iPad Air 2 128G LTE, 用網上既方法查過,都係用TLC Nand。TLC 壽命較短,唔知可以用幾耐會出事。

iPhone 由一代用到iPhone 6,用慣左唔想轉。由於經常聽歌睇片,再加埋拍片,16 G 同32G都唔夠用,64G 都係啱啱夠,諗住出128G 可以唔使就住就住,點知Apple為了壓縮成本用TLC。雖然暫時冇問題,但總係有D擔心出事。
作者: keith040053    時間: 2014-11-11 23:30

點check架?
手上有部ip6 64gb,
有d不安
作者: curtis1008    時間: 2014-11-11 23:38

首先要JB左先check到。JB 左係cydia 裝IOKit Tools, 再裝Mterminal, 開mterminal 打 ioreg -lw0|grep "Device Characteristics" 輸入左會出一段資料,見到 default-bits-per-cell = 3 就係TLC, =2係MLC
作者: 黑面人    時間: 2014-11-11 23:40

講真, iPhone最盡比你用3-4年, 到時你都換機啦!
iPad就應該可以用耐少少!
就算機未壞, 電都死, 所以不要太介懷!

況且, 而且乜都加, 但係32gb價錢, upgrade左去64gb,
都預佢換左物料, 推低價錢
如果真係擔心, 買apple care+
作者: iamgozilla    時間: 2014-11-11 23:47

仲話自己由一代用到N代, 買apple care+點壞都受你保啦
作者: Giles    時間: 2014-11-11 23:53

擔心都無用,電子產品話瓜就瓜.快樂使用中壞左先算
作者: curtis1008    時間: 2014-11-11 23:57

回覆 5# iamgozilla
買Apple Care+ 要另外俾錢,部機本身已經唔平,仲要extra俾錢有D 唔順氣。
作者: iamgozilla    時間: 2014-11-12 00:00

買Apple Care+ 要另外俾錢,部機本身已經唔平,仲要extra俾錢有D 唔順氣

本體+CARE一向都係生果產物的真正價格
作者: ntony    時間: 2014-11-12 00:21

其實MLC都可以係TLC
電話嘅寫入唔可以同電腦比嘅,我諗Apple都係計過數。現時用緊嘅nand分分鐘寫入次數十寫多十年八載都夠,咁佢縮都係正常。一部電話五年唔壞,你都因為OS升級同App唔再支援而「焗升」⋯⋯
作者: no_on888    時間: 2014-11-12 01:17

本帖最後由 no_on888 於 2014-11-12 01:24 編輯
首先要JB左先check到。JB 左係cydia 裝IOKit Tools, 再裝Mterminal, 開mterminal 打 ioreg -lw0|grep "Devi ...
curtis1008 發表於 2014-11-11 23:38



我部air2 128 wifi 都係3 TLC.......嗚嗚
吾知64 版 係咪MLC

我都對今次蘋果真係有啲失望
作者: no_on888    時間: 2014-11-12 01:38

呢度仲詳細講解去check 部 i6,i6P n iPad Air2 check storage 用乜牌子

http://www.newmobilelife.com/201 ... ne-6-ssd-vendor-is/
作者: sui    時間: 2014-11-12 02:05

我部air2 128 wifi 都係3 TLC.......嗚嗚
吾知64 版 係咪MLC

我都對今次蘋果真係有啲失望 ...
no_on888 發表於 2014-11-12 01:17


我部Air2 64GB Wi-Fi + Cellular 都係3 TLC 用Sandisk
作者: a886    時間: 2014-11-12 02:08

本帖最後由 a886 於 2014-11-12 02:20 編輯

回覆 10# no_on888


Air 2 金色 64gb 經aor 買
default-bits-per-cell”=2
Sandisk chip


"nand-marketing-name"="1Ynm128GeX"
"firmware-version"="052226P_SD_TLC2P"
"vendor-name"="SanDisk"

