作者: iamgozilla 時間: 2009-6-3 16:39 標題: 幾蚊雞滑鼠小改大進步 + 失敗的Teflon膠帶mousepad測試
今次發起的小改造完全參照mobile01所介紹的指示製作, 我只不過在台灣引進原材料, 再自行拍攝製作過程而已...
其實Teflon是一種摩擦系數很低的物料, 心水清的EPC友會知道市面上有一些叫mousekeeper的東西賣, 部份實質就是用Teflon材料製的滑鼠腳仔, 用來代替原本滑鼠上用舊了的腳仔...
iamgozilla有隻用了三個月左右的Logitech V470藍芽鼠鼠, 可是一個月前用起來就覺移動的時候有點難推, 反轉看一下腳仔好像花了許多, 大概是我經常在木枱上用到腳仔受傷了吧, 跟著我在市面是找不到V470專用的大小的mousekeeper, 所以只好作罷...
後來我在台灣那邊訂了一點玩具回來, 其中也買了這個故事的豬腳(Teflon膠卷), 跟據我的V470的腳仔尺寸剪下並貼上, 作出少許的圍邊修剪, 這樣就完成了今次的小習作...
有個情況很奇怪, 貼上Teflon膠帶的鼠鼠居然比起新買回來的時候還要順, 所以我建議大家如遇到像我這樣問題的時候不要放棄, 只是幾蚊雞貨仔就可以還原你的鼠鼠...
其實我用了10cm不到的材料就攪掂了小手術, 餘下了很多未用的Teflon膠帶, 如任何朋友有請趣玩這個小手術的話, 可pm我要求分一點Teflon膠帶給你. 謝謝您的收看.
[ 本帖最後由 iamgozilla 於 2009-6-13 21:44 編輯 ]
作者: jackli 時間: 2009-6-3 16:44
咩黎
作者: michaeltga2 時間: 2009-6-3 17:23
我有興趣啊師兄 , 可唔可以比一段仔我啊?
作者: 薯餅v.v 時間: 2009-6-3 17:28
自製鼠貼
用左d 隻貼紙個mouse真係會順好多 不過到最後因為外觀關係買番真正既鼠貼..
作者: jefy2000 時間: 2009-6-3 17:30
香港唔知會唔會買到
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-3 17:41
其實這些所謂高級物料我相信香港會有的, 不過要花時間去找而已...
順帶一提, 我這次用的Teflon膠卷用了大約NT$300(約HK$70)手入, 是0.1mm(厚)x15mm(濶), 希望各位EPC友發揮隱藏的小宇宙去找出更平更正的Teflon膠卷, 在這裡分享給大家知道啊...
[ 本帖最後由 iamgozilla 於 2009-6-3 17:42 編輯 ]
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-3 17:50
老兄, 你係咪成日會比人睇你隻mouse的肚仔嗎...
[ 本帖最後由 iamgozilla 於 2009-6-3 17:50 編輯 ]
作者: 腦友 時間: 2009-6-3 17:54
唔知淘寶會唔會有得賣呢
有既話,我諗$70都唔駛
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-3 18:03
係!!! 有啲咁o既事, 咁我咪on咗!!!
作者: namename 時間: 2009-6-3 18:04
有興趣 wor
六月中有冇得賣少少比我
作者: madcc 時間: 2009-6-3 18:54
奇怪了, 香港不是有賣的嗎
[attach]863007[/attach]
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-3 19:00
呵呵, 你要報料也要講清楚啲嘛, 邊度賣同幾多錢呢?
作者: madcc 時間: 2009-6-3 19:16
華輝有很多的了
$4X-$5X
作者: Motti_sir 時間: 2009-6-3 19:24
除左痴住佢隻腳, 仲可以點樣用法?
痴o係人鞋底扇人??
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-3 20:25
等我聽日將啲碎碎整係老細位度先.
唔該哂上上面位mod友的Teflon來源資料, 其它EPC友唔使周圍找啦.
作者: whk1992 時間: 2009-6-3 20:29
仲堅過蕉皮
我係怕Teflon會好易爛
作者: liber 時間: 2009-6-3 20:46
呢d tape其實正常有咩用途
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-3 20:59
按照包裝上所寫, 佢離不開以下幾種用途為主...
