Board logo

標題: 其實而家windows phone仲有咩用 [打印本頁]

作者: stern123    時間: 2016-11-27 10:31     標題: 其實而家windows phone仲有咩用

唔係想引起罵戰,但真係好嬲
而家最普遍既app都唔支援windows phone
老人家部windows phone只係想用黎睇下股票,睇下九巴
但九巴app都唔再支援windows phone
雖然香港巴士達人pro可以睇到巴士到站時間,但要click N個制先睇到
九巴官方app可以將個站加到我的最愛,一開我的最愛版面就一目了然
我後生仔click多幾個制梗係冇所謂,用網頁睇都得添
但老人家click多幾個制就會覺得麻煩
windows phone不思進取,如果冇心搞就摺埋佢都冇咁嬲,有update有咩用,冇乜邊幾個app支援佢
作者: DGCNYO    時間: 2016-11-27 12:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stern123    時間: 2016-11-27 13:17

本帖最後由 stern123 於 2016-11-27 13:29 編輯
點解你覺九巴唔做app係ms不思進取?

仲有你似乎用唔熟,edge可以釘選你要既網去做metro....你直接開個g ...
DGCNYO 發表於 2016-11-27 12:20

點解九巴唔做,係因為windows phone市場佔有率低,如果佢做得好d,多d人用九巴就會做
人地官方app一click就睇到,你個方法唔好話老人家,我都睇唔明
九巴官網個到站時間顯示會有埋個地圖,就算我set死左,一更新個時間或者再開就彈左去第二度
你話俾著我用就簡單,老人家唔駛用啦
我兩年前買部windows phone都預左佢支援唔多app,諗住平平地俾老人家睇下股票同九巴,唔駛買部咁貴既機,點知而家連基本野都做唔到,部機咁就變左電子垃圾
作者: SilverVan    時間: 2016-11-27 14:19

百貨應百客,你覺得無用,其他人覺得有用
Windows phone 個 target market 點睇都唔似係長者。
作者: lps3a    時間: 2016-11-27 14:29

唔係想引起罵戰,智能電話的確比複雜,比有智能的人用,老人家一定辛苦D
仲有APP的問題其實WP市佔一向都低,香港巴士達人基本我都夠用,不過現階段都睇唔到WP有反擊空間,所以市佔率相信只會愈來愈低,如果用唔掂WP真係要考慮下係咪要轉會啦
利申:950XL用家,無其他系統後備機
作者: stern123    時間: 2016-11-27 14:51

唔係想引起罵戰,智能電話的確比複雜,比有智能的人用,老人家一定辛苦D
仲有APP的問題其實WP市佔一向都低 ...
lps3a 發表於 2016-11-27 14:29

難用都要睇下難用得值唔值
以前windows mobile都難用過android機/iphone
但以前好多軟件都支援,setting要花時間都覺得值,我都用左windows mobile好耐
自windows mobile衰落左之後,我已經放棄左windows系統,轉用iphone
但而家windows phone唔係有冇智能既問題,係俾app放棄左,我就算唔介意難用,好多野都用唔到
原本諗住佢就算衰極,日常生活app都唔會用唔到,平平地諗住老人家用最好
點知而家冇app既情況衰到就算我收番黎用都用唔著,其他電話方便咁多,我真係諗唔到點解要捨易取難
作者: daemongmong    時間: 2016-11-27 15:48

始終系統問題和微軟推廣不力,導致WP少人使用和少app。有人指軟件商不開發WP版app是因為這些公司「短視」,但數年間WP沒有起色,難道是這些公司問題?
作者: wong9634    時間: 2016-11-27 16:00

其實講到APP問題都係一種無答案既問題姐...有人話因為WP少人用,所以APP開發商先唔開發,但調番轉頭諗,大把消費者咪又係話WP少APP用.....所以唔會考慮....