Tlc定mlc?
作者: sui    時間: 2014-11-12 02:33

回覆  no_on888


Air 2 金色 64gb 經aor 買
default-bits-per-cell”=2
Sandisk chip


"nand-marketing- ...
a886 發表於 2014-11-12 02:08

Ching我諗你係用TLC多,因為威鋒個邊講用Sandisk chip 64GB 128GB多數用TLC多
我個部
作者: ntony    時間: 2014-11-12 05:15

Ching我諗你係用TLC多,因為威鋒個邊講用Sandisk chip 64GB 128GB多數用TLC多
我個部 ...
sui 發表於 2014-11-12 02:33



亂講
知唔知咩係SLC、MLC、TLC?
知唔知咩係bit per cell?

http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-level_cell

雖然default唔代表一定係實際設定,但請睇咗乜嘢係SLC、MLC同TLC嘅定義先,再睇下bit per cell係咩意思。
作者: PhantomCY    時間: 2014-11-12 06:01

乜唔係話當部電話裝左超大量App既情況下先會出事 ?
作者: sport_sport    時間: 2014-11-12 07:25

Iphone 同 ipad 一年換一部,我都唔知有咩好擔心
兩部都係電子啊,壞去找天才整
作者: hihihi123hk    時間: 2014-11-12 08:34

本帖最後由 hihihi123hk 於 2014-11-12 08:35 編輯

上年 我部 3GS  粒  chip 就係不能再read/write 死左 (唔係死底板,仲著到機,入到去LOCKSCREEN 然後即死,restore 永遠 load唔哂)

當年 3GS 一出就買, 3GS, 4,4s,5,5s , 用左5年就打柴

當然中途 自己用-> 阿媽用-> 女友阿媽用-> 死
作者: kcstudiohk    時間: 2014-11-12 08:46

上年 我部 3GS  粒  chip 就係不能再read/write 死左 (唔係死底板,仲著到機,入到去LOCKSCREEN 然後即死 ...
hihihi123hk 發表於 2014-11-12 08:34


5年好勁啦...
作者: pullip    時間: 2014-11-12 10:06

樓主iphone已壞??都唔明有咩好擔心, 有咩咁失望?
我終於明白咩叫「杞人憂天」!
作者: ae861    時間: 2014-11-12 10:09

my iphone 6 plus gray 64Gb 好易HANG
作者: plc1222    時間: 2014-11-12 10:17

其實 ssd黎講
容量愈大
條命就長好多
係倍數咁增加
作者: henryFakesmile    時間: 2014-11-12 10:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kyl    時間: 2014-11-12 10:36

我試過Hang兩三次

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: cn98cn    時間: 2014-11-12 10:38

失望
作者: henryFakesmile    時間: 2014-11-12 10:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sui    時間: 2014-11-12 13:22

亂講
知唔知咩係SLC、MLC、TLC?
知唔知咩係bit per cell?



雖然default唔代表一定係實際設定,但請 ...
ntony 發表於 2014-11-12 05:15

咁如閣下高見我個部係用咩SLC,MLC,TLC?

(Sent from iPhone app)
作者: curtis1008    時間: 2014-11-12 13:39

回覆 26# henryFakesmile

我估冇咩人會裝咁多個Apps。TLC 既問題唔係裝Apps多少,而係壽命短,TLC 可以刷寫既次數大約500-1000次左右,而MLC 至少3000次以上 (有錯請修正)。買大容量既人尤其係128G既, 我估大部分都係高用量既, 好似我咁, 一套戲經已接近7-8G, 仲有歌,影相影video等等,令iPhone讀寫較頻繁,出問題機會大左。至於話壞左攞去維修,維修要時間。最近攞部iPhone 5去旺角銀城整,足足等左兩個半鐘以上,攞機又要等個半鐘,真係怕怕。
作者: ntony    時間: 2014-11-12 15:09

咁如閣下高見我個部係用咩SLC,MLC,TLC?

