作者: kentnklee 時間: 2009-5-30 11:23 標題: 小兒科DIY系列(十一): 拆DV.
機身既制亂晒龍,
按play就同我ff,
想佢停佢就play,
用remote 就好正常,
估計線路板可能氧化或潮濕黐左線,
拆...DIY 睇下有冇得整,

最後都係搵唔到原因,
嵌番繼續用remote控制.
[ 本帖最後由 kentnklee 於 2009-6-2 11:12 編輯 ]
作者: Offer 時間: 2009-5-30 11:25
你就好啦!乜都可以拆
作者: dulllou 時間: 2009-5-30 11:27
我都有部 Samsung DV 有d 奇怪問題. 就係正常用時會對唔到焦, 開夜視 mode 又冇問題. 不過由於舊年公司 annual dinner 抽到部 HD o既, 所以擺埋冇理
作者: kentnklee 時間: 2009-5-30 11:29 標題: 回覆 2# 的帖子
最重要係拆完嵌得番
作者: dulllou 時間: 2009-5-30 11:30
有支螺絲批咪乜野都可以拆囉
作者: kentnklee 時間: 2009-5-30 11:30
原帖由 dulllou 於 2009-5-30 11:27 發表
我都有部 Samsung DV 有d 奇怪問題. 就係正常用時會對唔到焦, 開夜視 mode 又冇問題. 不過由於舊年公司 annual dinner 抽到部 HD o既, 所以擺埋冇理![]()
偷窺專用
作者: dulllou 時間: 2009-5-30 11:30
呢方面就唔係一支螺絲批可以辦得到的了
作者: dulllou 時間: 2009-5-30 11:32
真係可以透視架....有年去海洋公園, 鯊魚館入便有個活的鯊魚卵囊, 開夜視, 真係可以見到入便粒卵郁郁下
作者: nikkotsoi 時間: 2009-5-30 11:33
有冇拍低?
作者: dulllou 時間: 2009-5-30 11:35
有, 不過冇 firewire cable 晌手...過唔到落電腦...
作者: nikkotsoi 時間: 2009-5-30 12:00
哦
我以前都有部dv
唔按掣會狂zoom
btw
我宜加部sony 都有夜拍
影到瞳孔,好得意
作者: YES_MAN 時間: 2009-5-30 13:04
好大機會屬non clean flux degraded做成,
由insulated變到有leakage。
可以嘗試買支flux cleaner,
對住有問題按鈕既PCB週圍噴,
話唔定有驚喜。
作者: morris 時間: 2009-5-30 14:19
本帖最後由 morris 於 2024-3-2 16:34 編輯
......
作者: victorchuk622 時間: 2009-6-8 01:21
我部Sony DV 死左個joy dig, 轉唔到setting
作者: kentnklee 時間: 2009-6-8 18:58
今次拆呢個, 相信散到冇得再散,
D motor, laser head, 唔知有冇用.
(一部退役既asus 34x CD-Rom)

[ 本帖最後由 kentnklee 於 2009-6-8 18:59 編輯 ]

