Board logo

標題: 幾蚊雞滑鼠小改大進步 + 失敗的Teflon膠帶mousepad測試 [打印本頁]

作者: iamgozilla    時間: 2009-6-3 16:39     標題: 幾蚊雞滑鼠小改大進步 + 失敗的Teflon膠帶mousepad測試

今次發起的小改造完全參照mobile01所介紹的指示製作, 我只不過在台灣引進原材料, 再自行拍攝製作過程而已...

其實Teflon是一種摩擦系數很低的物料, 心水清的EPC友會知道市面上有一些叫mousekeeper的東西賣, 部份實質就是用Teflon材料製的滑鼠腳仔, 用來代替原本滑鼠上用舊了的腳仔...

iamgozilla有隻用了三個月左右的Logitech V470藍芽鼠鼠, 可是一個月前用起來就覺移動的時候有點難推, 反轉看一下腳仔好像花了許多, 大概是我經常在木枱上用到腳仔受傷了吧, 跟著我在市面是找不到V470專用的大小的mousekeeper, 所以只好作罷...

後來我在台灣那邊訂了一點玩具回來, 其中也買了這個故事的豬腳(Teflon膠卷), 跟據我的V470的腳仔尺寸剪下並貼上, 作出少許的圍邊修剪, 這樣就完成了今次的小習作...

有個情況很奇怪, 貼上Teflon膠帶的鼠鼠居然比起新買回來的時候還要順, 所以我建議大家如遇到像我這樣問題的時候不要放棄, 只是幾蚊雞貨仔就可以還原你的鼠鼠...

其實我用了10cm不到的材料就攪掂了小手術, 餘下了很多未用的Teflon膠帶, 如任何朋友有請趣玩這個小手術的話, 可pm我要求分一點Teflon膠帶給你. 謝謝您的收看.

[ 本帖最後由 iamgozilla 於 2009-6-13 21:44 編輯 ]
作者: jackli    時間: 2009-6-3 16:44

咩黎
作者: michaeltga2    時間: 2009-6-3 17:23

我有興趣啊師兄 , 可唔可以比一段仔我啊?
作者: 薯餅v.v    時間: 2009-6-3 17:28

原帖由 jackli 於 2009-6-3 16:44 發表
咩黎

自製鼠貼
用左d 隻貼紙個mouse真係會順好多  不過到最後因為外觀關係買番真正既鼠貼..
作者: jefy2000    時間: 2009-6-3 17:30

香港唔知會唔會買到
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-3 17:41

原帖由 jefy2000 於 2009-6-3 17:30 發表
香港唔知會唔會買到


其實這些所謂高級物料我相信香港會有的, 不過要花時間去找而已...
順帶一提, 我這次用的Teflon膠卷用了大約NT$300(約HK$70)手入, 是0.1mm(厚)x15mm(濶), 希望各位EPC友發揮隱藏的小宇宙去找出更平更正的Teflon膠卷, 在這裡分享給大家知道啊...

[ 本帖最後由 iamgozilla 於 2009-6-3 17:42 編輯 ]
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-3 17:50

原帖由 薯餅v.v 於 2009-6-3 17:28 發表

自製鼠貼
用左d 隻貼紙個mouse真係會順好多  不過到最後因為外觀關係買番真正既鼠貼..


老兄, 你係咪成日會比人睇你隻mouse的肚仔嗎...

[ 本帖最後由 iamgozilla 於 2009-6-3 17:50 編輯 ]
作者: 腦友    時間: 2009-6-3 17:54

唔知淘寶會唔會有得賣呢
有既話,我諗$70都唔駛
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-3 18:03

原帖由 腦友 於 2009-6-3 17:54 發表
唔知淘寶會唔會有得賣呢
有既話,我諗$70都唔駛

係!!! 有啲咁o既事, 咁我咪on咗!!!
作者: namename    時間: 2009-6-3 18:04

有興趣 wor
六月中有冇得賣少少比我
作者: madcc    時間: 2009-6-3 18:54

奇怪了, 香港不是有賣的嗎

[attach]863007[/attach]
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-3 19:00

原帖由 madcc 於 2009-6-3 18:54 發表
奇怪了, 香港不是有賣的嗎

863007


呵呵, 你要報料也要講清楚啲嘛, 邊度賣同幾多錢呢?
作者: madcc    時間: 2009-6-3 19:16

原帖由 iamgozilla 於 3/6/2009 19:00 發表


呵呵, 你要報料也要講清楚啲嘛, 邊度賣同幾多錢呢?