(Sent from iPhone app)
sui 發表於 2014-11-12 13:22



高見就無,一齊分析就無乜問題。

如果睇閣下upload張圖,應該係TLC。

至於a886兄copy嘅資料
default-bits-per-cell”=2
佢嗰塊係MLC機會比較大,當然唔排除可以係TLC,因為佢可以唔係default。不過機會好微。
作者: KinChungE    時間: 2014-11-12 15:12

700-1000個app, 根本有病
以game嚟講我諗計埋Bioshock / XCOM:enemy unknown / infinity blade 1 ...
henryFakesmile 發表於 2014-11-12 10:59


可能開個free app既list成堆掃哂佢
作者: ntony    時間: 2014-11-12 15:16

可能開個free app既list成堆掃哂佢
KinChungE 發表於 2014-11-12 15:12



有無方法唔洗自己手動按Install就可以一次過裝幾千個app?如果唔係,齋按Install都按到佛誕。
作者: 黑膠漿    時間: 2014-11-12 15:17

用落冇問題就得啦
班得佢TLC定KFC
作者: dvd-rw    時間: 2014-11-12 15:34

IPHONE就算吧啦, 一年換一部...同埋有ITUNES ICLOUD
作者: ntony    時間: 2014-11-12 15:40

未必一年換一部,總之用到佢收山之前仍然健康就OK。
而家大家部iPhone 6成日hang未必關MLC定TLC事,等Apple fix iOS bug吧啦。

不過有唔少人鍾意日日抄幾GB戲上電話,搭車返工放工睇。日日抄幾GB,其實佢擔心都唔出奇嘅。不過如果唔係長期大量寫入,計咁多就變得好病態。
作者: ming94816    時間: 2014-11-12 15:52

有無ching知ipod touch 5 32同64gb係咪都係tlc
作者: Ksec    時間: 2014-11-12 16:06

其實你整壞 iPhone 既機會率遠遠大過 TLC 會壞。你諗下你用電腦有埋 Page File, 同埋咁多 Temp file,你個 SSD 幾時壞?

*iOS 無 Paging 同小D Temp file。
作者: a886    時間: 2014-11-12 16:27

回覆 17# sport_sport


    原來閣下年年換Iphone 同 ipad
唔好意思~我地無你咁有錢年年拎成皮換
作者: a886    時間: 2014-11-12 16:33

回覆 14# sui


    咁其實我諗好多人都中招~
咁如果真係出事,APPLE 應該會回收
作者: qj3883    時間: 2014-11-12 16:36

如果有事,apple重驚過你啦
作者: gigawatt    時間: 2014-11-12 17:05

放心用啦,唔洗擔心喎,你睇5年前既iPad 都行得走得
你真係用5年先算,而且memory唔壞,舊電都柴左啦
不過有時又好難講,我謝iPod video都仲差到電用到
作者: Cloak    時間: 2014-11-12 17:07

本帖最後由 Cloak 於 2014-11-12 17:25 編輯

Samsung SSDs like 840 series use TLC, and a test show that it(250gb ver.) could write close to 1000TBs before it really died. Though SMART shows first reallocated sector at 100TBish write. This SSD Endurance test from tech report started in August last year and is still ongoing, although it seems only 2 lasted to the 1.5PB milestone.
Link: http://techreport.com/review/248 ... ndurance-experiment

Deducted by this data, and 128GB of iPhone 6, I conservatively estimate that it would last at least 25TBs of write...assuming a lifespan of 2 years per phone, you need to write more than 30gb per day(yes, everyday 24/7) to reach 25TB in 2 years.

Conclusion: The actual amount of writes going to NAND possible for a phone even from a so called power user would not be possible to cause NAND failure by writes alone. NAND failure due to writes is only a concern when you put SSDs into datacenters or you P2P 24/7 non-stop(which you won't be doing on a phone anyway).

P.S. Only writes count, read does not count. You should dig up how these stuff works first if you think otherwise.

P.S.2: The september 2014 update of the tech report SSD endurance test tells you why these chips have limited writes:
Understanding NAND's limited lifespan requires some familiarity with how NAND works. This non-volatile memory stores data by trapping electrons inside miniscule cells built with process geometries as small as 16 nm. The cells are walled off by an insulating oxide layer, but applying voltage causes electrons to tunnel through that barrier. Electrons are drawn into the cell when data is written and out of it when data is erased.

