作者: 別問我是誰 時間: 2013-7-16 18:01 標題: LG OG Pro 輸入法 apk (無需 Root 直接安裝)
本帖最後由 別問我是誰 於 2014-6-15 21:45 編輯
LG OG Pro 輸入法 apk 唔駛 Root 直接安裝 apk 就得
並提供 LG OG Pro 輸入法 Themes 主題 3 款 (可選擇是否安裝使用)
本人曾在 Note2 及 Star X920 (山寨) 安裝 均可正常使用
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
操作,設定,影片簡介 ↓
http://www.youtube.com/watch?v=AxNxUvBrr2U
螢幕錄影 - 操作,設定,影片簡介 Part2 ↓
http://www.youtube.com/watch?v=VCfKrdDMBz4
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[attach]1557351[/attach]
[attach]1557352[/attach]
[attach]1557369[/attach]
[attach]1557354[/attach]
[attach]1557355[/attach]
[attach]1557356[/attach]
[attach]1557357[/attach]
[attach]1557358[/attach]
[attach]1557359[/attach]
[attach]1557360[/attach]
[attach]1557361[/attach]
[attach]1557362[/attach]
[attach]1557363[/attach]
[attach]1557364[/attach]
[attach]1557365[/attach]
[attach]1557366[/attach]
[attach]1557367[/attach]
輸入法 → https://docs.google.com/file/d/0 ... SSlZuRDg/edit?pli=1
輸入法 Themes 主題 3 款 (可選擇是否安裝) → https://docs.google.com/uc?expor ... DAWnME5sUUZOQmkyQ2M
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
以下有 LG G2 Keyboard Install 版本 (及其它牌子提取出來的 app)
LG G2 Keyboard Themes Install 版本
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2198167
作者: yiuko1989 時間: 2013-7-16 19:52
本帖最後由 yiuko1989 於 2013-7-16 19:57 編輯
正....值得推介
作者: a886 時間: 2013-7-16 20:33
我用N2 果KB 佔左我半個MON
作者: 別問我是誰 時間: 2013-7-16 20:35
橫屏仲衰 個 KB 壓扁了

作者: a886 時間: 2013-7-16 20:41
回復 4# 別問我是誰
如果可以細番兩個SIZE 就好好多
QWERTY 半個MON 都算
無奶油T5都 半個MON 掛
作者: 別問我是誰 時間: 2013-7-16 20:43
本帖最後由 別問我是誰 於 2013-7-16 20:44 編輯
或你可設定鍵盤唔顯示數字排係頂 咁應該會低返 d
所以我用 [訊飛] 鍵盤高度有多種選擇調較
作者: alien11 時間: 2013-7-16 20:45
回復 1# 別問我是誰
好似無語音輸入??
作者: a886 時間: 2013-7-16 20:46
回復 6# 別問我是誰
我用番SWYPE算
作者: 別問我是誰 時間: 2013-7-16 20:48
我見有人好似好想要 LG 鍵盤 所以我先貼出黎其實呢個 LG 輸入法 apk 早一兩個月我已玩過了 只是無貼出黎分享
作者: a886 時間: 2013-7-16 20:48
回復 9# 別問我是誰
有無HTC 果隻
作者: 別問我是誰 時間: 2013-7-16 20:51
我玩過後已移除 但好似唔覺有
或長按支筆或鍵盤符號 睇下佢有有呢個選項
作者: 別問我是誰 時間: 2013-7-16 20:55
我係 XDA 度搵架
暫時無見有 HTC但有 ZTE LG ASUS SONY 幾類野比人提取左出黎

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2198167
作者: a886 時間: 2013-7-16 21:06
回復 12# 別問我是誰
玩下先
作者: Merra 時間: 2013-7-16 23:41
師兄~~ LI個都唔錯~~ 仲有得揀SKIN~ THX SO MUCH!!!!
作者: kkfgme 時間: 2013-7-16 23:46
唔該哂師兄,下載試吓先。
作者: 野野夜孩子 時間: 2013-7-16 23:49
S4按左語音輸入個icon會FC

