Board logo

標題: whatsapp 幾時有 update? [打印本頁]

作者: 372366    時間: 2013-6-12 13:38     標題: whatsapp 幾時有 update?

本帖最後由 372366 於 2013-6-12 13:40 編輯

存在嘅問題吾想再講,已經用到好咀喪!
作者: icecream2013    時間: 2013-6-14 17:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TKY    時間: 2013-6-14 21:06

講真,佢地update Symbian版WhatsApp好似仲落力過Windows Phone版
我都仲等緊Windows Phone版WhatsApp幾時有update,出個beta版都好丫……
作者: max.chow    時間: 2013-6-14 23:09

呢幾日唔知仲咩,係咁重覆響話有新MSG,襟入去全部都係舊MSG。
作者: rk884    時間: 2013-6-18 13:25

我已經等唔到,準備退會
作者: peterlove    時間: 2013-6-18 13:45

回復 5# rk884


    明智
作者: peterlove    時間: 2013-6-18 13:50

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 2299&highlight=
回看大半年前的感受,wp 好多野現在都未改好,各位ching wp 試完就算罷,無謂留戀
作者: NexusN    時間: 2013-6-18 16:23

都係哩句,根本WP連基建都做唔好,
真係唔好講吸引新用家,留到幾多支持者都成問題。

620用家,用左半年,再揀過就唔會係Windows Phone.
作者: u.c.    時間: 2013-6-18 16:41

都係哩句,根本WP連基建都做唔好,
真係唔好講吸引新用家,留到幾多支持者都成問題。

620用家,用左半年, ...
NexusN 發表於 2013-6-18 16:23


    兩睇, 我覺得俾二千幾樓下就OK, 如要俾三千樓上去試WP 就不如唔好試了.
作者: peterlove    時間: 2013-6-18 17:05

回復 8# NexusN


    ching有二手價好trade in 買第二部
作者: NexusN    時間: 2013-6-18 17:40

本帖最後由 NexusN 於 2013-6-18 17:41 編輯
回復  NexusN


    ching有二手價好trade in 買第二部
peterlove 發表於 2013-6-18 17:05


短期內都唔會換住了,至少等到A15/Snapdragon 800做左主流先再換。

兩睇, 我覺得俾二千幾樓下就OK, 如要俾三千樓上去試WP 就不如唔好試了.

520的確好有吸引力(未用過WP的話),上到2k的話,俾我真係會揀返小米2S了
作者: Eric29042004    時間: 2013-6-18 17:51

除咗更新不知何年何月先有之外,大家可以試吓從WP購買一年Whatsapp佢係叫您比PayPal或者用Google 賬戶購買。

連Whatsapp都冇係WP市集提供購買服務,更莫講更新啦!
作者: happy_gemini    時間: 2013-6-18 18:02

除咗更新不知何年何月先有之外,大家可以試吓從WP購買一年Whatsapp佢係叫您比PayPal或者用Google 賬戶購買 ...
Eric29042004 發表於 2013-6-18 17:51



    Whatsapp不是免費的?
作者: u.c.    時間: 2013-6-18 18:06

除咗更新不知何年何月先有之外,大家可以試吓從WP購買一年Whatsapp佢係叫您比PayPal或者用Google 賬戶購買 ...
Eric29042004 發表於 2013-6-18 17:51



    我隻WP 版WHATSAPP 係LIFETIME FREE 的.....
作者: rk884    時間: 2013-6-18 18:09

回復 11# NexusN


    我用緊720,就係想賣左佢換小米32GB
作者: rk884    時間: 2013-6-18 18:10

回復 13# happy_gemini


    你真係唔知只係頭一年免費?
作者: Eric29042004    時間: 2013-6-18 18:25

回復  happy_gemini


    你真係唔知只係頭一年免費?
rk884 發表於 2013-6-18 18:10



    該位師兄可能係iphone買過
作者: Henry    時間: 2013-6-18 20:17

該位師兄可能係iphone買過
Eric29042004 發表於 2013-6-18 18:25

我原本都係WP注冊,跟住終身免費。
作者: Eric29042004    時間: 2013-6-18 20:52

我原本都係WP注冊,跟住終身免費。
Henry 發表於 2013-6-18 20:17



    咁好?我剩係D同事早期iphone買一次之後就一直免費
作者: lazyfai    時間: 2013-6-18 21:14

其實比起 LINE, Whatsapp 算好的了, LINE 更新咗4-5次 Whatsapp都未更新一次, 但LINE每次更新好似仲差咗, 好似前日嘅更新真係冇用... Whatsapp 話試話試, 試咗成個月都未上架... 希望試好晒先上架啦.
作者: NexusN    時間: 2013-6-18 21:34

