作者: playut2006 時間: 2009-3-1 16:54 標題: D.I.Y 計劃用萬能角鐵整雜物架 有草圖成個整完成LA
D.I.Y 計劃用萬能角鐵整雜物架
用途可放鞋同雜物
新手想本身想買現成 但我要向高空發展價錢又貴
角鐵的價格是如何計
有冇粗幼分
[ 本帖最後由 playut2006 於 2009-3-3 18:55 編輯 ]
作者: 用尸名 時間: 2009-3-1 17:41
萬能鐵 就唔貴, 印象中係廿/三十元一條, 一條十呎, 通常會送三角pad, 羅絲...你個樣外行就收你錢囉
你既雜物有幾重? 太重既我建議你用角鈻/鐵
作者: playut2006 時間: 2009-3-1 17:47
原帖由 用尸名 於 2009-3-1 05:41 PM 發表
萬能鐵 就唔貴, 印象中係廿/三十元一條, 一條十呎, 通常會送三角pad, 羅絲...你個樣外行就收你錢囉
你既雜物有幾重? 太重既我建議你用角鈻/鐵
太重既我建議你用角鈻同鐵咩價錢 我放鞋同雜物5係好重
作者: 用尸名 時間: 2009-3-1 17:49
就係問你雜物有幾重
角鈻同鐵價錢就睇你買幾厚闊
作者: playut2006 時間: 2009-3-1 17:53
放40隻鞋到 同一5係好重雜物咩都有D
作者: playut2006 時間: 2009-3-2 00:27
有草圖LA 高76英吋 4條
闊1尺 8條 橫5尺 8條
有冇人計到幾錢 如果平橫可以改做8尺
作者: 普羅 時間: 2009-3-2 14:22
直接帶張圖去買啦
呢度冇人會知要幾錢
作者: 用尸名 時間: 2009-3-2 14:48
我指既闊厚係你想買個條角鐵/鈻 要幾濶厚
之前講左, 一條10呎計, 如果你冇 cut 機又唔想自己鋸既話可以叫佢幫你, 預加多$20 cut 好晒 (其實自己鋸好快)
高76英吋 4條 + 闊1尺 8條 = 10' x4
橫5尺 8條 = 10' x4
總數要8條, 當你買到$20條, 叫佢cut埋包羅絲同pad $100
作者: 用尸名 時間: 2009-3-2 14:48
但你層板又點呢?
作者: playut2006 時間: 2009-3-2 20:17
我今日整左la 10尺30蚊1條
5尺4條做腳
8條做橫
1尺 10條
羅c 18蚊1包
佢幫我 cut 曬 總數232 蚊 有冇買貴到
我要最簿果隻角鐵咋
我想知深水埗邊到買角鐵平d
我後樓梯 == 走火通道 大把木塊拿 取之不盡
D木塊免費拿

[ 本帖最後由 playut2006 於 2009-3-2 20:30 編輯 ]
作者: 用尸名 時間: 2009-3-2 21:28
原帖由 playut2006 於 2009-3-2 20:17 發表
我今日整左la 10尺30蚊1條![]()
5尺4條做腳
8條做橫
1尺 10條
羅c 18蚊1包![]()
佢幫我 cut 曬 總數232 蚊 有冇買貴到
我要最簿果隻角鐵 ...
ok啦, 上面都講左 20/30一條, 睇你樣定價
下面張相唔清, 你係咪反轉左d羅絲? 圓面向外就唔怕刮到; 同埋唔見你有用三角pad既?
點解你打橫的鐵全部都反轉既? 我通常都角位向下, 方便擺野
作者: playut2006 時間: 2009-3-2 21:44
原帖由 用尸名 於 2009-3-2 09:28 PM 發表
ok啦, 上面都講左 20/30一條, 睇你樣定價
下面張相唔清, 你係咪反轉左d羅絲? 圓面向外就唔怕刮到; 同埋唔見你有用三角pad既?