作者: 別問我是誰 時間: 2013-7-17 02:05
本帖最後由 別問我是誰 於 2013-7-17 17:41 編輯
睇到你呢句 再睇下你左邊頭像 好似你叫我玩下先

作者: alien11 時間: 2013-7-17 22:42
回復 11# 別問我是誰
試左原來係有語音...不過一個輸入法成50M
作者: alexwang 時間: 2013-7-18 01:02
謝,試完無想像中咁好用,而且中文無得swype咁入
作者: 別問我是誰 時間: 2013-7-18 04:53
如果手機生產商做到咁好 Play 商店入面全部輸入法 都冇哂生存空間了

作者: alexwang 時間: 2013-7-18 10:07
唔會, google keyboard有swipe, swype一樣有人買
google拼音都有得swipe, 又有手寫, 但一樣有其他輸入法係google market度
岩岩試埋sony, 但係N4度會fc
作者: mupro 時間: 2013-7-18 11:59
回復 1# 別問我是誰
正,先收下
作者: gut1983 時間: 2013-7-19 08:56
正我部 lenovoa830 唔洗用go 輸入法
作者: juniorkei 時間: 2013-7-19 11:51
回復 1# 別問我是誰
想問有焦 v2.3.5.0 呢? 可以有埋 emoji 輸入, thanks!
作者: 別問我是誰 時間: 2013-7-19 12:45
抱歉 沒有
作者: alien11 時間: 2013-7-19 19:24
N2開語音都FC,要第2次至正常...不過照用住先, 因為有齊語音/手寫/swype
作者: wahw 時間: 2013-7-19 21:47
正為部小米搵手寫輸入法中,試過我覺得好比PLAYSHOP入面個D咩觸X, X狗輸入法好得多,
係唔知點解按鍵點整都唔識震,不過都好滿意,謝謝樓主
作者: 別問我是誰 時間: 2013-7-19 22:30
本帖最後由 別問我是誰 於 2013-7-19 23:15 編輯
按鍵個震係好弱好弱 你留意下
唔知你有冇用過 訊飛輸入法 我就只用佢
我只用手寫及英文為左試下個震 我又安裝一次係 Note2 度試下 順便拍多段片供參考
http://www.youtube.com/watch?v=VCfKrdDMBz4
作者: fattsoi 時間: 2013-7-23 17:43
搵左好耐,謝謝
作者: kwchan98 時間: 2013-7-24 10:07
謝謝, 但沒有全型標點?
作者: nGage 時間: 2013-7-24 11:10
為何我在4x上不能安裝??
作者: warrensd 時間: 2013-7-24 14:03
哇,我好鍾意用LG輸入法,其他既輸入法我已經用唔慣
而家可以裝係我部H920到,多謝樓主分享
作者: mkboy76 時間: 2013-7-24 15:28
唔錯好用, 不過好食ram, 輸入法都幾十mb, 用番cedime 算....
作者: 北金烈貓 時間: 2013-7-24 16:31
但我見段片出到香港字喎
GO都出唔到
作者: chinwah 時間: 2013-7-24 16:38
回復 33# mkboy76
我都係用緊 CEDIME 喺部ACER平板度, 好洗好用
跟機個 XT-9 簡直係垃圾嚟, 又打唔到香港字, 又遲鈍, 想鏟又鏟唔到
作者: 北金烈貓 時間: 2013-7-24 17:30
H920成功安裝可用
作者: alien11 時間: 2013-7-24 17:46
可惜CEDIME無手寫...
作者: getronics 時間: 2013-7-24 17:58
galaxy nexus 裝到, 只係語音輸入果度灰左, 用唔到.
nexus 7 就慘0的, 都裝到, 但語音同手寫都用唔到, 又係灰左, 無得比我揀.
作者: chengchiwo 時間: 2013-7-24 21:30
Nexus 4 成功安裝好好用,但似終無Sony可以直接係鍵盤手寫方便
作者: chengchiwo 時間: 2013-7-24 21:37
Sony 個個係可以的
作者: 別問我是誰 時間: 2013-7-24 21:47
如果手機生產商做到咁好 Play 商店入面全部輸入法 都冇哂生存空間了
我諗我講得唔清楚 再講多次
如果手機生產商做到咁好 每個人想要既野咩都有齊 Play 商店入面全部輸入法 都冇哂生存空間了
作者: kumagarden 時間: 2013-7-26 10:35
GO出到晒HK字喎
作者: asd246810 時間: 2013-7-26 19:27
好似幾靚喎
試下先
作者: 北金烈貓 時間: 2013-7-26 21:38
可能GO我裝小佐野掛......
不過LG呢個終於連語音試過都可以用呀
愈用愈覺得正依家貪心想搵多點Themes 主題玩耍
作者: pumber 時間: 2013-7-27 13:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akiralee 時間: 2013-7-27 20:12
個速成去左一半畫面-.-?
作者: fishing_tonny 時間: 2013-7-27 22:27
助推,平板用正呀~!
作者: 別問我是誰 時間: 2013-7-28 04:49
這 就是 LG