- 電工 (因為可以絶緣, 抗酸鹼, 又是不燃性塑料)
- 皮具衣車 (因為可以防水)
- 滑槽路軌 (因為可以潤滑)
- 膠袋斷口加封 (帶粘性)
作者: wosiu2005 時間: 2009-6-3 21:21
真係非常好介紹.....我想試試....我 pm 你啦
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-3 21:22
剛才把用了四年幾的Elecom鼠鼠貼上Teflon膠帶, 令本身已經係Teflon腳仔的Elecom鼠鼠再一次激活, 假如有那位好似我咁用到隻鼠鼠甩皮甩骨都仲不離不棄, 貼上Teflon膠帶之後再用, 真係會令你覺得當年使幾百蚊買隻mouse用到而家都係覺得值得的...
作者: dulllou 時間: 2009-6-3 21:27
去 taobao search 铁氟龙胶带, 大把
唔知晌 mouse 底貼完連 mousepad 都貼埋會點呢
[ 本帖最後由 dulllou 於 2009-6-3 21:30 編輯 ]
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-3 21:27
我係怕Teflon會好易爛![]()
Teflon膠帶係好耐用的, 不過就算真係爛咗咪再貼過囉, 頂多都係用幾cm料之嘛...
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-3 21:39
原帖由 dulllou 於 2009-6-3 21:27 發表
铁氟龙胶带(可用于鼠标脚垫、贴脚)
【规格】:0.5MM(9元/米)、0.8MM(11元/米)、1MM(13元/米)、1.5MM(19元/米)
【长度】:1米
好似 taobao 仲貴. 一米 9~19蚊
唔知晌 mouse 底貼完連 mousepad 都貼埋會點呢
嘩, 我仲以為自己已經買貴咗, 點知淘寶仲貴過我好多...
其實我都有諗過訂埋塊Teflon薄板返黎, 但係我諗過如果唔夾我啲鼠鼠咪on上加on? 不過唔緊要, 作為EPC死士的我, 其實晨咁早就打算做呢啲無謂野, 等我的report吧.
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-3 21:54
咳唔... 剛才google一下, 國外有人將Teflon的煎pan(大驚
http://www.overclockers.com.au/article.php?id=251198
作者: bluesky 時間: 2009-6-3 22:17
原帖由 iamgozilla 於 2009-6-3 21:54 發表
咳唔... 剛才google一下, 國外有人將Teflon的煎pan(大驚)改裝成為mouse pad, 咁有趣仲唔快啲去睇吓...
![]()
http://www.overclockers.com.au/article.php?id=251198
睇完真係超o 咀喎
個pan 咁貴....仲係名牌...我諗連生產商都冇諗過...有人拎黎做mouse pad
作者: dulllou 時間: 2009-6-3 22:19
原帖由 iamgozilla 於 2009-6-3 21:39 發表
嘩, 我仲以為自己已經買貴咗, 點知淘寶仲貴過我好多...![]()
其實我都有諗過訂埋塊Teflon薄板返黎, 但係我諗過如果唔夾我啲鼠鼠咪on上加on? 不過唔緊要, 作為EPC死士的我, 其實晨咁早就打算做呢啲無謂野, 等我的report吧.![]()
原來唔係, 只係個別賣得特貴....
成卷o個d 都係 $38...
不過之前有師兄講, 華輝都有賣, 講緊都係四五十, 自己出去買好過俾30蚊速遞公司賺了
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-3 22:26
個pan 咁貴....仲係名牌...我諗連生產商都冇諗過...有人拎黎做mouse pad![]()
諗真都唔係怪, 因為外國唔係度度都有地方咁方便去買野, 佢地會覺得不如係日常生活品中改裝仲好過現兜兜買件比起煎pan仲要貴的mouse pad, 所以最後就發生了那篇diy文, 如果唔係我地又點會有機會睇到呢啲篇野呢...
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-3 22:27
原來唔係, 只係個別賣得特貴.... 成卷o個d 都係 $38...
不過之前有師兄講, 華輝都有賣, 講緊都係四五十, 自己出去買好過俾30蚊速遞公司賺了
同意, 咁做都只係推動本地經濟啫...