華輝有很多的了

$4X-$5X
作者: Motti_sir    時間: 2009-6-3 19:24

除左痴住佢隻腳, 仲可以點樣用法?
痴o係人鞋底扇人??
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-3 20:25

原帖由 Motti_sir 於 2009-6-3 19:24 發表
除左痴住佢隻腳, 仲可以點樣用法?
痴o係人鞋底扇人??


等我聽日將啲碎碎整係老細位度先.
唔該哂上上面位mod友的Teflon來源資料, 其它EPC友唔使周圍找啦.
作者: whk1992    時間: 2009-6-3 20:29

原帖由 Motti_sir 於 2009-6-3 19:24 發表
除左痴住佢隻腳, 仲可以點樣用法?
痴o係人鞋底扇人??

仲堅過蕉皮

我係怕Teflon會好易爛
作者: liber    時間: 2009-6-3 20:46

呢d tape其實正常有咩用途
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-3 20:59

原帖由 liber 於 2009-6-3 20:46 發表
呢d tape其實正常有咩用途


按照包裝上所寫, 佢離不開以下幾種用途為主...
- 電工 (因為可以絶緣, 抗酸鹼, 又是不燃性塑料)
- 皮具衣車 (因為可以防水)
- 滑槽路軌 (因為可以潤滑)
- 膠袋斷口加封 (帶粘性)
作者: wosiu2005    時間: 2009-6-3 21:21

真係非常好介紹.....我想試試....我 pm 你啦
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-3 21:22

剛才把用了四年幾的Elecom鼠鼠貼上Teflon膠帶, 令本身已經係Teflon腳仔的Elecom鼠鼠再一次激活, 假如有那位好似我咁用到隻鼠鼠甩皮甩骨都仲不離不棄, 貼上Teflon膠帶之後再用, 真係會令你覺得當年使幾百蚊買隻mouse用到而家都係覺得值得的...
作者: dulllou    時間: 2009-6-3 21:27

去 taobao search 铁氟龙胶带, 大把

唔知晌 mouse 底貼完連 mousepad 都貼埋會點呢

[ 本帖最後由 dulllou 於 2009-6-3 21:30 編輯 ]
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-3 21:27

我係怕Teflon會好易爛


Teflon膠帶係好耐用的, 不過就算真係爛咗咪再貼過囉, 頂多都係用幾cm料之嘛...
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-3 21:39

原帖由 dulllou 於 2009-6-3 21:27 發表
铁氟龙胶带(可用于鼠标脚垫、贴脚)
【规格】:0.5MM(9元/米)、0.8MM(11元/米)、1MM(13元/米)、1.5MM(19元/米)

【长度】:1米

好似 taobao 仲貴. 一米 9~19蚊

唔知晌 mouse 底貼完連 mousepad 都貼埋會點呢


嘩, 我仲以為自己已經買貴咗, 點知淘寶仲貴過我好多...

其實我都有諗過訂埋塊Teflon薄板返黎, 但係我諗過如果唔夾我啲鼠鼠咪on上加on? 不過唔緊要, 作為EPC死士的我, 其實晨咁早就打算做呢啲無謂野, 等我的report吧.
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-3 21:54

咳唔... 剛才google一下, 國外有人將Teflon的煎pan(大驚 )改裝成為mouse pad, 咁有趣仲唔快啲去睇吓...
http://www.overclockers.com.au/article.php?id=251198
作者: bluesky    時間: 2009-6-3 22:17

原帖由 iamgozilla 於 2009-6-3 21:54 發表
咳唔... 剛才google一下, 國外有人將Teflon的煎pan(大驚 )改裝成為mouse pad, 咁有趣仲唔快啲去睇吓...
http://www.overclockers.com.au/article.php?id=251198

睇完真係超o 咀喎
個pan 咁貴....仲係名牌...我諗連生產商都冇諗過...有人拎黎做mouse pad
作者: dulllou    時間: 2009-6-3 22:19

原帖由 iamgozilla 於 2009-6-3 21:39 發表


嘩, 我仲以為自己已經買貴咗, 點知淘寶仲貴過我好多...