The catch—and there always is one—is that the tunneling process erodes the insulator's ability to hold electrons within the cell. Stray electrons also get caught in the oxide layer, generating a baseline negative charge that narrows the voltage range available to represent data. The narrower that range gets, the more difficult it becomes to write reliably. Cells eventually wear to the point that they're no longer viable, after which they're retired and replaced with spare flash from the SSD's overprovisioned area.

Since NAND wear is tied to the voltage range used to define data, it's highly sensitive to the bit density of the cells. Three-bit TLC NAND must differentiate between eight possible values within that limited range, while its two-bit MLC counterpart only has to contend with four values. TLC-based SSDs typically have lower endurance as a result.


Because you are not changing any data while reading, the electrons do not have to move and thus the erode process do not occur in reading, which is why the NAND lifespan only applies to amount of writes.
作者: tuyylihk    時間: 2014-11-12 17:20

回覆  henryFakesmile

我估冇咩人會裝咁多個Apps。TLC 既問題唔係裝Apps多少,而係壽命短,TLC 可以刷寫 ...
curtis1008 發表於 2014-11-12 13:39

你知唔知個壽命係剩係寫先會有消耗
作者: wing1234    時間: 2014-11-12 17:23

有一年保用,一年實唔壞,買埋applecare+ ,二年.....驚都係到時買二手機果 d 驚
你驚下年賣唔出咩
作者: 酸到暈    時間: 2014-11-12 17:27

失望咪唔用佢囉
作者: indigo    時間: 2014-11-12 17:27

回覆  henryFakesmile

我估冇咩人會裝咁多個Apps。TLC 既問題唔係裝Apps多少,而係壽命短,TLC 可以刷寫 ...
curtis1008 發表於 2014-11-12 13:39



     NAND 刷寫次數只係寫唔計讀, 當你部粒 TLC  設計壽命為最低下限 500 次, 即係可以寫 128GB * 500 次, 你部 iphone 就有 64TB 寫入容量, 如果你部電話用 5 年, 即係每一日都要寫 35GB 嘅資料入部電話, 你自己計下你一日有幾多資料寫入部電話度.
當然如果你鐘意日日拎部電話入相入歌入戲, 第二日又洗左佢再入過嘅, 又或者你部電話打算做家傳之寶, 代代相傳落去嘅話又另作別論.
作者: wing1234    時間: 2014-11-12 18:55

NAND 刷寫次數只係寫唔計讀, 當你部粒 TLC  設計壽命為最低下限 500 次, 即係可以寫 128GB * 500  ...
indigo 發表於 2014-11-12 17:27



    一日 35 G 數據都用唔倒咁多都係成部 reset 再還原先會用倒

除左換機.....都無咩機會用:(
作者: a886    時間: 2014-11-12 19:19

回覆 39# qj3883


    點解咁講?
作者: a886    時間: 2014-11-12 19:36

回覆 40# gigawatt


    有得咁比既咩?
定係你知道IPAD 1gen 已經用緊比TLC CHIP更有問題既chip?
所以今次用TLC CHIP已經改善左以前問題好多?
作者: 元氣人    時間: 2014-11-12 19:47

回覆  iamgozilla
買Apple Care+ 要另外俾錢,部機本身已經唔平,仲要extra俾錢有D 唔順氣。 ...
curtis1008 發表於 2014-11-11 23:57



    加加埋埋要多成千幾銀
作者: z888888    時間: 2014-11-12 20:02

http://www.hkepc.com/11911

連64都有用,我係咪要出16gb
作者: a886    時間: 2014-11-12 20:17

回覆 50# z888888


    16都唔夠用
作者: z888888    時間: 2014-11-12 20:24

回覆  z888888


    16都唔夠用
a886 發表於 2014-11-12 20:17



    慳d洗。。
作者: andyngo    時間: 2014-11-12 20:41

apple care+ with 4G ipad air 2 128GB ,唔好唔死  ,Iphone 6 用16 GB,好彩
作者: palmtree    時間: 2014-11-12 20:56