作者: whk1992 時間: 2009-6-3 22:38
有興趣的話可以買隻試吓
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-3 22:45
有興趣的話可以買隻試吓![]()
老友, 你真係長情, 仲用緊icq...
作者: tobyho91 時間: 2009-6-3 22:47
如果唔貼D咁既野,隻腳會點
我個隻就好似有D凹左.同成日有好多"烏租"野
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-3 22:57
其實貼唔貼好睇個人的, 我只不過係"痕"所以咪貼囉(誤)
實情係唔貼的話隻鼠鼠會越來越難推, 因為可能係隻腳仔花咗/爛咗/甩咗, 如果你有用mouse pad的話, 可能會搞到mouse pad起咗一小忽出黎, 不過你話成日有好多"老泥", 我諗你都係唔用mouse pad的, 咁你就更加可能會刮花張枱...
作者: tobyho91 時間: 2009-6-3 23:58
原帖由 iamgozilla 於 2009-6-3 22:57 發表
其實貼唔貼好睇個人的, 我只不過係"痕"所以咪貼囉(誤)
實情係唔貼的話隻鼠鼠會越來越難推, 因為可能係隻腳仔花咗/爛咗/甩咗, 如果你有用mouse pad的話, 可能會搞到mouse pad起咗一小忽出黎, 不過你話成日有好多"老泥", 我諗你都係唔用mouse pad的, 咁你就更加可能會刮花張枱...
有用mouse pad呀
xfx好大張個隻mousepad,就係咁都有老泥
作者: whk1992 時間: 2009-6-4 01:10
唔好見有張MEMO就當係ICQ先得架喎, MSN來
有D手痕想拆mousekeeper
作者: dulllou 時間: 2009-6-4 01:12
其實講到 Mousepad, 最平同時又最好用o既肯定係用來"毯"界刀o既o個種錄色膠板. 吉之島十蚊店買, 一邊用來界野, 反轉又就變 mousepad
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-4 09:24
有D手痕想拆mousekeeper![]()
如果以DIY角度來看的話, 拆黎研究吓都無咩所謂的, 又唔係會砌唔番...
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-4 09:27
最平同時又最好用o既肯定係用來"毯"界刀o既o個種錄色膠板. 吉之島十蚊店買, 一邊用來界野, 反轉又就變 mousepad
多麼好的建議, 我見很多玩DIY的都會有塊, 遲吓經過都去買塊先.
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-4 14:38
同場加映IBM 跟Server的Optical Mouse, 貼上後又係勁順...
作者: wosiu2005 時間: 2009-6-4 22:02
我都整好了....
[ 本帖最後由 wosiu2005 於 2009-6-4 22:05 編輯 ]
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-4 22:33
我自己第一次整的時候, 都發現如果單丁剪一個四方型就咁貼上去, 睇落個效果就好似二拾幾年前啲人貼果藥水膠布.
所以都係係咁咦都圍邊cut成圓型, 咁睇落會好睇好多嫁.
作者: wosiu2005 時間: 2009-6-4 23:13
哈哈.....聽日再試試...
ps. 係 +刀見到有 mouse 低果 3 粒膠粒$70(1大2細)....都幾靚.......不過.....$70.....我走都走唔切
[ 本帖最後由 wosiu2005 於 2009-6-4 23:18 編輯 ]
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-5 00:10
係+刀見到有 mouse 低果 3 粒膠粒$70(1大2細)....都幾靚.......不過.....$70.....我走都走唔切
比錢係有比錢的好, 因為外型上靚好多好多啊...
但係你應該為自己DIY就做到$70同樣效果而更加自豪啊...
作者: 2390 時間: 2009-6-5 00:18
上淘寶買MOUSE KEEPER/鼠標貼只是RMB12 有30粒.
作者: funt 時間: 2009-6-5 01:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-5 06:21
上淘寶買MOUSE KEEPER/鼠標貼只是RMB12 有30粒.
雖然你的說法很吸引, 但你總要計埋運費嘛...
作者: 2390 時間: 2009-6-5 10:14
平郵運費RMB6.
坐車出去買都唔止6蚊.
如果你果D膠紙可以買少少就好了, 咁大卷, 用100隻MOUSE都未用得完.