利申:手持950XL
作者: lps3a    時間: 2016-11-27 16:30

回覆 6# stern123


真心一句,WP係今時今日真係無乜優勢,無論APP定系統都係,及早轉會都係好事
講真留底的用家我相信大多都係死忠或者買落唔想換機的人
作者: Eric29042004    時間: 2016-11-27 17:12

要嚟打電話
作者: tongziv    時間: 2016-11-27 17:27

我覺得如果佢肯開番可以用ANDROID APK..會多人用番
作者: stern123    時間: 2016-11-27 17:31

我覺得如果佢肯開番可以用ANDROID APK..會多人用番
tongziv 發表於 2016-11-27 17:27

絕對會
作者: DGCNYO    時間: 2016-11-27 19:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stern123    時間: 2016-11-27 21:17

其實我覺得windows phone個系統唔差,如果可以裝apk我覺得windows phone好過android
不過個人黎講,用開ios就唔會再轉,因為實在太方便
作者: daemongmong    時間: 2016-11-28 00:40

WP系統本身不差,但初期系統生態極不成熟,因而嚴重影響WP受歡迎程度。
作者: administrator~    時間: 2016-11-28 02:18

640入八達通sim可當八達通用

via HKEPC Reader for Android
作者: iori_hk    時間: 2016-11-28 05:01

WP系統本身不差,但初期系統生態極不成熟,因而嚴重影響WP受歡迎程度。
daemongmong 發表於 2016-11-28 00:40


我就係由Window 跳船既死忠。手上有920 x 2, 1520 x 2, 前果排仲放左一部 950XL, 全部都係貴機
當年920一出, 技術係當時既頂尖, 無線叉電, 870萬蔡司鏡, 夜拍, 光學防手震, IPS Mon, 戴手套 touch etc
$5xxx 一部電話我覺得物有所值。後繼既 1520 更加有2000萬蔡司鏡, 插TF card, 除左個Mon 有時Touch 唔好無投訴,
(上左WM8.1後, 好似已改善)

轉折點係 M$ 收購前後, 成個WP生態極差,可能為左收購 Nokia, M$ 好多野都 Hea 住做,  結果你Hea je 時間唔會等你。
部950XL作為M$旗艦機 都搞唔好,硬件無新突破同其他平台差唔多, 軟件:WP8 Lumia 既App用唔到, 無HereMap
無全景, Call Advisor 用唔到(因為OS問題), Nokia 做左幾年d d 既優勢都無埋
其次有死點,更重要Auto reboot 送過去維修問題搞來搞去都解決唔到,
完全做唔到主力機(因為我唔知幾時做緊正經野如拍片拍左半個鐘佢Reboot所有野無晒!!!)

轉左Iphone頭幾日, 個自閉OS 我真係用到媽媽聲。
eg 無左 PPTP VPN, 想將自己d 相, 片放入Iphone 超麻煩, 無File explorer, Backup
結果,原來大部份俾錢解決到, eg 買條 photo fast 既 Iphone Flashdrive 線
IOS 雖然自閉, 但佢有海量既App 去改善呢個不足

WP好多野就係想俾錢, 都解決唔到。而家WP只能因為平先有人買
*******************************************************************
以前都會係度出聲話下, 每次講WP就有幾個WP大使用來護航,
其實話佢個系統都算係"愛之深,責之切" 而家話都廢事, 留返啖氣暖胃好過
作者: daemongmong    時間: 2016-11-28 09:40

不要責怪軟件商不為WP開發app,對消費者而言,為什麼要使用WP而不使用較成熟的iOS和Android?WP沒有過人之處,市佔率亦低,為何要開發WP app?
作者: Jobria    時間: 2016-11-28 12:24

我都寫左個九巴APP
你可以SEARCH "KMBROUTEQUERIER"
作者: no_on888    時間: 2016-11-28 13:16

wifi Hopot .....
saving battery
作者: tunster    時間: 2016-11-28 13:40

識用一定 Pin 個網上 Live Tile

http://www.24hrtech.co/pin-everything-windows-phone-start-screen/
作者: stern123    時間: 2016-11-28 13:56

本帖最後由 stern123 於 2016-11-28 14:02 編輯
我都寫左個九巴APP
你可以SEARCH "KMBROUTEQUERIER"
Jobria 發表於 2016-11-28 12:24

感激不盡,睇介面好似幾好,番屋企試下先
如果可以好似KMB官方app咁將某架車某個站既到站時間擺落我的最愛,老人家一開就睇到就更好

其實我對windows phone已經冇乜期望
可以用到九巴app同aastocks已經夠,屋企老人家淨係用呢兩樣野
如果佢無意再翻身,倒不如支援番apk la,我真係唔想部電話變電子垃圾
作者: guitarsoloprs    時間: 2016-11-28 14:03

if you have a winphone with Win10, it might be still useful later

i have 620....i just replaced it and make this 620 for my wifi sharing...
作者: DGCNYO    時間: 2016-11-28 14:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jobria    時間: 2016-11-28 14:32