Iphone 4系列是經典 , 4S 16GB 仍健在  超越眾機
作者: 元氣人    時間: 2014-11-12 21:04

用落冇問題就得啦
班得佢TLC定KFC
黑膠漿 發表於 2014-11-12 15:17



    呢類人真是豬到沒得再豬

連自己既權利都可以放棄埋

我賣地溝油當正常油比你食

反正都食你不死,請你継續食啦
作者: 元氣人    時間: 2014-11-12 21:07

回覆  sui


    咁其實我諗好多人都中招~
咁如果真係出事,APPLE 應該會回收 ...
a886 發表於 2014-11-12 16:33



    沒可能!!!錢已袋

點解要回收?佢用平價TLC 無他都是為賺錢

依家回收咪即是倒貼嘔返出黎?
作者: a886    時間: 2014-11-12 21:20

回覆 56# 元氣人


    之前NANO 電有問題都回收,不過隔左好多年先回收
作者: z888888    時間: 2014-11-12 21:24

賣左咁多出去絕對無可能回收,回收做死蘋果,當年天線問題都唔肯回收,派個套就算
作者: 元氣人    時間: 2014-11-12 21:33

我想知除左要越獄

仲有冇正常方法可以知有冇用TLC?
作者: wong25    時間: 2014-11-12 21:44

我不明白,如果只是為左慳成本,點解吾16GB 都用埋 TLC?
作者: PC147    時間: 2014-11-12 21:44

呢類人真是豬到沒得再豬

連自己既權利都可以放棄埋

我賣地溝油當正常油比你食

反正都食你不死,請 ...
元氣人 發表於 2014-11-12 21:04


人地都無講明一定跟機係MLC
所以你既權利未係可以唔買唔用唔炒羅
作者: a886    時間: 2014-11-12 22:08

回覆 59# 元氣人


   拆開部機
作者: a886    時間: 2014-11-12 22:11

本帖最後由 a886 於 2014-11-12 22:12 編輯

回覆 60# wong25


    我估算16gb TLC 同 MLC 價錢唔差太遠~
但高容量64/128就有肉食

有可能MLC供唔切貨姐,無事既
作者: cn98cn    時間: 2014-11-12 22:14

不安
作者: 不明    時間: 2014-11-12 22:18

唔係有報導講更新韌體就可以咩
作者: joelee    時間: 2014-11-12 22:18

14日大法
作者: a886    時間: 2014-11-12 22:38

回覆 65# 不明


    更新韌體 係改善情況~
最跟本既問題仲係到
依個係硬件問題唔係軟件問題~

其實依家啲人介意係大家買同一樣產品,點解一個係MLC一個係TLC
當然學前面啲人講要一日20/30G先出事,咁其實APPLE 無必要出一個update 係避減輕出事啦
作者: no_on888    時間: 2014-11-12 22:42

本帖最後由 no_on888 於 2014-11-12 22:43 編輯
Iphone 4系列是經典 , 4S 16GB 仍健在  超越眾機
palmtree 發表於 2014-11-12 20:56



有幾超越?
我部HTC HD2 仲建在先超越...佢先係神機
作者: John Lam    時間: 2014-11-12 22:47

TLC有幾可怕,如果你有同SSD廠Co-Work,就會知道真係好易收皮
作者: 不明    時間: 2014-11-12 22:49

回覆 67# a886
之前睇個報導講兩點
1係同之前一樣試過出現裝幾百個APP個系統會有問題,之後出左更新就無事
2係APPLE對TLC韌體功力唔夠
作者: 戀人未滿    時間: 2014-11-12 22:49