作者: 2390 時間: 2009-6-5 10:14
平郵運費RMB6.
坐車出去買都唔止6蚊.
如果你果D膠紙可以買少少就好了, 咁大卷, 用100隻MOUSE都未用得完.
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-5 10:20
咁大卷, 用100隻MOUSE都未用得完.
我都有同感, 所以宜家一見有人用mouse就即刻走去貼Teflon膠紙, 當係造福同事...
作者: ktp11542 時間: 2009-6-5 10:44
原帖由 iamgozilla 於 2009-6-3 22:57 發表
其實貼唔貼好睇個人的, 我只不過係"痕"所以咪貼囉(誤)
實情係唔貼的話隻鼠鼠會越來越難推, 因為可能係隻腳仔花咗/爛咗/甩咗, 如果你有用mouse pad的話, 可能會搞到mouse pad起咗一小忽出黎, 不過你話成日有好多"老泥", 我諗你都係唔用mouse pad的, 咁你就更加可能會刮花張枱...
睇到你講完呢句野,我即刻睇一睇張枱,發覺張枱唔係刮花左,係日子有功,越磨越滑
p.s 我張枱係用好似防火膠板果d質料
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-5 11:01
睇到你講完呢句野,我即刻睇一睇張枱,發覺張枱唔係刮花左,係日子有功,越磨越滑![]()
越磨越滑, 咁咪好正...
作者: ktp11542 時間: 2009-6-5 11:29
的確係正過無磨過的地方,不過我覺得係mousekeeper果d野磨左落去,剛剛蚊左塊版出係用布抹下發覺仲反光tim,效果仲唔差
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-5 13:52
再用多一輪可以當鏡照添...
作者: ktp11542 時間: 2009-6-5 18:24
唔得,因為成日都係用得果幾吋位
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-6 15:35 標題: Teflon 膠帶 + Microsoft Sidewinder X8
原本X8已經附帶了三套不同速度的腳仔, 結果是貼上Teflon膠帶後的確比三套中最滑的一套還要滑, 但打機會否過滑呢? 這個我也不知道, 唯有請我家8歲的CS高手試一下吧...

[ 本帖最後由 iamgozilla 於 2009-6-6 15:36 編輯 ]
作者: ktp11542 時間: 2009-6-6 22:12
希望明天send 到la,星期123都去左camp 玩唔到
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-6 23:03
希望明天send 到la,星期123都去左camp 玩唔到
實在講真應該唔得, 因為我係東涌啲偏遠地區寄出, 郵局星期日又休息, 所以你去玩得安心啲啦, 返黎再report吓新感受.
作者: ktp11542 時間: 2009-6-7 00:35
點解唔係你自己住果區send呀,唔通係公司send可以入公司數
作者: JF8441 時間: 2009-6-7 00:58
咁鬼似呀媽d膏布貼ge
作者: Geeloo 時間: 2009-6-7 07:34
謝謝樓主發起老鼠肚皮曬太陽行動
作者: byleung 時間: 2009-6-7 08:13
睇大細
26cm, 香港賣都唔洗200
可能比果靚少少o既mouse pad 重要平
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-7 22:31
點解唔係你自己住果區send呀,唔通係公司send可以入公司數![]()
比你發現咗, 落閘放狗呀唔該...
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-7 22:32
咁鬼似呀媽d膏布貼ge![]()
我第一眼睇到真頭笑咗出o黎...
作者: wingyat92 時間: 2009-6-8 00:15
我又想買卷黎試下TIM@@!
作者: ktp11542 時間: 2009-6-8 09:23
你衰la,你比少20分你先
作者: theoc 時間: 2009-6-8 20:55
華輝無線電行有限公司 ?
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-8 21:45
應該係呱.
作者: chanwai 時間: 2009-6-12 21:18
華輝賣$65一卷(闊25mm 厚0.13mm 長10M),有另外一隻賣$3X,但厚度得0.08mm(無記錯既話),
我驚0.08個隻太薄所以買左厚個隻
[ 本帖最後由 chanwai 於 2009-6-12 21:33 編輯 ]
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-13 02:07
多謝分享, 過兩日我會po teflon mouse pad的試用文.
