Board logo

標題: [測試] Nokia Lumia 920 + WP8個人不專業評測 (Finished 3 parts out of 4) [打印本頁]

作者: SamuelNSH    時間: 2012-11-23 15:39     標題: Nokia Lumia 920 + WP8個人不專業評測 (Finished 3 parts out of 4)

本帖最後由 SamuelNSH 於 2012-11-29 15:13 編輯

當小弟知道Lumia 920喺加拿大有得預訂時,立即就訂左一個 (不過消息收得遲,一訂就排左喺196名)。當知道Lumia 920首發喺加拿大時,小弟高興至極。可惜後來發現第一輪得50部左右,失望的同時唯有死死地氣等大貨到加拿大。最後上星期五知道920到左加拿大,趕在電話公司門店關門前去上台拿機。Lumia 920現時喺加拿大係比一間叫Rogers既carrier獨佔,而我原本用緊另一間電話公司。為左部電話,我不惜轉台轉號碼,全為左盡快離開Apple家族進入Windows Phone 8既大家庭!(好吧其實號碼係可以keep,不過我同Rogers個店員搞掂左個新號碼注冊之後佢先講「啊,可以keep原本個號碼嫁喎,你想唔想搞過?」,懶起黎就冇keep了 )
價錢方面,同Rogers簽3年約部機係$99.99CAD (~$780HKD),然後因為我係新客所以Rogers有$100CAD回饋,最後我部920變相零機價 :devil:。如果唔簽contract單買機既話係$549.99CAD,大約等於$4270HKD,比香港定價平近千元,香港既朋友請節哀… 有師兄提起含稅價格,我加埋相關資料入黎︰稅係12%,所以單機及簽約價連稅分別為$615.99CAD及$111.99CAD,等於$4785.00HKD及$869.94HKD。
OS係智能手機既靈魂,所以除左講Lumia 920之外當然重會講WP8,甚至WP8既篇幅會大過Lumia 920既
小弟首次寫長測試文,而且中文程度麻麻 (就係明知中文通識唔掂先走左佬去加拿大讀書)。如果各位師兄覺得小弟既評測有任何不足既話請指教!

為方便整理,我分幾個post黎講依部電話︰
#1 – Intro (本樓)
#2 – 外觀設計
#3 – 軟件界面 (未完)
#4 – 拍攝功能
作者: SamuelNSH    時間: 2012-11-23 15:40

本帖最後由 SamuelNSH 於 2012-11-23 15:50 編輯

外觀設計
DSC_0006.jpg
我買既係黑色版 (Rogers只提供黑色版,而我又幾中意),簡約有線條既外型個人十分喜歡。機身大少同Samuel Galaxy S3差唔多,只係方形既角落頭比S3有所突出,所以整體上還是比S3大的。有國外評測話920好難放落褲袋,不過我自己就冇咁既問題,可能係我褲袋大 。頂端同底部都係平面,部機可以完全站立或倒立 (正常使用係唔會咁做既……)。手握感良好,重量雖達185g,不過我自己、同我一齊買920既朋友、重有喺學校試過我部機既同學都話重得黎唔難渣,反而重重既手感更為依部920加添一分堅固既感覺。又不過,試我部機既都係男仔,手比較細比較弱既女仔用920或者真係會略顯吃力!

IMG_3006.JPG
機身右邊由上而下既按鍵分別有音量控制、電源鍵、同埋拍攝快門鍵。音量控制同電源鍵無論用左手定右手都冇難按下既問題。至於拍攝快門鍵,部機上左鎖既話按下一秒左右就會跳入拍攝功能,冇上鎖既話按一下就得,對於經常影相既人非常方便。

IMG_3007.JPG
SIM卡槽同Audio Jack喺機頂。SIM卡槽用支野一插佢就出黎,唔似我以前部iPhone 4S插半日都唔出黎 (當然唔排除小弟手殘既可能性)。成部機既機身上按壓都好結實,就只有頂部按下去會有小小唔實既感覺 (重會ehh ehh聲),暫時未知係我電話個別問題定係其他920都係咁樣。