其實我都有諗過訂埋塊Teflon薄板返黎, 但係我諗過如果唔夾我啲鼠鼠咪on上加on? 不過唔緊要, 作為EPC死士的我, 其實晨咁早就打算做呢啲無謂野, 等我的report吧.


原來唔係, 只係個別賣得特貴....
成卷o個d 都係 $38...

不過之前有師兄講, 華輝都有賣, 講緊都係四五十, 自己出去買好過俾30蚊速遞公司賺了
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-3 22:26

個pan 咁貴....仲係名牌...我諗連生產商都冇諗過...有人拎黎做mouse pad


諗真都唔係怪, 因為外國唔係度度都有地方咁方便去買野, 佢地會覺得不如係日常生活品中改裝仲好過現兜兜買件比起煎pan仲要貴的mouse pad, 所以最後就發生了那篇diy文, 如果唔係我地又點會有機會睇到呢啲篇野呢...
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-3 22:27

原來唔係, 只係個別賣得特貴.... 成卷o個d 都係 $38...

不過之前有師兄講, 華輝都有賣, 講緊都係四五十, 自己出去買好過俾30蚊速遞公司賺了


同意, 咁做都只係推動本地經濟啫...
作者: whk1992    時間: 2009-6-3 22:38

原帖由 bluesky 於 2009-6-3 22:17 發表

睇完真係超o 咀喎
個pan 咁貴....仲係名牌...我諗連生產商都冇諗過...有人拎黎做mouse pad

有興趣的話可以買隻試吓
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-3 22:45

有興趣的話可以買隻試吓


老友, 你真係長情, 仲用緊icq...
作者: tobyho91    時間: 2009-6-3 22:47

如果唔貼D咁既野,隻腳會點
我個隻就好似有D凹左.同成日有好多"烏租"野
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-3 22:57

原帖由 tobyho91 於 2009-6-3 22:47 發表
如果唔貼D咁既野,隻腳會點
我個隻就好似有D凹左.同成日有好多"烏租"野


其實貼唔貼好睇個人的, 我只不過係"痕"所以咪貼囉(誤)
實情係唔貼的話隻鼠鼠會越來越難推, 因為可能係隻腳仔花咗/爛咗/甩咗, 如果你有用mouse pad的話, 可能會搞到mouse pad起咗一小忽出黎, 不過你話成日有好多"老泥", 我諗你都係唔用mouse pad的, 咁你就更加可能會刮花張枱...
作者: tobyho91    時間: 2009-6-3 23:58

原帖由 iamgozilla 於 2009-6-3 22:57 發表


其實貼唔貼好睇個人的, 我只不過係"痕"所以咪貼囉(誤)
實情係唔貼的話隻鼠鼠會越來越難推, 因為可能係隻腳仔花咗/爛咗/甩咗, 如果你有用mouse pad的話, 可能會搞到mouse pad起咗一小忽出黎, 不過你話成日有好多"老泥", 我諗你都係唔用mouse pad的, 咁你就更加可能會刮花張枱...

有用mouse pad呀
xfx好大張個隻mousepad,就係咁都有老泥
作者: whk1992    時間: 2009-6-4 01:10

原帖由 iamgozilla 於 2009-6-3 22:45 發表


老友, 你真係長情, 仲用緊icq...

唔好見有張MEMO就當係ICQ先得架喎, MSN來

有D手痕想拆mousekeeper
作者: dulllou    時間: 2009-6-4 01:12

其實講到 Mousepad, 最平同時又最好用o既肯定係用來"毯"界刀o既o個種錄色膠板. 吉之島十蚊店買, 一邊用來界野, 反轉又就變 mousepad
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-4 09:24

有D手痕想拆mousekeeper


如果以DIY角度來看的話, 拆黎研究吓都無咩所謂的, 又唔係會砌唔番...
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-4 09:27

最平同時又最好用o既肯定係用來"毯"界刀o既o個種錄色膠板. 吉之島十蚊店買, 一邊用來界野, 反轉又就變 mousepad


多麼好的建議, 我見很多玩DIY的都會有塊, 遲吓經過都去買塊先.
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-4 14:38

同場加映IBM 跟Server的Optical Mouse, 貼上後又係勁順...
作者: wosiu2005    時間: 2009-6-4 22:02

我都整好了....