本帖最後由 NexusN 於 2013-6-18 21:36 編輯
其實比起 LINE, Whatsapp 算好的了, LINE 更新咗4-5次 Whatsapp都未更新一次, 但LINE每次更新好似仲差咗,  ...
lazyfai 發表於 2013-6-18 21:14


Line近排個更新真係搞到個software慢左好多………
但我好欣賞佢識implement fast resume,縱然聽過有人話有更新唔到message的問題,起碼都開得好快,同一定開到。
睇返Skype,慢到嘔,MS自己product都冇fast resume,講乜q深度整合………
Whatsapp自然甭提,10次得5次入到,miss下message唔在講,不過都未夠個Facebook chat離譜,成日miss,又唔support group chat。

我買電話都係想搵部通訊工具,結果係點?唉。
叫人用WP,唔知上面、唔玩instant messager都或者得,如果唔係真係幾仇人機feel
作者: lazyfai    時間: 2013-6-18 22:12

不過我會繼續用WP8嘅, 睇住佢慢慢成長都幾好.
作者: peterlove    時間: 2013-6-18 22:47

回復 22# lazyfai


    ching 我諗你會比wp成長得快
作者: tychan7    時間: 2013-6-19 00:58

回復 21# NexusN


    我個Whatsapp又冇你咁大問題, miss message 未試過, 間中會等下先入到(最耐試過5-10秒), 入唔到就未試過.
作者: NexusN    時間: 2013-6-19 11:01

回復  NexusN


    我個Whatsapp又冇你咁大問題, miss message 未試過, 間中會等下先入到(最耐試過5-10秒 ...
tychan7 發表於 2013-6-19 00:58


miss message偶有發生,尤其係佢入唔到的時候,
佢miss左的message可能有段時間先出來,試過咁搞到朋友約我都miss左(個message半日之後先顯示)
佢入唔到的時候,無論等幾耐,佢最終只會彈返出home screen……
作者: 丹尼爾    時間: 2013-7-1 20:50

本帖最後由 丹尼爾 於 2013-7-1 20:52 編輯

請問(對,答)的文字有無方法set大字d字?剛入手520,字體太太細了。
作者: volante8657    時間: 2013-7-1 22:27

請問(對,答)的文字有無方法set大字d字?剛入手520,字體太太細了。
丹尼爾 發表於 2013-7-1 20:50



    設定>輕鬆存取
作者: 丹尼爾    時間: 2013-7-1 23:13

本帖最後由 丹尼爾 於 2013-7-1 23:17 編輯
設定>輕鬆存取
volante8657 發表於 2013-7-1 22:27


先謝~

己設定字體最大, 但在Whatsapp 內的字還是很小,
可能因520得四吋顯示.

再試了幾次不同字體大小, 原來跟 Whatsapp 內的對話字體是沒有關係的
作者: logoff    時間: 2013-7-2 13:07

先謝~

己設定字體最大, 但在Whatsapp 內的字還是很小,
可能因520得四吋顯示.

再試了幾次不同字體大小,  ...
丹尼爾 發表於 2013-7-1 23:13


我有老花眼,如果唔戴眼鏡就要用 screen magnifier 嚟睇 Whatsapp 嗰啲細細粒嘅字仔.......
作者: 丹尼爾    時間: 2013-7-2 15:31

回復 29# logoff

有兩隻手指double-click 急救無問題,但正常用時都幾煩,希望whatsapp 改良一點點。。。
作者: logoff    時間: 2013-7-2 20:00

回復  logoff

有兩隻手指double-click 急救無問題,但正常用時都幾煩,希望whatsapp 改良一點點。。。 ...
丹尼爾 發表於 2013-7-2 15:31

殘酷嘅現實可能係基於商業考慮掛.........
相對整個市場,WP 嘅佔有率又真係好低吓,即係得好少用家有呢個急切需求,倒不如將資源放喺其他 OS 平台上面仲好喇。
作者: arktos    時間: 2013-7-3 12:00