IMG_3009.JPG
背面鏡頭既放位很好,影相時通常都唔會被隻手block左 (以前用iPhone影相時成日block鏡頭)。依個鏡頭大有來頭,Nokia話有彈弓黎固定佢,降低手抖帶黎既負面效應。不過個人感覺現時個Camera App冇正確咁使用依個鏡頭既優點,下文會詳述。另外圍住鏡頭既玻璃 (應該是玻璃吧…) 好易留指印,唔抹既話唔靚仔 -_-

IMG_3013.JPG
機身正面屏幕極為光滑,開著時畫面完全crisp and clear (不過大家可見,上圖電話係關著的…)。可見玻璃面既四邊都根據機身形狀磨彎左,用手指摸落去十分舒服,比人一種精心製作既感覺!手指摸落去會留小小印,不過冇我部iPhone 4S禁多。屏幕下方由左到右係Back button、Home button、同埋Search button。部機開著時按下果啲按鍵會有震動回饋,震果下感覺真係好舒服好過癮!另外可以見到底部既speakers同micro-usb插頭。(話說,Gundam Seed亂入成功!)


附送920同兩個UBC同窗既Samsung Galaxy S3 + iPhone 5合照 (用小畫家油黑左我contacts既臉)︰
IMG_2990.JPG

圖片附件: DSC_0006.jpg (2012-11-23 15:45, 142.22 KB) / 下載次數 71
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1459354&k=9aac7261378710e595206a8a18351d11&t=1782286455&sid=ihgx8tQ0X6



圖片附件: IMG_2990.JPG (2012-11-23 15:45, 119.4 KB) / 下載次數 67
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1459355&k=ace7439977bfd8e001e7211db5352f77&t=1782286455&sid=ihgx8tQ0X6



圖片附件: IMG_3006.JPG (2012-11-23 15:45, 89.67 KB) / 下載次數 62
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1459356&k=00a4d102ca20b4de5169c0fe463a11bc&t=1782286455&sid=ihgx8tQ0X6



圖片附件: IMG_3007.JPG (2012-11-23 15:45, 78.33 KB) / 下載次數 69
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1459357&k=0367f031b301f5945962e1a76cc8d427&t=1782286455&sid=ihgx8tQ0X6



圖片附件: IMG_3009.JPG (2012-11-23 15:45, 80.76 KB) / 下載次數 56
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1459358&k=a6d7fb0c71605e3f91f383f1dd6f0cef&t=1782286455&sid=ihgx8tQ0X6



圖片附件: IMG_3013.JPG (2012-11-23 15:45, 86.06 KB) / 下載次數 61
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1459359&k=b9a3d2550bbda31e2790374c7c2e7f1a&t=1782286455&sid=ihgx8tQ0X6


作者: SamuelNSH    時間: 2012-11-23 15:40

留位
作者: SamuelNSH    時間: 2012-11-23 15:40

本帖最後由 SamuelNSH 於 2012-11-29 15:12 編輯

拍攝功能
小弟影相技巧麻麻,不過有牆/桌比我靠住黎影既話都可以好手定。我自己同一個專業影相既朋友研究過下唔同場景影相既拍攝效果,發現夜拍用全預設設定時影出黎既相麻麻地,後面看圖詳述。預設相機App可調教項目包括Scenes (預設Auto)、ISO (預設Auto)、Exposure Value (預設0)、White Balance (預設Auto)、Aspect Ratio (預設16:9)、Focus Assist Light (預設On)。

先睇睇朋友喺三個唔同場景下影既相三張 (全部圖片可點圖看原圖)