有幾超越?
我部HTC HD2 仲建在先超越...佢先係神機
no_on888 發表於 2014-11-12 22:42

同意,HD2真係各種意義上既神機
作者: no_on888    時間: 2014-11-12 22:57

祝我部air2 好運,希望下年10月前壞,一係好似我部iPad2 咁耐用
作者: a886    時間: 2014-11-12 22:58

回覆 68# no_on888


    IP4同HD2都唔係TLC 比什麼?
作者: no_on888    時間: 2014-11-12 23:01

回覆  no_on888


    IP4同HD2都唔係TLC 比什麼?
a886 發表於 2014-11-12 22:58


You right...haha
作者: 冷    時間: 2014-11-12 23:03

APPLE有冇產品用SLC?
作者: z888888    時間: 2014-11-12 23:07

APPLE有冇產品用SLC?
冷 發表於 2014-11-12 23:03



    頭先hkepc fb話第一代iphone係SLC
作者: wkchun    時間: 2014-11-12 23:09

Check左係MLC
作者: no_on888    時間: 2014-11-12 23:32

回覆  不明


    更新韌體 係改善情況~
最跟本既問題仲係到
依個係硬件問題唔係軟件問題~

...
a886 發表於 2014-11-12 22:38


但air2 講明係可Video edit 用..20G/30G 一日loading 有幾奇
作者: _恆_    時間: 2014-11-12 23:34

MLC TLC又點呀
你會唔會寫入幾百GB 幾TB咁玩部iphone
如果你係,我都無野講
作者: a886    時間: 2014-11-12 23:37

回覆 78# no_on888


    係~所以我後面加左句APPLE 無必要出update

不過點都好APPLE 次次出事都好快無人理~
相反死對頭出一次事都講幾年
作者: kill0147    時間: 2014-11-12 23:37

回覆  no_on888


    係~所以我後面加左句APPLE 無必要出update

不過點都好APPLE 次次出事都好快無 ...
a886 發表於 2014-11-12 23:37



    異端邪說
作者: skylake    時間: 2014-11-12 23:49

應該至少可以用一年, 年年換機.
作者: danny9428    時間: 2014-11-12 23:52

連apple都想用白片自碰招牌...
作者: sui    時間: 2014-11-13 02:36

我想知除左要越獄

仲有冇正常方法可以知有冇用TLC?
元氣人 發表於 2014-11-12 21:33

http://bbs.feng.com/read-htm-tid-8574481.html
作者: akitohk    時間: 2014-11-13 02:55

本帖最後由 akitohk 於 2014-11-13 02:56 編輯

IPAD AIR 2 64GB LTE
岩岩check左,中左sandisk TLC

竟然一批用mlc,一批用tlc
清一色TLC我都無咩感覺,我對apple今次有點失望
作者: 黑膠漿    時間: 2014-11-13 09:51

IPAD AIR 2 64GB LTE
岩岩check左,中左sandisk TLC

竟然一批用mlc,一批用tlc
清一色TLC我都無咩感 ...
akitohk 發表於 2014-11-13 02:55

咁同係64gb
TLC同MLC運作有冇明顯分別呢?
作者: 黑膠漿    時間: 2014-11-13 09:55

呢類人真是豬到沒得再豬

連自己既權利都可以放棄埋

我賣地溝油當正常油比你食

反正都食你不死,請 ...
元氣人 發表於 2014-11-12 21:04

咁都有得比
地溝油係法例上唔俾用
作者: ming8k    時間: 2014-11-13 10:53

手上有128G iPhone 6 同  iPad Air 2 128G LTE, 用網上既方法查過,都係用TLC Nand。TLC 壽命較短,唔知可 ...
curtis1008 發表於 11/11/2014 23:08



蘋果一年更新一次iphone同埋ipad,橫掂用家都會換新機,TLC Nand夠一年生命週期就得啦
作者: rabi    時間: 2014-11-13 10:56

