Board logo

標題: 大6全線減價中,仲平過香港。 [打印本頁]

作者: dieago    時間: 2019-1-12 21:35     標題: 大6全線減價中,仲平過香港。

有d減成千,我有無睇錯? 仲以為吾出新一代吾會大減! 以後等下平成千。好有lg feel!
作者: Jacob's    時間: 2019-1-12 21:50

用家福音
作者: ccc123    時間: 2019-1-12 21:59

MIC.......................after all.....................
作者: feifei22    時間: 2019-1-12 22:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freefdhk    時間: 2019-1-12 23:23

兌番港紙...邊隻平過香港????
feifei22 發表於 2019-1-12 22:51



    標題黨 吧 . 我也上了 apple.com/cn/ 看, 結果頂多是跟香港 差不多的價錢 , 但是 CNY 1 : HK1 的情況才相同. 不然還是貴過香港.

只係原本賣更貴 . 不過算吧啦 , 大陸人有時好有骨氣真係吾再用蘋果 .
也相當容易受推動做任何事.


作者: bigmike    時間: 2019-1-13 00:32

去驚京,蘇0睇睇啦
作者: dieago    時間: 2019-1-13 14:55

中移動官方,無約。送6送7。
有d非官方再平2舊
大6版差d?
[attach]2104756[/attach]
作者: freefdhk    時間: 2019-1-13 22:27

中移動官方,無約。送6送7。
有d非官方再平2舊
大6版差d?
dieago 發表於 2019-1-13 14:55



    大陸版要配合國家政策收集及傳播需要的資訊 , 有國家補貼賣平D 其實都合理既.
作者: kofz    時間: 2019-1-13 23:04

大陸版要配合國家政策收集及傳播需要的資訊 , 有國家補貼賣平D 其實都合理既. ...
freefdhk 發表於 2019-1-13 22:27


    國行 icloud 會強制連去大陸 server ?

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: dieago    時間: 2019-1-14 08:55

回覆 9# kofz

應該系,開始setup做大6區, 有d app無左,要轉港區先有。gdrive gwifi無緣。
作者: 邪惡小孩    時間: 2019-1-14 09:11

乜唔係大陸登記APPLE ID 先連去貴州咩?
作者: agent_smith    時間: 2019-1-14 09:44

回覆 10# dieago


    sorry. what is gwifi?
作者: kenken33    時間: 2019-1-14 17:02

本帖最後由 kenken33 於 2019-1-14 17:08 編輯
標題黨 吧 . 我也上了 apple.com/cn/ 看, 結果頂多是跟香港 差不多的價錢 , 但是 CNY 1 : HK1 的情 ...
freefdhk 發表於 12-1-2019 23:23


面子問題官網唔會減 ,但APPLE已經通知左大陸經銷商可以劈價賣,批發價一樣會賣平左
作者: dieago    時間: 2019-1-14 22:53

回覆 12# agent_smith

Google wifi 個2舊向手機做setting。ios都有app。但無左。
作者: tere    時間: 2019-1-18 14:40

JD XR 64今日4999
作者: wlai888    時間: 2019-1-23 17:53

JD XR 64今日4999
tere 發表於 2019-1-18 14:40


64已經唔夠大裝apps和放野, 除非齋用通訊軟件.............





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2