^ (圖1) f/2, 1/399 sec., ISO-100, Exposure bias 0

^ (圖2) f/2, 1/7 sec., ISO-640, Exposure bias 0

^ (圖3) f/2, 1/120 sec., ISO-800, Exposure bias -1.3 (-1 1/3)

圖1可見環境光充足既情況下效果不錯。Exposure唔改,其餘設定Auto既情況下Lumia 920自動設定既光圈同快門速度都冇問題。
圖2可見嚴重Lens flare,圖片影出黎既環境都比真實環境光得太多。
圖3裡面Exposure bias手動改成左-1.3,可見圖片高亮度比較貼近現實,整體感覺好左好多。

然後係我影既比較廢既圖。首先係幾張有文字既圖︰

^ (圖4) f/2, 1/20 sec., ISO-400, Exposure bias -0.7 (-2/3)

^ (圖5) f/2, 1/60 sec., ISO-400, Exposure bias 0

^ (圖6) f/2, 1/60 sec., ISO-250, Exposure bias -1

由於光圈開得大,圖4、5中焦點以外既地方比較模糊。不過如果機渣得好啲/光圈細啲既話效果會好啲。如對比圖5、6既話可見在焦點內既地方都極為清晰,而Exposure bias設定上既不同喺依度都冇帶黎太大既quality difference.

然後影下steelseries Sensei個ss logo︰

^ (圖7) f/2, 1/26 sec., ISO-400, Exposure bias 0

^ (圖8) f/2, 1/60 sec., ISO-400, Exposure bias -1

圖7 Exposure bias 0既設定下又係入光太多,我試影左好多張都影唔靚個steelseries logo。圖8用低左Exposure效果清晰好多,圖片也貼近我間房既真實燈光效果。個人認為Exposure bias改成-2/3既話效果可能會更好,不過冇再多影。

Realforce 87USD 10th Anniversary Edition 都入黎做做model︰

^ (圖9) f/2, 1/40 sec., ISO-500, Exposure bias 0

^ (圖10) f/2, 1/60 sec., ISO-200, Exposure bias -1

圖10用-1既Exposure bias令圖片明顯過暗,圖9既default exposure bias反而效果更好。

然後有兩張zoom in左既圖片︰

^ (圖11) f/2, 1/60 sec., ISO-400, Exposure bias 0

^ (圖12) f/2, 1/60 sec., ISO-250, Exposure bias 0

圖11、12直接可見zoom in 後圖片質素奇差…

總結以上不專業拍攝功能測試,利用預載既Camera App既話拍攝設定要因應場景自己調整一下。如果乜相都用default / auto settings 去影既話,個camera既潛能係未得以好好利用的。上面既圖片中最清晰既應該就係圖6影文字既內容。好中意影相果個朋友 (影圖1-3果個) 認為Lumia 920既camera潛能好大,不過必需要更好既軟件支援先可以更容易發揮佢既性能。
作者: boysbehei    時間: 2012-11-23 15:42

單機連稅後幾多錢?
作者: kamiry    時間: 2012-11-23 15:43

本帖最後由 kamiry 於 2012-11-23 15:48 編輯

thanks & awaiting CHing sharing
作者: manling    時間: 2012-11-23 15:46

小弟十分期待樓主評測^^
THX
作者: 夢雪影    時間: 2012-11-23 15:57

希望下星期可以成功入手
作者: SamuelNSH    時間: 2012-11-23 15:58

2樓已update :)

單機連稅後幾多錢?
boysbehei 發表於 2012-11-23 15:42


1樓有講,單機$549.99CAD,簽三年約$99.99CAD。稅係12%,所以以上兩項連稅分別為$615.99CAD及$111.99CAD,等於$4785.00HKD及$869.94HKD
作者: 夢雪影    時間: 2012-11-23 16:00

