Board logo

標題: 華強北換電 [打印本頁]

作者: 東尼仔    時間: 2023-5-22 17:24     標題: 華強北換電

來緊會上深圳玩, 想順便拎部6S PLUS去換電,
請問各位師兄有無邊間舖頭推介? THANKS
作者: buddy25    時間: 2023-6-2 01:19

老實講,6S PLUS就邊間都無所謂啦,再唔係睇YouTube自己換
利申:8PLUS以下都係自己換
作者: Stevenchun    時間: 2023-6-3 02:09

都係華強北㗎啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2