Board logo

標題: [純分享] 中移動上台減$1500/$2500機價.. [打印本頁]

作者: charcsc2000    時間: 2014-12-22 11:24     標題: [純分享] 中移動上台減$1500/$2500機價..

本來唸住等aos, 點知而加都仲未有開放..仲話抄價會回升..真係呢..
終於頂唔順, 都係上台出左ip6+比女友..
話說女友用中移, 收到sms話可以用優惠價出機~
簽1gb plan - $148+$12 = $160x24月,
機價減$1500..用左$8080-$1500 = $6580買左ip6 plus 金色 128gb..
(本來佢係交緊90蚊果隻無限3g..計過條數其實唔係加左好多..但速度快好多)


如果簽6g月plan仲可以減$2500, 月費係$248+$12 = $260 x24月..超低..

除左沒ip6 64gb外, 其他gb數和讀顏色都可以出..
有中國移動既ching可以去問下, 去到今年年底咋..
作者: nelson    時間: 2014-12-22 11:53

本帖最後由 nelson 於 2014-12-22 12:00 編輯

有無計錯
出大金64 要Plan唔要機 當7600放出去

大金64 1GB Plan
扣返賣機賺既1900 每月實際月費=(3840-1900)/24=80.8333
大金64 6GB Plan
扣返賣機賺既2900 每月實際月費=(6240-2900)/24=139.1666
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-22 11:57

咁搞法 如果出iPhone 6 16GB金 1GB Plan
機價係5588-1500=4088
4088賣出去當賣5800 賺1700
24個月月費148+1 ...
nelson 發表於 2014-12-22 11:53


都可以咁計既..
但上台買iphone係要開封嫁喎..
有沒人會收先..
作者: love2u    時間: 2014-12-22 12:00

回覆 1# charcsc2000


    出機個時會唔會拆盒?
作者: nelson    時間: 2014-12-22 12:00

本帖最後由 nelson 於 2014-12-22 12:07 編輯
都可以咁計既..
但上台買iphone係要開封嫁喎..
有沒人會收先..
charcsc2000 發表於 2014-12-22 11:57

搵用家無問題 回收價-200就ok

咁計法就算自用都抵wor...
我叫屋企人去問下先
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-22 12:06

回覆  charcsc2000


    出機個時會唔會拆盒?
love2u 發表於 2014-12-22 12:00


更係會啦..
如果唔拆盒, 又係一樣成為抄家優先..
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-22 12:07

回覆 5# nelson

都係呀..基本上本身係中移既用家, 就會收到呢個message..

老實講..我覺得真係好低..畢竟apple係唔可能減價..
作者: nelson    時間: 2014-12-22 12:08

回覆  nelson

都係呀..基本上本身係中移既用家, 就會收到呢個message..

老實講..我覺得真係好低..畢竟ap ...
charcsc2000 發表於 2014-12-22 12:07

我細妹用緊個百幾蚊既無限3G慢到嘔電 但又唔聽佢話收到呢個SMS
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-22 12:10

本帖最後由 charcsc2000 於 2014-12-22 12:13 編輯
有無計錯
出大金64 要Plan唔要機 當7600放出去

大金64 1GB Plan
扣返賣機賺既1900 每月實際月費=(3840-19 ...
nelson 發表於 2014-12-22 11:53


賺幾多我唔識計..
我total就係比左咁多買128gb ip6 plus gold

6580蚊 cash + $160 x24個月的合約~
(已包12蚊隧道費, 另不需咩增值服務費, 因1月1號後就會加價$18, 所以優惠只去到12月31號)

如果本身係用緊6gb plan果d先低..我出個時隔離個阿叔就係呢個case..
佢刷卡$5580就帶走左部黑色 plus 128gb..
作者: nelson    時間: 2014-12-22 12:12

賺幾多我唔識計..
我total就係比左咁多買128gb ip6 plus gold

6580蚊 cash + $160 x24個月的合約~

如果 ...
charcsc2000 發表於 2014-12-22 12:10

最驚佢話要收到SMS既特選客戶先做到
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-22 12:14

最驚佢話要收到SMS既特選客戶先做到
nelson 發表於 2014-12-22 12:12


係呀..我打上台問過, 係要收到SMS既特選客戶先得..
但好多人都收到喎..

基本上我唸佢係比自己台既人用優惠轉上iphone既..