作者: vivioroy 時間: 2013-7-28 08:27
好用!多謝C兄分享
作者: getronics 時間: 2013-7-28 10:34
部gnx. up上4.3 之後 聲控都可以用埋。正
作者: wi111 時間: 2013-8-2 13:04
本帖最後由 wi111 於 2013-8-2 13:18 編輯
多謝樓主分享,
但有無人知點樣關左個voice feedback,依加禁也制都讀出來,好很煩
PS 用緊 N4
作者: waiting38114 時間: 2013-8-2 13:55
多謝分享
之前見人G PRO打唔到字真係幾慘
作者: 別問我是誰 時間: 2013-8-2 21:24
本帖最後由 別問我是誰 於 2013-8-2 21:26 編輯
睇下你手機設定內 協助工具 TalkBack 是否開左令到咁
之前好似見人話唔知安裝左個咩 app 又會令到咁
作者: wi111 時間: 2013-8-2 21:48
Talkback 係 off, 而且只係 LG keyboard 才講出黎,真係吹漲
作者: rtww 時間: 2013-8-4 18:29
many thanks
作者: aaaaabhk 時間: 2013-8-6 08:31
可唔可以整個sony keyboard牙?
作者: bulkbear 時間: 2013-8-7 14:14
認香港字唔錯,幾好。
作者: wi111 時間: 2013-8-7 17:53
請問你地用時會唔會逐個 key 讀哂出黎 ??
你地用緊乜機 ?
作者: 別問我是誰 時間: 2013-8-7 19:42
我用 Note2 及 山寨 Star X920 都無你講既問題
作者: lvv 時間: 2013-8-8 08:44
用緊G PRO但唔用LG輸入法會唔會浪費左呢個功能呢?
作者: 別問我是誰 時間: 2013-8-8 15:51
絕對唔會 內建既輸入法 要睇下同自己夾唔夾
同個輸入法唔夾 就要搵個適合自己既
作者: oldmok 時間: 2013-8-9 13:02
N4 PA3.9.5
每粒字都會講, 煩到喊
作者: 吾係好人 時間: 2013-8-9 21:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886 時間: 2013-8-9 21:21
回復 62# oldmok
開左殘障功能渣
作者: 別問我是誰 時間: 2013-8-9 22:33
本帖最後由 別問我是誰 於 2013-8-9 22:35 編輯
51# 開始 到 54 有人已答左無開呢個功能 佢都係用 N4
作者: wi111 時間: 2013-8-10 00:37
有冇人試過 N4 JB 4.3 重讀唔讀字 ??
我隻 N4 未上 4.3
作者: 別問我是誰 時間: 2013-8-10 01:21
你係咪仲安裝咗 xx工具箱 之類 ?
作者: wi111 時間: 2013-8-10 02:11
xx工具箱 ??
作者: 別問我是誰 時間: 2013-8-10 02:23
例如:
全能工具箱
正點工具箱
固件工具箱
作者: 別問我是誰 時間: 2013-8-10 02:56
試下 LG 鍵盤 設定 觸控回饋 入去試下關閉音效 睇下得唔得
作者: oldmok 時間: 2013-8-10 15:27
個setting有好多位係灰