[ 本帖最後由 wosiu2005 於 2009-6-4 22:05 編輯 ]
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-4 22:33

原帖由 wosiu2005 於 2009-6-4 22:02 發表
我都整好了....


我自己第一次整的時候, 都發現如果單丁剪一個四方型就咁貼上去, 睇落個效果就好似二拾幾年前啲人貼果藥水膠布.
所以都係係咁咦都圍邊cut成圓型, 咁睇落會好睇好多嫁.
作者: wosiu2005    時間: 2009-6-4 23:13

哈哈.....聽日再試試...

ps. 係 +刀見到有 mouse 低果 3 粒膠粒$70(1大2細)....都幾靚.......不過.....$70.....我走都走唔切

[ 本帖最後由 wosiu2005 於 2009-6-4 23:18 編輯 ]
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-5 00:10

係+刀見到有 mouse 低果 3 粒膠粒$70(1大2細)....都幾靚.......不過.....$70.....我走都走唔切


比錢係有比錢的好, 因為外型上靚好多好多啊...
但係你應該為自己DIY就做到$70同樣效果而更加自豪啊...
作者: 2390    時間: 2009-6-5 00:18

上淘寶買MOUSE KEEPER/鼠標貼只是RMB12 有30粒.
作者: funt    時間: 2009-6-5 01:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-5 06:21

上淘寶買MOUSE KEEPER/鼠標貼只是RMB12 有30粒.


雖然你的說法很吸引, 但你總要計埋運費嘛...
作者: 2390    時間: 2009-6-5 10:14

平郵運費RMB6.
坐車出去買都唔止6蚊.
如果你果D膠紙可以買少少就好了, 咁大卷, 用100隻MOUSE都未用得完.
作者: 2390    時間: 2009-6-5 10:14

平郵運費RMB6.
坐車出去買都唔止6蚊.
如果你果D膠紙可以買少少就好了, 咁大卷, 用100隻MOUSE都未用得完.
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-5 10:20

咁大卷, 用100隻MOUSE都未用得完.


我都有同感, 所以宜家一見有人用mouse就即刻走去貼Teflon膠紙, 當係造福同事...
作者: ktp11542    時間: 2009-6-5 10:44

原帖由 iamgozilla 於 2009-6-3 22:57 發表


其實貼唔貼好睇個人的, 我只不過係"痕"所以咪貼囉(誤)
實情係唔貼的話隻鼠鼠會越來越難推, 因為可能係隻腳仔花咗/爛咗/甩咗, 如果你有用mouse pad的話, 可能會搞到mouse pad起咗一小忽出黎, 不過你話成日有好多"老泥", 我諗你都係唔用mouse pad的, 咁你就更加可能會刮花張枱...

睇到你講完呢句野,我即刻睇一睇張枱,發覺張枱唔係刮花左,係日子有功,越磨越滑
p.s 我張枱係用好似防火膠板果d質料
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-5 11:01

睇到你講完呢句野,我即刻睇一睇張枱,發覺張枱唔係刮花左,係日子有功,越磨越滑


越磨越滑, 咁咪好正...
作者: ktp11542    時間: 2009-6-5 11:29

的確係正過無磨過的地方,不過我覺得係mousekeeper果d野磨左落去,剛剛蚊左塊版出係用布抹下發覺仲反光tim,效果仲唔差
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-5 13:52

原帖由 ktp11542 於 2009-6-5 11:29 發表
的確係正過無磨過的地方,不過我覺得係mousekeeper果d野磨左落去,剛剛蚊左塊版出係用布抹下發覺仲反光tim,效果仲唔差


再用多一輪可以當鏡照添...
作者: ktp11542    時間: 2009-6-5 18:24

唔得,因為成日都係用得果幾吋位
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-6 15:35     標題: Teflon 膠帶 + Microsoft Sidewinder X8

原本X8已經附帶了三套不同速度的腳仔, 結果是貼上Teflon膠帶後的確比三套中最滑的一套還要滑, 但打機會否過滑呢? 這個我也不知道, 唯有請我家8歲的CS高手試一下吧...