作者: oo2oo299999 時間: 2009-6-13 09:04
原帖由 chanwai 於 2009-6-12 21:18 發表
華輝賣$65一卷(闊25mm 厚0.13mm 長10M),有另外一隻賣$3X,但厚度得0.08mm(無記錯既話),
我驚0.08個隻太薄所以買左厚個隻。剛剛買左隻新滑鼠(雷柏v2),過兩日試下係唔係咁正先
(新鼠無fit佢既mousekeeper賣
)
你隻鼠鼠買左幾多錢@V@??
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-13 21:35 標題: Teflon膠帶+膠平面板上 (not equal Teflon mousepad)
過兩日我會po teflon mouse pad的試用文.![]()
剛才試用Teflon膠帶貼在一個平整的膠板面上, 然後用鼠鼠在上面當mousepad使用...
結論係鼠鼠即刻輕哂, 滑得黎都幾舒服, 但係cursor就會有嚴重漂移情況出現...
其實原因一睇相就會明白, 因為我現在用的Teflon膠帶面層帶有一層反光膠面, 就係因為呢層膠面造成cursor嚴重漂移...

不過以我所知, 市面上係有一種不反光的Teflon板賣的, 原材料係一條圓柱體, 開料的時候係用一部機刨出黎, 原理就好似用鉛筆刨, 刨一支鉛筆的邊, 造成一塊平面出黎, 當然人地用的刨機精度超高, 所以可以造成一塊不會卷曲的平面成品出來...
而現在打聽市面上Teflon開的料, 不論型狀大小, 一律以重量計算. 早幾日前問過, 一塊3mm (厚) x 70cm (濶) x 100cm (長) 的白色Teflon平板盛惠$1100蚊...
但係後來我都覺得自己on咗, 使咩用到3mm咁厚呢, 用0.3mm都得啦(我諗), 所以再計一計用0.3mm (厚) x 70cm (濶) x 100cm (長) 的白色Teflon平板其實大概只係$110. 而且塊料都已經成張枱面咁大, 再按照現在市面一般大小size的mousepad來計, 一塊料都已經再開到約6-8塊Teflon mousepad出黎, 再計都應該一小塊mousepad只係約$20左右...
等我再諗諗啲技術上的問題, 例如係點樣可以令到塊Teflon板個底可以貼住個枱面, 盡量搞到真係似一塊街賣的mousepad咁先...
[ 本帖最後由 iamgozilla 於 2009-6-13 21:41 編輯 ]
作者: lowbwah 時間: 2009-6-13 21:54
原帖由 iamgozilla 於 2009-6-13 09:35 PM 發表
不過以我所知, 市面上係有一種不反光的Teflon板賣的, 原材料係一條圓柱體, 開料的時候係用一部機刨出黎, 原理就好似用鉛筆刨, 刨一支鉛筆的邊, 造成一塊平面出黎, 當然人地用的刨機精度超高, 所以可以造成一塊不會卷曲的平面成品出來...
而現在打聽市面上Teflon開的料, 不論型狀大小, 一律以重量計算. 早幾日前問過, 一塊3mm (厚) x 70cm (濶) x 100cm (長) 的白色Teflon平板盛惠$1100蚊...
但係後來我都覺得自己on咗, 使咩用到3mm咁厚呢, 用0.3mm都得啦(我諗), 所以再計一計用0.3mm (厚) x 70cm (濶) x 100cm (長) 的白色Teflon平板其實大概只係$110. 而且塊料都已經成張枱面咁大, 再按照現在市面一般大小size的mousepad來計, 一塊料都已經再開到約6-8塊Teflon mousepad出黎, 再計都應該一小塊mousepad只係約$20左右...
等我再諗諗啲技術上的問題, 例如係點樣可以令到塊Teflon板個底可以貼住個枱面, 盡量搞到真係似一塊街賣的mousepad咁先...
直接痴係塊mousepad上面咪得囉
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-13 22:03
直接痴係塊mousepad上面咪得囉![]()
多謝提點, 你真是橋皇.