作者: 別問我是誰 時間: 2013-8-10 17:50
咁 唯有於棄 LG 輸入法了作者: oldmok 時間: 2013-8-10 23:07
但個IME本身幾好用...
作者: oldmok 時間: 2013-8-14 00:54
轉左ROM之後又正常晒...
作者: 流氓大亨 時間: 2013-8-15 14:02
打中文標點時, 有咩方法可以打全型標點?
除了在建議字組裡要揀之外
作者: 別問我是誰 時間: 2013-8-15 23:43
ZXAC , ZXAC 呢 d 方法打唔打倒呢 ??
作者: leave.me.alone 時間: 2013-8-16 08:36
呢隻手寫輸入有好多香港字,正呀
作者: 別問我是誰 時間: 2013-8-16 12:36
Play 商店下載好多手寫輸入法 大部份也可寫香港字
作者: 流氓大亨 時間: 2013-8-16 14:26
回復 76# 別問我是誰
沒有Z呢個碼喎, 變左"重", 唔知我有無攪錯
我用倉頡的
作者: leave.me.alone 時間: 2013-8-16 21:42
呢隻出得多啲例相"o緊"
作者: max 時間: 2013-8-17 03:13
good ,識別能力比 go scut 手寫板高
作者: alex826 時間: 2013-8-17 08:29
thanks for sharing
作者: vv2802 時間: 2013-8-17 09:23
Lg g2既輸入法都出左啦!
同大家分享下 http://bbs.gfan.com/forum.php?mo ... page%3D1&page=1
作者: 別問我是誰 時間: 2013-8-17 18:08
本帖最後由 別問我是誰 於 2013-8-17 18:10 編輯
呢度唔駛註冊可下載 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2198167
作者: a886 時間: 2013-8-17 18:26
回復 84# 別問我是誰
又係半個MON@@
作者: 別問我是誰 時間: 2013-8-17 20:12
我無試過
我無諗過用但我諗都係如你所說

作者: YBM 時間: 2013-8-18 11:01
想問點full screen 手寫?
作者: revolver 時間: 2013-8-19 00:05
回復 86# 別問我是誰
無左果排12345678
作者: 別問我是誰 時間: 2013-8-19 00:13
本帖最後由 別問我是誰 於 2013-8-19 00:15 編輯
G Pro 果款 果排12345678 可在設定內選擇是否顯示
新既 G2 就唔知 又或者與以下有關
G2 keyboard works without root, but if you want to get all features check below.
Add these lines to your build.prop:
ime_extend_row_keyboard=true
ime_onehand_keyboard=true
ime_split_keyboard=true
ime_vibration_pattern=0:20
In case you want to change strenght of vibration just change ime_vibration_pattern=0:20 to smaller or bigger value (for example 0:10 or 0:90).
作者: getronics 時間: 2013-8-19 17:36
G2 沒數字不夠 g pro 好用, 我想要 g pro 更新的卻找不到 2.3.5
作者: wi111 時間: 2013-8-19 18:10
本帖最後由 wi111 於 2013-8-22 22:38 編輯
終於 G2 vers 用到唔會講哂d key,
多謝分享.
作者: williamlaw 時間: 2013-8-31 12:51
is this support tablet ?
作者: Chinly 時間: 2013-8-31 19:58
手寫一定要係入面寫?
作者: yungyung88 時間: 2013-9-4 11:04
唔該哂師兄,下載試吓先。
作者: hkopenc2783 時間: 2013-9-6 18:58
睇落好似唔錯, 但我比較想要HTC果隻多的/.\
作者: foxkit 時間: 2013-9-7 08:35
on居, 直接用TouchPal keyboard啦, 所有手機D手寫都冇佢咁好用
作者: child 時間: 2013-9-8 09:13
only for LG?
作者: lvv 時間: 2013-9-19 00:00
我用VEGA A860
用左LG輸入法個語音好好用,認到99%說話轉文字
多謝師兄
作者: hkgcx 時間: 2013-10-12 12:57
want htc ime,too
作者: peter9327 時間: 2013-10-13 18:47
救星呀!我正在幫我部小米找輸入法,唔該哂師兄呀!
未知師兄有無其他大廠輸入法呢?又或有好輸入法推介,謝謝。