我由wp7用到wp8 (920) , 幾個月前退會. 佔有率小, 但係寫一個穩定既WHATSAPP 真係咁難, 如果真係咁, 咁WP 本身就有問題, 唔太支援3RD PARTY 既APP.
作者: Henry    時間: 2013-7-3 17:20

我由wp7用到wp8 (920) , 幾個月前退會. 佔有率小, 但係寫一個穩定既WHATSAPP 真係咁難, 如果真係咁, 咁WP  ...
arktos 發表於 2013-7-3 12:00

但Viber就問題一一解決......
作者: NexusN    時間: 2013-7-3 18:19

殘酷嘅現實可能係基於商業考慮掛.........
相對整個市場,WP 嘅佔有率又真係好低吓,即係得好少用家有呢個 ...
logoff 發表於 2013-7-2 20:00


就算係,MS以本傷人都必須要Whatsapp做好WP上的support,
咁大間公司又唔係冇錢,但就因為Whatsapp都唔知有幾多人退左會,唔敢用………
人地問起我一定warn佢whatsapp唔掂,信息收發都有問題搵鬼去用?
作者: prowede    時間: 2013-7-3 18:42

就算係,MS以本傷人都必須要Whatsapp做好WP上的support,
咁大間公司又唔係冇錢,但就因為Whatsapp都唔知 ...
NexusN 發表於 2013-7-3 18:19


家父就係一個例子, 岩岩想轉為smartphone及數據用量的用家
本來想介紹佢用WP, 但佢第一句就問係咪可以玩到whatsapp
我都係叫佢考慮其他平台, 或者至少等wp有個可靠的whatsapp先

公司d 同事又係諗住轉wp, office, outlook都方便好多
但考慮到whatsapp問題, 又係好多人卻步
作者: prowede    時間: 2013-7-3 18:44

我由wp7用到wp8 (920) , 幾個月前退會. 佔有率小, 但係寫一個穩定既WHATSAPP 真係咁難, 如果真係咁, 咁WP  ...
arktos 發表於 2013-7-3 12:00


真係唔知係whatsapp定wp問題
但作為用家的的確確好難先見到whatsapp 有update, 究竟係whatsapp無心去update, 定係整極都未得所以遲遲唔出

其實作為用家要求好簡單, 穩穩定定, 要用到的功能用到就ok了
作者: NexusN    時間: 2013-7-3 18:53

本帖最後由 NexusN 於 2013-7-3 18:54 編輯
真係唔知係whatsapp定wp問題
但作為用家的的確確好難先見到whatsapp 有update, 究竟係whatsapp無心去upda ...
prowede 發表於 2013-7-3 18:44


"其實作為用家要求好簡單, 穩穩定定, 要用到的功能用到就ok了"
重中之重,如果一個platform滿足到用家基本要求,一定有人受落,只少我係咁expect我部620的。
真係唔洗你同人鬥apps多,鬥hardware,鬥resolution………奈何MS真係冇醒悟過……
作者: 372366    時間: 2013-7-4 15:58

呢輪部 520 delay 得好緊要下. 好多時已讀 message 隔一輪又會再出 notification. 新message 有時隔成十幾廿分鐘至到! 真係死得啦!

ps. 仲未接受到d emotion icons, what you see is NOT what you send.
作者: kingkiu    時間: 2013-7-4 16:57

呢輪部 520 delay 得好緊要下. 好多時已讀 message 隔一輪又會再出 notification. 新message 有時隔成十幾 ...
372366 發表於 2013-7-4 03:58 PM


reboot 完1次電話, 暫時冇事. 前日同琴日都有相同既情況....
9成9佢server問題
作者: woodcat    時間: 2013-7-4 16:58

其實會唔會 MS整緊個 whatsapp 加埋入 people hub 度
所以唔放個 update 出來?

