Board logo

標題: [測試] [買機資訊]當下亞洲最熱手遊 王者榮耀 享受60fps [打印本頁]

作者: keithjai    時間: 2017-8-9 11:12     標題: [買機資訊]當下亞洲最熱手遊 王者榮耀 享受60fps

本帖最後由 keithjai 於 2017-8-9 11:25 編輯
我係由G2>G3>G4>G5>G6>S8+
LG除左G4死板之外,部部都好滿意
G6電量都已經好好
但係因為玩王者冇60fps所以轉S8+
電量比G6好
我返工12點至10點,係食飯會打一兩鋪王者
其他時間都係whatsapp同賭下波
G6由10點半出門口到夜晚10點收工仲有50%左右
S8+就仲有70%左右.
FreedomFong 發表於 2017-8-7 05:05



買新機打機梗係想流暢 順滑架啦
有手機版LOL之稱的王者榮耀
原來就算相同規格的手機 都有不同待遇
發現不少EPC友都唔知道
原來王者榮耀
只供國際一線品牌(apple/samsung)及一些國產品牌提供「高幀率模式」即60FPS
能享受更平滑,更流暢的遊戲體驗
而對其他小牌子例如LG,HTC是沒有提供的
換言之只有30FPS 區別明顯
想享受更平滑,更流暢的遊戲體驗
懂得選擇!

注:所有手機日常ui操作基本維持60fps





https://kknews.cc/zh-hk/digital/j6bmaye.html
作者: kimi1999    時間: 2017-8-9 11:47

X9PLUS非常流暢,維持40-60fps
作者: realhkguy    時間: 2017-8-9 11:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: keithjai    時間: 2017-8-9 12:00

this?
realhkguy 發表於 2017-8-9 11:54


係呀
作者: keithjai    時間: 2017-8-9 21:29

X9PLUS非常流暢,維持40-60fps
kimi1999 發表於 2017-8-9 11:47

都唔錯
s8維持5x-60
作者: Andyios    時間: 2017-8-9 22:11

冇用
Android機點開都冇iphone咁smooth

而且Touch有時會停左0.1秒,搞到向前變向後
作者: himegoto    時間: 2017-8-10 11:05

冇用
Android機點開都冇iphone咁smooth

而且Touch有時會停左0.1秒,搞到向前變向後 ...
Andyios 發表於 2017-8-9 22:11

係嘅所以真係打機梗係用返iphone
或者 好似我咁有部ipad 日常使用就用返android機

via HKEPC Reader for Android
作者: nichtzero    時間: 2017-8-10 11:08

呢樣野要同寫APPS果個講 當然android都有先天問題





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2