點解你打橫的鐵全部都反轉既? 我通常都角位向下, 方便擺野
三角pad有咩用途
點解你打橫的鐵全部都反轉既? 我L直裝橫
係咪反轉左d羅絲? 圓面向外就唔怕刮到 我貧方便屋企又冇細路仔
我係新手第一次裝 指教下我
[ 本帖最後由 playut2006 於 2009-3-2 22:06 編輯 ]
作者: gorto 時間: 2009-3-2 21:49
唔知點講,因為四方形會變平行四邊形。加了三角 pad 就固定了所有 90 度角,個櫃就唔會變形,穩陣啲。
加番個圖:
[attach]809304[/attach]
加幾個三角食住啲 90 度位唔搖就 ok
[ 本帖最後由 gorto 於 2009-3-2 22:10 編輯 ]
作者: playut2006 時間: 2009-3-2 21:52
係5係1層裝4個角 師兄真係勁
作者: A君 時間: 2009-3-2 21:52
作者: playut2006 時間: 2009-3-2 22:15
原帖由 gorto 於 2009-3-2 09:49 PM 發表
唔知點講,因為四方形會變平行四邊形。加了三角 pad 就固定了所有 90 度角,個櫃就唔會變形,穩陣啲。
加番個圖:
809304
加幾個三角食住啲 90 度位唔搖就 ok
多謝師兄幅圖易明好多
作者: 用尸名 時間: 2009-3-3 09:10
裝係後面個邊就得, 因為你個架係平衡呀馬
唔駛層層裝, 你貼牆又唔係太多, 裝一半都夠
d橫角向下方便拎野同擺野, 影響唔大, 向上就咁推野入去就得, 向上就要拎起放低, d野重或者大件就會麻煩d
作者: playut2006 時間: 2009-3-3 09:18
原帖由 用尸名 於 2009-3-3 09:10 AM 發表
裝係後面個邊就得, 因為你個架係平衡呀馬
唔駛層層裝, 你貼牆又唔係太多, 裝一半都夠
d橫角向下方便拎野同擺野, 影響唔大, 向上就咁推野入去就得, 向上就要拎起放低, d野重或者大件就會麻煩d
三角碼係5係統一大細 多謝你寶貴意見
作者: gorto 時間: 2009-3-3 17:15
在網上找到的,比你參考一下
[attach]809592[/attach]
[attach]809593[/attach]
[attach]809594[/attach]
作者: kkepic 時間: 2009-3-3 18:48
樓主個標題有點搞笑
"D.I.Y 計劃用萬能角鐵整雜物有草圖成個整完成LA"
用萬能角鐵來制做雜物,又冇咗個架字,
搞到都引咗我入黎睇.
作者: playut2006 時間: 2009-3-3 18:56
原帖由 kkepic 於 2009-3-3 06:48 PM 發表
樓主個標題有點搞笑
"D.I.Y 計劃用萬能角鐵整雜物有草圖成個整完成LA"
用萬能角鐵來制做雜物,又冇咗個架字,
搞到都引咗我入黎睇.![]()
標提冇打個架字 入面有打=__=
作者: playut2006 時間: 2009-3-3 19:11
去五金鋪買1蚊1個三角碼
一次買左16件 上次問個阿叔開價+尺40蚊1條呃我5知價
心有不憤 我話佢比少左1件 叫佢睇下 點知佢信
又多一件
裝左之後穩定左
我個士巴拿大要張d 羅C整出面先整實到5美觀但實用
[ 本帖最後由 playut2006 於 2009-3-3 19:16 編輯 ]
作者: dicktk 時間: 2009-3-3 20:49
鑼絲倒轉了上~~好易受傷~!!
作者: 用尸名 時間: 2009-3-4 09:11
原帖由 playut2006 於 2009-3-3 19:11 發表
去五金鋪買1蚊1個三角碼
一次買左16件 上次問個阿叔開價+尺40蚊1條呃我5知價我冇幫佢買
心有不憤 我話佢比少左1件 叫佢睇下 點知佢信如果5係行得遠我都費事幫佢買野
![]()
又多一件![]()
裝左之後穩定左
我個士巴拿大要張d 羅C整出面先整實到5美觀但實用
咁都得........佢見平當送比你
最好都係入面上絲母, $6 度買支"令梗"就得; 真係唔反轉就磨圓佢或者加粒膠帽安全d