電話費真係好貴,機平但電話費好貴..真係好貴
作者: SamuelNSH    時間: 2012-11-23 16:05

電話費真係好貴,機平但電話費好貴..真係好貴
夢雪影 發表於 2012-11-23 16:00


我個plan $65CAD (未連稅) 無限分鐘、無限SMS MMS之類,不過得1GB data -_-
Call display重要另加7蚊定12蚊加幣!我冇加…
作者: 夢雪影    時間: 2012-11-23 16:17

回復 11# SamuelNSH


    1 GB DATA..用3G  幾日都可以爆..用LTE 呼好快冇DATA
作者: wlcheng    時間: 2012-11-23 16:54

"有震動回饋,震果下感覺真係好舒服好過癮!"
唔睇清楚以為樓主係女...
作者: homode    時間: 2012-11-23 16:57

機面四邊好像好易入塵咁?
作者: 夢雪影    時間: 2012-11-23 17:00

呀...突然醒起有耶問  WP8 取代ZUNE 果個SF 係店?? 有冇圖可以CAP來SEE SEE???
作者: kayun    時間: 2012-11-23 22:37

期待~~~~!!!
作者: SamuelNSH    時間: 2012-11-23 22:39

回復  SamuelNSH


    1 GB DATA..用3G  幾日都可以爆..用LTE 呼好快冇DATA
夢雪影 發表於 2012-11-23 16:17

暫時尚可,我用data唔算用得多…另外回應後面有關Zune取代者既問題,佢既取代者係Xbox Music,寫main post 三樓果時我include埋吧!

"有震動回饋,震果下感覺真係好舒服好過癮!"
唔睇清楚以為樓主係女... ...
wlcheng 發表於 2012-11-23 16:54

你諗多左……

機面四邊好像好易入塵咁?
homode 發表於 2012-11-23 16:57

我個人使用就未有咁既問題 :)
作者: aussie    時間: 2012-11-23 23:21

被樓主場先一步添 我重諗住27號開閘就去買跟手開箱文
作者: boysbehei    時間: 2012-11-24 01:30

2樓已update :)



1樓有講,單機$549.99CAD,簽三年約$99.99CAD。稅係12%,所以以上兩項連稅分別為$615.99 ...
SamuelNSH 發表於 2012-11-23 15:58


有冇SIM LOCK, 用其他台可不可以??
作者: wai896    時間: 2012-11-25 16:20

鈴聲同聽筒夠聲嗎??
作者: master2585    時間: 2012-11-25 17:29

ching有冇打算貼mon貼
聽日講好難搵 弧面又難貼
唔貼又驚花
作者: ponghk    時間: 2012-11-25 17:41

可唔可以測試左相機先? 一般 review 其他網或者 youtube 大把.

反而重要既相機, 無咩人試........ 通常拍條片證明 OIS 有用就算
作者: bbp082674    時間: 2012-11-25 19:10

想問LOCK SCREEN timeout 最長可以SET幾長??
作者: azothterry    時間: 2012-11-25 20:09

米王
期待軟件報告
作者: aussie    時間: 2012-11-25 20:36

回復 22# ponghk


   
作者: SamuelNSH    時間: 2012-11-28 07:32

電腦整番…會盡快出帖
作者: 寂寞的FSY    時間: 2012-11-28 08:22

想問LOCK SCREEN timeout 最長可以SET幾長??
bbp082674 發表於 2012-11-25 07:10 PM

820/920兩部行機都玩過,最長5分鐘
作者: smallcar88    時間: 2012-11-28 10:49

支持!!  920 好靚!
作者: 小彤少    時間: 2012-11-28 11:05

[OFFTOPIC]我見到realforce 10週年!!!!