FF中
作者: ericshearer    時間: 2013-7-5 00:40

成日收到幽靈whatsapp
即係早前出現過既MESSAGE
之後又突然再出現
作者: 372366    時間: 2013-7-5 00:53

回復 41# ericshearer


me too. 520 呢輪都有.
作者: logoff    時間: 2013-7-5 07:46

老婆大人剛剛想買***S3(姊妹 whatsapp 效應),只是近日市面嚴重缺貨,見我最近買的 520 可以用得到 whatsapp 便提出不如讓她試用.........,
當然拒絕這建議了,免得留下尾巴,在隨後的一段時間裡不斷收到有關的投訴呢..........
作者: u.c.    時間: 2013-7-5 10:28

近排係所有TOAST NOTIFICATION 都有機會DELAY 出, 唔關隻WHATSAPP事.
我睇係MS 做PUSH NOTIFICATION 既SERVER 出左事...
作者: superioray    時間: 2013-7-5 12:32

想問下, 有問題的師兄用邊個台, 同埋邊款機

我用 620, Chinamobile 3G限速(PCCW), 三四日前開始有類似問題
作者: 夢雪影    時間: 2013-7-5 12:34

回復 45# superioray

    我都係, 123 4G
    應該係WTSAPP 前幾日 server 又有大問題 YESTERDAY好左D 但仲未完成OK哂- -
作者: happy_gemini    時間: 2013-7-5 12:57

認同WP的WhatsApp有改進空間和需要.

不過個人覺得MS在這方面可以做的不多(或說應否做也有商榷).
從MS角度而言, 對於一個純第三方開發的應用軟件, 若非該開發者提出請求協助, MS應該沒必要主動出力.

有人會認為MS為何又開發YouTube, FaceBook等的Apps (雖然也未必做得好)而不肯為這有很大需求的WhatsApp做. 我想原因是MS可以比較肯定前兩者是不會為WP平台開發(本身就在OS平台上是競爭對手), 而後者則只是純應用軟件. 為了保持競爭力, MS有需要在自己平台上提供一些有相對多用家需要而對方不會為其開發的軟件. 而其他獨立軟件開發, 則應該由該開發商自行處理.

就算這是一個較受歡迎的Apps, 那也應該是該開發者為其用家出力吧?
問題是若MS需要主動參與這類獨立軟件開發, 它應以什麼標準來衡量呢?
WhatsApp在香港較多人用, 那WeChat呢? 佔中國大部分用家, 從市場來看也應該是幫WeChat吧? 還有Line, Viber, etc., 這些在不同國家地區也有不少擁護者, MS又是否應該主動協助修正他們的Apps?

正如有會員指出, Viber, WeChat等都在不斷改進其WP平台上的App功能及表現. 若WhatsApp因WP暫時未成氣候而不願多花精神/資源, 到WP漸大而其大部分用家已棄WhatsApp轉到其他同類軟件, 這是他的損失而非MS的.
這是個別開發公司的眼光問題, 短視者(或可能是對的 - WP最後也可能不成氣候)不願改善實在很難說成是MS的問題.

註: 我很記得我老闆曾經說過, 不管客戶現在是否小公司, 也要提供合理甚至更好的服務. 沒人可預料, 今天的小公司會否變成他日的大公司, 所有大公司也是由小公司開始的.
作者: happy_gemini    時間: 2013-7-5 12:58

近排係所有TOAST NOTIFICATION 都有機會DELAY 出, 唔關隻WHATSAPP事.
我睇係MS 做PUSH NOTIFICATION 既SERV ...
u.c. 發表於 2013-7-5 10:28


但我暫時只見Whatsapp有問題.
作者: u.c.    時間: 2013-7-5 17:03

但我暫時只見Whatsapp有問題.
happy_gemini 發表於 2013-7-5 12:58



    我部機今日已回復正常,重有冇人重有問題呢?
作者: Siri    時間: 2013-7-5 18:36

但我暫時只見Whatsapp有問題.
happy_gemini 發表於 2013-7-5 12:58

絕對唔係,WC都有事不過無whatsapp咁嚴重
作者: happy_gemini    時間: 2013-7-5 20:10

絕對唔係,WC都有事不過無whatsapp咁嚴重
Siri 發表於 2013-7-5 18:36


我也有用WeChat, 不過不多覺有問題. (可能是相對少用)
作者: NexusN    時間: 2013-7-5 20:29

我部機今日已回復正常,重有冇人重有問題呢?
u.c. 發表於 2013-7-5 17:03


又點會冇事呢?
作者: u.c.    時間: 2013-7-5 23:07

絕對唔係,WC都有事不過無whatsapp咁嚴重
Siri 發表於 2013-7-5 18:36



    我skype delay over 12 hrs 都試過.......
作者: u.c.    時間: 2013-7-5 23:12

又點會冇事呢?
NexusN 發表於 2013-7-5 20:29



    試下跟幾下步聚做一次, 睇下之後仲有冇事......