不過你都可以去門市問問~
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-22 12:24

我細妹用緊個百幾蚊既無限3G慢到嘔電 但又唔聽佢話收到呢個SMS
nelson 發表於 2014-12-22 12:08


你可以去門市check下~
作者: Ricky_ston    時間: 2014-12-22 12:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-22 12:55

回覆 13# Ricky_ston

問左呢..星期六仲出埋機添..
作者: wilsonho1211    時間: 2014-12-22 13:00

Walk in轉台客有無得減?
因無屋企人用CMHK....
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-22 13:14

Walk in轉台客有無得減?
因無屋企人用CMHK....
wilsonho1211 發表於 2014-12-22 13:00


唔知呀..最好去門市問問, 比id卡佢check下就得~
作者: erichk32    時間: 2014-12-22 13:38

電話問。。。要收到sms先有。。。。
作者: nelson    時間: 2014-12-22 13:50

電話問。。。要收到sms先有。。。。
erichk32 發表於 2014-12-22 13:38

果然無咁好死
作者: momo4321    時間: 2014-12-22 16:10

我做咗中移十年客戶,而家用緊4g plan無限,每月交費$280大元(二張副卡),乜都冇收過喎。

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-22 16:16

我做咗中移十年客戶,而家用緊4g plan無限,每月交費$280大元(二張副卡),乜都冇收過喎。

(Sent from HK ...
momo4321 發表於 2014-12-22 16:10


唔知呀..我們本身用緊90蚊果隻3G LITE嫁..
得呢次IP6咁難買先上4G咋..

個SMS係咁嫁..

[attach]1747218[/attach]
作者: ben69    時間: 2014-12-22 17:43

長期客戶都冇
作者: ~monkey~    時間: 2014-12-22 18:45

個機價係原價?
原價-$1500/$2500 ?
作者: _恆_    時間: 2014-12-22 18:46

攪X錯 長期客戶都無
作者: tkm2002    時間: 2014-12-22 19:13

知唔知如果 1gb plan  iphone6 64GB 機價同 plan即係幾錢?

同埋唔係要+33蚊增值服務咩?
作者: fufu1689    時間: 2014-12-23 00:15

我做咗中移十年客戶,而家用緊4g plan無限,每月交費$280大元(二張副卡),乜都冇收過喎。

(Sent from HK ...
momo4321 發表於 2014-12-22 16:10


我用緊4G+一咭兩號,之前有特選客戶簽半年約原價買剩機,我有份
今次呢個優惠應該係用緊平PLAN果D先有,我屋企人兩個用緊$68 3G LITE都收到
作者: TEKKHG    時間: 2014-12-23 00:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic    時間: 2014-12-23 03:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ps4    時間: 2014-12-23 04:05

本帖最後由 ps4 於 2014-12-23 04:06 編輯

估計係誘3G LITE舊客去4G PRO PLAN
個4G PLAN 1GB DATA
($IPHONE$ - $1500) + ($148 +$12 )x 24month)

個4G PLAN 6GB DATA
($IPHONE$ - $2500) + ($248 +$12 )x 24month)

毋須畀增值服務
作者: TEKKHG    時間: 2014-12-23 07:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelson    時間: 2014-12-23 10:00

頂 真係好著數....
作者: waiwai828    時間: 2014-12-23 11:56

請教下新客出新number上台適用嗎
作者: sp1818    時間: 2014-12-23 12:14

有冇人就咁打去門市都可以有呢個優惠?
如果咁平我都想轉台...
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-23 13:55

個機價係原價?
原價-$1500/$2500 ?
~monkey~ 發表於 2014-12-22 18:45


係..原價減$1500/$2500~
我用左8080-1500=6580買左128gb比女友呀
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-23 13:56

知唔知如果 1gb plan  iphone6 64GB 機價同 plan即係幾錢?

同埋唔係要+33蚊增值服務咩? ...
tkm2002 發表於 2014-12-22 19:13


不用..月費就係148+12 = 160/月x24月約~
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-23 13:57

我用緊4G+一咭兩號,之前有特選客戶簽半年約原價買剩機,我有份
今次呢個優惠應該係用緊平PLAN果D ...
fufu1689 發表於 2014-12-23 00:15


yes, 我女友就係3g lite...
平到咁..唔出都對唔住自己..
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-23 13:59

估計係誘3G LITE舊客去4G PRO PLAN
個4G PLAN 1GB DATA
($IPHONE$ - $1500) + ($148 +$12 )x 24month)

個4 ...
ps4 發表於 2014-12-23 04:05


剩係當出機都低啦..
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-23 13:59

請教下新客出新number上台適用嗎
waiwai828 發表於 2014-12-23 11:56


我問過只可以收sms既客戶先有..
當然你都可以去問下..
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-23 14:00

有冇人就咁打去門市都可以有呢個優惠?
如果咁平我都想轉台...
sp1818 發表於 2014-12-23 12:14


電話問過要有收到sms先得..
但你最好去門市問問..
作者: ps4    時間: 2014-12-23 14:36

提提大家呢個OFFER 係唔可以出 IPHONE 6 64GB!
係可以出 IPHONE 6 PLUS 64GB
個SMS 寫住,莫名奇妙!
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-23 14:45

提提大家呢個OFFER 係唔可以出 IPHONE 6 64GB!
係可以出 IPHONE 6 PLUS 64GB
個SMS 寫住,莫名奇妙! ...
ps4 發表於 2014-12-23 14:36


可能ip6 64gb最多人用嘛..
作者: yuppies    時間: 2014-12-23 15:32

係..原價減$1500/$2500~
我用左8080-1500=6580買左128gb比女友呀
charcsc2000 發表於 2014-12-23 13:55


CHING, $6580買左ip6 plus 金色 呢個金額係預繳 定係 機價?
作者: detox2046    時間: 2014-12-23 15:41

剛剛係儲值卡轉咗過嚟6GB plan $240,唔知有無得出呢?
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-23 15:45

CHING, $6580買左ip6 plus 金色 呢個金額係預繳 定係 機價?
yuppies 發表於 2014-12-23 15:32


更係機價..如果預繳仲得了
其實你計返佢條數, 個平均價錢係和普通上台plan係一樣..
因果邊都簽1gb plan係咁..
(268+12+33 = $313x24 ) - 3600, 平均係$163/月..