[ 本帖最後由 iamgozilla 於 2009-6-6 15:36 編輯 ]
作者: ktp11542    時間: 2009-6-6 22:12

希望明天send 到la,星期123都去左camp 玩唔到
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-6 23:03

希望明天send 到la,星期123都去左camp 玩唔到


實在講真應該唔得, 因為我係東涌啲偏遠地區寄出, 郵局星期日又休息, 所以你去玩得安心啲啦, 返黎再report吓新感受.
作者: ktp11542    時間: 2009-6-7 00:35

點解唔係你自己住果區send呀,唔通係公司send可以入公司數
作者: JF8441    時間: 2009-6-7 00:58

咁鬼似呀媽d膏布貼ge
作者: Geeloo    時間: 2009-6-7 07:34

謝謝樓主發起老鼠肚皮曬太陽行動
作者: byleung    時間: 2009-6-7 08:13

原帖由 bluesky 於 2009-6-3 22:17 發表

睇完真係超o 咀喎
個pan 咁貴....仲係名牌...我諗連生產商都冇諗過...有人拎黎做mouse pad


睇大細
26cm, 香港賣都唔洗200
可能比果靚少少o既mouse pad 重要平
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-7 22:31

點解唔係你自己住果區send呀,唔通係公司send可以入公司數


比你發現咗, 落閘放狗呀唔該...
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-7 22:32

咁鬼似呀媽d膏布貼ge


我第一眼睇到真頭笑咗出o黎...
作者: wingyat92    時間: 2009-6-8 00:15

我又想買卷黎試下TIM@@!
作者: ktp11542    時間: 2009-6-8 09:23

原帖由 iamgozilla 於 2009-6-7 22:31 發表


比你發現咗, 落閘放狗呀唔該...

你衰la,你比少20分你先
作者: theoc    時間: 2009-6-8 20:55

原帖由 madcc 於 2009-6-3 19:16 發表


華輝有很多的了

$4X-$5X

華輝無線電行有限公司 ?
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-8 21:45

原帖由 theoc 於 2009-6-8 20:55 發表

華輝無線電行有限公司 ?


應該係呱.
作者: chanwai    時間: 2009-6-12 21:18

華輝賣$65一卷(闊25mm 厚0.13mm 長10M),有另外一隻賣$3X,但厚度得0.08mm(無記錯既話),

我驚0.08個隻太薄所以買左厚個隻 。剛剛買左隻新滑鼠(雷柏v2),過兩日試下係唔係咁正先 (新鼠無fit佢既mousekeeper賣 )

[ 本帖最後由 chanwai 於 2009-6-12 21:33 編輯 ]
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-13 02:07

多謝分享, 過兩日我會po teflon mouse pad的試用文.
作者: oo2oo299999    時間: 2009-6-13 09:04

原帖由 chanwai 於 2009-6-12 21:18 發表
華輝賣$65一卷(闊25mm 厚0.13mm 長10M),有另外一隻賣$3X,但厚度得0.08mm(無記錯既話),

我驚0.08個隻太薄所以買左厚個隻 。剛剛買左隻新滑鼠(雷柏v2),過兩日試下係唔係咁正先 (新鼠無fit佢既mousekeeper賣 )

你隻鼠鼠買左幾多錢@V@??
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-13 21:35     標題: Teflon膠帶+膠平面板上 (not equal Teflon mousepad)

過兩日我會po teflon mouse pad的試用文.


剛才試用Teflon膠帶貼在一個平整的膠板面上, 然後用鼠鼠在上面當mousepad使用...

結論係鼠鼠即刻輕哂, 滑得黎都幾舒服, 但係cursor就會有嚴重漂移情況出現...

其實原因一睇相就會明白, 因為我現在用的Teflon膠帶面層帶有一層反光膠面, 就係因為呢層膠面造成cursor嚴重漂移...



