Board logo

標題: 我想問辣雞係邊到買架? 同埋幾錢 [打印本頁]

作者: taiwanese    時間: 2008-11-21 14:51     標題: 我想問辣雞係邊到買架? 同埋幾錢

如題... 想辣D野
同埋辣雞要既鐵絲係邊到買?
作者: Method    時間: 2008-11-21 14:57

SSP
辣雞: $3x - $6xx
錫: $10 - $1xx
作者: taiwanese    時間: 2008-11-21 15:03

點解有D要過百既
辣雞成6舊= =
果D有咩唔同?

ps: thx for ur response
作者: Method    時間: 2008-11-21 15:13

High price辣雞: adjustable and constant temp., long life
High price錫: more tin or silver, less lead or flex
作者: eneloop    時間: 2008-11-21 16:26

如果你成日用, 強烈建議你買 goot $250 蚊個支恆溫辣雞
只係用一兩次, $25 蚊買支 winstar 就夠晒

不過買非恆溫辣雞千祈唔好貪火數大
銲電子零件 30W 就已經好夠
太大火極難用 而且好易整壞零件

另外就係唔好買成支槍咁個 d 辣雞
筆型係最好用的
作者: taiwanese    時間: 2008-11-21 20:50

咁我用黎辣錫 痴住條銅線 又要幾錢既辣雞好呢?
同埋要幾錢既錫好?
我主要係用黎痴住條銅線 (喇叭果種) 等佢唔洗散收收
最好可以用耐d... 因為試過用一,兩個月就斷左
作者: taiwanese    時間: 2008-11-21 20:51

原帖由 eneloop 於 2008-11-21 16:26 發表
如果你成日用, 強烈建議你買 goot $250 蚊個支恆溫辣雞
只係用一兩次, $25 蚊買支 winstar 就夠晒

不過買非恆溫辣雞千祈唔好貪火數大
銲電子零件 30W 就已經好夠
太大火極難用 而且好易整壞零件

另外就係唔好買成支槍咁個 d 辣雞
筆型係最好用的

筆型我美工堂用過
不過要等成分鐘先熱...= =
作者: sikmansherman    時間: 2008-11-21 21:02

我尋日搵枝cheap野黎用
完全唔夠熱
煲半個鐘都一樣
辣落錫線完全無反應
作者: rossi_lao    時間: 2008-11-21 21:50

原帖由 taiwanese 於 2008-11-21 20:51 發表

筆型我美工堂用過
不過要等成分鐘先熱...= =

正常喔,想快d就买贵d噶焊台囖,通常30秒就用得
作者: taiwanese    時間: 2008-11-21 22:03

原帖由 sikmansherman 於 2008-11-21 21:02 發表
我尋日搵枝cheap野黎用
完全唔夠熱
煲半個鐘都一樣
辣落錫線完全無反應

有冇咁屎... 咁買幾熱先好 ?
作者: taiwanese    時間: 2008-11-21 22:03

原帖由 rossi_lao 於 2008-11-21 21:50 發表

正常喔,想快d就买贵d噶焊台囖,通常30秒就用得

咁一分鐘熱果d要幾錢?
作者: Leopard    時間: 2008-11-21 22:18

只要唔係用無鉛錫, 普通無恆溫30w夠用, 否則要60w才緊緊夠
將散銅線焊實, 可以在焊前點些松香(flux)
可以焊快很多, 不過記得要買無酸flux
作者: trentcys    時間: 2008-11-21 22:34

原帖由 taiwanese 於 2008-11-21 20:51 發表

筆型我美工堂用過
不過要等成分鐘先熱...= =


恆溫o既開左10秒左右就用得, 不過貴好多
作者: taiwanese    時間: 2008-11-21 22:39

原帖由 trentcys 於 2008-11-21 22:34 發表


恆溫o既開左10秒左右就用得, 不過貴好多

咁我既要求 要買幾錢既辣雞同錫?
作者: trentcys    時間: 2008-11-21 22:46

原帖由 taiwanese 於 2008-11-21 22:39 發表

咁我既要求 要買幾錢既辣雞同錫?


See #5
$2xx有支恆溫o既Goot PX-201
要較溫度方便o既話, Goot PX-501大約$500唔到

不過以你o既用途, 幾十蚊買支25-30W烙鐵好夠用.
1分鐘先熱又唔係大問題, 你一年用得幾次...
作者: taiwanese    時間: 2008-11-21 22:57

原帖由 trentcys 於 2008-11-21 22:46 發表


See #5
$2xx有支恆溫o既Goot PX-201
要較溫度方便o既話, Goot PX-501大約$500唔到

不過以你o既用途, 幾十蚊買支25-30W烙鐵好夠用.
1分鐘先熱又唔係大問題, 你一年用得幾次...
咁錫呢 洗唔洗一舊水一條果D?
我就係想一分鐘一條 愈平愈好= =  (暫時只係有需要用到@@)
五金鋪會唔會有得買@V@?
作者: taiwanese    時間: 2008-11-21 22:59

原帖由 Leopard 於 2008-11-21 22:18 發表
只要唔係用無鉛錫, 普通無恆溫30w夠用, 否則要60w才緊緊夠
將散銅線焊實, 可以在焊前點些松香(flux)
可以焊快很多, 不過記得要買無酸flux

太多專有命詞= = 松香主要用途係..?
作者: alienck    時間: 2008-11-21 23:00

原帖由 taiwanese 於 2008-11-21 22:59 發表

太多專有命詞= = 松香主要用途係..?


清除表面雜質
令上錫易d
作者: kanduki    時間: 2008-11-21 23:38

鍚線有中間夾帶松香的
唔駛另外買松香
原帖由 taiwanese 於 2008-11-21 20:50 發表
咁我用黎辣錫 痴住條銅線 又要幾錢既辣雞好呢?
同埋要幾錢既錫好?
我主要係用黎痴住條銅線 (喇叭果種) 等佢唔洗散收收
最好可以用耐d... 因為試過用一,兩個月就斷左

唔焊錫改用線耳夾實佢得唔得

[ 本帖最後由 kanduki 於 2008-11-21 23:40 編輯 ]
作者: 7G    時間: 2008-11-22 00:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: taiwanese    時間: 2008-11-22 00:31

原帖由 kanduki 於 2008-11-21 23:38 發表
鍚線有中間夾帶松香的
唔駛另外買松香

唔焊錫改用線耳夾實佢得唔得

但係我想焊鍚... 痴實D
如果平平地既話 真係用得過 以後有d野想整都可以用辣雞
作者: prowede    時間: 2008-11-22 00:55

原帖由 taiwanese 於 2008-11-22 00:31 發表

但係我想焊鍚... 痴實D
如果平平地既話 真係用得過 以後有d野想整都可以用辣雞

辣雞平平地一隻都係幾十蚊
有時看下門口, 有需要時都可以自己焊
作者: jamesy    時間: 2008-11-22 17:30

話時話無酸flux係邊度揾?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2