回覆 22# stern123


    ok...I add in next version
作者: stern123    時間: 2016-11-28 14:50

回覆  stern123


    ok...I add in next version
Jobria 發表於 2016-11-28 14:32

thanks a lot
作者: daemongmong    時間: 2016-11-28 19:00

外國遊戲的UWP有多普遍嗎?
作者: WPuser2011    時間: 2016-11-28 19:26

感激不盡,睇介面好似幾好,番屋企試下先
如果可以好似KMB官方app咁將某架車某個站既到站時間擺落我的最愛 ...
stern123 發表於 2016-11-28 13:56


   
我用經濟通, AA STOCKS我覺得唔好用

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Windows Phone 10
作者: Jobria    時間: 2016-11-28 20:35

回覆 28# WPuser2011


i have one similar app for win10 devices
作者: WPuser2011    時間: 2016-11-28 21:22

回覆 29# Jobria

叫乜名? 有無連結?
作者: kuen@    時間: 2016-11-28 21:53

我就係由Window 跳船既死忠。手上有920 x 2, 1520 x 2, 前果排仲放左一部 950XL, 全部都係貴機
當年920一 ...
iori_hk 發表於 2016-11-28 05:01


我就係睇定啲,再睇定啲,跟住唔買嗰啲人,成日睇見佢又話呢部無得更新,嗰個又停止支援,跟住又話新apps唔用新系統又用唔到。。。點買?
作者: daemongmong    時間: 2016-11-28 23:29

我就係睇定啲,再睇定啲,跟住唔買嗰啲人,成日睇見佢又話呢部無得更新,嗰個又停止支援,跟住又話新apps ...
kuen@ 發表於 2016-11-28 21:53


WM6不能升級到WP7,WP7不能升級到WP8,WP8不能升級到W10M,的確會對WP/W10M信心和市佔率造成重大打擊。
作者: scharnhorst    時間: 2016-11-29 01:23

win8.1 係決定WP好定唔好既分水嶺, 用到就好, 用唔到就唔好
win10... well 你懂的.

我就好滿意WP 520/920/1520/930
作者: Jobria    時間: 2016-11-29 02:00

回覆 30# WPuser2011


    叫"HKStockManager"
作者: WPuser2011    時間: 2016-11-29 11:30

回覆 34# Jobria

謝謝, 剛下載了. 感覺唔錯, 不過得英文介面. 希望下個版本會有埋中文. 用多陣有問題再話你知.
作者: winphoneboy    時間: 2016-11-29 14:09

回覆 33# scharnhorst

同意,Windows Phone 8.1 係最穩定、少bug
作者: Jobria    時間: 2016-11-29 14:35

回覆 36# winphoneboy


    therefore i need to build the wp8 version for my mom -.-
作者: Jobria    時間: 2016-11-29 20:52

回覆 26# stern123

大約改左咁...但仲要少少TUNNING..而且暫時做左比win10 device only... win8 device 我要遲少少先加埋
Favourite.png

圖片附件: Favourite.png (2016-11-29 20:50, 17.13 KB) / 下載次數 116
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1942357&k=21b30fd62c190cb21bf92330574db0e9&t=1782126448&sid=EIZJQZTxKW


作者: snoopy11hk    時間: 2016-11-29 20:58

WM6不能升級到WP7,WP7不能升級到WP8,WP8不能升級到W10M,的確會對WP/W10M信心和市佔率造成重大打擊。 ...
daemongmong 發表於 2016-11-28 23:29



    話說有一部機王就升到?
作者: stern123    時間: 2016-11-29 21:07

回覆 38# Jobria
而家市集係咪未search到?
我諗暫時應該夠老人家用
期待
感激不盡
作者: Jobria    時間: 2016-11-29 21:17