不過以我所知, 市面上係有一種不反光的Teflon板賣的, 原材料係一條圓柱體, 開料的時候係用一部機刨出黎, 原理就好似用鉛筆刨, 刨一支鉛筆的邊, 造成一塊平面出黎, 當然人地用的刨機精度超高, 所以可以造成一塊不會卷曲的平面成品出來...

而現在打聽市面上Teflon開的料, 不論型狀大小, 一律以重量計算. 早幾日前問過, 一塊3mm (厚) x 70cm (濶) x 100cm (長) 的白色Teflon平板盛惠$1100蚊...

但係後來我都覺得自己on咗, 使咩用到3mm咁厚呢, 用0.3mm都得啦(我諗), 所以再計一計用0.3mm (厚) x 70cm (濶) x 100cm (長) 的白色Teflon平板其實大概只係$110. 而且塊料都已經成張枱面咁大, 再按照現在市面一般大小size的mousepad來計, 一塊料都已經再開到約6-8塊Teflon mousepad出黎, 再計都應該一小塊mousepad只係約$20左右...

等我再諗諗啲技術上的問題, 例如係點樣可以令到塊Teflon板個底可以貼住個枱面, 盡量搞到真係似一塊街賣的mousepad咁先...

[ 本帖最後由 iamgozilla 於 2009-6-13 21:41 編輯 ]
作者: lowbwah    時間: 2009-6-13 21:54

原帖由 iamgozilla 於 2009-6-13 09:35 PM 發表

不過以我所知, 市面上係有一種不反光的Teflon板賣的, 原材料係一條圓柱體, 開料的時候係用一部機刨出黎, 原理就好似用鉛筆刨, 刨一支鉛筆的邊, 造成一塊平面出黎, 當然人地用的刨機精度超高, 所以可以造成一塊不會卷曲的平面成品出來...

而現在打聽市面上Teflon開的料, 不論型狀大小, 一律以重量計算. 早幾日前問過, 一塊3mm (厚) x 70cm (濶) x 100cm (長) 的白色Teflon平板盛惠$1100蚊...

但係後來我都覺得自己on咗, 使咩用到3mm咁厚呢, 用0.3mm都得啦(我諗), 所以再計一計用0.3mm (厚) x 70cm (濶) x 100cm (長) 的白色Teflon平板其實大概只係$110. 而且塊料都已經成張枱面咁大, 再按照現在市面一般大小size的mousepad來計, 一塊料都已經再開到約6-8塊Teflon mousepad出黎, 再計都應該一小塊mousepad只係約$20左右...

等我再諗諗啲技術上的問題, 例如係點樣可以令到塊Teflon板個底可以貼住個枱面, 盡量搞到真係似一塊街賣的mousepad咁先...

直接痴係塊mousepad上面咪得囉
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-13 22:03

直接痴係塊mousepad上面咪得囉


多謝提點, 你真是橋皇.
作者: chanwai    時間: 2009-6-14 03:46

原帖由 oo2oo299999 於 2009-6-13 09:04 發表

你隻鼠鼠買左幾多錢@V@??


係taobao買既,rmb $112 + hk$34(運費)
作者: ktp11542    時間: 2009-6-14 16:34

今日終於有時間+心機幫隻老鼠加左2對鞋仔
感覺即時爽左好多,可以玩多2個月磨合下仲爽
作者: ktp11542    時間: 2009-6-14 16:39

原帖由 iamgozilla 於 2009-6-13 21:35 發表


剛才試用Teflon膠帶貼在一個平整的膠板面上, 然後用鼠鼠在上面當mousepad使用...

結論係鼠鼠即刻輕哂, 滑得黎都幾舒服, 但係cursor就會有嚴重漂移情況出現...

其實原因一睇相就會明白, 因為我現在用的Tefl ...

師兄你快d整一塊出黎la,$40 一塊都幫襯你
作者: victorchuk622    時間: 2009-6-14 17:09     標題: 回覆 70# 的帖子

laser mouse should be ok for 反光 surface =w=
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-14 17:13

laser mouse should be ok for 反光 surface =w=


明白, 等我今晚試哂我屋企啲mouse先...
作者: 凌天羽    時間: 2009-6-14 21:59

原帖由 iamgozilla 於 2009-6-3 16:39 發表
今次發起的小改造完全參照mobile01所介紹的指示製作, 我只不過在台灣引進原材料, 再自行拍攝製作過程而已...