作者: chanwai 時間: 2009-6-14 03:46
係taobao買既,rmb $112 + hk$34(運費)
作者: ktp11542 時間: 2009-6-14 16:34
今日終於有時間+心機幫隻老鼠加左2對鞋仔
感覺即時爽左好多,可以玩多2個月磨合下仲爽
作者: ktp11542 時間: 2009-6-14 16:39
原帖由 iamgozilla 於 2009-6-13 21:35 發表
剛才試用Teflon膠帶貼在一個平整的膠板面上, 然後用鼠鼠在上面當mousepad使用...
結論係鼠鼠即刻輕哂, 滑得黎都幾舒服, 但係cursor就會有嚴重漂移情況出現...![]()
其實原因一睇相就會明白, 因為我現在用的Tefl ...
師兄你快d整一塊出黎la,$40 一塊都幫襯你
作者: victorchuk622 時間: 2009-6-14 17:09 標題: 回覆 70# 的帖子
laser mouse should be ok for 反光 surface =w=
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-14 17:13
laser mouse should be ok for 反光 surface =w=
明白, 等我今晚試哂我屋企啲mouse先...
作者: 凌天羽 時間: 2009-6-14 21:59
原帖由 iamgozilla 於 2009-6-3 16:39 發表
今次發起的小改造完全參照mobile01所介紹的指示製作, 我只不過在台灣引進原材料, 再自行拍攝製作過程而已...
其實Teflon是一種摩擦系數很低的物料, 心水清的EPC友會知道市面上有一些叫mousekeeper的東西賣, 部份實 ...
1. 那裏買的
2. 比著我, 我會先cut 左mouse 突起果d 地方, 然後成個底貼晒跟住開洞比mouse 做detection
作者: hohomok 時間: 2009-6-14 23:38
iamgozilla,
請問有用剩嗎 ? 可否轉知售一些給我, 我想用來做輸出牛絕緣..
謝謝
豪
作者: ktp11542 時間: 2009-6-15 23:13 標題: 回覆 79# 的帖子
你電子野就不如用番電線膠布la,teflon膠布又唔係靚,你又唔係要佢滑,盞晒左d野
作者: edsddl 時間: 2009-6-19 01:37
想問各位所講既華輝係咪呢間?
http://www.weclonline.com
點解我前日去到問左2個staff都話冇Taflon膠帶賣...
作者: mclainet 時間: 2009-6-19 01:55
今日去 華 X 買左, 睇圖啦... 我係買黃色.. 因為只有呢隻 made in Japan...
不過只有 0.08m .. 但係我覺得已經好大分別... 正....
作者: edsddl 時間: 2009-6-19 02:21
唉,比dstaff昆左....我去到已經特登問足2個staff先走...點知...
唯有print埋圖再去... !
作者: mclainet 時間: 2009-6-19 11:09
補充講句, 果0的佢地叫高溫膠布... 如果你有留意我0的圖, 張label 上面有寫.
我自己都係走左兩轉先買到..
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-19 11:34
咁多位師兄買到平野又分享出黎真係超級大喜訊.
作者: cheungmanhoi 時間: 2009-6-19 11:48
原帖由 mclainet 於 2009-6-19 01:55 發表
今日去 華 X 買左, 睇圖啦... 我係買黃色.. 因為只有呢隻 made in Japan...![]()
不過只有 0.08m .. 但係我覺得已經好大分別... 正....![]()
會唔會太薄
不過e隻好似唔是好反火光
作者: iamgozilla 時間: 2009-6-19 13:19
會唔會太薄
我諗如果能夠做到將隻鼠鼠的腳仔與接觸面之間造成分隔, 基本上咩厚度都無咩所謂的.
作者: mclainet 時間: 2009-6-19 14:35
無錯... 真係無咩問題... 原本隻mouse 係檯面用唔到, 一定要用 mouse pad.. 貼左之後就用到, 完全無問題
而係 mouse pad 上.. 都順到好多
作者: edsddl 時間: 2009-6-19 15:57
Thank you 你先 !
高溫膠布 !
作者: hksamuel 時間: 2009-6-19 16:25
高級物料
作者: wosiu2005 時間: 2009-6-19 16:27
呢卷0野...係設計比高溫環境下使用....那位師兄用在火牛上...是絕對正確....唔會浪費....
作者: ppoll 時間: 2009-6-19 16:50
整到Teflon mouse pad 我又要買塊