1. 熄左location
2. 熄左find my phone 入面兩個選項
3. 長按power,向下掃關機.
4. 重開部機.
5. 著番location
6. 著番晒find my phone 兩個選項.
7. 完成.
作者: NexusN    時間: 2013-7-5 23:25

試下跟幾下步聚做一次, 睇下之後仲有冇事......

1. 熄左location
2. 熄左find my phone 入面兩個選 ...
u.c. 發表於 2013-7-5 23:12


Thanks for the fix, I have tried and waiting to see if it works.
作者: lcska02nkc    時間: 2013-7-5 23:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WPuser2011    時間: 2013-7-5 23:35

We chat我都係short short 地,都唔知搞乜
作者: u.c.    時間: 2013-7-6 10:16

Thanks for the fix, I have tried and waiting to see if it works.
NexusN 發表於 2013-7-5 23:25



    哈哈,我自己試咗,正常返一晚,今朝又嚟料。。。
作者: superioray    時間: 2013-7-6 18:11

8 月底前再無改善就轉會......
作者: gsurvior    時間: 2013-7-6 18:41

8 月底前再無改善就轉會......
superioray 發表於 2013-7-6 18:11


我都想轉, 頂個whatsapp唔順...
720用家...
作者: prowede    時間: 2013-7-6 18:42

WECHAT同whatsapp 都有無通知或者tile 無update 的情況, 不過wechat 就好少少

另外大家wechat有無收到官方d msg, 然後話不支援所以睇唔到?
作者: logoff    時間: 2013-7-6 20:24

WECHAT同whatsapp 都有無通知或者tile 無update 的情況, 不過wechat 就好少少

另外大家wechat有無收到官方 ...
prowede 發表於 2013-7-6 18:42


有呀,
話個版本唔支援喎........
作者: 372366    時間: 2013-7-6 20:38

部 520 岩岩又收到兩個 delay 左成30 分鐘嘅 whatsapp text.
作者: 372366    時間: 2013-7-6 21:43

部 520 岩岩又收到 notification 話有兩個新 whatsapp msg, 但入到去又睇吾見有新 msg 播!
作者: ericshearer    時間: 2013-7-6 22:20

部 520 岩岩又收到 notification 話有兩個新 whatsapp msg, 但入到去又睇吾見有新 msg 播!  ...
372366 發表於 2013-7-6 21:43



近期成日係咁
呢到一定有NOKIA既人睇住
你地快D搞搞佢啦
否則APPLE CHEAP PHONE一出,我就轉會架喇


我相信唯一一個APPS係全香港99.9%既人都有既
就係WHATSAPP,佢真係重中之重呀
作者: superioray    時間: 2013-7-6 23:02

今次 Whatsapp / WP8 用家累積的不滿將會是這剛興起的 Windows Phone 8 平台一大打擊, 轉會潮或一觸即發......

所謂"醜事傳千里", 在這個 Android + iOS 兩分天下的市場環境, Microsoft 或者 Whatsapp 慢條斯理的回應可能會是帶領 WP8 走下坡的開始.......
作者: max.chow    時間: 2013-7-6 23:08

回復 66# superioray


     已經頂唔順呢個delay msg問題.玩左半年Nokia 620,賣咗俾呢度另一Ching,走返去Android了.唉~~
作者: timo_1011    時間: 2013-7-7 00:29

我反而想知佢 NOTIFICATION 點解可以DELAY 得咁勁。。。係咪 WHATSAPP SERVER 太差呢??
作者: u.c.    時間: 2013-7-7 00:31

有呀,
話個版本唔支援喎........
logoff 發表於 2013-7-6 20:24



    uninstall 左nokia 個版本佢, install 番公家果隻就得.
nokia exclusive 的無再update new ver.
作者: orafan    時間: 2013-7-7 00:46

試下跟幾下步聚做一次, 睇下之後仲有冇事......