TLC 除左壽命短之外,仲有其他壞處,就係「慢」,未 trim 情況下,寫入的速度比 MLC 更慢,大概係每秒 1MB/s 左右。

這類 memory,不論是 MLC 或 TLC,用係手機上係好不智,好無良心,因為手機係 7x24 咁開,不斷連線,寫入的數據比電腦多,trim 又會浪費電力。

部機唔壞,慢,徙電,貴囉。

幾時都話,64GB SLC 好過 128GB MLC,用係電腦度(包括手機類)就係咁計。
作者: ming8k    時間: 2014-11-13 10:56

我部air2 128 wifi 都係3 TLC.......嗚嗚
吾知64 版 係咪MLC

我都對今次蘋果真係有啲失望 ...
no_on888 發表於 12/11/2014 01:17

有無人check過air1代粒chips係mlc定tlc呢
作者: 黑膠漿    時間: 2014-11-13 11:02

蘋果一年更新一次iphone同埋ipad,橫掂用家都會換新機,TLC Nand夠一年生命週期就得啦 ...
ming8k 發表於 2014-11-13 10:53

前面幾頁有ching計過一日要寫30gb data先可以兩年寫死粒128gb NAND
將d有耐未發生o既野就令人擔心左先
韓國媒體今次真係好成功
三星應該過返幾億宣傳費俾佢
作者: ahdanny    時間: 2014-11-13 11:08

各位師兄
其實可唔可以jailbreak 左部iphone, check 完TLC or ... 之後restore 番ios 8.1 同埋d backup ?
作者: 保時捷    時間: 2014-11-13 11:41

回覆 90# ming8k

iPad Air 16GB
作者: hihihi123hk    時間: 2014-11-13 11:56

我不明白,如果只是為左慳成本,點解吾16GB 都用埋 TLC?
wong25 發表於 2014-11-12 21:44


十分同意
作者: 黑膠漿    時間: 2014-11-13 12:08

十分同意
hihihi123hk 發表於 2014-11-13 11:56


因為64gb=32gb之前o既價
128gb=64gb之前o既價
作者: mrgrass    時間: 2014-11-13 12:11

16GB 果D 係咪無事?
作者: ming8k    時間: 2014-11-13 12:46

回覆  ming8k

iPad Air 16GB
保時捷 發表於 13/11/2014 11:41


mlc
作者: jactkwn    時間: 2014-11-13 13:39

本帖最後由 jactkwn 於 2014-11-13 13:42 編輯

TLC 真的差麼?

http://www.zhihu.com/question/26482968/answer/32948713

(Sent from EPC Pocket iPhone app)

比如著名硬件論壇XtremeSystems里的一個帖子,用MWI(損耗均衡計數)推算出不同SSD的理論最大寫入量,然後實際測試,結果見下圖:
中間那個最高的是三星830(MLC芯片),容量256GB,推算出最大寫入壽命是828TB,但人家壽終正寢前不眠不休地連續寫入了6300多TB!右側的三星840(TLC)在超過理論壽命數倍後仍然能正常使用,其餘幾塊SSD也大體如此。
這個帖子發表在兩年前,當時市面上MLC和SLC正打得火熱,TLC剛剛暫露頭角。現在嘲諷TLC的那些話,都曾經在MLC身上出現過。
如今MLC早已成為市場主流,TLC也正在快速崛起,佔領整個市場已經是不可逆轉的趨勢了。

蘋果為什麼選用TLC?
一是TLC在同樣制程和容量下有更小的體積,十分適合手機;
二是TLC以往的缺陷如壽命、速度、功耗等等,都隨著工藝、主控等技術的改進而得到瞭解決,不亞於甚至超過了早期的SLC。

這種情形下,拿一個閃存芯片架構找哪門子優越感呢

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: NightKids    時間: 2014-11-13 13:54

TLC 真的差麼?



(Sent from EPC Pocket iPhone app)

比如著名硬件論壇XtremeSystems里的一個帖子,用MW ...
jactkwn 發表於 2014-11-13 13:39


等同*** 粉拎住個spec 串 iphone粉概念一樣,只係而家再technical d,想引起恐慌,打擊品牌罷了
作者: smoke_cheese    時間: 2014-11-13 14:10

128GB 係咪一定係TLC冇MLC的?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2