標題: 華強北換電 [打印本頁]
作者: 東尼仔 時間: 2023-5-22 17:24 標題: 華強北換電
來緊會上深圳玩, 想順便拎部6S PLUS去換電,
請問各位師兄有無邊間舖頭推介? THANKS
作者: buddy25 時間: 2023-6-2 01:19
老實講,6S PLUS就邊間都無所謂啦,再唔係睇YouTube自己換
利申:8PLUS以下都係自己換
作者: Stevenchun 時間: 2023-6-3 02:09
都係華強北㗎啦