期待繼續睇REVIEW
作者: bbp082674    時間: 2012-11-28 11:29

820/920兩部行機都玩過,最長5分鐘
寂寞的FSY 發表於 2012-11-28 08:22


有冇辦法令佢5MIN唔關MON??
得5min點用
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2012-11-28 11:40

有冇辦法令佢5MIN唔關MON??
得5min點用
bbp082674 發表於 2012-11-28 11:29


你真係用緊佢個芒唔會關架wor. 你手指摸過一次個芒佢就重新count過架啦
係你完全唔掂部機開始計5min佢先會熄

(不過從developer角度我覺得有需要長著 方便test野
作者: bbp082674    時間: 2012-11-28 11:44

你真係用緊佢個芒唔會關架wor. 你手指摸過一次個芒佢就重新count過架啦
係你完全唔掂部機開始計5min佢先 ...
棋靈王~藤原佐為 發表於 2012-11-28 11:40


手指摸過一次個芒
呢個係問題的重點 , 我睇篇新聞, 點計5min內都唔會睇到一半 用手指摸過一次個芒
睇小說更加係10min都可能唔會
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2012-11-28 11:50

本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2012-11-28 11:52 編輯
手指摸過一次個芒
呢個係問題的重點 , 我睇篇新聞, 點計5min內都唔會睇到一半 用手指摸過一次個芒
睇小說 ...
bbp082674 發表於 2012-11-28 11:44


5分鐘wor!! 公仔麵都煮到2個
地鐵都來左幾班

咁細個芒顯示既範圍. 數埋最盡都係2 三百字......睇唔到5min掛
你掃上掃落睇多幾多幾隻字已經重新count過啦
作者: bbp082674    時間: 2012-11-28 12:02

5分鐘wor!! 公仔麵都煮到2個
地鐵都來左幾班

咁細個芒顯示既範圍. 數埋最盡都係2 三百字......睇唔到5mi ...
棋靈王~藤原佐為 發表於 2012-11-28 11:50


果個係例子之一....而且本人睇字比較慢

5min咁短 就算係whatsapp都會超啦...
睇完人回覆....諗一諗...想再打字回覆已經關左mon
作者: boysbehei    時間: 2012-11-28 12:10

果個係例子之一....而且本人睇字比較慢

5min咁短 就算係whatsapp都會超啦...
睇完人回覆....諗一諗...想 ...
bbp082674 發表於 2012-11-28 12:02


看WHATSAPP要5MINS..............

看世紀大文章???
作者: bbp082674    時間: 2012-11-28 12:15

看WHATSAPP要5MINS..............

看世紀大文章???
boysbehei 發表於 2012-11-28 12:10


睇果道快...但諗一諗點覆果道耐...
有d野唔係話覆就覆..............
作者: kwongsir86    時間: 2012-11-28 13:26

5分鐘wor!! 公仔麵都煮到2個
地鐵都來左幾班

咁細個芒顯示既範圍. 數埋最盡都係2 三百字......睇唔到5mi ...
棋靈王~藤原佐為 發表於 2012-11-28 11:50


錯,係同一時間煮,係可以無限咁多個。
作者: 夢雪影    時間: 2012-11-28 18:01

本帖最後由 夢雪影 於 2012-11-28 19:08 編輯

樓主 知唔知果 流量監控 係920邊到???我找不到既....
作者: SamuelNSH    時間: 2012-11-29 12:54

想問LOCK SCREEN timeout 最長可以SET幾長??
bbp082674 發表於 2012-11-25 19:10



樓主 知唔知果 流量監控 係920邊到???我找不到既....
夢雪影 發表於 2012-11-28 18:01

查手機流量?我用Rogers既App睇,唔知如果唔係Rogers台既話係點做呢……
作者: 小明~    時間: 2012-11-29 13:35

有冇方法將WhatsApp啲Message History由Android過落Windows Phone 8 ??
作者: tp108    時間: 2012-11-29 13:52