分別在於你一開波係要比6580, 定8080再扣預繳..
大公司計好哂數, 佢地唔會死錯人...
作者: ps4    時間: 2014-12-23 16:21

CMHK 咁耐都係冇預繳 冇TRADE-IN 只有機價!
算係均真!
作者: yuppies    時間: 2014-12-23 16:56

更係機價..如果預繳仲得了
其實你計返佢條數, 個平均價錢係和普通上台plan係一樣..
因果邊都簽1gb  ...
charcsc2000 發表於 2014-12-23 15:45


明白, 甘即係 CHING 比正常去出機平左 780
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-23 17:01

明白, 甘即係 CHING 比正常去出機平左 780
yuppies 發表於 2014-12-23 16:56


我唔係好識計..
因我本來係想剩買ip比女友..但aos買唔到..ir又唔夠果班bot搶..
等黎等去都等唔到..
突然收到呢個sms..當6580出機已經夠低..
反正女友都係平時簽$90/月既3g lite..
而加升到$160/月既1gb plan 4g..
其實除返開條數真係差唔多..

起碼唔駛再等aos..
作者: blmt888    時間: 2014-12-23 17:12

舊客永遠無D咁筍嘅野
作者: kvic    時間: 2014-12-23 17:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yuppies    時間: 2014-12-23 17:26

我唔係好識計..
因我本來係想剩買ip比女友..但aos買唔到..ir又唔夠果班bot搶..
等黎等去都等唔到..
突然 ...
charcsc2000 發表於 2014-12-23 17:01


CHING, 清楚你的例子, TKS
作者: Siri    時間: 2014-12-23 18:35

本帖最後由 Siri 於 2014-12-23 18:40 編輯
明白, 甘即係 CHING 比正常去出機平左 780
yuppies 發表於 2014-12-23 16:56

梗係唔止啦,佢平咗1572
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-23 18:55

回覆 47# blmt888
呢個咪係for舊客囉



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-23 18:58

回覆 48# kvic

其實當買機上台咋,aos又唔開,ir又唔夠人鬥,有計

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: blmt888    時間: 2014-12-23 19:04

回覆 51# charcsc2000

舊3G客......我呢D 4G 客.....唉.........
作者: 三唔識七    時間: 2014-12-23 19:30

上個月先續完約
作者: adr01    時間: 2014-12-23 21:24

上個月先續完約
三唔識七 發表於 2014-12-23 19:30



我都係...
作者: philip0309    時間: 2014-12-23 21:44

回覆  kvic

其實當買機上台咋,aos又唔開,ir又唔夠人鬥,有計

(Sent from HKEPC iPhone app) ...
charcsc2000 發表於 23-12-2014 06:58 PM



     塞翁失馬焉知非福
作者: sergeant    時間: 2014-12-23 22:02

4g客唔比用??

via HKEPC Reader for Android
作者: nelson    時間: 2014-12-24 19:55

我屋企人原來收到message !

但問題來了 佢係只限續約定開始出新no.?
同埋我屋企人無信用卡 唔知可唔可以用我張信用卡去繳費...
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-25 14:44

我屋企人原來收到message !

但問題來了 佢係只限續約定開始出新no.?
同埋我屋企人無信用卡 唔知可唔可以 ...
nelson 發表於 2014-12-24 19:55


續約定開始出新no.<---呢個唔知,佢會cut左舊約,當新約搞,用舊no吧,
你最好去check check~

沒信用卡沒問題,我都係用自己信用卡比錢,用女友個名登記
(即錢我比,機佢用
作者: allen1305    時間: 2014-12-25 17:18

數據中港共用?
作者: TEKKHG    時間: 2014-12-25 18:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天使不敗    時間: 2014-12-29 15:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sergeant    時間: 2014-12-29 18:30

i no this offer
天使不敗 發表於 2014-12-29 15:53

用緊4g plan 都冇

via HKEPC Reader for Android
作者: romrom    時間: 2014-12-29 18:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vv123    時間: 2014-12-29 20:14

中移未用過,3g/4g o唔ok㗎,好唔好過3仔㗎?
作者: 天使不敗    時間: 2014-12-30 08:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000    時間: 2014-12-30 10:45

4G is better than 3
But 3G use PCCW Network
天使不敗 發表於 2014-12-30 08:41


中移唔係已經拎左3g牌???
作者: vv123    時間: 2014-12-30 15:24

4G is better than 3
But 3G use PCCW Network
天使不敗 發表於 2014-12-30 08:41



    Thx bro
作者: 天使不敗    時間: 2014-12-31 06:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2