回覆 40# stern123


    新版未放上去....宜家係STORE果個仲係舊版
作者: stern123    時間: 2016-11-29 21:19

本帖最後由 stern123 於 2016-11-29 21:22 編輯
回覆  stern123


    新版未放上去....宜家係STORE果個仲係舊版
Jobria 發表於 2016-11-29 21:17

期待,有新版既話就方便好多
感激不盡
作者: rx78-2    時間: 2016-12-1 15:39

我都寫左個九巴APP
你可以SEARCH "KMBROUTEQUERIER"
Jobria 發表於 2016-11-28 12:24

Thanks
作者: Jobria    時間: 2016-12-1 15:59

回覆 42# stern123


    win 10 devices 個VERSION已經上架了...
win 8 果個我要改framework先再implement...可能要下星期先完成
作者: stern123    時間: 2016-12-1 18:11

回覆  stern123
win 10 devices 個VERSION已經上架了...
win 8 果個我要改framework先再implement.. ...
Jobria 發表於 2016-12-1 15:59

Thanks
Support
作者: simonkwok2    時間: 2016-12-1 18:55

好快手
謝謝
作者: tmp111    時間: 2016-12-1 19:58

回覆 44# Jobria

之前版本查唔到通宵车到站時間,新版可以吗?还是九巴无此功能?
作者: dean    時間: 2016-12-1 22:10

feature phone都有市場
何況wp?
作用就係為果一少部分人而設
作者: Jobria    時間: 2016-12-1 23:38

回覆 47# tmp111


    我睇睇....
作者: Jobria    時間: 2016-12-2 00:55

回覆 47# tmp111


    我剛試了是可以的...
作者: Jobria    時間: 2016-12-2 20:03

Win8 Version is submmiting....
作者: Justin1082    時間: 2016-12-3 23:06

回覆  stern123


    win 10 devices 個VERSION已經上架了...
win 8 果個我要改framework先再implement.. ...
Jobria 發表於 2016-12-1 15:59

加入最愛後del再加返就冇嘢睇,煩請跟進一下
作者: Jobria    時間: 2016-12-4 00:54

回覆 52# Justin1082


    win10? which bus and stop?
作者: affirmation    時間: 2016-12-4 09:21

本帖最後由 affirmation 於 2016-12-4 09:34 編輯

好好既app,令到我部windows phone又重生
師兄下個版本可以考慮加入鄰近到站時間預報
即係類似九巴app首頁,顯示最近果個站既巴士既預計到達時間
不過相信呢個技術上會比較困難,因為要用埋定位去搵最近車站
另外我想問,自動更新果個數字係咪以秒做單位?
作者: HAKAIDER    時間: 2016-12-4 09:46

雙卡640 一出即買當公司機用到依家
開吓excel /PDF 同收客戸whatsapp

作為一般消費用家層面, 除相機影相係幾靚外apps 選擇太少完全無吸引力
連一個功能比得上android MX player o既media player apps 都未有
更莫講來電阻截apps

作為商務用家層面, onedrive / office 文件可以串流共用係有優勢
但M$ 依都開始將以上功能放上android, 優勢已不復再
再者google 都推緊chrome Office 編輯功能, 用家多左選擇

Lumia 剩返d 咩?!
可能就係M$ 廚/ It 廚口中所謂 "M$ o既未來" 同 "科技o既野你唔明架啦"
作者: Jobria    時間: 2016-12-4 16:35

回覆 54# affirmation


    加入鄰近到站時間預報? 可以考慮
    自動更新果個數字係咪以秒做單位? Yes
作者: simonkwok2    時間: 2016-12-4 18:40

回覆 53# Jobria


Ching,麻煩你跟進一下,我想在"我的最愛"內加入 40X,46X及47X去"城門隧道轉車站,去荃灣方向",但同一個站唔俾加超過一條巴士路線。
作者: anthonyko    時間: 2016-12-4 20:11

我見Gameloft 仲有出新Game 比windows phone 8
作者: Jobria    時間: 2016-12-4 22:05

回覆 57# simonkwok2


    已知問題....會明天出BUG FIX...但要等2日上架
作者: simonkwok2    時間: 2016-12-5 15:46

回覆 59# Jobria

謝謝
作者: Justin1082    時間: 2016-12-6 00:18

回覆  Justin1082


    win10? which bus and stop?
Jobria 發表於 2016-12-4 00:54

Yes, 58P, 啱啱試咗都係咁
作者: Jobria    時間: 2016-12-6 00:26

回覆 61# Justin1082


    1.1.1 上架中...應該明天可以更新
作者: KwokAngus    時間: 2016-12-6 00:44

算啦, 其實實際上係氣數已盡, 就算會有第三個OS 將來入場代替, i/A, 都會係一個全新嘅OS, 或者俄佬反美帝, 配合政治因素下有撐腰嘅sailfish, 或者係一個適合打進非、印市場嘅OS, 或者係一個有SV+worldwide open source contributors 支持嘅OS