1. 熄左location
2. 熄左find my phone 入面兩個選 ...
u.c. 發表於 2013-7-5 23:12


勁!!! 真係work喎...
你自己試出黎架?
作者: tonytony    時間: 2013-7-7 00:51

等我仲以為係自己部機唔夠空間的問題,原來各位都有相同問題,而且而家個whatsapp比起之前更容易force close,但開住唔待機又可以即時收到訊息,但就諗極都唔明推送通知時間遲過開app收訊息好多
作者: LPPlus    時間: 2013-7-7 00:59

等我仲以為係自己部機唔夠空間的問題,原來各位都有相同問題,而且而家個whatsapp比起之前更容易force clos ...
tonytony 發表於 7/7/2013 12:51 AM



其實係WhatsApp server push唔到落黎
同樣情況之前什至WP7既時代都有出現

基本上好多其他app push既野都冇問題
作者: Siri    時間: 2013-7-7 01:29

回復  superioray


     已經頂唔順呢個delay msg問題.玩左半年Nokia 620,賣咗俾呢度另一Ching,走返去And ...
max.chow 發表於 2013-7-6 23:08

之前都無乜大問題,係哩幾日真係頂唔順想換機
作者: kp1419    時間: 2013-7-7 03:10

Delay notification 情況持續左幾日,原來唔只係我係咁...
要開個 app 先收到
作者: pwon    時間: 2013-7-7 04:57

me too, 係得whatsapp先delay。

其他msn/skype, IM+都無問題。
作者: pwon    時間: 2013-7-7 04:58

Error.
作者: logoff    時間: 2013-7-7 09:26

uninstall 左nokia 個版本佢, install 番公家果隻就得.
nokia exclusive 的無再update new ver. ...
u.c. 發表於 2013-7-7 00:31


Thanks,
攪到有小小迷茫,因為好多人都話用 W P 就最好用 N 記,
話佢嘅專用 apps 最多,但係耐不耐就喺呢度見到師兄們建議個別例子都係要用番公版 apps......
作者: raidas87    時間: 2013-7-7 09:54

各位 ching , 我昨天才買 720 , 啲 apps ( 包括 whatsapp ) 都是衛 X 客服部的職員幫我 install , 點至知個  whatsapp 係唔係 nokia 個版本 ? thx !
作者: raidas87    時間: 2013-7-7 09:54

各位 ching , 我昨天才買 720 , 啲 apps ( 包括 whatsapp ) 都是衛 X 客服部的職員幫我 install , 點至知個  whatsapp 係唔係 nokia 個版本 ? thx !
作者: 372366    時間: 2013-7-7 11:05

whatsapp nokia version is not for wp8 os.
作者: contax6_45    時間: 2013-7-8 16:47

請問whatsapp d message alarm好細聲,有冇計可以較大聲d? 已經將系統較到最大聲, 但whatsapp既alarm仍然好細聲.... thanks
作者: 夢雪影    時間: 2013-7-8 16:54

回復 79# raidas87


    WTSAPP ONLY ONE VER IN WP MARKET NOW~
作者: u.c.    時間: 2013-7-8 17:22

請問whatsapp d message alarm好細聲,有冇計可以較大聲d? 已經將系統較到最大聲, 但whatsapp既alarm仍然好 ...
contax6_45 發表於 2013-7-8 16:47



    無得SET, 無得改, 無得轉.....所有OTHER NOTIFICATION 都係同一隻聲, 只有ENABLE 同DISABLE.
呢樣都係一眾WP USER 嘈左好耐都無改既其中一樣基本野.....
作者: 372366    時間: 2013-7-9 17:28

本帖最後由 372366 於 2013-7-9 17:29 編輯

等吾切啦,轉返 android 先。
等有 update 後再睇埋師兄 d comment 好與壞至轉返 wp8.

祝大家 wp8 whatsapp 師兄路路平安!
作者: 372366    時間: 2013-7-9 21:35

等吾切啦,轉返 android 先。
等有 update 後再睇埋師兄 d comment 好與壞至轉返 wp8.

...
372366 發表於 2013-7-9 17:28



為了 whatsapp, 由 wp8 去返 an 機。
結果 : 由地獄上返天堂!
作者: kit1892    時間: 2013-7-10 15:09

nokia s60版都仲好過佢..wp版係咪真係咁難整呢
作者: eieio    時間: 2013-7-11 10:54

nokia s60版都仲好過佢..wp版係咪真係咁難整呢
kit1892 發表於 2013-7-10 15:09


no difficulty at all...
just too few people using=few complaints..
作者: TKY    時間: 2013-7-11 20:18

nokia s60版都仲好過佢..wp版係咪真係咁難整呢
kit1892 發表於 2013-7-10 15:09

S60版D更新仲密過WP好多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2