回復 40# 小明~


    What's app 入面可以做backup
作者: 小明~    時間: 2012-11-29 13:53

回復  小明~


    What's app 入面可以做backup
tp108 發表於 2012-11-29 13:52

但係我gogle過,好似冇/未有方法喺Windows Phone 8上面restore?
作者: tp108    時間: 2012-11-29 14:17

回復 42# 小明~

但我無WINDOW PHONE係手, 幫唔到你
作者: SamuelNSH    時間: 2012-11-29 14:46

但係我gogle過,好似冇/未有方法喺Windows Phone 8上面restore?
小明~ 發表於 2012-11-29 13:53


我查左查,冇見到相關設定 @@
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2012-11-29 14:57

但係我gogle過,好似冇/未有方法喺Windows Phone 8上面restore?
小明~ 發表於 2012-11-29 13:53


對話內容就一定唔得架啦 IOS 都唔得 android就好似要成個apk backup
聯絡人就跟手機no既 你用返同一個no用咩機都有返同一堆人同group
作者: Takagi_Akito    時間: 2012-11-29 15:01

Windows Phone 我個人唔覺得係一個差嘅系統, 耐何 WP 嘅機 C/P值唔高
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2012-11-29 15:04

Windows Phone 我個人唔覺得係一個差嘅系統, 耐何 WP 嘅機 C/P值唔高
Takagi_Akito 發表於 2012-11-29 15:01


D廠食水好深
作者: SamuelNSH    時間: 2012-11-29 15:15

有師兄講想睇拍照測試先,所以我先寫左果個。我本身影相唔叻,寫拍攝功能果部份參考左一個影相勁既朋友既意見,如有不足有請各師兄多多指教
作者: tommyalice5    時間: 2012-11-29 19:56

Android 有d 悶好想好想好想…出920相機靚外形掂﹐但始終有道牆令我止步唔買放棄;wp8永世都無馬會app
作者: 夢雪影    時間: 2012-11-29 19:58

回復 49# tommyalice5


    就算會出都冇咁快LA ..WP8 SIN岩岩出街...
作者: tommyalice5    時間: 2012-11-29 21:15

我只係一個用家唔識寫app 但寫一個app 真係咁難咁晒資源要睇果部手機os嘅市場比重﹐何況app  store 都有好多廢app唔通全港最大嘅公司馬會都唔睇好WP
作者: peterlove    時間: 2012-11-29 21:17

回復 49# tommyalice5


    也沒有mytvb
作者: kiukiu0808    時間: 2012-11-29 21:38

唔知有冇Goal.com app?我真係想轉windows phone,但平時會用微信,sopcast,馬會攪到好苦惱
作者: xson    時間: 2012-11-29 21:39

回復 53# kiukiu0808
Goal.com 有
作者: SamuelNSH    時間: 2012-12-2 10:17

好似有啲爛尾 其實大家覺得大網站對軟件既評測已經足夠,定係都唔介意小弟多打一篇WP系統既評測?如果係前者既話我改post刪去軟件部份就算完左依個不專業評測文 :)
作者: ponghk    時間: 2012-12-2 11:35

本帖最後由 ponghk 於 2012-12-2 11:38 編輯
好似有啲爛尾  其實大家覺得大網站對軟件既評測已經足夠,定係都唔介意小弟多打一篇WP系統既評測?如 ...
SamuelNSH 發表於 2012-12-2 10:17 AM


http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
影相測試果到, 可唔可以好似呢個. 影吓 d 真實既街夜景, 鐵路, 商場? 我見呢個好多失焦, 想知你會唔會出現同樣情況. 樓主係加拿大? 照影d 睇吓.

我覺得 wp8 系統無咩好講. 功能上無人可以超越 an, 集中介紹 UI 就夠. 反而 920 cam 係大家重點研究地方.
作者: arktos    時間: 2012-12-2 13:13

影相測試果到, 可唔可以好似呢個. 影吓 d 真實既街夜景, 鐵路, 商場? 我見呢個好多失焦, 想知你會唔會出 ...
ponghk 發表於 2012-12-2 11:35



   我反而想睇多D 日拍既相, 好多人話日拍個WB 唔係好得...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2