windows 都係做好cloud, server, desktop, tablet
尤其tablet 真係未做得夠好
另外, XBOX ONE 加把勁, windows @xbox one 係好有前景
windows 擁抱open source, 其實除左azure 之外, 亦係扶持緊windows IoT
XBOX, IoT 會係windows for consumer 嘅最後希望, 如果搞唔出優勢, 就係直接踢入consumer AI, robot, 但到時除左軟件外, 極靠hardware
tablet 唔知玩唔玩得起, pc 會keep住賣到AI, robot 普及
作者: DGCNYO    時間: 2016-12-6 11:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stern123    時間: 2016-12-6 12:27

回覆 62# Jobria
師兄,我見app度有人話Lumia 640有重疊情況,建議將字型縮細
屋企老人家部機都有重疊情況,但因為佢地需要大隻字,而且佢地反映重疊情況唔影響使用
我反而驚縮番細字型之後佢地會睇得唔清楚
所以我就果位師兄既建議,我覺得可以考慮大小字型可以俾使用者自行選擇
作者: Jobria    時間: 2016-12-6 19:34

回覆 65# stern123


    can u capture the screen for me?
作者: Justin1082    時間: 2016-12-6 20:08

回覆  stern123


    can u capture the screen for me?
Jobria 發表於 2016-12-6 19:34

Lumia 930 搵咗個超長站名畀你參考下,另外香港字顯示唔到
不過呢啲都係小問題


作者: Jobria    時間: 2016-12-6 20:38

回覆 67# Justin1082


    I will solve it by the wrap the text...the hong kong fonts is kmb problem.. they just give me the square instead the font....
作者: mcwdicky    時間: 2016-12-6 22:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2016-12-6 23:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 愚樂無窮    時間: 2016-12-6 23:40

我個老頭子就係用WP學識用Smartphone

少app同智能無關,多app亦唔等同易搞我搞部miu ...
DGCNYO 發表於 2016-12-6 23:01


    miui係有啲權限搞下啫
作者: nivlacckw    時間: 2016-12-7 08:07

本帖最後由 nivlacckw 於 2016-12-7 08:11 編輯

回覆 70# DGCNYO


    同我家的情況一樣,所以買咗WP8 給6-7位長輩,最近一口氣換550

又平又唔肉赤

多謝jorbia兄的 apps

Btw, nokia treasure tag mini $30 好平.買咗半打當小禮物
作者: pwon    時間: 2016-12-7 11:04

回覆  DGCNYO

Btw, nokia treasure tag mini $30 好平.買咗半打當小禮物

nivlacckw 發表於 2016-12-7 08:07


請問邊度有賣?
作者: DGCNYO    時間: 2016-12-7 11:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nivlacckw    時間: 2016-12-7 12:33

請問邊度有賣?
pwon 發表於 2016-12-7 11:04



    tb
作者: Jobria    時間: 2016-12-7 14:11

回覆 72# nivlacckw


    其實我都係寫比我媽咪...只係見有人都要咪SHARE出黎....如果有其他想要可以講出黎
作者: asdfgh234    時間: 2016-12-7 20:14

而家的確唔係入WP的好時機, 好多app都下左架, 起碼要等MS出Surface Phone之後先可能有起色

我自己比較好彩, 要用的app早兩年一早下載哂, 又無洗過部機, 所以app下架對我影響不大(除左mytv佢係都要cut網絡, 我無佢辦法, 但似乎Android同iOS都唔好過, 因為佢地焗住要登記mytv super)

有時心情都幾矛盾, 有app的時候, WP連最基本的功能都做唔好, 而家大部份功能都齊, 但之前的app卻下架, 感覺timing錯哂
作者: DGCNYO    時間: 2016-12-7 23:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jobria    時間: 2016-12-8 01:27