其實Teflon是一種摩擦系數很低的物料, 心水清的EPC友會知道市面上有一些叫mousekeeper的東西賣, 部份實 ...


1. 那裏買的

2. 比著我, 我會先cut 左mouse 突起果d 地方, 然後成個底貼晒跟住開洞比mouse 做detection
作者: hohomok    時間: 2009-6-14 23:38

iamgozilla,
請問有用剩嗎 ? 可否轉知售一些給我, 我想用來做輸出牛絕緣..
謝謝

作者: ktp11542    時間: 2009-6-15 23:13     標題: 回覆 79# 的帖子

你電子野就不如用番電線膠布la,teflon膠布又唔係靚,你又唔係要佢滑,盞晒左d野
作者: edsddl    時間: 2009-6-19 01:37

想問各位所講既華輝係咪呢間?
http://www.weclonline.com
點解我前日去到問左2個staff都話冇Taflon膠帶賣...
作者: mclainet    時間: 2009-6-19 01:55

今日去 華 X 買左, 睇圖啦... 我係買黃色.. 因為只有呢隻 made in Japan...
不過只有 0.08m .. 但係我覺得已經好大分別... 正....
作者: edsddl    時間: 2009-6-19 02:21

唉,比dstaff昆左....我去到已經特登問足2個staff先走...點知...
唯有print埋圖再去... !
作者: mclainet    時間: 2009-6-19 11:09

原帖由 edsddl 於 2009-6-19 02:21 發表
唉,比dstaff昆左....我去到已經特登問足2個staff先走...點知...
唯有print埋圖再去... !


補充講句, 果0的佢地叫高溫膠布... 如果你有留意我0的圖, 張label 上面有寫.
我自己都係走左兩轉先買到..
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-19 11:34

咁多位師兄買到平野又分享出黎真係超級大喜訊.
作者: cheungmanhoi    時間: 2009-6-19 11:48

原帖由 mclainet 於 2009-6-19 01:55 發表
今日去 華 X 買左, 睇圖啦... 我係買黃色.. 因為只有呢隻 made in Japan...
不過只有 0.08m .. 但係我覺得已經好大分別... 正....

會唔會太薄
不過e隻好似唔是好反火光
作者: iamgozilla    時間: 2009-6-19 13:19

會唔會太薄


我諗如果能夠做到將隻鼠鼠的腳仔與接觸面之間造成分隔, 基本上咩厚度都無咩所謂的.
作者: mclainet    時間: 2009-6-19 14:35

原帖由 iamgozilla 於 2009-6-19 13:19 發表


我諗如果能夠做到將隻鼠鼠的腳仔與接觸面之間造成分隔, 基本上咩厚度都無咩所謂的.


無錯... 真係無咩問題... 原本隻mouse 係檯面用唔到, 一定要用 mouse pad.. 貼左之後就用到, 完全無問題 ... 可能因為貼左之後高左...
而係 mouse pad 上.. 都順到好多 ... 仲有成十米咁長.... 真係用成世...  
作者: edsddl    時間: 2009-6-19 15:57

原帖由 mclainet 於 2009-6-19 11:09 發表


補充講句, 果0的佢地叫高溫膠布... 如果你有留意我0的圖, 張label 上面有寫.
我自己都係走左兩轉先買到..


Thank you 你先 !
高溫膠布 !
作者: hksamuel    時間: 2009-6-19 16:25

高級物料 謝謝分享
作者: wosiu2005    時間: 2009-6-19 16:27

原帖由 ktp11542 於 2009-6-15 23:13 發表
你電子野就不如用番電線膠布la,teflon膠布又唔係靚,你又唔係要佢滑,盞晒左d野


呢卷0野...係設計比高溫環境下使用....那位師兄用在火牛上...是絕對正確....唔會浪費....
作者: ppoll    時間: 2009-6-19 16:50

整到Teflon mouse pad 我又要買塊





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2