Board logo

標題: 唔夠氣>< [打印本頁]

作者: mclarenfung    時間: 2009-8-18 02:38     標題: 唔夠氣><

同把DELTA PWN 風扇轉色..
不過唔夠氣玩..
主角係指甲油..
閃粉PINK WAAHHAHAHAH\\

PHOTOBUCKET UPLOAD  有問題...







唔夠氣玩..聽日先諗...

[ 本帖最後由 mclarenfung 於 2009-8-18 02:46 編輯 ]
作者: Motti_sir    時間: 2009-8-18 03:12

點樣襯機箱法?
作者: mclarenfung    時間: 2009-8-18 03:16

冷排底...睇下岩唔岩色..唔岩又轉過"D
作者: foma    時間: 2009-8-19 20:30

祈代成品相
作者: ronaldkit    時間: 2009-8-19 20:49

咁多人噴風扇既.......
作者: billy1312    時間: 2009-8-19 20:58

原帖由 ronaldkit 於 2009-8-19 20:49 發表
咁多人噴風扇既.......

都係噴俾你地睇姐
支持人仲好啦
作者: hugo2091    時間: 2009-8-19 21:29

睇唔到d閃粉
下次試下開閃光燈會唔會閃d
原來噴筆都可以噴指甲油,我諗都無諗過

[ 本帖最後由 hugo2091 於 2009-8-19 21:29 編輯 ]
作者: mclarenfung    時間: 2009-8-19 21:35

唔記得出去買氣..上住機先
無相機..相片同現實嘅色好大分別,,
作者: anth    時間: 2009-8-20 00:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mclarenfung    時間: 2009-8-20 00:10

原帖由 anth 於 2009-8-20 00:08 發表
題外
PHOTOBUCKET好易爆(個流量)


爆就唔易爆.睇你點用..
之前我係一日一個ACCOUNT..
mclarenfung1-12X 左右都有ACC
作者: anth    時間: 2009-8-20 00:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mclarenfung    時間: 2009-8-20 00:23

原帖由 anth 於 2009-8-20 00:19 發表

我月頭發左兩個post
就爆左、岩岩先睇得反D圖
e家轉左SkyDrive、25G 無限流量


cox that in this forum ..search engine is work harder.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2