回覆 78# DGCNYO


    所以咪要自己落手寫-.-
作者: epidauros    時間: 2016-12-8 10:51

當年windows mobile最大既好處係送whatsapp永久免費 XD

不過而家whatsapp冇收錢...
作者: Jobria    時間: 2016-12-8 13:09

回覆 65# stern123


    1.1.2 上架中...應該明天可以更新
作者: stern123    時間: 2016-12-8 13:53

回覆 81# Jobria
謝謝
作者: Jobria    時間: 2016-12-8 14:05

回覆 82# stern123


    原來已上架~~~琴晚先SUMBIT...咁快就上到架
作者: Jobria    時間: 2016-12-14 17:24

有冇人覺得怪
15401012_10211253491718889_4170864779526438253_n.jpg

圖片附件: 15401012_10211253491718889_4170864779526438253_n.jpg (2016-12-14 17:24, 67.34 KB) / 下載次數 70
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946187&k=714cefe38dba61e1a2a21cb5e794c35a&t=1782126448&sid=EIZJQZTxKW


作者: affirmation    時間: 2016-12-14 18:56

wp_ss_20161211_0001.png
非常實用
順利使用中

圖片附件: wp_ss_20161211_0001.png (2016-12-14 18:56, 84.87 KB) / 下載次數 73
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946212&k=19576fcb9d8179399cce1b2821539d48&t=1782126448&sid=EIZJQZTxKW


作者: Jobria    時間: 2016-12-14 19:02

回覆 85# affirmation


    which model of mobile you are using?
How come the screen look like so small?
作者: affirmation    時間: 2016-12-14 19:09

回覆  affirmation
which model of mobile you are using?
How come the screen look like so small ...
Jobria 發表於 2016-12-14 19:02

Nokia Lumia 630
作者: Jobria    時間: 2016-12-14 23:27

回覆 87# affirmation


    I will solve your text overlap problem...It is not acceptable for me
作者: Jobria    時間: 2016-12-15 16:14

本帖最後由 Jobria 於 2016-12-15 16:16 編輯

回覆 87# affirmation


   1.2.1 Version已經改善了不同Mon Size排位問題....如果再有就話我知....但個VERSION應該要1-2日先上到架
仲有新Version加埋轉乘資訊...果個死人pivot control足足玩左我幾日.....最後要override佢果個再自己寫番D野先做到宜家咁=.=
作者: foot    時間: 2016-12-15 21:36

wp_ss_20161215_0001.png

你好,如果加入了特別車,這個方向晚間是沒有車的,在這個版面就會無限LOAD

如果將這個加入我的最愛,會令整個我的最愛都變成一片空白
唯一若在早上開我的最愛,因為這個時候有特別班,就沒有問題

希望可以解決到,謝謝!

圖片附件: wp_ss_20161215_0001.png (2016-12-15 21:33, 130.54 KB) / 下載次數 64
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946425&k=ee96580b23fe145ccfd0b455d1f55890&t=1782126448&sid=EIZJQZTxKW


作者: Jobria    時間: 2016-12-15 22:59

回覆 90# foot


    Can u give me the bus number?
作者: affirmation    時間: 2016-12-15 23:23

本帖最後由 affirmation 於 2016-12-16 00:02 編輯

已成功更新
作者: Jobria    時間: 2016-12-16 01:30

本帖最後由 Jobria 於 2016-12-16 01:37 編輯

回覆 91# Jobria


    I have found the problem..and solving it in the next version 1.2.2...(since the 1.2.1 is already publishing -.-)
作者: foot    時間: 2016-12-16 13:33

回覆  Jobria


    I have found the problem..and solving it in the next version 1.2.2...(since the  ...
Jobria 發表於 2016-12-16 01:30


萬分感謝!
作者: atv    時間: 2016-12-16 16:50

Thank ! KMBROUTEQUERIER
如果有埋粤音to text 就夠我用 !
作者: Jobria    時間: 2016-12-16 16:53

Win 8 and Win 10 version are already online
作者: YANG    時間: 2016-12-16 21:38

我有部Lumia1020,而家只作為後備機.
我認為智能手機最重要係易用同Apps多,恕難認同Windows Phone做得到.
當然點都好用過Symbian,我亦擁有一部火紅Pureview808.
作者: lazyfai    時間: 2016-12-16 23:26

我就剛剛相反,主要通訊/schedule/productivity 用 Lumia 640, 玩嘢玩apps用android
作者: Jobria    時間: 2016-12-17 14:54

我想問WIN10 係咪無馬會個APP?
作者: nivlacckw    時間: 2016-12-17 19:25

回覆 99# Jobria


    hkjc is not  a UWP, so no win10 version





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2